hmm smaken verschillen heel erg zie ik. ik ben meer een brad pitt typje zeg maar hihi 8) pff wachten duurt zolang. keb netjes optijd geklust meerdere keren zelfs mja nog 11 dagen tot ik kan testen.
Ik ben geen brad pitt type Geef mij maar een man met mooi haar en hele donkere ogen. Maar goed ik val niet zo zeer op uiterlijk maar meer op uitstraling daarom verschillen mijn types heel erg. Mijn vriend is groot en stevig, heeft krullen en de mooiste groene ogen die ik ken
Ja deze maand is ook weer gevlogen.. En voor mij is ronde 9 na mk en totaal ronde 11 ook, echt oneindig! Soms kan ik het anderen dan ook ff niet gunnen mensen die nog maar net bezig zijn, ik wil voor iedereen blij zijn maar het gaat niet in je koude sokken zitten.. heet dat nou zo, ik weet het niet meer Mijn kaartje positief? pff hij is meer vaag, whaha, temp wou maar niet stijgen.. nu weer wel dan. Had gisteravond ook ineens weer koorts, raar..
Ik temp niet meer iig.. En ja het blijft moeilijk om blij te zijn voor anderen als je zelf zo lang bezig bent en je hebt nog niets.. Maar dat neemt niet weg dat ik het iedereen gewoon dun hoor. Het is alleen soms moeilijk om ermee om te gaan. Hoop gewoon een keer dat het voor ons ook komt. Ik ga zo weer vertrekken voor mijn volgende gesprek hahaha
hebben julie vriendinnen die ook al een beebje willen? ik dus niet mijn vriendinnen zijn of nog vrijgezel of wonen nog thuis of studeren. mijn zus woont 10 meter bij me vandaan en heeft 3 kinderen maar die zijn al wat ouder 8,4 en 1,5. maar vind het soms wel jammer dat er geen vriendinnen zijn die ook eenbeebje willen en jullie?
* Kwijl, Kwijl Noah Wyle! (Carter) * Kijk ik ook vanaf het begin al ER en was toen ook al meteen gek op hem! Ben trouwens terug van ziekenhuis: Schouders herstellen goed, mag vanaf begin Oktober werken. Mag niet meer dan 5 kilo tillen, boven de schouders werken en moet op fitness of kracht training aangezien mijn spieren weer slapper aan het worden zijn. @ Meisje, Over de pil, ik dacht dat het aan mijn medicijnen lag dat ik zo moe ben. Maar de huisarts zei gister tegen mij dat het kwam door het stoppen van de pil... dus je ben niet de enige.. En ben nu ook extra moe door mijn maagzweer.
Ik vind Brad Pitt lelijk haha.. Nou ik ga zo weer, moet eens wat in het huis gaan doen het is een bende nog steeds. Verhuizen is wat dat betreft een ramp.. Tot snel maar weer en groetjes aan iedereen
lol nouja ik val op blond haar blauwe ogen en geen kleine jongen hihi. en tuurlijk innerlijk telt ook ze moeten wel lief zijn lol dit ben ik met mn moppie vorig jaar juni: @agnetta ja ik heb er ook 1 mn beste vriendin maar zij moet bepaalde vitaminen slikken geloof ik ik weet het nie precies maar ze kan niet zomaar zwanger worden.
ha ha ik weet niet precies op wat voor types ik val. maar ze moeten in iedergeval een eetje groot zijn eetje armen en benen enzo. of is dat gek? mijn mannetje is ook vaak weg is vaak in de sportschool.
nee hoor agneta das niet gek lol iedere zo zn smaak ik vind gespierde mannen mooi maar niet alles daar loopt meestal elke meid achteraan geef maar maar de wat ielerre ventjes lol heb je minder last met uitgaan dat ze em proberen te krijgen ookal sta je erbij.
ha ha daar he je inderdaad gelijk in maar ze doen hun est maar hij gaat toch met mij mee naar huis. maar ach het is ook niet echt mijn keuze hoor maar het is er zo langzaam aan in geslopen want toen ik hem bijna 7 jaar geleden leerde kennen zat ie nog in dienst dus sporte hij niet zoveel, maar dat werd steeds meer en meer en nu is ie verslaafd . is ook niet echt heel leuk want je moet je hele leven aanpassen alles moet ervoor wijken.
Ik val ook op innerlijk. Het enige is dat ze geen 10 cm kleiner moeten zijn, want dat werkt gewoon niet voor mij. Het liefst zou ik een vent van 2 meter hebben, maar ja, mn man wil geen beenverleninging ondergaan Ik moet gewoon een klik voelen qua innerlijk, uiterlijk boeit me verder echt niet. Er is ook echt geen beroemde man waarvan ik zeg wow volgens mij. @Panda: jaja toch wel innestelingsbloed he Over een weekje testen en dan issie gewoon positief En je vroeg gisteren over als je laat op de dag je ei hebt of je dan ook laat op de dag je ongi krijgt. Antwoord is nee, dat staat los van elkaar. In ronde 2 had ik mn ei rond het middaguur en ik werd om 5 uur snachts ongi (toen kwam ik erachter iig) @Kristel: ja we gaan er zeker voor deze ronde Hier ook geen geklus wanneer er geen zin is. Zolang we maar dag 15 en 16 klussen vind ik het wel even prima verder Dan boeit het me niet of we verder alleen op dag 5 zouden klussen of helemaal niet ofso. Just for fun when we want to! @Agneta: jupsie zoetermeer. En hier ook geen vriendinnen die bezig zijn. Wel een jong zusje met een kleintje, maar niet bezig voor een beebje. @Dees: spannenddddddddd En Brat Pitt is lelijk idd Hoop dat je snel komt met supernieuws Nieuw huisje, boompje en ... Hier niks nieuws. Ben er nog steeds vol van overtuigt dat we zwanger gaan worden deze ronde Die ooievaars zag ik voor het laatst voor mn bruiloft en we weten waar dat toe heeft geleid Het kan gewoon niet anders Lekker weer met zn 3-tjes naar onze bruiloft toe en deze keer gaat het gewoon wel goed! Oma heeft gesproken
oma heeft inderdaad gesproken ik hoop echt voor je dat het met zn 3tjes mag de bruiloft mijn wens is voor mn 23ste verjaardag mn eerste te krijgen of te dragen maar schiet nog niet echt op ben 2 december jarig en komt steeds dichterbij @agneta: ja de tijd ervoor vrij maken heb ik straks ook last van misschien. mn ventje wil samen met een collega van hem gaan kickboxen weer dus word ook 2x in de week trainen. wil het zelf ook wel gaan doen mja heb er ff het geld nie voor.
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook het gevoel dat het bij ons deze keer misschien ook wel gaat lukken. zeker nu ik vrijdag naar de gyn moet en ze dan kan zien hoe mijn eitje is rijp of niet en of en waneer ie gaat springen. ben zo benieuwd en heb hoop. panda ik heb voor jou ook hoop ik denk echt dat je inestelingsloed hebt gehad hoor! \/ \/ dreamer in het nog gelukt met het fotohoesje en de navi?
ja irritant he. hij is 4x in de week trainen dus ben vaak sávonds alleen en dan nog eens naar de begeleider dus er blijven weinig avondjes samen over
Hallo allemaal! Hier ben ik weer even Ik ben op het moment echt inspiratieloos wat betreft kapsels maken Heb ik echt bijna nooit last van! Dus ik denk dat ik even ee nrustdag inlas en dan morgen weer verder ga @Domenia: We zijn samen jarig! Ik ook op 2 december :-D Wij gaan samen een deal maken; allebei zwanger op onze verjaardag, goed? @Dreamer: hier dezelfde 'wens' van een vent van 2 meter, maar ook mijn vriend doet niet aan beenverlengingen @Dees: Hey, je bent er weer :-D Hoe gaat het met je? Je tempkaartje ziet er idd vaag uit zeg... Hopelijk betekent het wat Net als de reactie van je kat! Ik DDUUIIMMM! @Panda: Het ziet er goed uit voor je zeg! Ik duim echt voor je dat t GEEN ongi was maar gewoon lekker een innestelingsbloeding @De rest: sorry, mn geheugen is nog steeds een zeef door alle drukte op t moment dus vergeet veel...
Nee niks kunnen vinden helaas. Was maar 1 tasje waar mn fototoestel in zou passen en die vond ik lelijk. En voor de navi was ff orienteren. Hier geen sporters Ben veel te lui En ik heb het geluk dat ik niet dik word (juist het tegenovergestelde) dus daarvoor zou ik het niet nodig hebben.
Ik denk at ik toch mazzel heb met mn mannetje hij is 1.98 en ik 1.74 dus kan lekker in hem wegkruipen. @ kristel goeie deal doe me best! hihi hoe oud word je dan? @ agneta: nouja ik weet niet wanneer ze gaan beginnen maar meer dan 2x per week moet het niet worden.