Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: je had toch een chronische bo?
    Heb je er veel last van dan?
    Beterschap!

@Perfection: rekbaar slijm = vruchtbaar slijm, dus klussen!
    (betekend ook dat je niet zwanger bent, als je over 20 dagen nog niet ongi bent kan je testen)

@Kim: beterschap!

@Dees: hoe gaat het vandaag meis?
    Heb je al weer een buddy telefoon nr?

@Mum: leuke foto!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *gaap*

Hey meiden
    Ben echt ontzettend moe!! Hele dag gewerkt en Yentle was ontiechelijk hangerig vandaag, dus ben echt gebroken nu..
    Heb dus echt geen puf om bij te lezen, sorry :(

Mn moeder is er nu ook dus ben t weekend druk, hopelijk kan ik maandag weer meekletsen :)

*zwaai* Fijn weekend allemaal en slaap lekker!

@Dreamer: Ik reageer van t weekend of erna op je pbtje :)

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

#66503 gaby1986, 21 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2009
    goedemorgen..

gister ben ik er zo goed als niet geweest.. had ook echt een drukke dag..

toen ik thuis kwam.. lag er een briefje op de tafel met dat ik niet moest gaan koken.. we zijn dus lekker uit eten geweest om nog te vieren dat ik een vast contract gekregen heb..

t nieuwe bed ligt erg lekker...maar heb niet zo goed geslapen als dat ik gehoopt had..moet echt wennen aan een ander bed.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, gefeliciteerd met je vast contract!
    @Dreamer, ik had wel rekbaarslijm in begin van zwangerschap.

Ga hier zo weg, even nachtje weg met vriendin. Niet teveel kletsen, anders moet ik zoveel bijlezen! Tot morgenavond!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen,

@ Suus: Balen zeg dat ze je zo laten lopen, maar ze willen je dank ik gewoon meteen de juiste AB geven!

@ Ryanne: Jeej Weekend! Geniet ervan meid!

@ Ukkie: Ik heb Dimara gister een flesje met alleen water gegeven (90cc) omdat ze wat moeite had met poepen, en een half uur naderhand had ik een goeie poepbroek en had ze er geen moeite mee, misschien ook eens proberen!

@ Kristel: Fijn weekend!

@ Gaby: Gefeliciteerd met je vaste contract en wat lekker dat jullie uit eten zijn geweest! balen dat je niet zo lekker hebt geslapen maar je zal idd even moeten wennen!

@ Red: Geniet van je dagjes/nachtje weg meid!

Wij moeten ook om een nieuw bed haha... ik ging er vanmorgen in zitten en toen zaten we ineens een stukkie lager! de middelste balk die de lattenbodem ondersteund is afgebroken *oeps* ben blij dat t nu pas gebeurd en niet in mijn zwangerschap, is een beetje lastig om dan op de grond te slapen haha

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mum: denk wel dat ze daarom niks geven.. omdat ze meteen het goede willen.. maar wel vervelend.. vannacht weer erge last ervan gehad..
    Jullie gaan zeker gelijk voor een mooie boxpring dan?? :p

@dreamer: heb inderdaad chronische blaasonsteking.. maar ik heb tijden dat het weer erger word.. en dat is nu dus het geval.. Het is vooral savonds/ snachts dat ik er last van heb.. moest nu wel goed in de gaten houden van de ha want als ik koorst krijgt moet ik meteen bellen..

@gaby: ik wist lekker al dat je ging uiteten :p had joey lekker al tegen mij verteld.. maar ik heb niks tegen jou gezegd ;)

@redd: gezellig.. heel veel plezier.. waar ga je naar toe?

@kristel: lekker bijkomen dan in het weekend :) Is kimo ook thuis het hele weekend?? kan je de zorg voor yentle verdelen.. en je moeder vind dat ook wel leuk om te doen zeker?

@ukkie: ik hoop dat sophie snel weer normaal poept.. 4 dagen niet lijkt mij ook erg lang.. anders even vragen of dat niet erg is bij je ha?

@ryanne: lekker he ;) weekend.. geniet ervan :d

@all: straks even boodschappen doen.. heb er geen zin in want voel me niet helemaal lekker.. Heb hele nacht hoofdpijn gehad.. en ben misselijk en last van me rug..
    Mijn buik voelt ook heel zwaar.. :( voel me gewoon even beetje kl*te.. maar gaat wel weer over denk ik :)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: ja idd heel vervelend!! ja dat zouden we idd wel willen... maja dure december maand komt eraan hé.. maar even kijken!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

@ Mum.. thanks voor de tip! Ik zal dat zo eens gaan proberen.. nu lukt het steeds alleen als ik haar anusje stimuleer maar zo hoort dat natuurlijk niet! Wat zonde van je bed! Haha.. gelukkig maar dat het nu gebeurd!

@ Gaby.. Gefeliciteerd met je vaste contact!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ja het is de moeite waard om het te proberen toch met water? het kan ook geen kwaad! wij hebben het in het begin ook een aantal keer moeten stimuleren door te tempen... als je dat niet elke keer doet kan het geen kwaad en niet poepen is erger als stimuleren...

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey girls,

Net vriendlief aan de telefoon, maar we werden een beetje chagerijnig omdat ik hem steeds niet kon verstaan dus hij moest continu zijn zinnen herhalen. Maar doordat hij zo snel en met een lage stem praat en de verbinding die niet top is, kan ik er vaak gewoon niks van maken wat hij zegt...

Pff...

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zo.. wat is het rustig.. net even de stad ingeweest met gaby en joey.. was weer erg gezellig. ben nu wel erg moe.. en heb last van mijn ribben :S

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Balen zeg dat jullie elkaar niet goed konden verstaan zeg!!

@ Suus: Jij ook wezen shoppen dus :p heb je alles al in huis voor jullie meisje?

Zo he ben de hele middag weggeweest en ik hoef maar 2 reacties bij te lezen...

wij zijn vanmiddag even naar de prenatal geweest, een nieuw vest/jasje voor Dimara gekocht, een dekentje en een slaapzakje met lange mouwen, daar moet ze straks in gaan slapen als ze uit de pacco gaat!

Zo ik ga zometeen weer voor het eerst paardrijden na de bevalling... hoop dat t goed gaat!

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: hebben niks voor de kleine gekocht :p
    Maar hebben volgens mij wel bijna alles wat we nodig hebben :p
    je zult het paardrijden wel gemist hebben :D veel plezier.. zal vast wel goed gaan toch :D ..

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Wat is het hier rustig zeg pff!! Waar is iedereen gebleven!

@ Mum.. leuk voor Dimara geshopt dus leuk hoor!

even een vraagje aan de mamsen Sophie heeft de hele dag een lichte verhoging... 37,6 en 37,7 en dan weer 37,4.. is dat erg of ligt dat gewoon aan het weer??

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: haha was gewoon een algemene vraag of je alles al in huis hebt voor de kleine :) maar fijn dat jullie bijna alles hebben!
    heb het paardrijden idd gemist ja!

@ Ukkie: Dat ligt misschien aan het moment van tempen... als ze net uit bed zijn of moe zijn dan kunnen ze wel eens warmer zijn als normaal of als ze net bij je op schoot heeft gelegen dan krijgt ze ook lichaamswarmte van jou mee! tja en het weer zou ook wel eens invloed kunnen hebben het is best warm buiten en als je haar hetzelfde aankleed als dat het buiten kouder is, is het misschien wel wat warmer voor haar! Gewoon even goed in de gaten houden, blijft het nu lang aan (een paar dagen) dan zou ik even bellen met het cb of ha wat je ermee aan moet!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

wat is het rustig geweest vanmiddag..
    wij hebben in het winkelcentrum in luik een hele mooie winterjas voor ayden gekocht (ja we zijn weer beter :) gelukkig)
    ayden heeft vanacht voor het eerst van 8 tot 7,15 geslapen op zijn eigen kamertje :D en meteen doorslapen hij had alleen ijskoude handjes toen i khem uit zijn bedje haalde.

wij gaan zometeen lekker filmpje kijken

fijne avond

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Fijn dat jullie weer beter zijn meid! Wat goed zeg dat Ayden zo goed heeft geslapen in zijn eigen kamertje, knapperd! die koude handjes is zielig hé... maar t kan geen kwaad! Veel plezier met film kijken! Fijne avond!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er weg van, ga naar de paarden en daarna lekker douchen en naar bed... morgen gaan we weer lekker zwemmen met z'n 3tjes :D heb er zin in!

Fijne avond voor iedereen!

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ik denk echt dat het met het weer te maken heeft.. het is 6 graden warmer dan van de week maar ik kleed haar wel hetzelfde dus dat is ook niet goed.

@ mum... heel veel plezier!!!

@ Kim.. fijn dat jullie weer beter zijn!! Er is niks vervelender dan een ziek kind en zeker niet als jezelf ook niet lekker bent.

@ All.. wij hebben zo verjaardag bij de buren.. kan nog niet weg.. Sophie moet zich nog in slaap huilen (zoals elke avond om half 9)

Fijne avond!

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: veel plezier met zwemmen vandaag... hier is t k*tweer...dus dan is zwemmen wel lekker.. hoe was t paardrijden gister?

ukkie: hoop dat sophie binnenkort zelf normaal kan poepen.. misschien eerst wat mum zegt.. wat water proberen..

nen: vervelend dat je je vriend bijna niet kon verstaan aan de telefoon.. erg frustrerend lijkt me..

all: gister weer druk dagje gehad.. vandaag gaan we op visite bij de ouders van joey en misschien ook wel mijn ouders.. en ook nog naar mijn opa.. en waarschijnlijk dan ook nog de opa van joey.. haha ook nog druk dagje dus :)

Deel Deze Pagina