@ Mum ik had me hele zin niet afgetypt zie ik oeps.. het leek net alsof ze meer wilde drinken dan normaal. Hongerig en hangerig wilde ik ervan maken . Ik laat me vaccineren na de bevalling! Ik vind het nu nog te eng wat het voor de baby kan doen. Jouw vriend zo bang voor naalden joh.. eigenlijk wel een mietje hoor hihi @ Kim ja een leugenaar is het, maar dat komt ook door die cocaine ik vind het ook zo raar dat je dat gaat doen als alleenstaande moeder. Met die coke denkt ze dat ze alles kan. Ik kan er echt niet bij hoe iemand toch zoiets kan doen zo'n babytje van een half jaar en een peuter gewoon 60 messteken, ik moest gister echt tranen wegpinken. Die Ayden is ook grappig het is een bijzonder babytje zo te lezen hihi. @ Ryanne strijk je ook voor anderen vandaag? (hier puilt de strijk en vouwstapel helemaal uit nl) Gaan jullie nog even bevallingsdansen voor mij, krijg weer menstruatiepijnen, nu maar hopen dat het doorzet!!
@ dees kom maar met die strijk ben nu toch bezig... F. draait zich sinds zaterdag van haar rug naar haar buik maar komt niet meer terug haha. Als haar hoofd dan te zwaar wordt ligt ze zo zielig te kijken
@dees ja ik ook en ik dacht echt van als het een onbekend iemand is dan vermoord tie de kinderen en vertrekt en gaat niet als een slachter erop tekeer, dat heeft echt met emoties te maken, al kan ik het niet begrijpen dat zoiets kan gebeuren ik doe wel ff een bevallingsdansje voor je *kim danst voor dees* @ryanne ahh haha dus je word nu aan het werk gezet. ik moet eigenlijk nog ff nutriton halen maar het is echt balle weer en ga niet in de regen lopen.
*Red doet ook een bevallingsdans voor Desiree en Juffie* @Juffie, 'k heb ook wel eens wat gehoord over frambozenbladthee. @Hilli, 'k vrees dat ik nu al op een kilo of 10 zit. Durf me even niet te wegen, weekend veel gesnoept, hoewel... anders doe ik dat ook niet erg en kom ik ook aardig aan. ach.. .we zien wel waar het eindigt. 't Zal ongetwijfeld een keer stoppen @Kim, lekker naar CP! @Prikken, succes! Foto's van 't kamertje komen als 't wat verder klaar is. Vloerbedekking komt volgende week vrijdag, dan moet de rest klaar zijn. Moeten nu nog nieuwe deuren in en laatste dingen geverfd worden enzo. Heb van m'n moeder een nieuwe stofzuiger gekregen, hoef ik me niet maar aan'toude ding te ergeren. Manlief is ook zo thuis... moet huishouding nog doen maar niet zoveel puf meer. Vanavond nog op kraamvisite bij een collega.
Hai meiden, Ik heb warempel nog iets gedaan vandaag.. Ben naar de Zeeman geweest, nog wat vaatdoekjes gekocht lol.. En bij de C1000 boodschapjes gedaan, we eten rijst met verse groenten, heb champignon, prei, paprika en tauge gehaald en we eten er vis bij.. Is licht verteerbaar en lekker Nu ga ik maar even een uurtje slapen hahah, ben alweer moe van dit alles..
Hee allemaal, @ryanne.. wat goed van F! En een echte huismoeder.. het zal wel lekker ruiken!! @ Mum.. hoe waren de prikken?? Pijnlijk? En hoe vond je vriend het? En hoe heeft Dimara zich gehouden?? @ Hilli... prachtig!! @ Dansje.. Hier voor beide een bevallingsdans!!! @ All.. Sophie heeft een slaapdag.. is totaal nu net 3 uur wakker geweest vandaag.. kreeg de fles van 3 uur niet eens op en heb haar in bed gelegt en ze slaapt nog steeds!! Raimon zijn collega's komen zo kijken dus dan haal ik haar der maar weer uit.. ze is niet wakker te krijgen! W.s. is ze vanavond dan weer de hele avond wakker! Dus w.s. ben ik vanavond niet zo actief want dan moeten we Sophie entertainen Fijne avond dames!
@ Kim: Jij moet waarschijnlijk bij de huisarts omdat je risicogroep bent, jij wordt in 1e instantie voor jezelf geënt en niet als moeder van een baby onder de 6 maanden... Haha gekke Ayden zo moe en dan toch aandacht gaan liggen trekken! ja idd een held op sokken, maar t is echt een fobie van hem! jij ook nog nutriton halen... ik ook maar ga er echt niet uit met dit weer, komt morgen wel! gelukkig red ik het nog! @ Dees: ow okeej haha tja hij is echt heel bang, en vind het eigenlijk wel stoer dattie er vooruit duft te komen, dat zullen niet heel veel mannen doen! *mum danst de bevallingsdans voor dees* @ Ryanne: Wat goed van Frédérique zeg! knap hoor! ze zal vast snel genoeg terug kunnen draaien! @ Red: gezellig op kraamvisite! @ Ukkie: Prik viel ontzettend mee, Dimara was een beetje huilerig zoals de rest van de dag haha! maak je sophie wakker voor de kraamvisite? dat deed ik echt niet haha! @ Kristel: Zwaaiii!! Vriendlief vond het maar niks, prikje en het inspuiten van de vloeistof heeft ie niks van gevoeld zei hij maar meteen erna trok ie spierwit weg en moest ie ff gaan zitten... toen dacht ie dat het wel weer ging en ging ie achter de kinderwagen lopen! nou tis maar goed dat ik naast m liep want toen ging hij dus bijna van zijn stokkie! toch maar weer even gaan zitten misselijkheid en duizeligheid laten zakken en toen zijn we rustig naar buiten gelopen! hij krijgt nu pas weer een beetje kleur! gelukkig heeft ie (nog) niet gezegd dat hij de volgende niet gaat halen! Ik was best nerveus omdat ik niet wist wat ik van hem kon verwachten en de tranen brandden in mijn ogen omdat ik al die kindjes zag huilen! heb echt een paar keer moeten slikken!
hoi.. heb wel beetje snel bijgelezen.. maar ben me een potje moe.. puk heeft van 7.30 tot 18.00 alleen gezeten.. en heeft gewoon niks gedaan in de bench.. zo goed van hem. ging hem net uitlaten.. begint het ineens echt super hard te stortregenen.. we zijn dus een beetje nat.. joey heeft vergadering en een etentje met zijn werk.. k heb dus geen idee hoe laat hij thuis is.. dus zo maar wat te eten maken voor mezelf.. t is hier trouwens nu aan t onweren..
@ Gaby: Wat goed van Pukje zeg! balen dat jullie natgeregend zijn! Hier onweerde het net ook, dacht dat Dimara er wel wakker van zou worden maar gelukkig slaapt ze nog Saai dat je alleen moet eten!
@ukkie oh hier het omgedraaide een wakkerdagje heeft pas 1 uur geslpaen bij mekaar @gaby wat goed van puk zeg hij begint het te leren loont het harde werk toch he @mum haha wat erg dat hij zich zo gaat voelen van prikken, haha moet er wel om lachen want hij volet er niks van dus waar komt het vandaan vraag je je dan af he waarom heeft hij ruzie?? niet jouw schuld deze keer toch @kristel hoi meid @juffie toch nog druk geweest dus, nu lekker rust nemen he ik heb me lekker speculaas met thee gepakt mmm lekker soppen.. ayden heeft net zijn fruithapje gehad ik had nog kiwi, maderijn in de vriezer en daar heb ik nog een banaan mee gemengt want dat mengseltje was veel te zuur en nu vond hij het echt super lekker klein vreetzakje
@ Kim: nou ze haalde mij er nog wel even bij! wij kunnen in haar ogen niks goed doen, en volgens haar zijn ze alleen maar opa en oma op papier ze vind dat ze Dimara te kort op schoot heeft (ja duh als ze krijst pak ik haar weg als ze niet stil wordt) en zo allemaal nog meer!!! pffff wordt er kotsmisselijk van! Ayden is echt een lekkerbekkie hé! Ik heb Dimara vanmiddag aan een partje mandarijn laten sabbelen ze vond het heerlijk ze zat te kreunen zo lekker vond ze t haha!
mum: dat is wel erg irri.. hier is t eten op.. ff zitten en dan opruimen... en dan douchen en lekker pyama aan..
@ Gaby: ja idd, en ben bang dat het nooit over zal gaan! Lekker he in pyjama op de bank hier ook in pyjamabroek en lekkere trui!
lekker weer die schoonmoeders.. Trek je er niks van aan hoor meis!! Het eten was hier erg lekker, manlief heeft twee stuks vis opgegeten Heel goed Probeer stiekem hem wat gezonder te krijgen