@ Juffie: ja hé... en het begon vanmorgen met een strakblauwe hemel! nee het sneeuwt niet stiekem hahaha.... het zijn echt de muggen, maar ja die beesten verwacht je ook niet eind November
@Dikke babies: ik was een echt michelin vrouwtje vroeger Is nu niets meer van te zien @Kristel: Yentle lijkt op mn nichtje toen ze zo oud was! Leuk ideetje voor de kaart zo. @Dees: *doet de bevallingsmacarena* @Gaby: nog ongeveer een weekje voor de 1e fm toch? Gaat het spuiten nog een beetje? @Juffie: trappenlopen terwijl je vanacht nog naar de morfine greep? Zou je niet gewoon gaan rusten voor de bevalling @All: ben met een hele volle blaas en extra dikke kleren op de weegschaal gaan staan en toen was ik maar een halve kilo afgevallen *kijkt onschuldig* Dus hoef niet aan de bel te trekken Zal zo eens de goklijst gaan opzoeken.
Bevallingspoll Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: 19 november Dreamer83 denkt: 25 november Hilli denkt: 1 december Suus1987 denkt: 10 december Chamaro denkt: 12 december Sterretje08 denkt: 8 december Kristel86 denkt: 2 december Ukkie2009 denkt: 5 december Emma21 denkt: 9 december Mumtobe21 denkt: 28 november Red88 denkt: 11 december Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 december, jongetje Hilli denkt: 12 december Suus1987 denkt: 6 december Chamaro denkt: 4 december Desiree1986 denkt: 1 december Sterretje08 denkt: 14 december Kristel86 denkt: 20 december Ukkie2009 denkt: 15 december Emma21 denkt: 18 december Mumtobe21 denkt: 14 december, jongetje Red88 denkt: 16 december Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december Denkt zelf: 20 december Dreamer83 denkt: 22 december Hilli denkt: 21 december Chamaro denkt: 23 december Desiree1986 denkt: 27 december Sterretje08 denkt: 19 december Kristel86 denkt: 29 december Ukkie2009 denkt: 31 december Emma21 denkt: 18 december Mumtobe21 denkt: 26 december Red88 denkt: 28 december Hilli - Uitgerekende datum: 18 januari Denkt zelf: 16 januari Dreamer83 denkt: 11 januari Suus1987 denkt: 20 januari Sterretje08 denkt: 21 januari Kim1988 denkt: 2 januari Kristel86 denkt: 24 januari Chamaro denkt: 21 januari Desiree1986 denkt: 11 januari Red88 denkt: 23 januari Mumtobe21 denkt: 18 januari Red88 - Uitgerekende datum: 15 februari Denkt zelf: 5 februari Dreamer83 denkt: 14 februari Suus1987 denkt: 15 februari Sterretje08 denkt: 8 februari Kim1988 denkt: 3 februari Kristel86 denkt: 19 februari Chamaro denkt: 13 februari Desiree1986 denkt: 22 februari Mumtobe21 denkt: 25 februari
@Onderkinnen: Vind er niks ergs aan hoor, vind t wel leuk bij zo'n kleintje, lekker mollig Yentle heeft overal vetrollen en is net een michelin-vrouwtje (zolang ze geen michelin-figuur heeft als ze wat ouder is vind ik t best ) @Mum: Leuke foto! Haha, ook al zo'n lekker bol koppie (heb je al een shirt met 'verboden om in de wangen te knijpen?' Zulke bolle wangen hebben namelijk een hoog knijp-gehalte ) @Dreamer: haha, valsspeler! Nee, als je t altijd met kleren en schoenen aan doet moet je t ook zo blijven doen, andersk klopt er niks meer van Hier worden de getallen op de weegschaal steeds minder! Nog 6 en ik zit weer op mn gewicht van de eerste keer bij de VK Mn oude gewicht is dus nog minder, maar met wat ik bij de VK woog de eerste keer zal ik héél gelukkig zijn! mag ik wat aan jou geven? Zijn we allebei gelukkig (toch? ) @All: Ben meteen weer weg, even naar de prenatal! Even kijken voor wat speelgoed voor oudere baby's voor Yentle (hopelijk kan ze zich daarmee dan wel vermaken )
Hallo dames! sorry sorry sorry ik heb jullie gewoon in de steek gelaten.. We zijn nu sinds een week over..alleen moeten uiteraad nog wel dingen gebeuren haha..we hebben nog geen internet 8 december pas weer. Ai ai ai wat heb ik dit forum gemist zeg. Nou hoe is het hier met iedereen?? zijn er nog meiden bevallen?? of is er iemand zwanger??
@juffie: Donderdag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of er een mogelijkheid is om de kleine meid nog te draaien.. omdat ze in een stuit ligt nog steeds.. Ben erg benieuwd wat ze zeggen.. Als het draaien niet lukt dan wil ik voor een keizersnede gaan want een stuitbevalling lijkt mij echt helemaal niks.. @kristel: echt een leuke kerstkaart..!! hij is echt super.. ziet er ook erg professioneel uit @dreamer: als je altijd met kleren aan weegt moet je dat nu ook doen ik weeg juist altijd zonder kleren zodat het minder lijkt Je mag wel wat van mij hebben.. @all: ik ga zo even piepers schillen.. dan even babykamer dweilen en daarna eten koken.. net alle strijkwas van de kleine meid weggewerkt.. andershalf uur mee bezig geweest :S ben wel beetje moe nu weer
Aaah okee.. Ja het bevalt super in ons nieuwe huisje..ik zal vanavond of morgen even foto's maken en die zet ik dan 8 december in mijn album haha.. Jeetje nog 2 weken voor jou..gaat echt snel he..
@chamaro: fijn dat het nieuwe huisje zo goed bevalt Hopen dat de tijd tot 8 december snel voor bij is.. is er nergens een onbeveiligd netwerk waar je stiekum op kan gaan
@suus: haha dat heb ik nog niet geprobeerd hahaa..maar denk het niet helaas.. Wonen nog niet veel mensen haha.
zou wel handig zijn hier is altijd wel een draadloos netwerk beschikbaar die niet beveiligd is je zou het kunnen proberen heb je tenminste vast iets hihi..
Ja ga het vanavond gelijk proberen haha..dank je.. Nou meiden ik ga er weer vandoor moet naar huis, want chanell had om 4 uur de fles gemoeten (oops) Tot 8 december..(of mischien wel eerder via draadloos netwerk haha) liefs marisss
@ Suus oHJA meis, ik was het vergeten.. Jeetje dat word dan nog eventjes spannend! Ik ga even de vaatwasser uitruimen enz.. Beetje het huisje op rit maken
Goeiemiddag allemaal.. had me vanmiddag nog niet laten zien.. ben een beetje gaar. Besefte me dat ik de laatste tijd emotioneel wat instabiel ben door alles, gisteren zat ik weer te raaskallen in bed dat ik baby er wel zelf uit zou trekken of desnoods een keizersnede bij mezelf zou verrichten . Mijn man werd er bang van, ikzelf nu ook, want ik word erg onrustig in mijn hoofd, heb gisteren al de keuken geboend en vandaag de badkamer maar het blijft een chaos. Donderdag maar goed met de vk praten erover want ik ken mezelf, straks word ik nog een gevaar voor mezelf of voor de baby . Zal zo dadelijk ff op jullie reageren.. maar mijn oogjes vallen ineens dicht, zal wel van al het gehol zijn door het huis.
@dees: dat is inderdaad wel een enge gedachte.. ik zou het er zeker even over hebben met je vk.. is niet goed als je zo gaat denken. @juffie: word heel spannend ja gelukkig heb ik al om 9 uur de afspraak.. heel raar maar heb er echt zin in @chamaro: ben benieuwd of het lukt hoop het.. Nou ben even dweilen op de babykamer.. eten staat al op maar moet toch nog even gaar worden..
He allemaal.. @ suus.. spannend.. ben benieuwd of ze nog gedraaid kan worden|! @ Kristel.. leuk hoor die kaart! Echt schattig! @ Mum.. lief hoor die foto.. bijna alle babys hebben toch een onderkinnetje?? Sophie ook hoor.. en op haar beentjes ontstaan nu ook wat rolletjes Zo lekker|! @ Chamaro.. fijn dat jullie over zijn! Tot 8 december! @ Dees.. ik hoop dat de kleine zich snel meldt! Het is een gekke gedachten maar heel eerlijk dacht ik dat ook. Het zit je ook niet mee allemaal. Sterkte meisje.. @ All.. Sophie doet het een stuk beter op het JBPM.. Ze slaapt nu door van 11 tot 7.. ze spuugd nog af en toe maar is niet meer onrustig! Morgen weer voor controle naar de kinderarts Kunnen we vertellen hoe goed ze het doet!