mum: haha houdoe is hier heel normaal hoor kim: drukke dag heb je zeg... we lief foto's voor je opa juffie: misschien vind de kleine t wel niet lekker haha en chips en frikandellen wel.. huishoudgeld: doen wij ook niet.. boodschappen hier varieren een beetje tussen de 30 en 60 euro per week..\ perfection: test maar gewoon haha.. k ben erg nieuwschierig aangelegd
die is 3 maar ze kan geen mickie zeggen goofy ook niet ze zegt steeds ik ben met golfy op de foto geweest haha
gaby; ja vind je ook niet Okeeeee ik vang...................................................................
Ik wil graag nog komt een vrouw bij de dokter zien in de bios...heb het boek ook gelezen @yvi: wat lief zeg.. ik ga ff koken. vanavond komt de sint bij vriendlief op het werk..kleine heeft er niks aan maar vriendlief wilde perse gaan zucht...
Ben ik weer, @Juffie: Rustig aan doen met de chips he?! @Yvi: Fijn dat t zo leuk was! Het is dus wel voor herhaling vatbaar over een aantal jaar? @Perfectionn: Zoo, ik had al lang 100 testen gedaan zeg! Pff, ik begon vaak al een week voor mn NOD te testen, ookal wist ik dat t dan toch niks uithaalde, ik moest t gewoon doen @Gaby: Heb je al een smoes bedacht? Anders misschien Puk erbij betrekken? Zeggen dat hij een AB kuur heeft ergens voor en dat hij op tijd zn meds moet hebben ofzo? @All: Yentle is een dikke poepzak haha, ze is in een maand tijd gewoon 1100 gram aangekomen! Ze weegt nu 6935 gram en is 63 cm Er werd wel opgemerkt dat Yentle ontzettend snel is met alles en dat we maar eens naar speelgoed moesten gaan kijken voor rond de 6-9 maanden Het speelgoed wat ze rond deze leeftijd leuk zou 'moeten' vinden, vond ze 2/3 maanden geleden al leuk en is nu dus al lang niet interessant meer en wij weten soms ook niet meer wat we nu moeten! Dus dat wordt van t weekend rondsnuffelen op de grote-baby-afdeling En we moesten maar eens contact gaan opnemen met een of andere stichting voor hoogbegaafde kinderen... Voor meer informatie en om te kijken of we via hun wat wijzer kunnen worden over hoe we met Yentle om moeten gaan, want op t CB vermoeden ze t nu dus ook en zij doen er zelf weinig mee... Nice (Vind t helemaal niet leuk ) Over t groentehapje was ze niet echt te spreken, omdat Yentle dus Neocate krijgt en dus best een heftige vorm van kma heeft hadden we toch beter kunnen wachten.. Maarja, daar valt nu weinig aan te doen meer We moeten iig heel rustig aan doen met nieuwe dingen introduceren, dus t liefst elke keer 2/3 weken lang hetzelfde geven, maar dat wilden we sowieso al! En via de kinderarts moeten we dan een afspraak bij de diëtiste regelen. Zo, sorry voor t egoverhaal, maar dan zijn jullie ook weer op de hoogte
meiden ben weer afgewerkt maar moet zo naar de voetbalclub. Ff snel met mn meisje knuffelen want die ligt al op bed als ik thuiskom. ff ego. gister is de vriendin van een voetbalvriend van R. bevallen van een dochter. Weet je hoe ze har genoemd hebben... Frédérique en zelfs mét dezelfde streepjes. Hoe langer ik er over nadenk hoe stommer ik t eigenlijk vindt
jaaaa k heb een smoesje.. k ga zeggen dat joey en ik eigenlijk een filmavondje op de planning hadden staan.. en dat als ik half 10 kwart voor 10 naar huis ga.. we nog wel een filmpje kunnen kijken.. want we willen ook een beetje optijd naar bed voor de dag erna.. mijn feestje.. (heb dit al via een smsje gezegd tegen mijn schoonzusje)
@ yentle flinke meid hoor. Hier zit F. denk ik ook rond de 7 kilo. Hebben provisorisch gewogen. eerst alleen op de weegschaal en toen met haar erbij @ yvi wat fijn dat jullie het al met al toch leuk gehad hebben! @ perfection spannend!!! Ik zou echt niet kunnen wachten met testen
@ gaby fijn dat je toch nog wat hebt kunnen verzinnen. Ik vond dat toen ok zo moeilijk want ik kan echt niet liegen
@Ryanne: Pff nouja zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je het ontzettend lullig vindt, dat is het ook! Ik zou t ook vreselijk vinden als een bekende zijn of haar dochter Yentle zou noemen.. Wat zeggen ze er zelf over? Of weet je dat niet? @Gaby: Ohh ja dat is ook een goeie Hopelijk nemen ze t gewoon aan dat t zo is
bos: ja had dit gister al gestuurd naar der.. ze is allang blij dat ik kom.. en t was niet erg dat ik eerder naar huis ging..
@ kristel geen idee ze is gister bevallen dus hebben wel n mailtje en een krabbeltje gestuurd maar ben benieuwd als we ze volgende week zien..
ryanna: wel stom ja dat ze nu ook die naam hebben maar weet je wat t ook is.. ik heb al heeeeeeeeeeel lang evi op mijn nummer 1 staan en waarschijnlijk als we ooit een meidje krijgen zal t die naam worden.. iemand van mijn werk heeft ook laast een kindje gekregen en die heet evi.. maar daardoor ga ik echt niet mijn nummer 1 naam verandere.. misschien hadden hun die naam ook al heel lang..