Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ukkie: fijn dat het steeds beter gaat met sophie.. Fijn dat het jbpm werkt :D Het is wel fijn om bij de kinderarts een keer te melden dat het goed gaat :)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Fijn dat je smorgens al zo vroeg terecht kan!!! hopelijk is het draaien niet te pijnlijk! Duim duim duim

@ Desiree
    Meis wat vervelend dat je er ook zo doorheen bent!! Gewoon met je VK praten hoor, dan laten ze je heus niet meer zo lang rond hobbelen!! Het is ook niet niks de laatste loodjes, bij elk pijntje denk je , ja nu kan het kom maar..

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zoo, we hebben een paar hele leuke speeltjes gekocht voor Yentle! Een teddybeer met knopjes erop waar ze op kan drukken en dan gaat de beer zingen (we hadden m in de winkel al even gegeven en ze vond t al helemaal geweldig :D Toen we moesten betalen en m dus even af moesten pakken ging ze meteen huilen, haha :p)
    En we hebben stapelblokken gekocht, is officeel pas vanaf 9 maanden ofzo, maar ik zie haar over een maand daar al mee stapelen!
    Verder nog een nieuw knisperboekje (heeft al een witte en nu eentje met hele felle kleurtjes) een besteksetje en een bordje :)

@Dees: Ik kan me je gedachtengang wel voorstellen, ik heb ook hele rare/enge gedachten gehad op t einde, die ik hier niet ga opschrijven, maar ze waren NIET leuk!
    Hopelijk kan je alsnog een beetje rust vinden ergens en kan je er goed over praten met de VK :)

@Suus: Ik moet ook echt niet aan een stuitbevalling denken! Een normale bevalling is al zwaar (bij de meeste vrouwen dan) en een stuitbevalling helemaal!
    Hopelijk kunnen ze haar nog draaien en kan je gewoon normaal bevallen :)

@Ukkie: FIjn dat t beter gaat met Sophie! :D En wat slaapt ze goed zeg, kunnen jullie ook even lekker slapen :)

@Dreamer: Ik reageer later weer ff ;)

@All: Ben weer weg, ff een wortel-liga-hapje aan Yentle geven en daarna samen douchen. Daarna nog een fles en dan kan ze lekker naar bed (als ze wil :p) en wij eten :)

Fijne avond allemaal!

4. juffie2008

Zo meiden,

Ben effe alle adressen van de geboortekaartjes nu ook maar op de pc aan het invoeren.. Hoef ik niet elke keer adressen te vragen lol! Raak altijd die gegevens kwijt..

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debby: zow.. levi is gegroeid zeg!

juffie: balen van je heup zeg.. maar wel fijn dat je goed geslapen hebbt vannacht.

emma: leuke foto :D

kim: fijn dat je t leuk gehad hebt.. en dat ayden zich een beetje gedragen heeft :)

alle baby's: slaap maar gewoon even door.. vinden de mama's ook fijn!

kristel: leuk hoor zo'n kerstkaart..

mum: muggen voor sneeuw...mmm ja dan zou k idd maar even je ogen laten checken :D

dreamer: foei foei hoor.. wel eerlijk wegen he :p t spuiten gaat wel goed.. doe t nu onder de navel en rechts.. dus kan toch een beetje afwisselen.. en ja aanstaande zondag moet k naar t ziekenhuis.. ben zooo benieuwd.. begin sinds gister wel weer wat te voelen in mijn buik.. dat er iets aan t groeien is.

wegen..k ga altijd eerst plassen enzo.. en dan uit de kleren en dan wegen haha..

desiree: zo meot je niet denken hoor! is niet fijn voor jezelf en voor je man..

ukkie: fijn dat sophie t weer goed doet!

6. juffie2008

Yeah wat heb ik toch goed geschat!! We hadden 85 kaartjes besteld, ik heb er nu 76 geschreven :D

Misschien leuk om na die tijd nog eentje naar de VK te sturen, maar ik vind het ook wel leuk om er eentje in te lijsten, zelf neer te zetten, voor in het plakboek, supermarktacties ;)

Mn man zei toen ach doe er maar 80, maar wat ben ik blij dat ik eigenwijs ben geweest :D

7. juffie2008

Over dikke buiken gesproken !!! HI HI

8. juffie2008

9. gaby1986

ik ga even opruimen hier.. en dan aan t eten beginnen

10. juffie2008

Weer genoeg gespammed!!!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoest hier? Hier weer uitgewerkt, naja morgen nog een dagje op wacht maar hard duimen dat ze me dan niet bellen. Was leuk gezin, mag bij de 2e weer komen ;) Ze hadden een heerlijk relaxte kraamweek gehad, altijd leuk om te horen!

@Dees, 'k zou 't wel ff met de vk bespreken en anders ook niet wachten tot donderdag!
    @Debby, wow wat een flinke kerel!
    @Mum, geweldig die foto!
    @Kristel, leuk zeg die kerstkaart!
    @Buikies, mooi hoor!
    @Juffie, had jij geen buikband met ps. 139? heb ik vandaag van m'n zusje gekregen :)

Hihi 'k word eentonig geloof ik. Zal hier zo even boven de deuren lichtjes schuren, m'n moeder komt morgen nog een keertje verven. Daarna nog even wat boodschapjes halen en dan is 't vast ook wel weer bedtijd.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Voel de kleine trouwens sinds deze week heel goed bewegen en ook het hele lijfje en de armpjes en beentjes langs glijden. Ze hield me vannacht zelfs wakker, hihi ook voor 't eerst.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: hahah ja misschien wel leuk zo'n shirt, maar dan mag ik het zelf ook niet meer :p ik zit er ook regelmatig in te "knijpen" merk ik zelf :p ze vind dat wel grappig, doe het natuurlijk niet hard, t is meer aaien! Shopze!
    Yentle straks aan het puzzelen? :p

@ Mariss: haai :D

@ Dees: Doe je rustig aan meid, idd even een gesprekje aangaan met de vk!

@ Ukkie: Fijn dat het weer goed gaat met sophie!

@ Gaby: Spannend weer zeg!

@ Dreamer: fijn dat je geen 2 kilo bent afgevallen!

@ Juffie: Jij hebt ook een flinke toeter zeg, maar draagt wel heel anders als Dees, toch heb ik het vermoeden dat ook pulletje een ventje is!

@ Red: Fijn dat je weer zo gewaardeerd werd in het gezin! en jullie meisje je al wakker gehouden... nu is het nog leuk! :p

Pffff hoeveel ellende moet een mens aankunnen in 1 week?? Vriendlief is nu naar zijn ouders omdat mijn zwager (woont nog thuis) hem bijna huilend opbelde dat hij met zijn handen in zijn haar zit w.b.t. hun ouders, en dat als ze zo door zouden gaan er een scheiding aan zit te komen....

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Wij hadden ook expres wat meer kaarten besteld hoor :) Sowieso voor acties en idd voor in t plakboek :)
    Mooie buik!! Enne, dat zebraprintje valt hartstikke mee vergeleken met die van mij ;)

@Red: Fijn dat het zo goed is gegaan in t gezin :D Nu even lekker uitrusten he! Voor je het weet houdt ze je nachtenlang wakker ;) Dat deed Yentle namelijk wel op een gegeven moment, ze heeft me echt helemaal bont en blauw geslagen van binnen en schoot alle kanten op in mn buik :p Zelfs anderen zagen mn buik bewegen, zo druk was ze. Zat een keer bij de VK en iedereen in de wachtkamer moest lachen om mn buik..

@Mum: Haha, ik snap wat je bedoelt, ik doe dat ook vaak bij Yentle hoor ;) Maarja, daar heeft ze dan ook dikke wangen voor he?!
    Oh jeehh wat een gedoe zeg! Hopelijk trekt t een beetje bij!

@All: Nou, Yentle vond t douchen helemaal niks. Eerst vond ze t altijd hartstikke leuk en nu begon ze keihard te schreeuwen.. ;) Heb toen maar de douchebak vol met water laten lopen en ben daar samen met haar in gaan zitten, ze vond t geweldig! Al die ruimte om heen en weer te spetteren en ze was hele verhalen aan t vertellen aan mij :p
    Ze heeft nu ook ineens ontdekt hoe ze scheetgeluiden met haar tong kan maken, haha, en dan moet ze dat ook echt doen terwijl ik haar een hapje geef, resultaat = mijn hele gezicht onder de wortel :D :p

Ben er weer vandoor, lekker zelfgemaakte pizza eten :D

15. gaby1986

mum: hopelijk kan je vriend t een beetje sussen dan.

kristel: leuk joh als kinderen dat doen.. op mijn werk hebben we er ook een paar die dat doen..
    ach ja.. risico van t vak he :D

16. juffie2008

@ Mum

Heftig meis!! Hopelijk valt de boel nog te lijmen/repareren!!

17. @ Juffie ik heb het idee dat mijn buik veel groter is zeg.. is Pulletje nou ingedaald? Heb jij ook bekkeninstabiliteit? Kan je dan nog wel trappenlopen? (hier gaat dat nogal moeilijk namelijk). Wat een hoop kaarten hebben jullie, wij hebben er 55 besteld en dat is ook nogal ruim eigenlijk. Heb nu pas 20 enveloppen geschreven, voor de belangrijkste personen. Ik heb ook zo'n adressenlijst op de pc, nog van de bruiloft!

@ Red dat wakker houden is de eerste keer grappig, straks niet meer :p ik word er soms ook wakker van.. hij kan zo enorm hard schoppen en stompen met zijn vuistjes! Ach hoef je nooit te twijfelen of het nog goed met haar gaat ;)

@ Emma naar welke film ben je geweest? Wat een leuke foto van Jorick :D

@ Kim wat zit ie al vroeg bij jullie! Ach waarom niet, als ie dan stil is hihi. Leuk dat jullie het zo naar je zin hadden.. waar waren jullie nou precies geweest?

@ Ryanne wat groeit F. mooi geleidelijk door, slanke meid!

@ Kristel leuk al die nieuwe speeltjes voor haar, zal ze zich straks wel prima mee gaan vermaken. Schattig juist haar onderkinnetje hihi, leuk kaartje zal het worden. Wow wat leuk dat je een tekentablet krijgt van Kimo, supercadeau zeg :D
    Ik wil ook iets gaan doen met het eerste pakje, maar weet nog niet wat.

@ Debby flinke vent die Levi :D (ik snap je opmerking dat het haast een peuter lijkt haha)

@ Dreamer als je altijd met kleding aan weegt maakt het niet uit, maar niet liegen tegen jezelf over je gewicht.. je bmi is ook behoorlijk laag toch? Naja als je maar niet teveel afvalt he.

@ Mum zag je muggen buiten? Ik heb al zo lang geen muggen meer gezien.. waren het witte muggen 8). Leuke foto van Dimara in dat Lief shirtje. Leuk kaartje ;).

@ Ukkie oh wat fijn dat het beter gaat met Sophie met de nieuwe voeding met johannesbroodpitmeel.

@ Mariss ben heel benieuwd naar je nieuwe huisje :D hopelijk is er voor 8 december babynieuws hier.

@ Suus een stuitbevalling geeft ook meer risico's, hopelijk lukt de draaipoging! Hup meisje van suus, beetje meewerken he!

Zo dat was mijn reactie voor vanavond, de loodgieter was er net want de kraan van de wasbak was onder helemaal verroest en nu zit er een nieuwe op. De kerstboom staat nu ook beneden, nog wel in doos maar als van de week mijn kerstboomkleed binnen is ga ik beginnen met opzetten.
    Net was ik op zolder en daar had de kat op de grond gepist.. was te zien dat het nog niet lang terug was gebeurd, en vanmiddag lag het er nog niet. Haar kattenbak is nog schoon.. snap niet waarom ze dat doet?? Het is namelijk echt een kattenbakfan, heel vaak gaat ze er gewoon in staan en graven naar Tokyo ofzo maar toch pist ze dan weer ergens op de grond. Iemand nog tips wat ik er tegen kan doen? Ik geef haar regelmatig aandacht en knuffels enzo. Maar vaak wilt ze ook gewoon alleen zijn, ze is graag op zichzelf..
    Ik ga nu ff simmen om uit te rusten, vandaag al van alles schoongemaakt en heb nu wel ff rust verdiend vind ik. :)

18. juffie2008

@ Desiree

Pulletje is al ingedaald ja, en ja ik heb een BI. Wij hebben hier geen trappen in huis, gelijkvloers heerlijk!!! Ik ben vandaag eerlijk gezegd neit naar buiten geweest dus ook niet trappen lopen gedaan.. Mag ook niet van manlief :p

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: haha daar moest ik ook ineens aan denken toen Dimara dat voor het eerst deed... ik had ook zoiets van oeps wat heb ik haar geleerd :p

@ Gaby: Ja het heeft geloof ik wel iets geholpen!

@ Dees: ja er zat zo'n hele zwerm boven de vijver en dat leek op van die minuscule sneeuwvlokjes...
    Dat je kat nu ineens op de grond pist kan komen doordat ze aanvoelt dat er iets gaat veranderen, dat er een boefje bijkomt!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ga Dimara in bad doen en dan blijven we meteen lekker boven, in bed lekker tv kijken en dan op tijd slapen!

fijne avond allemaal!!

Deel Deze Pagina