@ debby bah kippenvel zeg :s Balen dat je een slechte nacht achter de rug hebt. Hier was ze om 5.15 wakker en heeft toen de hele tijd zitten te vertellen tegen haar knuffel. Hebben haar laten liggen en na een half uurtje sliep ze weer. Om half 7 was ze hard aan het huilen, ging ik kijken sliep ze. Vond t zo zielig. Papa heeft haar toen maar een flesje gemaakt en daarna is ze tussen ons in in slaap gevallen. Ik moest er om half 8 uit maar die twee slapen nu nog..
Snik snik-- Ego modus aan-- Vannacht gewoon niet geslapen.. Gisteravond had ik voorweeen vanaf 9 uur savonds, en ik dacht wie weet ze het wel door Tot ik om 12 uur naar bed ging stopte het ineens.. Om half 2 schoot ik wakker van de pijn in mn heup, en strompelde ik naar de keuken voor mn morfine.. Manlief was het er absoluut niet mee eens maar toch maar wel gedaan.. Ik weer naar bed, warme kruik in mn rug/ heup en weer proberen te slapen.. Nou om 4 uur schoot ik wakker met zo'n enorme buikpijn dat ik dacht wat is dit nu weer? Daarna kreeg ik weer voorweeen, maar die voelde ik erg slecht door de morfine.. Shit dacht ik meteen, ik mag geen morfine in mn lichaam hebben bij de geboorte.. Nou toen heb ik gewoon tot 7 uur wakker gelegen in bed.. Ik kon niet echt een ritme er in ontdekken door de morfine.. Net werd ik al brakend wakker, weeen zijn weer weg.. Ohhh ik had zo'n hoop dat het vannacht zou doorzetten maar nee.. Ik baal echt als een stekker!!! Voel me zo klote, kan wel janken!! Nu ga ik dus maar weer slapen, poging 2.. Weer warm kruikje mee naar bed en snurkie doen. Ohja vrijdag hebben we ineens een bezichtiging in onze woning..Snappen we niks van, maar goed! De buurman is nu gezakt tot de 200.000 en wij staan voor 217.500 te koop.
@ Debby: heb je al wat rijstebloem geprobeerd bij de laatste fles? maakt de fles net iets dikker waardoor hij misschien wat meer verzadigd is na de fles! @ Red: ik duim voor je mee dat ze niet bellen! en ach een duur kaartje is ook niet zo erg, als ie maar mooi is, het is toch voor altijd! @ Ryanne: R. en F. kunnen zo lief samen slapen hé... vind het zo cute ow ze hadden het goed onthouden dus, ja als er van die zaterdaghulpjes staan dan weten die vaak van niks, maar t komt helemaal goed @ Juffie: Wat een beroerde nacht zeg! lekker nog even een bezichtiging in zo'n hectische periode! moet je dan weer de hele babyhoek leeghalen?
goeiemorgen meiden @debby bah krijg er helemaal rillingen bij vind ze wel nog vrij positief na dit verdriet dat is wel heel mooi als ze zo in het leven staan. @de rest heb wel bijgelezen maar ayden loopt al te piepen en dat gaat zoover in huilen dus kan niet op alles reageren. heb net mijn leeniphone gekregen ben benieuwd of ik nou een nieuwe iphone krijg.. maar heb nu in ieder geval een iphone dus kan me niet zoveel schelen ga nu naar mijn oma lopen want die is jarig en die wou eigenlijk niks vieren zonder mijn opa maar heb wel een leuk cadeau. heb een fotocollage met foto's van haar als oma met mij en mijn broertje als baby's en van ayden dus echt een verleden als oma en pasgebore baby's hopelijk vind ze het mooi. mijn opa heeft ayden gister trouwens heel even gezien en moest lachen, daarna zijn we om de buurt op de gang gaan wachten want wil ayden niet te lang daar met al die zieken. maar had hem al 8 weken niet gezien ofzo en deed hem erg goed om hem nu wel te zien. ayden heeft trouwens weer wat nieuws als hij de hele tijd aan het lache is dan gaat tie echt gillen van blijdschap haha echt grappig tot vanmiddag
@ Kim: Ha meid, wat een leuk kado heb je gemaakt voor je oma zeg! daar zal ze vast heel blij mee zijn! fijn dat je opa Ayden even heeft kunnen zien! ik hoop voor je dat je gewoon een nieuwe iphone krijgt, elke keer dat gezeur met dat ding is ook niks! heb je trouwens nog iets gehoord van die sollicitatie waar je op gesprek was geweest? veel plezier bij je Oma!
@ mum Nee ik haal helemaal niks weg! Er staat ook een box in huis en een kerstboom Maar het is onder voorbehoud, mocht de baby er zijn of ik ben bezig ja dan hebben ze pech! Mn man mag stofzuigen enz. ik doe helemaal niks We hadden het gister tijdens het eten er net over dat we eigenlijk wel gelukkig zijn in ons huis en dat we voorlopig nog niet weg willen.. maja.. als een gek biedt
Hey meiden, Kom even snel hoi zeggen, probeerde bij te lezen maar dat is niet echt gelukt Heb ook haast eigenlijk want zou om half 11 bij mr oma zijn, maar dat ga ik niet meer redden Moet kylian nog uit zijn bedje halen en me haar doen en het is 15 min rijden Wilde even zeggen dat we een heerlijk week gehad hebben, kylian vond het zwemmen geweldig, zo leuk joh! Zie nog geen beebjes, wat balen zeg, had nog zo zitten duimen! Nu maar even een dansje dan *doet een bevallingsdansje voor dees en juffie* Verder kom ik hopelijk vanmiddag bij kletsen, moet nu echt gaan! Zwaai!
@juffie: heb de kaartjes via geboortekaartjes.nl besteld.. en dan moest je vooraf betalen.. Dus heb ik daarom gedaan.. Balen dat de weeen niet zijn doorgezet shit man.. misschien aankomende nacht? Vreemd dat jullie huis wel bezocht word.. misschien beter onderhouden?? dat was voor mij altijd wel een reden om eerder bij een duurder huis te gaan kijken.. @red: zou wel mooi zijn als jullie korting krijgen op de kaartjes.. @debby: oei wat een heftig mailtje.. lijkt me echt moeilijk.. Vreselijk als dat je overkomt.. @mumtobe: Bij die 160 euro zitten de drukkosten als bij.. die moesten we ook van te voren betalen.. We hebben wel al de leesproef en de enveloppen gekregen.. Lekker dat dimara zo goed heeft geslapen heerlijk zeg.. hoop dat mijn meisje dat ook zo goed gaat doen @ryanne: lief dat ze lekker tussen jullie in ging slapen.. misschien had ze een nachtmerrie.. dat ze in haar slaap huilde @all: Vannacht slecht geslapen.. moest er wel 4 x uit om te gaan plassen.. En toen om half 6 komt pascal ineens naar boven.. Zijn collega die hem zou ophalen was niet te bereiken en was er nog niet (al een kwartier te laat).. Dus pascal wilde de auto meenemen.. maar ik moet vandaag even bij de kruidvat zo'n urinepotje halen dus ik wil zelf de auto ophalen.. Dus ik snel kleren aangedaan.. en pascal weggebracht.. Uurtje later lag ik weer in mijn bedje.. Om 10 uur belde rachel mij wakker en toen ben ik maar opgestaan.. vanavond maar beetje optijd naar bed..
@kim: netjes dat je een leentoestel gekregen hebt en dan ook nog een iphone.. @sterretje: fijn dat je een lekker week gehad hebt.. lijkt me ook heerlijk om straks met mijn kleintje te gaan zwemmen..
@ Juffie: ow gelukkig, omdat je dat de vorige keer wel moest weghalen, dacht ik dat je dat nu ook moest doen... @ Ster: Fijn dat jullie zo genoten hebben! veel plezier bij je oma! @ Suus: Ow alles zit erbij in, dat is wel fijn! ik hoop ook voor jou dat jullie meisje zo goed gaat slapen!
@ Suus We hebben allebei in Juni de sleutel van het appartement gehad nieuwbouw he Maar wij hebben wel een inrichting vloer, enz. en die buurman staat helemaal leeg.. Die woont er ook niet want heeft een vriendin elders in het land. Hij begint nu in de financiele problemen te komen, niet wij hahah. Best lullig hij heeft nog geen 0 bezichtigingen gehad, dit zou voor ons nummer 3 worden Goed ik merk het al, slaapie doen gaat het niet worden.. Ben niet moe, maar heb het wel vreselijk koud... vannacht ook al.. zal zo eens even tempen. Nog een mankementje aan mij namelijk dat mn lichaam vaak te koud is.. normaal is mn temp 35.8., aan de lage kant. @ Suus Nu snap ik het met die kaartjes, durf je dat aan via internet? Ach zal ook wel goed gaan, zoveel mensen doen dat tegenwoordig Had je een duur kaartje en van welke leverancier? Of wil je dat geheim houden.. Wij moeten 85 euro voor de kaartjes betalen, 1 euro p.s. maar ik weet ff niet wat de drukkosten zijn.. Maakt met ook niet uit Als het maar mooi word!
@ Mum Nee dat was voor de fotoshoot.. Hi hi, en volgens mij heb ik de eerste bezichtiging ook al alles laten staan, ja.. Die man moest er toen om lachen hoorde we achteraf. Maar de makelaar heeft het gezegd hoor tegen die mensen dat de slaapkamer er nu anders uitziet vanwege aankomende gezinsuitbreiding als die gezinsuitbreiding nou ook eens eventjes komt... maar neee, die ligt wel lekker in zn 5 sterrenresort!
@ Juffie: Jeetje meis... Pffff... wat een nacht. Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen. Dan heb je die onzekerheid maar gehad. @ Ryanne: Half 8.... toen zat ik al op m'n werk! Lucky basterd! Wat een lekkere slaapkoppies heb jij! Ik hoop dat m'n schoonmoeder Levi ook laat liggen vanacht, volgens mij komt het daardoor dat hij zo ontregeld is.
Geboortekaartjes - De grootste aanbieder en drukker van uw geboortekaartjes deze site hebben wij ze besteld.. volgens mij is dat wel een betrouwbare en bekende.. Welk kaartje het word zeg ik niet omdat gaby hier ook meekletst haha.. en die mag het nog niet weten
@ Suus Dan sturen we Gaby toch eventjes weg hi hi.. Nee hoor, ja ik ken de website, ziet er altijd betrouwbaar uit jah! Nou ik ga toch maar eventjes kruikje warm maken en slaapie doen.. Daarna naar de HM ze hebben Sale!! Kijken of we nog wat leuks voor Pulletje kunnen scoren..
Hey! Wilde ff reageren, maar Yentle ligt op bed (is ontzettend moe) maar komt niet in slaap, ligt alweer te huilen Ga er dus maar weer ff heen.. Hopelijk slaapt ze zo en kan ik ff komen kletsen!
Ze slaapt, gelukkig. @Debby: Jeehh wat een heftig verhaal zeg! Moet er niet aan denken Echt verschrikkelijk Ik heb t gemist, denk ik, maar wat is er met dat meisje dat ze weten dat ze sowieso gaat overlijden? Pff, heftig nachtje gehad dus! Hopelijk heeft Levi gauw zn ritme weer terug. @Mum: Ohh wat goed van Dimara! lekker nachtje dus! Hier was t minder Yentle is gisteravond al 2x wakker geweest, elke keer na 1,5 uur weer. Uiteindelijk sliep ze pas weer om 0.00 uur. Gelukkig heeft ze daarna wel lekker doorgeslapen tot 9.00 uur. @Juffie: Wat een k*tnacht heb je achter de rug zeg! (als ik t zo mag zeggen) Kon je man die morfine niet even pakken ofzo? Beetje raar dat jij daarvoor naar de keuken moet strompelen.. En of hij t er nou mee eens is of niet, je neemt t echt niet zomaar in! Ik vind t dus een beetje vreemd.. @Suus: Sterkte met je nichtje! Hopelijk is ze er gauw weer bovenop! @All: Sorry, ben de rest alweer kwijt. Voel me helemaal niet lekker sinds gisteravond; hoofdpijn, koorts Sinds een paar dagen ook heel erg buikpijn bij mn blaas, dus heb t idee dat ik een BO heb? Morgenochtend maar ff urine laten controleren! Ik ga vandaag iig heel rustig aan doen en me samen met Yentle op ons bed bivakkeren Dvd erbij, laptop erbij en we vermaken ons dan wel samen
@ Kristel: balen dat gisteravond zo rommelig was met Yentle, maar daarna gelukkig wel lekker geslapen! bah, kl*te dat je je niet lekker voelt! idd maar lekker samen bankhangen vandaag! ik voel me ook niet lekker, ben aan de diarree (sorry) bijna altijd wel een dag als ik ongesteld ben, maar met een baby in huis constant naar de wc blijven lopen is niet makkelijk! moet ook steeds de hond mee naar de gang nemen (de kat komt absoluut niet bij Dimara in de buurt, sinds ze geluid maakt issie bang van haar ) lastig allemaal... maja hoop dat t morgen weer over is!