@ Bos: Dat verhaal heb ik inderdaad ook gelezen ja!! echt bizar! @ Red; Tjonge, dat is ook iets met dat kindje van je zwager en schoonzus! @ Perfection: Slaap lekker! @ Kim: Meid ik ge echt keihard voor je duimen dat je die baan gewoon krijgt hoor! Nogmaals geniet van je weekend meid!! @ Agneta: Ha meid, ik hoop dat Julie lekker gaat slapen in haar bakerdoek, en zo tot rust komt (en jullie dus ook) wij hebben ons afgelopen maandag voor het eerst laten enten tegen de m griep ja! Ik ben er vandoor, want ik geloof dat vriendlief naar boven wil... hij is alles aan het opruimen hihI! Slaap lekker allemaal! doei doei
ff snel hoor, duik zo mn bedje in! @Agneta: Ik vroeg me eigenlijk af of Julie nog steeds uitslag heeft? Als ik de foto's op Hyves bekijk zie ik namelijk dat haar hele gezicht onder de uitslag/eczeem zit? Hebben jullie daar al iets mee gedaan en/of weten jullie waar t vandaan komt? Ik weet niet of er allergieën voorkomen bij jullie, maar kan t geen allergie zijn? (misschien zelfs wel kma, komt echt héél veel voor bij baby's, zelfs als er geen allergieën in de familie zitten) Sorry, wil je niet ongerust maken, maar je zegt dat ze heel veel huilt en overstrekt enzo en dan die uitslag, ik heb zo een beetje mn twijfels...
hey kristel ja klopt ze heeft een tijdje heel erg uitslag gehad maar dat is al ff weg. dat is gelukkig maar een periode geweest. er komen idd allergieen voor bij ons. ik heb zelf een gevoelige huid en mijn moeder en zus hebben vaal eczeem maar bij julie is het gelukkig over en ik probeer ook tot 6 maanden in iedergeval borstvoeding te geven. geeft niet hoor dat j ehet zegt je maakt me niet ongerust vind het juist leuk dat je eraan denkt! dankje.
Ohh ok, gelukkig dat t over is dan! Misschien is t dan een reactie geweest op zeep ofzo? Nouja, ik hoop dat t inbakeren goed helpt dan en dat ze zo haar rust kan vinden en jullie ook Maar, ik wil wel even zeggen, dat mocht t niet helpen, misschien toch even kma oid in je achterhoofd houden zodat je daar iig iets mee kan doen, om te kijken of dat t is? (dus zelf alle melkproducten laten staan voor 3-4 weken en kijken of je verbetering ziet) Misschien dat je t overdreven vindt dat ik dit zeg (?), maar t komt echt heel veel voor en t liefst ben je er zsm bij natuurlijk @All: ben er vandoor, slaapjes doen! Weltrusten allemaal!
@kim: bah hoop dat je je zorgen een beetje kan vergeten dit weekend. @agneta: heb je nu dezelfde als mij? vervelend dat ze zo onrustig is...net na de geboorte was ze dat niet toch? ze wil dus de hele dag vermaakt worden wel lastig en erg vermoeiend voor jou ook...slaapt ze 's nachts wel goed?? @perfection: truste meid @red: nou ja wat raar zeg...ze hebben dus eigenlijk een kleine omdat ze de leeftijd hadden en het er een beetje bij hoort volgens hun..zonde he..zo sneu voor de kleine ook maar goed misschien krijgt hij bij oma wel meer liefde en aandacht als thuis dat is dan weer een voordeel..
hey bos ja ik heb dezelfde alleen niet zelf nagemaakt (heb geen lieve tante die dat kan) haha. net na de geboorte viel het wel mee. maar nu ze wat meer kan word het steeds erger.
ben er nog ff @agneta ik ben naar de osteopaat geweest met ayden voor het overstrekken en nu na 3 keer is het echt stukken minder, kan echt zeggen dat het geholpen heeft. misshcien een idee wij hebben ons trouwens laten inenten afgelopen week en jij? @red ja idd heel vreemd allemaal. maar ja dat zullen ze nog wel merken als hij ouder word en ze geen gezag hebben... hier ook de auto morgen naar de garage maar gelukkig betaald de baas dus dat scheeld. we weten dat we het elke maand redden maar het is gewoon zwaar en deze maand word echt een uitdaging. we hebben elkaar dus dat meot goed komen zeg ik altijd maar. ik ga afsluiten, heb net weer 10 sollicitaties de deur uit gestuurd.. ik duim me een eind weg hihi ga toch ondanks het rot nieuws lekker genieten dit weekend doeii
kim dat is idd een idee ik ga gelijk ff op inet kijken naar een osteopaat. ik heb me vandaag laten enten en leon ook.
Nog ff snel (makkelijk zo'n iPhone in bed, ookal werkt tie niet super..) @ agneta ja misschien is uitproberen kangeen kwaad, kindjes hebben vaak blokades bij de schedel vanwege de geboorte en natuurlijk die losse atukken schedel wat een baby heft. Een osteopaat probeerd dat weg te halen want die blokkades kunnen voor bijv overprikkeling van de slokdarm of maag zorgen waardoor er reflux ontstaat wat soms heel makkelijk te verhelpen is. Ayden overstrekte zich echt abnormaal en nu is het minder spuugt julie ook? @ bos rhnx voor het duimen @ perfection ja Farid waar dan zou je nu ook posi moeten testen echt rot voor je meid ga nu echt mijn oogjes sluiten druk weekend en morgen om 8 uur vroeg op om met 2 auto's de citroen weg brengen voor een grote buurt dan om half 3 ophalen en naar Cp niet teveel kletsen hè kan ik het niet bij houden slaap lekker
Oh ps @ agneta meestal word de osteopaat vergoed wj krijgen geloof ik 800 euro en 1 sessie is ong 50 euro behalve de eerste die is iets meer . Nu ben ik echt weg
kim ja julie spuugt heel veel. heb net een osteopaat opgezocht op inet en ga een afspraak maken. thanks
Kan het niet laten krijgt ze ook nutriton of anti reflux (A.R.) voor het spugen als ik dat hier niet geef vanaf week 3 dan gooit hij echt letterlijk alles eruit
Hey Ryanne (zag dat je online bent) Is r morgen ochtend thuis dan drop ik ff die tas met draagzak werkse morgen
kim ja ik geef haar nutriton gaat dan wel wat beter maar spuugt dan nog steeds. wat is dat andere wat je zei?