Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

bos: nee eerst netjes vragen.. en toen mocht t van iemand dus ik sla t ei.. en toen stuiterde hij eraf en viel die op de grond :D

nou.. k ben om 9uur opgestaan maar k had nog wel langer kunnen blijven liggen.. maar dat vind k dan weer zielig voor puk.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @yvi: oh nou als het moest van de dokter zal he wel goed zijn...ik had het wel eens gehoord van iemand..misschien was het vroeger die gene is namelijk al wat op leeftijd haha

@kristel: leuk he die sprongetjes...volgens mij gaat lars ook zijn sprongetje in...alleen hij slaapt veel en als hij dan uit bed kan kan hij soms ineens wat nieuws....zo gaat hij nu schaterlachen...echt grappig...

@suus: doe maar lekker rustig aan...

3. gaby1986

jeeej nog 60 dagen en 3 uur voordat we gaan trouwen :D

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: het schiet echt al op :D je gaat al bijna trouwen :D

@bos: vandaag redelijk rustig dagje.. gelukkig.. ben ik wel aan toe zeg.. pfoepfoe :p

@kristel: hoop dat yenlte vandaag een makkelijk dagje heeft :)

Ben lekker in bed blijven liggen tot 10.00 uur :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ff snel

@Gaby: Ik heb je verhaal in kleine stukjes mogen lezen, elke keer moet ik weer naar Yentle toe, dus ben de helft alweer vergeten ;) Maar van wat ik onthouden heb was het een superdag! :D (toch? :p)

@Bos: Ja, het is zeker leuk om die nieuwe dingen te zien, alleen dat hangerige is niet zo leuk (en dat is een understatement :p)
    Lars doet t dan wat makkelijker met zn vele geslaap!

@Suus: Lekker uitgeslapen :D Mag best hoor, lekker ervan genieten nu t nog kan!

@All: Yentle ging gisteren pas om 23.00 uur slapen (normaal 20.00 uur) en werd gewoon wer om 8.00 uur wakker vanochtend :( Ik had er ff geen zin in, was zelf ontzettend moe, daus ik ben even blijven liggen.. Yentle is binnen 5 minuten weer in slaap gevallen en heeft lekker uitgslapen tot half 10, heerlijk :D

Zit nu ff met laptop naast haar op de bank, maar ze heeft me alweer nodig, dus ben weer weg. Misschien tot straks nog even :)

6. gaby1986

ja feestje was erg leuk

k ben er vandoor.. werk belde net of k wat eerder kon komen..

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Druk dagje morgen dus! have fun met je oud klasgenoot! heerlijk dat schaterlachen, ik kan niet wachten tot Dimara dat gaat doen!

@ Yvi: k dacht 12,5 maar ze is pas 11,5 das ook niet heel jong maar toch!
    Arme Yvi!

@ Kristel: thnx voor het duimen meid! Leuk kadootje krijg je van Kimo zeg :D
    ben benieuwd naar je kerstkaart! 8 uur vanmorgen pas... ik ben jaloers :p

Het slapen was hier vannacht weer bagger... naja vannacht ging het goed maar om half 5!!!! was mevrouwtje voor het eerst wakker, flesje kunnen rekken tot half 7... ze had gisteravond om 22.30 uur de laatste fles gehad! terwijl ze zaterdag de laatste fles om 23.00 uur had en zondag om 7 uur voor het eerst wakker werd, toen om 8 uur en toen pas weer om 9.15 voor haar fles!! ze kan het dus wel!
    k snap er niks van waarom ze nu ineens zo rommelt!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hellow,
    Vanmorgen bij het cb geweest. Kijk eens hoe mijn binkie is gegroeid. hihihi

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debs: WOOOWWW!! ruim 8 kilo :$ eet hij al chips en patatjes enzo? ;):p echt een flinke vent!!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Bij ons is het ook zo aan t rommelen op dit moment. Eerst ging Levi rond 21.00uur naar bed en werd rond 7 uur weer wakker 's ochtends. En nu... Pffff Vanacht was t ineens 3 uur. Dat is gelukkig wel een uitschieter (dat hoop ik tenminste) maar meestal is t de laatste tijd een uurtje of 5 en ik heb al geprobeerd om nog een fles te geven rond 23.00uur, een papflesje, nou vanalles maar hij is gewoon een kleine draak. hihiihhi :)

Ik ga even wat eten, opruimen en strijken enz....

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: hihihi nee hoor, een beetje pokon in elke fles doet wonderen. ;)

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Weer een nacht heerlijk geslapen!!!
    Gsiter ging ik in bed liggen en verdraaide weer mn heup, meteen pijnscheuten overal en dus maar 1 morfinetablet genomen.. Lag weer een beetje te spacen in bed..
    Geen voorweeen meer, helemaal niks, beebje beweegt wel weer veel meer (gelukkig!)

Gaby 60 dagen, wauw meis het gaat nu snel he?! Je zult zien, straks is het ineens DE GROTE DAG!! geniet nog maar van alle voorbereidingen hoor, straks val je in een gat.. Tenminste ik verveelde me daarna had niks meer te regelen..

Kristel
    Jeetje pas om 11 uur slapen, Yentle Yentle toch, je moet papa en mama wel een beetje rust gunnen hoor ;)

Debby
    Fijn dat je Binkie het zo goed doet :D

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: ja nou ik heb hier dus ook al vanalles geprobeerd, maar het maakt dus ook niet uit of ze om 20 uur haar laatste fles krijgt of om 23.00 uur het is net of ze rond 5 uur ergens van wakker schrikt :(
    Nu krijgt zo door haar laatste voeding al wat rijstebloem omdat ze anders niet voldaan lijkt, en meer voeding kan ik haar niet geven, want ze krijgt al zo veel! maar ook daarslaapt ze geen minuut langer mee! we hebben ook al geprobeerd om haar een nachtvoeding te geven om een uur of 3 en dan weer terug te leggen, maar dan is ze klaarwakker en slaapt ze pas weer tegen 5 uur :( het zijn idd kleine draakjes!!

14. juffie2008

Wat is het hier weer rustig!!!

Meiden kom eens even terug van Center Parcs enz!!! Het is hier nu saai!!! Klets, kom op, vermaak me :p

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden hoe is het hier?
    @mum, mooi kaartje!
    @kristel, ppff vermoeiend zeg!! Hopelijk is ze snel aan haar nieuwe zelf gewend. Hier is alles goed hoor, het is een vrolijk mannetje en hij slaapt goed snachts gelukkig.
    @bos, leuk he dat schaterlachen! Wel lekker rustig dat hij dan zoveel gaat slapen haha
    @Suus, geniet nog maar even van het uitslapen! :D
    @gaby, gelukkig was het feestje leuk
    @Debby, zo jouw mannetje groeit als kool! :D
    @Juffie, nog geen beebje.. gelukkig is je beebje wel lekker actief weer.

@all, Wat vervelend dat jullie kleintjes het ritme zo omgooien!
    hier is het al een poos hetzelfde.. hij gaat slapen om 20:00 , voeden om 22:30 en rond 06:00 , dan slaapt hij meestal tot een uur of 8.
    Overdag heeft hij meestal 2 of 3 slaapjes van een uur ongeveer.

Ik ben druk vandaag, heb het hele huis al aan kant, moet nog een surprise maken, boodschapjes halen en vanavond ga ik naar de bios met een vriendin :D

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    even spammen hoor :p jorick had de slappe lach :D

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Jij hebt het ook maar druk vandaag!

ik zou ook nog een hoop moeten doen hier in huis! er staan weer een paar wasmanden met schone was die ik zou kunnen vouwen en opruimen, en ook nog wat strijkspul... k zou hier beneden mezelf nog wel kunnen vermaken, maar mijn hoofd staat er echt niet naar! had gehoopt dat deze week beter zou worden als de vorige maar hij is alweer niet zo lekker begonnen dus heb er een hard hoofd in :(

18. juffie2008

@ Emma

Wat een ontzettend snoeppie!!! Heerlijk bekkie!! Nou ik hoor het al je komt vandaag niet aan de keukentafel zitten?! Succes met al je klusjes.. tip 1 ding tegelijk :p

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ emma: heerlijk die slappe lach!! mooie foto ook zeg! vrolijke vent!

20. juffie2008

@ Mum

Breng je was maar hier heen hoor meis.. Ik vind de was doen erg leuk, alleen strijken vind ik niet leuk..

Deel Deze Pagina