Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Die kleine blijft maar hyperactief :( Dat heeft de kleine echt niet vaak.. Ik heb ook een mega harde buik!! Wat heeft dat nou weer te betekenen?

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

juffie; misschien bereid de kleine spruit zich erop voor om eruit te gaan komen :D

3. juffie2008

Hi hi nou Perfectionn dat geluk zullen wij wel weer net niet hebben ;) Ik denk dat die kleine te lekker zit!

Eerst maar eens even een beetje opruimen hier.. En dan mn kookboeken uit de berging beneden eens opscharrelen.. Kijken wat ik vanavond ga koken.. Voor vrijdag heb ik een beenhammetje :D Jammie (bij de c1000 in de aanbieding :D)

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

juffie; hihi! denk je dat de kleine later komt dan uitgerekend?

5. juffie2008

Nou niet veel daarna want ze gaan me dan inleiden.. Dus eruit hehehe ;) Huurcontract wordt niet meer verlengd ;)

Zo de voetbalkleren opgevouwen en even opruimen.. Wil het huis gewoon netjes hebben al die rotzooi van andere mensen in mn huis.. Hou je troep lekker bij je ;)

6. juffie2008

Werken jullie trouwens met huishoudgeld? Dus bepaald bedrag wat je aan boodschappen per week uitgeeft? Zoja hoeveel? (misschien brutale vraag...)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

@ukkie: sterke meid hopenlijk hebben ze snel de oorzaak en knapt ze snel op. probeer maar wat te rusten..

@mum; haha buiktruitje toemaar wil je je weer 'jong' voelen haha...

@juffie: niet meer misselijk vandaag?

@kim: veel plezier in centerparcs. welk park ga je

@emma: lekker welke film ga je kijken vandaag...

@Mum: ga zo ff je foto's bekijken....

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: nee hier geen huishoudgeld... vervelend dat jullie het nu met 1 salaris moeten doen. zit je man nu thuis dan?

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

juffie; ohh en dat is zeker dat ze je gaan inleiden?
    Huurcontract wordt niet verlengd? hebben jullie wel al een ander huisje dan?

Wij hebben geen huishoudgeld, hebben we wel gedaan! maar von het zo een gedoe, ik doe nu meestal iedere dag het avond eten halen, en in het weekend wat lekkers :)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ah wat lief die me dat hondje is schattig en die andere vind ik echt geweldig met al die rimpeljes...

ik heb er ook een paar in mijn album gezet van de fotograaf

@red: mooie echo's. leuk dat he een meidenkoppie heeft he...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @perfecition: Ik denk dat juffie bedoelt dat het huurconract van de baby niet word verleng :D

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wij geven trouwens gemiddeld 60 euro per week uit aan boodschappen zonder luiers etc.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry dames mijn T op het toetsenbord doet het niet zo goed dus staan soms beetje rare woorden.

14. juffie2008

Hahah Perfectionn inderdaad de baby mag niet langer de buik huren.. Die gaan we eruit zetten :p

Nee mn man heeft nog wel een salaris, maar mijn salaris is natuurlijk nu minder en straks ga ik parttime, dus we hebben besloten om op 1 salaris te gaan leven en het andere te bufferen.. Zodat mocht mn man zijn baan opzeggen of kwijtraken dat we dan een paar maanden vooruit kunnen..

60 euro klinkt fair.. Ik had het gister met mn man erover dat wanneer je pint niet echt nadenkt met wat je koopt. Gister ook in een impuls gewoon 2 chocoletters en strooigoed meegenomen enz. en dan kijk je later op de bon wat het eigenlijk heeft gekost.. Dus ik dacht als je nu gewoon een vast bedrag in je portemonnee hebt, misschien geef je dan bewuster uit?

15. juffie2008

Auwwiee!!! Pulletje blijft maar met zn beentjes bij mn ribben zitten... grrr...

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Even snel hoor.. (alweer :p)

@Red: Wat een mooi meisje zit er in je buik zeg! Hele leuke foto's :D

@Ukkie: Och meid, heel veel sterkte met Sophie! Hopelijk doet ze t gauw weer beter en mag ze gauw naar huis! *knuffel*

@All: Gister griepprik gehaald.. Twijfelde heel erg erover, maar toch maar gedaan. Ookal heb ik al M griep gehad (zéér waarschijnlijk) je weet t nooit zeker, dusja.. En ik krijg liever zelf 10 prikken dan dat ik er 1 aan Yentle zou geven, dus toch maar gedaan! Zou het mezelf ook nooit vergeven als er nu wat zou gebeuren en ik die prik dus niet gehaald had...
    Maar ik voel me er toch slecht door nu?! Kimo is er ook niet lekker door en we hebben nu allebei verhoging.. Nice ;)
    Hoop dat t gauw over is!

Over een uurtje naar t CB en daarna gauw mn bedje in als Yentle ook ff wil slapen!

17. juffie2008

Hey bah zulke mailtjes zijn nooit leuk :(

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahh juffie sorry hahaha!! ben er de afgelopen dagen niet zo bij met mn hoofd!! komt lekker over zo zeg!

bos getsie wat een smeerlap op dat filmpje!!! zou dat echt waar zijn? lijkt mij eigenlijk niet.......

19. juffie2008

Maakt niet uit hoor ;)

Ik ben echt niet vooruit te branden.. Effe een glas cola nemen.. Effe wat cafeine.

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ff flink stuiteren :p

Deel Deze Pagina