Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff, ik ben ook echt geen sporter, ik word al moe bij de gedachte :) Net als dreamer heb ik t ook echt niet nodig om een goed figuur te behouden ofzo, daar hoef ik gelukkig niks voor te doen! Ik kan eten wat ik wil :D

@Domenia: Ik word dan 22. We gaan er gewoon voor! Ik wil het liefst al zwanger zijn als we gaan trouwen en het liefst dan al rond de 12 weken zijn, dan kunnen we t op de bruiloft namelijk vertellen aan iedereen :D Maarja, dan zou ik deze maand of volgende maand zwanger moeten worden, anders gaat t al niet meer lukken met die 12 weken grens... maargoed, we zullen zien wat de komende tijd zal brengen :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik moet deze ronde bezwangert worden als we het op de bruiloft willen vertellen.
    Nou ja, 1 jarig huwelijk dan.
    Zou dan iets van 10+ weken zijn.
    Het moet gewoon :D
    Ik heb dus nog maar alleen deze ronde.
    En nog 2 rondes voor de trouwdag.
    Maar dan kunnen we het niet vertellen zeg maar.

Ik had eerlijk waar niet gedacht dat het zo lang zou duren (ook al is 4 rondes in de werkelijkheid niet lang, maar voor mijn gevoel wel natuurlijk)
    Maar dat krijg je als je familie met ronde 1 elke keer zwanger raken ...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: ik had ook echt nooit gedacht dat t zo lang zou duren.... Toen we hadden besloten om ervoor te gaan had ik in mn hoofd 'dat duurt wel een paar maandjes, 4 of 5 ofzo'.. Ben nu dus al 2x zolang bezig dan dat ik gedacht had :p

Maar ik had HELEMAAL nooit gedacht dat ik mk's zou krijgen... De 2e en 3e keer wel, toen hield ik er echt rekening mee, maar de eerste keer schrok ik me echt helemaal de ter*ng! Dacht dat MIJ dat nooit zou overkomen..

Hoe naïef kan je zijn he :)

4. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik ken het
    nouja soort van kennis van de familie hoef je alleen maar aan te kijken en ze is zwanger.
    met mn nichtjes net zo
    oudste nicht was 1x pil vergeten paar dagen en gelijk zwanger. en ik gebruik vanaf me 19e niks meer en sinds dit jaar eigenlijk echt serieus bezig en nog niks :(

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Domenia, zo'n nichtje ken ik ook....
    Die was ook dr pil eens vergeten ofziets en die is nu 20 weken zwanger....
    En ik maak me er zo pissig om gewoon! Ik gun het haar ook helemaal niet...
    Vraag me niet waarom, want dan ga ik weer helemaal flippen hier en dat heb ik al te vaak gedaan :p Kan het gewoon niet helemaal loslaten :(

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik had het ook niet echt verwacht mijn zus stopt met de pil en 3 weken daarna is ze zwanger en dat 3x! en ik stopte in november en nog niets. had nooit gedacht dat ik geen eisprong zou hebben en dat ik naar de gyn zou moeten :(

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn mk kwam ook compleet onverwacht, maar goed, dat was mn zwangerschap zelf ook ;)
    Bij een volgende zwangerschap zou ik ook rekening houden met een mk, maar hoop dat ik nooit meer een mk zal krijgen natuurlijk!

Ach ja, ooit zullen we allemaal moeder zijn!
    Maar wanneer ...

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik vind brad pitt alleen leuk in meet joe black.
    Mijn vriend komt heel stoer en dreigend over maar ik had op t eerste gezicht al door dat t eigenlijk een lief watje is en ik had gelijk :)

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als ik zwanger raak ben ik de eerste(klein) kind die zwanger is van de familie...
    En ben een van de jongste...:p

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal
    zie fotos van een man :s vind hem echt niks hahahah ;) maar dat vind ik geef mij maar gewoon mijn eigen mannetje daar geil ik wel op ;)

al ben ik iemand die meer op het innerlijk dan uiterlijk let uiterlijk doet me vrijwel niet zo heel veel ;)

hoe is het hier verder? pfffff het durt ngo zolang voor me ei er aankomt maar ik wacht geduldig af.
    al hoop ik gewoon opd e dag van me ei te kunnen sexen en dat het niet preciies die avond is dat hij er niet is... gewoon vor me gevoel... maarjah afwachten maar ;)

maar ik heb nog hoop vriendlief is zo lief die zegt ik ga NIET ergens overnachtne dus koste wat kost ik kom naar huis dus ben benieuwd hoe en wat ;)

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik ben het oudste kleinkind, daarna komt mijn neefje die is 19,5. Dan mijn zusje van 17, nichtje van 16, nichtje van bijna 14 en nichtje van vorige week 12 geworden.
    Oooh en mn oom heeft nog 3 zoons van 20, 17 en 7. Mar die heb ik al ruim 10 jaar niet meer gezien, laatste keer was op mn opa's begravenis en toen mochten ze geen contact hebben met hun nichtjes. Die moeder spoort niet helemaal

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zal 1 van de laatste zijn :)
    Maar goed, ik heb echt een mega familie.
    Geloof dat mn oudste nicht al bijna 40 is ofso.
    Ik ben 1 van de jongste (zitten er misschien nog 6-8 onder me ofso)
    Zelfs onze ouders zijn al opa en oma's.
    Maar goed, we gaan wel het eerste niet bastaard kindje op de wereld zetten voor onze ouders :p

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zou het eerste kleinkind zijn wat een kindje zou geven aan mn opa en oma's....
    maarja, nu is mn nichtje dus zwanger (GRR) en is zij degene die onze oma overgrootoma mag maken...
    Het is heel oppervlakkig eigenlijk dat ik daar boos om ben, maar kan er niks aan doen!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    doei allemaal ik gaat weer dan maar..

15. natassie waar is jouw vriend dan nu?

16. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    ik zou ook de eerste zijn dan bij mn ouders en de opa en oma van vaders kant aan moeders kant heb mn oudste neef een zoontje tristan die is of word 2 geloof ik.
    en aan kant van schoonouders zou ik ook de eerste zijn dan met mn moppie.

17. Meiden het is trouwens wel beter als je je niet teveel op 'het moet voor dan gelukt zijn' vast zet, extra pijnlijk is het als het dan niet lukt. Ik heb dat ook al meerdere keren nou meegemaakt, hopen mag wel, maar het van jezelf eisen moet je niet doen.. als je eenmaal zwanger bent, en blijft natuurlijk, telt dat toch niet echt meer mee.
    Natuurlijk hoop ik voor jullie dat het wel lukt ik zou ook wel voor de 22e zwanger willen zijn, maar moet helaas reeel zijn er is ook nog een flinke kans dat dat niet gaat lukken.

18. Domenia85

Domenia85 Lid

25 jul 2008
    62
    0
    0
    Zaandam
    idd nouja het is een wens van mij maar geen moeten.
    keb alle tijd nog ben nog jong dus ja
    bij mn vriend is het anders die is 27 en wil voor zn 30ste een kind en dat is een moeten voor hem en hij hoopt dat het hem gegunt word door de ooievaar.

maar meiden ik ga weer dr moet ook even iets in huis gebeuren :oops:
    xx nathalie

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je kan het wel eisen, maar daar luisterd je lichaam toch niet naar ;)
    Ik hoop er gewoon keihard op.
    Als het niet zo is is het toch wel pijnlijk.
    Ik vind het leuker dan helemaal niks te hebben om naar te streven :D
    Maar ieder voor zich natuurlijk!

@Lynn: hoe was je echo vandaag?

@Natas: beter de dag voor je ei klussen, die is vruchtbaarder dan de dag van je ei!
    En hoop dat je vriend gewoon terug komt rijden die dag!

20. Pijnlijk is het sowiezo ja maar dan misschien nog meer.
    Hoe gaat het met jou nu Dreamer en met de laptop, werkt ie nog? Ik dacht daar ineens aan :)
    Lynn had toch al een echo gehad, had ik in haar album gezien maar dat was zeker om te kijken of ie in de goede baarmoeder zit.. Dus vandaag zeker echo om te kijken of het hartje klopt.. ik hoop het voor haar.. :)
    Ik ga huis verder opruimen hier en strijken, tsja het is nog steeds een rommeltje.. en internet komt pas over 1 week.. zit nu op iemand anders zijn onbeveiligde verbinding, whaha... :p

Deel Deze Pagina