Fijne avond Mum!! Ik ben weer lekker creabea bezig.. Letters aan het naaien voor de geboorteslinger van de baby.. Alleen ja ik maak dus de letters voor het jochie en meissie Wat een werk weer gelukkig komen sommige letters in de verschillende namen overeen, scheelt weer wat werk Mn man is naar voetbal toe, ohh wat zou het nu grappig zijn als mn vliezen zouden breken.. Hahha maar zoveel geluk heb ik niet
@Kristel: hahaha dat lijkt me grappig om te zien Volgende keer zelf ook maar een slabbetje om dus! @Dees: jij hebt echt een kegel als buik Misschien dat de kat idd verandering aanvoelt? (bmi is 16 ) @Gaby: spannenddddddd! Ik ga duimen dat er heel veel (maar niet té veel) follikels groeien! @Mum: sterkte met de familieperikelen.
@Dees: Kan idd dat je kat merkt dat er wat gaat veranderen. Elvis heeft t hier ook een hele tijd gedaan, toen Yentle geboren was. Ik heb toen hier op t forum de tip gekregen om Bach Rescue Remedy te kopen (kan bij de Etos) en daar elke keer 2-3 druppels van door zn voer te doen. Het is een kruidensupplement en kan echt geen kwaad. Het is rustgevend en zo kan je kat dus beter omgaan met de situatie die nu waarschijnlijk heel stressvol is. Ook hebben we Valeriaantinctuur gekocht. Dit doe je in een plantenspuit en verdun je met water, maar wel zo dat je t nog ruikt. Dit spray je dan op de favoriete ligplekjes en op plekken waar ze geplast heeft (na het schoonmaken ). Katten zijn gek op deze geur! Ik had hier de deurmat er nog niet mee ingesprayed of Elvis vloog er al op af en ging helemaal liggen rollebollen erop Hij vindt t echt geweldig! Hopelijk heb je hier wat aan! Wij wel iig, sinds we dit gebruiken heeft hij helemaal niet meer in huis geplast @Mum: haha, ja dat zal dan wel wat worden als je Dimara straks hapjes gaat geven Slaap lekker alvast is t nog een beetje goedgekomen bij je schoonouders? @Juffie: Het kan zo ineens hoor! Hier ook niks gemerkt en ineens liep ik leeg @Dreamer: Ja haha, wij wilden al zo'n plastic schort met mouwen voor Yentle kopen, omdat ze t leuk vindt om met haar handen in haar mond te gaan als ze een hapje krijgt en alles onder te smeren, maar kan er idd beter eentje voor mezelf kopen @All: T gaat weer lekker hier Yentle was lekker in slaap gevallen na t bad en de fles en 1,5 uur later was ze alweer wakker.. Nu ligt ze weer op bed, na een flesje, hopelijk slaapt ze gauw! Ik wil namelijk ook graag slapen, ben kapot.. Ik ga dus meteen weer nu, slaap lekker allemaal
@ bos ja haha idd vroeger was alles anders mocht niks nee ik moest dat van de dokter yvi ging snachts niet slapen en bleef huilen van 12 tot 2 niks werkte... toen zij hij dat ik dat moest proberen en het werkte haha
Ik heb net de geboortekaartjes betaald goed he 160 euro is dat duur of is dat normaal? Mijn nichtje is opgenomen in het ziekenhuis.. ze heeft de mexicaanse griep en een longontsteking.. Echt zielig voor haar.. hoop dat ze snel opknapt
@suus: ligt er aan hoeveel je er hebt besteld . ach arm kind. hoe oud is je nichtje? @juffie: goed bezig meid... @gaby: fijne avond @all: ik ben er ook vandoor Oh ja dees: meid denk om jezelf en niet van die rare ideeen hebben hoor...brrr. word er naar van...nog ff volhouden
@ Suus Waarom heb je nu al betaald? Heb je de kaartjes al in huis? Wat gek joh, wij betalen achteraf pas, weet eerlijk gezegd neit wat het gaat kosten, zien we dan wel
goedemorgen! 'k wilde hier wat eerder van bed maar viel steeds weer in slaap. naja ben nu wel goed wakker We hadden hier zondag ook wat moois... zaterdag onze auto opgehaald, zijn o.a. nieuwe banden op gekomen, zondagmiddag was 1 band half leeg. Manlief is gisteren ermee terug geweest, waarschijnlijk 't ventiel lek. Als goed is is ie vandaag weer klaar. Leuke rekening van 1000 euro Moest ook aardig wat gebeuren en als goed is zijn we voorlopig er even vanaf. @Suus, 'k denk dat wij op 200 euro komen voor 80 kaartjes. met een beetje geluk krijgen we nog korting, de drukker is een vroegere buurman van m'n man. Kregen met de trouwkaarten 40 euro korting. Wat erg van je nichtje! Hoop dat je kleine zo lief wil zijn om om te draaien!
goedemorgen, Deze week op dinsdag werken en donderdag vrij dus kan ik stiekum meelezen en kletsen @ oma ben je weer helemaal beter? @ Chamaro wat fijn dat het nu al zo goed bevalt! Tot 8 december @ dees wordt tijd dat jouw beebje geboren wordt he... @ juffie Crea Bea @ sus wat sneu voor je nichtje @ all ga mn mailbox eens openen...
Goedemorgen meiden, Ik lees ook weer stiekem mee... Ben kapot joh! Vanacht kwam Levi om 3.00uur en om 4.30uur. Ik had het op het cb gister al aangegeven dat hij zo ontregeld was en daar zeiden ze dat we hem beter konden laten liggen omdat hij er anders aan zou wennen. Iedergeval dat we hem geen flesje moesten gaan geven omdat hij anders ook teveel voeding zou krijgen. Om 3.00uur dus maar zijn speentje gegeven, toen viel hij weer snel in slaap. En om 04.30 uur was hij zo overstuur dat ik hem even hem opgepakt, toen ik hem zijn tutje weer gaf was hij zo moe dat hij zijn hoofdje gelijk liet vallen. Zo zielig. Ik zou zo graag in dat kleine hoofdje willen kijken. We hebben weer een mail van m'n collega: Lieve allemaal, De afgelopen dagen zijn wij als gezin bedolven onder mooie kaarten, mailtjes, bloemen, bezoekjes, telefoontjes en heel veel lieve woorden. Er is zoveel hartverwarmend medeleven dat we jullie graag willen bedanken voor wie wij samen mogen zijn. Ook krijgen wij, heel begrijpelijk en dus ook fijn, veel invoelende vragen. Daar wij de komende dag(en) in het ziekenhuis verblijven, zal niet iedereen ons kunnen bereiken. Wij op onze beurt kunnen helaas niet ieders vraag beantwoorden. Nu dag en uur ons bekend zijn willen wij, uiteraard enkel voor de mensen die dat op prijs stellen (laat het anders gerust ongelezen), jullie vragen graag in zijn geheel beantwoorden door te schrijven wat ons morgen overkomt. Maandagmorgen om 9 uur zal Anna worden opgenomen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Wij krijgen daar een eigen kamer en een stilte kamer, compleet met onze eigen muziek en dergelijke. Ook ik krijg een eigen bed, voor het geval de bevalling tot en met dinsdag gaat duren. De begeleiding die wij in het WKZ van artsen en verpleging krijgen is overigens enorm goed, meelevend en flexibel. Mede doordat wij van het WKZ het gevoel krijgen dat iedereen voor ons en onze dochter klaar zal staan, hebben Anna en ik ook weer heerlijk de slappe lach kunnen krijgen en gisteren met zijn tweetjes Sinterklaaskadootjes, aardigheidjes voor de verpleging en champagne gekocht. De artsen zullen Anna meteen bij opname de medicatie geven waardoor de weeën worden opgewekt. Uiteraard hopen wij dat de bevalling niet al te lang zal hoeven duren. Toch is de algemene schatting dat Anna pas rond 20.00 uur zal bevallen, al zou dit, zoals gezegd, ook pas dinsdag kunnen gebeuren. Onze dochter zal heten: Sophie (Meintje Gertje). Er is een kleine kans dat Sophie tijdens de bevalling zal sterven. De artsen verwachten echter dat zij na haar geboorte een klein half uur zal leven. Samen met Sara en Max hebben wij een mandje gemaakt waarin wij Sophie zullen neerleggen. Samen met een door Sara gemaakte knuffel. Vervolgens zullen wij met een aantal intieme vrienden samenzijn en champagne drinken. Het UMC/WKZ zal een fotoalbum voor ons maken en er zullen gipsafdrukjes worden gemaakt van haar handje en voetje. Pas wanneer wij afscheid willen nemen, zullen wij het ziekenhuis verlaten. Wellicht goed om te weten is dat Anna een 'gewoon' kraambed zal hebben. Met andere woorden: zij zal van deze zware bevalling moeten herstellen net als ieder andere moeder van een pasgeborene. Kort na de geboorte zal An ook een kleine ingreep ondergaan, dit is relatief eenvoudig maar ze zal lichamelijk en emotioneel moeten helen. Vooralsnog is Anna erg sterk. Na het hele scherpe verdriet van de eerste dagen, is ze nu hoopvol en strijdbaar voor ons leven en de toekomst. Sophie zal door het UMC worden gecremeerd en in een park te Nieuwegein worden uitgestrooid. Op en neer fietsend van en naar mijn werk, kan ik groeten. Wij weten niet waarom deze mysterieuze liefde ons zo kort zal aanraken. Wel weten wij dat Sophie haar wezen in zoveel geheimzinnige nevelen gehuld is, dat haar pijnlijke verscheiden niet kwaadaardig kan zijn. Dat stelt ons in staat haar korte komst als een geschenk te mogen ervaren. Zij is uit liefde gekomen, met liefde zullen wij afscheid nemen. Veel liefs, Anna, Sara, Max en Rik. The snow it melts the soonest when te winds begin to sing, and the corn it ripens fastest when the frost is settling in. And the swallow skims without a thought as long as it is spring; but when spring goes and winter blows, my lassie, you'll be fain, for all your pride to follow me across the stormy main. 'The snow it melts the soonest' - Oud Engelse folksong, opnieuw gebracht door Sting xxxxxxxxxxxx
@ Kristel: ja volgens mij is het wel een beetje gesust! hoe heeft Yentle het vannacht gedaan na een onrustige avond? @ Suus: 160 euro is best veel... komen daarde drukkosten nog bij? die moesten wij namelijk afrekenen bij het ophalen van de gedrukte kaartjes! wij hadden 100 kaartjes en een groeiboek en waren in totaal ongeveer 140 euro kwijt geloof ik! wat sneu voor je nichtje! *ow lees dat ze al 16 is, naja is nog sneu* @ Gaby: werkse! @ Red: 200 euro voor 80 kaartjes.. das ook best veel! hoop dat jullie idd korting krijgen! balen zeg van die megarekening van de auto! @ Ryanne: Lekker dat je donderdag vrij bent! als het goed is heb ik vandaag de draagzak weer terug nog bedankt voor het afgeven! @ Debby: Balen zeg zo'n nacht! gelukkig ging hij wel weer meteen slapen! Tjee ik zit hier echt met 3 lagen kippenvel de mail te lezen!! zo ontroerend! zeker dat zinnetje: op en neer fietsend naar mijn werk kan ik groeten! pff echt heavy zeg! *hier staat q-music op en momenteel is de vlieger op*
Hier vannacht een nacht als vanouds gehad zie je wel ze kan het wel!! gisteravond om kwart voor 9 lekker in bad, flink gespetterd daarna een flesje en om 22.00 hebben we haar slapend in haar bedje kunnen leggen! vanmorgen werd ze voor het eerst wakker om 07.30 uur ik heb haar haar speentje terug gegeven en toen heeft ze weer geslapen tot 08.15 uur toen moest ik plassen dus eerst haar speentje gegeven en toen gaan plassen flesje gemaakt, kom bij haar bedje, is ze weer in slaap gevallen heb haar er toch maar uitgehaald en om half 9 heeft ze dus pas weer haar eerste flesje gekregen!
@Mum, wij hebben ook een duur kaartje op 't oog We gaan in m'n verlof wel even naar de drukker voor een offerte. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @Debby, pff heavy zeg! 'k ga hier even snel deuren schuren voor m'n moeder op de stoep staat om te komen verven. Vandaag nog even op wacht, hopelijk bellen ze niet, heb ik 't veeeeelste druk voor haha Moet straks boodschappen doen en huis schoonmaken.