Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik krijg net een brief van Tmobile maar ik had dus nog 200 belminuten over, maar zie nou nergens wat ik daarvan terug krijg... qua geld dan.. Van de week moet mn man maar even met Tmobile bellen..

Ik heb voor mn ventje een lekkere chocoletter van Verkade gekocht.. Ohja vanaf deze maand moeten we van 1 salaris leven.. We gaan het proberen!!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

de dag erna is mijn vrijgezellen feestje haha...k verzin nog wel iets..

3. juffie2008

@ Kim

Ik voel me al ietsje beter ja, alleen die mega harde buik blijft..
    Wat een gedonder met dat mobieltje zeg!! Weet je zeker dat ze eigenlijk wel iets tijdens de vorige reperatiebeurt gedaan? Of hebben ze gewoon gezegd dat ze iets gingen doen en niks gedaan?
    Vervelend hoor!!

4. juffie2008

@ Gaby

Wat leuk je vrijgezellenfeest, mag jij eigenlijk wel weten wanneer het is ;) Of heeft iemand zich versproken?

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby hmm dat zou ik niet doen want dat komt wel uit want je bruilogt is ook niet volgende week ofzow..

@juffie alles was eraf en meer weet ik niet eigenlijk. gelukkig voel je je alweer wat beter. als je belminuten overhoudt bij tmobile dan komen die de maand erna erbij en krijg je niks van geld trg.. tenmisnte zo ken ik het de afgelopen 4 jaar dat ik tmobile heb.. wij hier ook al een dikke maand van 1 salaris echt zwaar meot ik je zeggen zeker nu de feestdagen eraan komen

6. juffie2008

@ kim

Tmobile en ik hadden geen vertrouwen meer in elkaar ;) mn mobiele abonnement is opgezegd vanwege de dekkingsproblemen.. Dus ik zou de resterende belminuten terug krijgen ;)

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    oh op die manier nou dan is nu zeker het vertrouwen weg haha

@red veel plezier bij de echo laat je ons de foto's straks zien

8. gaby1986

juffie: nee iemand heeft zich versproken vandaar dat ik dat weet..

kim: k snap niet zo goed wat je bedoeld..

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Hoe gaat t hier?

@Dees: Hou je t nog een beetje vol? En gaat t al beter met je man?

@Juffie: Ik las iets over dat je vader gister langs zou komen? Is dat nog gebeurt en zoja, hoe is t gegaan?
    Hoe gaat t met jou?

@Nen: Hoe gaat t meis? Kan je t een beetje 'verwerken' dat je nu alleen bent?

@Gaby: Hoe gaat t spuiten?
    Hmm, smoes.. Ehmm.. Ik zal er eens over nadenken, weet t even niet :(

@All: Sorry, heb niet echt bijgelezen, nog steeds niet veel tijd helaas (eten is ook zo klaar.. ;))

Yentle heeft vandaag voor t eerst een groentehapje gehad!
    Ze drinkt de laatste tijd steeds minder (soms maar 500cc op een dag) en ze probeert alles van eten uit onze handen te trekken, dus we vonden dat ze er wel aan toe was.
    Ze heeft wortel gekregen en vond het heerlijk! Ze is echt een natuurtalent met de lepel, weet precies wat ze ermee moet doen, en zodra t iets te lang duurt voordat ze de volgende volle lepel krijgt gaat ze heel hard gillen haha. Ze heeft ook meteen het hele bakje leeggegeten! :D

Was liever wat later begonnen ermee (met 5/6 maanden), maarja, ze drinkt zo weinig en kan dus wel wat krachtvoer gebruiken ;)

Morgen naar t CB, naar de arts, eens kijken wat ze weegt en dan eens overleggen wat ze ervan vinden dat we nu dus begonnen zijn ermee.. ;)

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby dacht dat je als smoes wou gebruiken dat je de andere dag je vrijgezelenfeestje had..

@kristel fijn dat ze het lekker vond.
    hier nog geen groente gegeven allen fruit en pap ook een groot succes :D

ik heb ayden in bed gelegd die was zo in zijn oogjes aan het wrijven en chgo aan het doen :D

11. juffie2008

@ Kristel

Mn vader wilde langskomen, ik heb gezegd dat ik momenteel even genoeg aan mezelf heb en aan de baby. Ik heb hem aan de telefoon gesproken; moeilijk te peilen waar hij nu mee bezig is.

Wat leuk dat Yentle een groentehapje heeft gegeten!! Heb je er wel foto's van gemaakt? Zo geinig hoe die kleintjes zo snel eigenlijk groeien..

Okey ik heb toch die vieze stinksokken van de voetbalmannen maar in de wasmachine gedaan.. Heb toch geen voet bij stuk kunnen houden, het stonk zo ontzettend... hi hi manlief zei gister al wat stinken die shirts (ja duh daarom wil ik het niet aanraken nu ;) )

Ja hoe het hier gaat.. Ik word waarschijnlijk eerder ingeleid.. De VK wil me niet te lang meer laten lopen. Volgende week mag ik naar de gyn toe om te praten..

12. juffie2008

Trouwens vet geinig verhaal hi hi:

Gister lagen we in bed rond een uur of 11, en ineens horen we boven ons vet hard Ik haat je klootzak!!! Deuren smijten, hard stampen, dingen omgooien.. We keken elkaar echt aan in bed van Okey, hebben wij dit nu weer?
    De bovenbuurtjes hadden schijnbaar ruzie.. Hebben we nog niet eerder meegemaakt in dit gebouw ;) Ik vond het wel geinig.. Je kon letterlijk horen waar de ruzie over ging..

Mn man en ik konden er wel om lachen, we dachten van ja die wonen net samen, zo herkenbaar dat je dan je terratorium moet afbakenen! Na een kwartiertje was het weer rustig, maar dan ineens heb je zelf weer genoeg gesprekstof hahah! Komen die kleine leuke ruzietjes van ons zelf weer naar boven :D

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hee meiden, heerlijk even gegeten! :D

Zometeen gtst kijken, en daarna heerlijk naar bedje! :) tenminste, tv kijken!
    Mn hubby (verloofde ;) haha ohhh wat klinkt dat toch gek)
    kwam voor het eten thuis, had ie een mega chocoreep voor me! echt een onwijs grote!!!!! MMMMMMMM en cocos/choco ballen!! JAMMMMMMMMIIEEEEEE!! :D

over kerstboom gesproken!! 6 dec denk ik dat wij hem op zetten! ik heb nog geen idee wat voor kerstboom, wel een nepperd, maar wat voor kleuren, hm geen ID!
    jullie??

14. gaby1986

juffie: is idd geinig als je gewoon alles kunt horen.. kunnen wij hier ook als de buren ruzie hebben..

kim: haha nee heb echt dan mijn vrijgezellenfeestje haha..

kerstboom.. wij hebben er eentje waar de lampjes al in zitten.. scheelt zoveel werk haha.. en mijn ballen zijn verschillende kleuren haha.. vond mijn boom vorig jaar echt zooooww mooi..:D
    we (lees ik)hadden alles (behalve de boom) nieuw gekocht..heb er nu al zin in..

k zal wel een foto plaatsen als we hem hebben staan..

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    vinden jullie deze kerstkaart leuk of zal ik zelf een foto maken met ayden en een kerstmuts en dan iets leuks maken?? maar ben bang dat ik dan nooit zo'n stralende lach krijg op commando..

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik wil ook na 5 dec mijn boom op gaan zetten. ik had een paar jaar geleden echt een super mooie moderne boom met hooglans wit en zwarte ballen en dan met een soort kralen ketting met lampjes en dan nog witte rozen erin zag er zo mooi uit maar alles ligt bij mijn ex ben het vergeten mee te nemen dus heb alleen de witte rozen nog :(

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    of deze

18. gaby1986

kim: ik vind de 2de foto leuker dan de eerste.. en balen joh dat je dat allemaal hebt laten liggen..

19. juffie2008

Ik vind ze allebei snoezig Kim! Ik ben alleen niet zo van de fotokerstkaarten, meer van de ouderwetse ;)

Wat vervelend dat je al je oude kerstspullen daar hebt laten liggen.. Nouja opnieuw shoppen dan maar?

Ik heb hier rode en goude kerstballen, heeft mn moeder tweedehands voor ons gekocht, lief toch? En ik heb leuke dennenappeltjes met goude glitters voor in de kerstboom, ohja en we gaan heel veel van die echt candy stokjes erin hangen :D Omdat manlief en ik allebei dat thuis niet mochten :p

Hier even een beetje opgeruimd, de badkamer beetje opgeruimd en de magnetron schoongemaakt, hij was beetje vies :p
    Nu nog even de eettafel opruimen en dan is het weer helemaal goed voor vandaag!

20. juffie2008

Toch wel een gek idee om te weten dat we met kerst al papa en mama zijn :D En hier een heerlijk krummeltje in huis hebben :D
    * Okey juffie zit weer op een roze wolk * Kan Juffie beter niet doen, want dan zal er wel weer allemaal shit zijn hahah*

Deel Deze Pagina