@mum, soms heb je zon dag he, dan wil niks en zit niks mee.. Maar ach, het huishouden blijft wel liggen hoor @juffie, nope keukentafel word niks helaas.. thnx Ik vind was doen ook leuk! haha   @all, ik ben weer weg, mn eten is op en j word ook weer wakker hoor ik. hopelijk kan ik nog snel strijken voor hij helemaal wakker is , hij is zich nog luidruchtig aan het uitrekken hihi
@ Juffie: Het is al schoon hé.. moet alleen nog gevouwen en opgeruimd worden.. @ Emma: helaas is het geen dagje... maar hoop toch dat t snel voorbij is! Strijkse!
hoi meiden we zijn alweer thuis was veelste kort en wil nu alweer dat uitzicht hebben op dat meer vanuit de woonkamer lijkt me geweldig maar het was hartstikke gezellig, ayden is ook heel lief geweest, 1 keer een huilbui gister van vermoeidheid maar verder niks. hier trouwens ook al een goed ritme, gaat om 7 uur naar bed en word dan tussen 5 en 7 wakker.. voor zijn 1e fles ik geef geen nacht voedingen meer, die wil hij niet @mum wat las ik van je hond echt zielig. zijn jullie niet verzekerd, dan krijg je toch alles trg of tenminste 80 % ofzow.. toen mika heel ziek werf en hij was nog niet verzekerd hadden we rekeningen van in de 500 euro en toen heb ik een verzekering afgesloten en de dierenarts lief aangekeken en toen kreeg ik de rekeningen met een andere datum erop waardoor we het geld gewoon trg kregen.. misschien een optie toch @emma wat een heerlijke lach schattig ventje hoor @de rest heb wel in het weekend bijgelezen af en toe maar moet nog alles uitpakken en we gaan zo ff naar mijn opa in heerlen in het zh en meteen ff naar de ikea om zo'n kinderstoel te halen want meneertje zit al in een kinderstoel bij ons aan tafel dan is hij lekker stil
@Juffie: T zit niet mee he.. Lekker rustig aan doen hoor! @Debby: Zoo, wat een dikke poepzak is Levi, haha. Heb je nog nieuwe foto's? @Ik kom zo terug, ff naar gewone pc toe, laptop is irritant aan t doen!
Zoo, waar was ik.. @Mum: Hier sliep Yentle "pas" met 3 maanden echt door hoor.. (ik zet dat 'pas' express tussen aanhalingstekens, want 3 maanden is nog steeds vroeg gemiddeld) Laat de moed niet in je schoenen zinken, hopelijk komt t gauw dat je ook tot 8 uur (minimaal ) op bed kan blijven liggen @Emma: Als je de was zo leuk vindt om te doen, hier ligt nog een hele berg! *en anders mag Juffie t ook wel doen Wat een leuke foto, haha, echt schattig @Kim: Fijn dat t zo leuk geweest is! Kan me voorstellen dat je t wel mist. Misschien dat jullie in t voorjaar ofzo nog een keertje terug kunnen? @All: Zo, eindelijk slaapt mevr weer even. Ze heeft zo'n moeite met in slaap komen de laatste paar weken, ze heeft ons echt weer nodig om in slaap te komen en dat duurt soms wel 2-3 uur dan! Heel vermoeiend dus. Word dus best wel gek van deze sprong, maarja, t is ook wel weer leuk om te zien wat ze weer allemaal leert elke dag Gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed, ze is 2x een keer 's nachts wakker geworden en de rest van de dagen slaapt ze gewoon zoals altijd, alleen is dat de ene dag gewoon om 19.00/20.00 uur en de andere dag pas om 23.00 uur Nouja, hopelijk is t gewoon gauw over! (en dan begint het volgende sprongetje alweer bijna )
hi meiden, niet bijgelezen maar spring weer in. Druk weekend gehad en nu een berg strijk waar je u tegen zegt :s Ga er eens een begin mee maken
@ doorslapen hier pas door gaan slapen met 16 weken. Toen ging ze om 20.30 naar bed, kreeg om 23.00 een fles (met de ogen dicht) en kwam dan om 8 uur s ochtends. Vanaf 19 weken gaat ze rond 20.00 naar bed en word pas tegen half 9 weer wakker. Dus hier heeft t ook echt wel ff geduurd!
@debby flinke vent! Hier was t vorige wek raak. 2 nachten op rij werd ze wakker om 4 uur voor een fles maar ze zat midden in haar sprong. Daarna was t gelukkig over! wij zijn net terug van t CB ze is nu 66 cm en 6600 gr.
hier ook rond de 13 weken denk ik zo, af en toe zit er eens een nachtje tussen maar over het algemeen slaap thij nu 12 uur door aan een stuk. sinds deze week pakt hij echt alles vast en gaat meteen naar het mondje toe haha @ryanne strijkse, heb ik gelukkig donderdag avond gedaan maar heb nu weer een berg was van het weekend
@Ryanne: F is dus een slanke den Yentle is 3 cm kleiner, maar wel bijna 400 gram zwaarder, klein dikkertje dus! Welke maat draagt ze nu? @Mum: Kan je me trouwens je adres even pb-en? Yentle draagt al steeds meer maat 68 en ik kan je dat spencertje dus opsturen! @Kim: Schattig is dat he, dat ze alles in de mond willen stoppen, hier ook! Als ik haar luier aan t verschonen ben trekt ze zelf al de romper omhoog en duwt m zo in haar mond
@mum: je mag je strijk wel bij mij brengen..heb zelf ook nog een berg dus kan er ook nog wel bij....als ik toch bezig ben @juffie: ik wil wel aan je keukentafel komen zitten..oud klasgenoot heeft afgebeld omdat ze ziek is en lars is wandelen met om (moet wel eerst strijken en lars zijn muur wat bijtippen met verf) koffie met melk en suiker graag ...gaat het beter nu met je heup anders neem ik wel wat koffie en thee mee @ritme: hier gaat hij om half zes naar bed (soms half vijf/ vijf uur) en om negen uur maak ik hem wakker voor een fles. dan blijft hij op tot kwart voor tien/tien uur en gaat dan weer slapen en komt er rond acht uur uit en krijgt rond half negen/negen uur de fles (ligt eraan hoe laat hij wakker word..) @doorslapen: hier vanaf een week of 4/5 (tot vijf uur in de ochtend he) ga ff mijn thee opdrinken en aan de slag nu de kleine man zijn kamer is ga ik ff de bruine muur wat bijwerken. zitten wat witte stipjes op van dingen ophangen enzo... kan ik daarna gelijk goed luchten....mijn ma is wandelen met hem want oud klasgenoot belde af dat ze ziek is. fysio is vanochtend weer geweest en dit was de laatste keer. zijn hoofd is nog wel iets plat maar het was minimaal dus goed zo als we er nog op blijven letten @ryanne: succes met je huishouden vandaag. @kim: zo'n weekendje weg is altijd te kort he....zijn er al mensen met plannen voor de zomervakantie?
@debby: haha jij ook al zo'n flinke vent dus....hier ook pokon door de fles @ryanne; f is zeker een slanke den...(of lars is gewoon dik??)
@ Emma: wat een knappert zeg! @ Ryanne: blegh, strijk ik heb me ook een wasmand waar je u tegen zegt. blegh! En ik moet alweer opnieuw beginnen. @ All: Nog steeds niets gegeten. Straks eerst maar eens doen. En daarna echt strijken. Straks nog even een klein boodschapje doen, ik dacht dat ik nog een blik voeding had voor Levi maar helaas tis alweer opperdepop. Zo ik ga eens kijken of Levi wil slapen...
@ryanne zozo word aardig zwaar al he @kristel ja hier gaan ook de truitjes en vesjtes de mond in en dan zie je altijd zijn romper @bos ja idd veelste kort. wij gaan hoogstwaarschijnlijk 2,5 weer naar empuria brava in spanje en frank zijn ouders hebben daar een huisje 5 weken en mijn ouders komen ook 1 week naar zijn ouders (wij gaan overigens gewoon op ons zelf, vind i kwel zo fijn) me ouders wouden graag ook bij ayden zijn 1e verjaardag zijn en ik heb gezegd dat we geen rekening kunnen houden elk jaar met zijn verjaardag.. is gewoon niet te doen. en jij? ik ga ervandoor. om 2 uur is bezoekuur
@ kim eerste verjaardag is altijd specialer als de rest van de jaren, niet? hier nog steeds maatje 62 en vaak nog aan de grote kant. Wel lange benen dus de broeken beginnen te kort te worden. @ bos ff lekker tijd voor jezelf...
@Bos: Yentle is ook gewoon dik hoor, haha Nee, beetje spek kan geen kwaad toch Gaat er vanzelf wel weer af als ze gaan kruipen/lopen! (en zoveel drinkt Yentle helemaal niet..) Denk dat Yentle ook wel rond de 7,5 kilo zit als ze zo lang is als Lars. We zullen t zien @De mama's: Hoe waren jullie (en de papa's) eigenlijk qua bouw als baby? En zie je dat in je eigen kindje ook terug? Yentle heeft namelijk behoorlijk dikke benen/billen en haar buik is 'normaal' zeg maar, net als bij mij Ik had t als baby helemaal erg, zo erg dat ik op een gegeven moment geen luiers meer pastte (toen had je nog niet zoveel maten als nu) en ik dus verplicht heel snel zindelijk moest worden Toen ik echt veel ging lopen is t er wel weer vanaf gegaan hoor Maar vraag me nu gewoon af of jullie ook dingen aan de lichaamsbouw herkennen?
wat groeien jullie kindjes allemaal goed wat fijn zeg Ik ga zo de babywas strijken allemaal maatje 50/56
@Suus: Dat was de enige keer dat ik strijken leuk vond, toen ik al die ieniemini kleertjes mocht doen! Ik heb nu alle kleine maatjes in een plastic bewaarbox zitten, als ik dan de kleertjes zie die ze aan had vlak na de geboorte, zoo, dan kan ik me echt niet meer voorstellen dat ze daar ooit in pastte! Wij gaan dat setje trouwens in een lijst op onze slaapkamer hangen (of bij Yentle) Doen meerderen dit eigenlijk?