@ kristel ik was ook zo 'dun' met dikke bovenbenen en bolle wangen. hAd net zo weinig haar en ook zo wit haar. Dus zie veel van mezelf teug. R. was ook zo slank met lichte haren. Heb har eerste pakje wel bewaard maar weet nog niet wat we ermee gaan doen..
Ik was heel erg ziek als babytje en was heel heel dun.. Eng dun.. Lang en dun.. Hier net twee telefoontjes gehad, eerst van mn zus een half uur en toen mn vader van een half uur.. Pff nou nou, nu ff geen telefoon meer hoor.. Soms word ik een beetje gek van de telefoon.. Maar mag van mn man de stekker er niet uit trekken; dan raakt hij bezorgd.. @ Suus Leuk he die babywas!! Niet stiekem voor mij en Desiree bevallen he? Hi hi ik heb daar vannacht namelijk over gedroomd.. Weten jullie dat? Donderdag moet ik dus naar de Gyn. maar wat nou als je baarmoedermond nog niet verweekt is? Hoe kunnen ze je dan inleiden?
@ Kim: ha meid! fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! en dat Ayden het zo goed heeft gedaan top! lekker dat jullie zo'n goed ritme hebben! helaas is ze niet verzekerd nee, maar een operatie zou in deze conditie ook niet goed voor haar zijn, de kans dat ze levend uit die operatie komt is gewoon heel klein! lief van jou da dat hij dat zo geregeld heeft zeg! Ayden al in een kinderstoel? hij wordt groot haha! @ Kristel: ik verwacht niet van haar dat ze doorslaapt, maar ik begrijp het gewoon niet, ze heeft een hele tijd super goed geslapen... het (in)slapen overdag is tegenwoordig ook een drama! zal je zo ff pb-en ik was idd ook wel een beetje een proppie net als Dimara, ik had alleen een iets langer hoofd, dimara heeft een bol rond koppie! ik wil ook haar eerste pakje in gaan lijsten, laatst had ik dat op de commode gelegd om apart te houden en savonds zou vriendlied "oppassen" en hij dacht dat ik dat oakje klaargelegd had als pyjama, hij had het haar aangetrokken maar vond het toch wel erg klein... @ Ryanne: Haai... strijze meid! F. is goed gegroeid! @ Bos: *springt in de auto met haar strijk* fijn dat de fysio tevreden is! hier nog geen plannen voor de zomer, eerst maar even afwachten hoe of wat met een baan voor mij @ Maat: hier juist truitjes maat 62, de rest zit te strak en broekjes nog 56 @ juffie: door gel in te brengen kunnen ze dat opwekken
@Ryanne: Leuk is dat he, om zoveel terug te zien Jij hebt nu donkerblond haar toch? Ben benieuwd hoe t dan bij F wordt lateraan! Ik had vroeger heel lichtblond haar wat lateraan rood geworden is (toen ik een jaar of 6 was) en toen kreeg ik ook ineens heel veel sproeten.. Yentle begin nu al rood haar te krijgen dus de sproeten zal ze ook krijgen, ben benieuwd wanneer @Juffie: Als je baarmoedermond nog niet verweekt is krijg je vaginale capsules met prostaglandines (hormonen die ook in sperma zitten, alleen dan in veeeeeeeeel hogere dosering) erin die de baarmoedermond verweken.. @Dreamer: Ik heb eindelijk kunnen reageren op je pb
@ Mum Okey tnx meid, maak me helemaal zorgen.. Ik ga zo even douchen en dan wat doen.. Mn man heeft mn taakje doorgemaild. alle kasten even afstoffen.. hahah leuk hoor Niet dus, maar goed ik ben altijd blij dat hij een taakje doormaild Wij eten vanavond kippenrollade, had mn schoonmoeder gister lekker mee! met spruitjes spekjes en walnoten uit de oven en een aardappeltjes uit de oven.. Ga het zo al klaarzetten dan kan ik vanmiddag nog even lekker uurtje of wat slapen.. Ohja zometeen ga ik trappenlopen hier in het trappenhuis Het schijnt dat dat de bevalling kan opwekken? Nou proberen dan maar!! Ohja gister hebben we niet sex gehad, ik heb er toch lichamelijk geen zin in.. stom hadden jullie dat ook? Geestelijk wel de behoefte hebben om met je man te knuffelen (hoogzwanger) maar lichamelijk afkeer er voor hebben?
@juffie: hahaha.. was niet van plan om eerder dat jullie te bevallen maar kan het jullie niet beloven ik wil zowiezo wachten tot ik donderdag in het ziekenhuis geweest ben hahaha.. Gaan ze je donderdag in het ziekenhuis al inleiden dan? @kristel: is wel leuk om je eerste pakje in te lijsten.. ik weet nog niet of wij dat gaan doen.. gaan hem zowiezo wel bewaren denk ik.. @ryanne: leuk dat je veel terug ziet.. Is wel leuk als ze echt een beetje op je lijkt he
@ Suus Nee ze gaan me dan nog niet inleiden.. We gaan dan eens even praten over wat opties wat betreft bevallen i.v.m. BekkenInstabiliteit.. en mn gezondheid.. Wat ga jij donderdag in het ziekenhuis doen?
@Mum: Ik weet dat je t niet van haar verwacht en snap ook heel goed dat je t niet begrijpt. Wil alleen maar zeggen dat t slaapritme bij een jonge baby nog heel erg kan wisselen.. Ik lees zelfs wel eens dingen dat een kindje pas rond 1 jaar een vast slaapritme heeft Als dat echt waar is, dan zullen we allemaal nog wel flink wat ritmeschommelingen gaan meemaken @All: ben er even vandoor! Even een broodje eten nu Yentle nog slaapt
Oh, nog beter zelfs! Kimo is net al weer thuisgekomen van zn werk en heeft een broodje voor me gemaakt Kan ik nog even blijven kleppen hier totdat mevr wakker wordt
@Juffie: ja idd, ik ruik je hier helemaal! Lol, nee, douchze Ik wil ook graag, maar ga vanavond samen met Yentle douchen ipv dat ze in bad gaat
@ Kristel: tja het is niet altijd rozengeur en manenschijn met die beebs hé Vriendin van mij, haar jongste is nu 1 jaar en is nog steeds snachts aan het spoken af en toe! lief dat Kimo een broodje voor je gemaakt heeft ik ga Dimara even op bed leggen, dan kan ze nog even slapen voor we naar de ha gaan!
Zal trouwens vast een indicatie laten zien van de kerstkaart Ik wil van de week nog een paar keer foto's maken, om te kijken of we misschien een leukere kunnen maken, maar deze is de beste van gisteren En ik ga met mn tekentablet nog wat dingen erbij maken om te bewerken, dus dit is niet zoals de kerstkaart eruit komt te zien hoor! (check die dikke onderkin dan ook )
Wat leuk zeg die kerstkaart Ziet er goed uit!! Ach zo'n onderkinnetje mag toch bij een kleintje? Daar zijn het beebjes voor hoor? Van die lekkere mollige minimopsjes Stinky is weer schoon.. Ik zal zo de was weer eens even ophangen en opvouwen enz.. Dat gaat ook maar door en door he?
@ kristel: Leuk zo die kerstkaart (naja het idee wat je nu hebt!) ben benieuwd hoe hij uiteindelijk wordt!
Ben weer weg, Yentle is wakker en hongerig Misschien dat ik er later nog ben vandaag, maar zoniet, fijne dag allemaal!
Hahaha die Dimara!! Maar neem ook eens een foto als je zelf ligt, dan heb je ook een onderkin.. Wij volwassen poseren altijd natuurlijk zo dat we er gunstig op staan.. Maar babys kunnen dat neit
@ Juffie: daar heb je ook gelijk in hoor... maar t is gewoon grappig... vind het ook niet erg hoor bij Dimara, wat Kristel zegt t gaat er allemaal wel weer vanaf als ze zich gaan voortbewegen! hmmm ik moet echt nodig naar de opticien... ik zag serieus muggen buiten aan voor sneeuw