@Mum: ohh ook al niet lekker.. T is normaal al niet leuk, maar met een kleintje in huis maakt t t idd een stuk lastiger! Ik zou t liefst de hele dag op bed liggen en slapen, maarja, helaas We moeten ons er maar ff doorheen slepen en vanavond mogen de mannen het dan weer ff overnemen!
hey meiden! @debby, pff wat heftig zeg!! kippenvel heb wel bijgelezen maar nog geen tijd, hopelijk wil hij straks even slapen.
owww kunnen jullie ook niet wachten tot het weer mooi weer wordt en we weer lekker buiten kunnen zitten? voor kerst krijgen we waarschijnlijk een fietsstoeltje van mijn moeder, kan ook niet wachten tot we heerlijk kunnen gaan fietsen met Dimara!
Nog even snel een berichtje van mij, straks heb ik namelijk overleg tot 15.30uur. Blegh! Ach ja, t hoort erbij zal ik maar zeggen. Ik mis me jochie joh! Wil lekker met hem tuttelen! @ Mum: Lijkt me ook zo leuk om te gaan fietsen met Levi! Ik heb t al een keer gedaan met hem in de draagzak. Ik moest wel want hij moest naar de opvang en Daan had de auto bij zich... Onderweg waren we nog eenschoentje verloren. hahaha Gelukkig wel terug gevonden. Bah ook al ziek, hopelijk voel je je snel beter. @ Kristel: Ook ziekies, nou ga maar lekker tuttelen met je mooie meid hoor. Dan voel je je al direct een stuk beter.
@debby, wow dat je dat druft met de draagzak op de fiets! Blijft je mannetje nu bij je schoonmoeder slapen? snap dat je hem mist @kristel, bah alweer bo.. beterschap! @mum, goed nachtje gehad dus! heerlijk. hier ook, hij ging om 20:00 slapen, 21:00 flesje gehad, had nog honger , daarna 00:00 en toen vanmorgen om 06;30 en daarna geslapen tot 9 Wat leuk dat je een fietsstoeltje krijgt! Lijkt mij ook echt leuk om te fietsen met de kleine jij ook beterschap @juffie, en dees, nog geen babynieuws @juffie, jammer dat de weeen niet zijn doorgezet! @suus, wat zielig voor je nichtje.. hopelijk is ze snel beter. Vriend van mijn nicht ligt nu ook in het ziekenhuis met de mex griep, en hij had ook nog de milde variant volgens de arts Mn tante en nicht hebben het ook.   @all, sorry wie ik vergeet hoor! j gunt me geen rust vandaag hihi. Hij ligt nu net te slapen sinds 9 uur gelukkig. Gisteren 'komt een vrouw bij de dokter' gezien in de bios met een vriendin. Pff erg heftige film hoor!! Ik had het boek niet gelezen. Maar het was erg gezellig en vriendlief heeft j een flesje gegeven, is ook allemaal goed gegaan
ben er ook weer vandoor, eten is op Moet de badkamer nog doen, strijken (het houdt ook nooit op haha) en een surprise+gedicht maken, help!
@ Debby: Succes met je overleg! ow dat lijkt me wel eng in de draagzak... gelukkig is het goed gegaan, en gelukkig heb je t schoentje teruggevonden! nog even en dan kan je weer lekker met je ventje tuttelen of is hij vannacht weg? @ Emma: jij ook een lekker nachtje zo te zien, volgens mij is Jorick best een bvbeeb met doorslapen! tjee jij ook al zoveel gevallen van mex. griep in je omgeving!
Zo, hoefde hier gelukkig niet zoveel terug te lezen Ben weer wakker hoor! Fietsen: Wat lijkt me dat ook leuk zeg!! Hebben jullie nu ook een fiets met een lage opstap?
Echt, nu begin ik ook spontaan weer Huizen in Huizen te bekijken Omdat wij een kijker hebben. Alleen het probleem is dat de NHG weer aangescherpt gaat worden en dat we in jan. weer minder kunnen lenen. Kortom we moeten naar goedkopere huisjes kijken.. En dat valt dan weer niet mee in het Gooi om een mooi en knap en betaalbaar huis te vinden...
@ Juffie: nee hier geen lage opstap, ik denk dat het me zo ook wel lukt! Vers van de pers welke foto vinden jullie het leukst?
@Emma: lekker druk dus weer! Wel je rust nemen wanneer t kan he @Debby: Lijkt me echt heel eng op de fiets zeg! Stel je valt ofzo.. Brr, nee ik zou t niet durven.. Succes met overleg @Juffie: Hier gewoon een omafiets, kan prima met kinderstoeltje (mamafietsen zijn leuk hoor, maar ik vind t een beetje zonde van t geld en best een hype, voordat die fietsen er waren lukte het ook ) @mum: Leuke foto's haha, en leuke slabber/muts/romper Ik vind de foto helemaal rechtsboven t leukst! @Fietsstoeltjes: Doen jullie er een voorop of achterop? Ik vind voorop namelijk doodeng.. Zo kan ik echt niet fietsen. Ik neem er dus eentje voor achterop en Kimo voor voorop. Dan kan Yentle bij hem voorop als we samen gaan fietsen, ik durf dat namelijk echt niet.. @All: Zo, ze slaapt weer ff.. Maak me een beetje zorgen, ze drinkt echt steeds minder de laatste tijd. Ze heeft gewoon echt honger, maar zodra ik dan de fles in haar mond doe gaat ze of erop kauwen of ze duwt m met haar tong weer uit haar mond Ze heeft sinds ze wakker is vanochtend tot nu pas 250 gedronken en t kost me heel veel moeite! Net maar een groentehap gemaakt en dat eet ze dan wel, zou ze de fles gewoon niet leuk meer vinden ofzo? Ik weet dat er op een gegeven moment zo'n periode kan komen namelijk, dat de fles niet interessant meer is en ze graag uit een tuitbeker oid willen drinken, maarja, ik vind haar daar toch nog wel ff te jong voor.. Weet t dus ff niet meer? kan haar moeilijk de hele dag groentehapjes geven, ze heeft ook haar vocht nodig natuurlijk, maarja, ik kan t er niet inproppen.. iemand een tip?
@ Kristel: thnx meid heb helaas geen tip voor je wat betreft de fles! kan je mij uitleggen hoe jij dat doet met de kleur terug krijgen op een zwart-wit foto... zoals jij toen met die rozenblaadjes had gedaan? ik heb PS3
@kristel: ik heb er 1 voor voorop.. maar heb ook een speciale moederfiets.. met extra groot stuur en lage instap.. dus dan is het minder eng
@Mum, wat bedoel je met bvbeeb met doorslapen? haha vat hem ff niet Ja best veel hier. een kindje bij mijn zus op het werk heeft het en zij had slaapdienst terwijl hij ziek was, even afwachten of zij het niet krijgt. Mn nichtje heeft gelukkig de eerste prik al gehad. Schattige fotos! Ik vind meerdere leuk @kristel ,ik las daar ook iets over in het oei ik groei boek, dat ze ermee gaan 'spelen'. daar stond dat het over zou gaan. heb verder geen tips.. lastig! Ik neem een fietszitje voorop. @maten, jullie hadden het nog over maten laatst, j heeft zijn rompertjes maat 68/74 nu en shirtjes en broekjes 68, jasje is ook 74. @fiets, ik wil ook een moederfiets halen binnenkort. Nu heb ik nog een gewone. @all, j heeft een kwartier geslapen.. dus hij is al wakker vanaf 9 uur vanmorgen!!
@Mum: Met de magic wand tool doe je dat en dan moet je bovenin de Tolerance veranderen (hoe lager de tolerance, hoe minder gelijkwaardige kleuren die meepikt (en hoe gedetailleerder je dus kunt werken), en hoe hoger hoe meer gelijkwaardige kleuren en hoe groter het geselecteerde oppervlak wordt). Ik werk meestal met een tolerance van 10-20. En dan voor de laatste afwerkingen/randjes 5 of minder. Zorg er wel voor dat je Contiguous aangevinkt hebt anders gaat ie alles met dezelfde/gelijkwaardige kleur over de hele afbeelding pakken. Dan selecteer je wat je gekleurd wilt hebben straks, houdt shift ingedrukt tijdens t klikken om steeds meer te kunnen selecteren. Als je eenmaal alles geselecteerd hebt wat je nodig hebt dan druk je op Ctrl+C. Maak dan een nieuwe layer en druk op Ctrl+V. Als je t eenmaal hebt zoals je wilt kun je de foto op layer 1 zwart/wit gaan maken. Wil je de kleur van het geselecteerde op layer 2 een andere kleur hebben en/of wil je de kleur intensiviseren (Of hoe je dat ook noemt ) dan kun je op die laag de kleuren aanpassen (lang verhaal, maar hopelijk wel duidelijk zo?)
hoi hoi allemaal @debby: jemig zeg zit ook met kippenvel nu na dat mailtje... vervelend dat je nachten zo onrustig zijn. misschien even met je schoonmoeder over hebben of ze hem eruit haalt voor de fles 's nachts.. @mum: leuke foto's meid...vind ze allemaal leuk haha...mmm...fietstoeltje goed idee misschien vraag ik er wel 1 voor mijn verjaardag.. @kristel: en als je de fles aanbied in een tuitbeker misschien drinkt ze hem dan wel?en anders lepelen... @red: nog niet gebeld vandaag? veel succes met klussen.. @juffie: oh klinkt als een beroerde nacht inderdaad...leuk kijkers...valt niet mee dan een huisje zoeken..succes ermee.. @all: zo vanochtend ff op de koffie geweest paar huizen verder en net ff naar de stad gelopen en meneer ligt nu nog heerlijk te slapen in de kinderwagen. sliep pas toen we bijna thuis waren dus hoop dat hij nu ff lekker tukkie maakt..
@ Emma: Dat kindjes die borstvoeding krijgen er over het algemeen langer over doen om door te slapen maar dat Jorick er als borstvoedingsbeebje vroeg bij is! Jorick wil niet echt slapen vandaag dus? jammer zeg! tjee Jorick al in 74!! @ Kristel: haha jij werkt duidelijk langer met ps dan ik... ik snap er geen r**t van... heb jij msn? dan kan ik je laten zien wat ik tot nu toe gecreeërd heb, misschien kun je me op basis daarvan tips geven @ Bos: thnx, ik kan ook niet kiezen haha! ja die krengen (fieststoeltjes) zijn best prijzig dus vandaar dat ik 'm voor kerst heb gevraagd! en aangezien mijn moeder gevraagd heeft of het een speciaal merk moet zijn, denk ik wel dat ze van plan is om dat te kopen ik hoop voor je dat Lars even lekker slaapt! Dimara wordt altijd wakker als we binnenkomen na het wandelen!