@ Kim: ja al dat gezeik bij dat UWV, moet daar vrijdag weer een uur gaan zitten! zonde van mijn tijd... ik moet gaan solliciteren dat weet ik maar dat gesprek hoeft toch geen uur te duren? @ Ryanne: Ow op maandagochtend... hier is het op dinsdag en woensdag! Shopze meid! @ skatjuh: welkom!
@red, zoalgn ik geen koorts heb wel.. Ik had gister 37,9 en vanmorgen was het 37,2. Dus het is vandaag nog even rustig aan doen en morgen wel weer beter denk ik. ben nog wel erg misselijk. wat irritant dat je bed onder geplast is! deden pnze katten ook wel eens toen ze klein waren. hopelijk lukt het met dekbed wassen. @Perfection, gefeliciteerd!!! vertel vertel o lees het al wat lief!! @Juffie, vervelend zeg! echt zwaar de laatste loodjes he.. hopelijk kom je van de morfine af @dees, gelukkig is de bi beter! Nog even volhouden meid! @gaby, lekker hoor een dagje vrij . komt dichtbij nu he de bruiloft! @Mum, hm nou hopelijk is de pijn in je arm snel weg! jullie hebben een goed nachtje gehad zo te horen, nog even en ze slaapt lekker door tot de ochtend denk ik! J sliep gister om 20:00, om 22:30 heb ik hem wakker gemaakt voor een voeding en daarna heeft hij geslapen tot 6, voeding gehad en weer geslapen tot 8 O je verlof is bijna om ja.. ze laten er geen gras over groeien idd! @Ryanne, he meid @skatjuh, welkom! @bos, hoe is de prik bij jou gegaan? verder ook alles goed?
@ Emma: Jorick heeft ook lekker geslapen zeg! Dimara slaapt al wel door tot de ochtend maar dan moet ze pas om 22/23.00 uur naar bed, maar ze regelt het de laatste dagen zelf om zo vroeg haar nacht te beginnen (gister om 17.00 uur) ga vandaag kijken of ik voorzichtig haar ritme een beetje anders kan duwen...
'k heb hier even een lijstje gemaakt wat ik nog moet hebben voor de kleine en in welke winkel t te krijgen is. Ga zo maar 's aan de slag hier
@Red: een tennisbal bij het dekbed doen als je hem wast, zo blijven de vezels/veren (weet niet wat voor dekbed je hebt) beter op zn plek. Anders schuift alles naar 1 kant en krijg je klonten. @Mum: zei toch al dat je een pijnlijke arm zou krijgen Mn moeder heeft er bijna een week last van gehad, dus succes! Wil vriendlief nog wel de volgende prik halen? @Nieuwe welkom. @Dees: super dat je bi beter gaat! Goed rusten en hopelijk snel bevallen @Juffie: balen dat je weer niet lekker bent zeg. Zou het van de morfine komen dan? Of oververmoeid? @Emma: beterschap, als mamma zijnde kan je idd niet ziek zijn. @Ryanne: leuk kado zeg Shopse! @Kim: wist je niet dat alles eraf zou zijn dan? Heb je iig iets te doen op deze herfstige dag @Suus: balen dat ze niet gedraaid is. Hoop dat de versie wel lukt!
@Dreamer, eentje met veertjes geloof ik... maar heb geen tennisbal. Hij zit nu al in de droger. Zal 'm een paar keer flink uitkloppen. 'k Heb 'm geloof ik al een keer eerder gewassen. Zal nu 't overtrek nog even wassen, dan vanavond alweer een schoon bed
@ Dreamer: ja idd je hebt gelijk gehad pfff een week maja alles voor Dimara hé! ja vriendlief heeft gelukkig wel toegezegd dattie de volgende ook gaat halen! morgenavond hebben we een gesprek met mijn SM ben benieuwd! vriendlief heeft net zijn hele pauze met haar aan de telefoon gezeten! en het komt erop neer dat het allemaal mijn schuld is! ik hou mijn vriend en mijn dochter bij haar/hun weg!
Kom alleen weer ff zwaaien *Zwaai* Sorry dat ik niet meeklets, maar ik heb echt mn handen vol aan Yentle.. (megasprong) Zodra ik al even naar de wc ga ofzo wordt ze al ontzettend onrustig, kan geen minuut alleen gelaten worden.. héél vermoeiend! In slaap komen is ook echt een ramp sinds een week.. blegh! Hoop dat t gauw weer voorbij is *gaat weer gauw terug naar gillende Yentle en samen op bed dvd kijken*
@mum, pff wat een gedoe met je sm! hoezo hou jij haar bij haar vandaan dan? schoonmoeders kunnen soms best claimend zijn he
@mum ik zou als ik jou was zelf eens langs gaan, niks bellen maar gewoon er naar toe en laat het ze maar zeggen in jou gezicht.. niet te geloven zeg die sm van jou, die zou je echt letterlijk acter het behang plakken.. veel succes ermee maar laat neit over je heen lopen ookal zijn het oudere mensen en de ouders van je vriend dan nog horen ze respect te hebben voor de moeder van hun kleinkind.. op dit moment wil ze meer contact maar jaagt xe jullie net weg... @skatje welkom hier @dreamer vorige keer was het er niet af maar toen ded hij het nog niet en nu staat er niks meer op maar ja.. zet toch alleen nog maar mijn belangirjke nummers erin... scheelt weer he @de rest wel bijgelezen maar ga ff schoonmaken voel ik me nog een beetje nuttig vandaag ayden lag net op zijn buik op de bank en dan gaat mika er naast liggen en zitten ze elkaar echt helemaal aan te staren haha, ayden volgt mika nu echt met zijn gezicht en mika wil al spelen haha doet elke keer zijn poot naar hem toen van kom nou... haha
Hai meiden, Poging 2.. Hahah voel me iets fitter Koekje is binnen gebleven.. Zo maar eens een kopje thee proberen.. Manlief is onderweg naar huis, hij had een cursus in Zoetermeer en is al klaar.. Ik ben wat wasjes aan het draaien, wil eigenlijk de ramen even lappen en dat ga ik zo doen ook Irriteer me er nu al een week aan... Ik weet niet hoe de overgeefbui kwam, misschien te snel gedronken? Je weet het hier maar nooit Ik vind het wel heel fijn dat de baby rustiger is (gewoon weinig beweegruimte) het contact met de kleine is nu veel intiemer.. Je voelt wat de kleine uitspookt @ Perfection pas op met een zomerbruiloft, plan het niet in de grote vakantie, dan komen er weinig mensen.. @ Skatjuh Welkom! Lelystad zag ik Leuk daar werkt mn man Welk deel van Lelystad woon je? En ach man oud (mijne is ook 29) dat valt toch wel mee? Wat doe je in het dagelijks leven? Manlief vond het nodig om de voetbalkleren mee naar huis te nemen, ik had al gezegd dat ik het niet ging wassen of drogen laat staan dat ik het hier in huis wil hebben.. Dus hij mag zo gaan wassen; het laten drogen en opvouwen en als de sodemieter naar iemand in Huizen brengen..Stel je voor dat ik lig te bevallen ofzo en dat die kleren hier nog staan.. Nee dank u!
juffie thnx voor de tip! en je hebt indd helemaal gelijk! Gaan natuurlijk mensen op vakantie, of wat dan ook! dankje
@ KristeL: Zwaai! Succes met Yentle! @ Emma: We komen in haar ogen niet vaak genoeg langs! en dat ligt aan mij! @ kim: Je hebt helemaal gelijk wat betreft het wegjagen! hoe meer zij claimd hoe meer ik mijn kont tegen de crib(?) gooi! we gaan er morgenavond heen om het e.e.a recht te zetten! Wat lief dat Ayden en Mika zo leuk samen "spelen" Onze Bailey is daar nog een beetje lomp voor Ik wandel even naar het dorp, moet nog wat boodschapjes hebben (nutriton ) en nu is het droog! tot straks!
zo ben er weer heel ff.. ff een boterham eten en dan ga k naar m'n moeder toe.. rijden suus en ik helemaal naar duitsland toe 53 km rijden. om mijn sluier te halen.. heeft de naaister hem mee naar huis genomen.. omdat mijn jurk vermakt moest worden.. en ze alles bij elkaar willen houden.. en die is er pas donderdag weer.. dus kan donderdag pas mijn sluier ophalen.. (hadden ze me ook wel ff eerder kunnen vertellen.. heb ze zaterdag nog gebeld) had me een ritje gescheeld van meer dan 100 km..
@juffie nee neit handig zo'n tas ik weet nog bij mijn ex deed ik dat altijd pff wat een werk en stank niet te vergeten getsie @perfection nee niet meer gelukkig ik had wel een schoonmoeder from hell echt pff wat een afschuwelijk mens die ging mij ff alles vertellen en hoe nof wat.. nou dat meot je ff neit doen bij mij nu heb ik de allerliefste schoonmoeder echt een schat, kan zo lekker met haar kletsen en winkelen, had haar net nog aan de lijn dan kletsen we zo een half uur. we gaan van het weekend naar center parcs dus ff alles regelen kwa boodschapjes ze verheugd zich er echt op want hun wonen in papendrecht en wij in maastricht dus zien ze ayden niet zo vaak @mum nou hopelijk haalt het morgen wat uit en geloof me het is niet netjes maar zeggen van doe nromaal of jullie zien verlopig dimara niet meer dan zul je pas voelen wat van je weg halen voelt.. misschien een beetje hard maar misschien gaan ze dan is inzien dat die ma te ver gaat. en rot voor je schoonvader dat hij zo leeft.. want hij doet niks verkeerd.. ik moet nog steeds de badkamer doen, heb wel gestofzuigd en wat afwas gedaan want die afwasmachine mijn god, glazen komen er soms viezer uit dan dat ze erin zijn gegaan