@Emma: Nou, laten we dan maar hopen dat t over gaat, want dit is niks zo.. Qua voeding krijgt ze wel genoeg binnen als ik ook groentehapjes geef, maar qua vocht is t gewoon heel weinig en vocht is t belangrijkste.. @Bos: Tja, ik zat gister al bij de tuitbekers te kijken bij de Prenatal, maar daar komt zoveel ineens uit, ze drinkt nog steeds met de kleinste speen, want met een maat groter loopt alles erlangs (ze heeft een ontzettende zuigkracht) en bij een tuitbeker zou t helemaal erg zijn dan.. Vind haar ook eigenlijk nog een beetje jong ervoor (ze verslikt zich heel snel).. hmmz, moeilijk! Misschien dan maar wat meer met een lepel geven ofzo, melk met rijstebloem erdoor om t dikker te maken ofzo? Hopelijk slaapt lars idd ff lekker door, heeft zn rust hard nodig als ie verder nog niet echt geslapen heeft vandaag!
@Mum: zal t je straks pb-en.. Yentle wordt net wakker dus heb er even geen tijd voor.. sorry @All: *zwaai* Moet weer aan t werk
@ Kristel: maakt niet uit, snap dat je belangrijkere dingen te doen hebt... ik ook btw Dimara kan zichzelf even niet vermaken
@kristel: ja ze is inderdaad nog jong voor een tuitbeker maar goed alles om te proberen he...niks binnenkrijgen schiet ook niet op..je zou het kunnen verdikken maar je kan het ook proberen zo. het is wel dun maar ik begrijp dat ze de lepel wel intressant vind dus wie weet... lars heeft vanochtend ook wel goed geslapen hoor...van 10 tot 11. en van half 1 tot half 2... @mum: lars werd eerst ook altijd wakker zodra we thuis waren maar de laatste tijd slaapt hij verdacht veel en goed...ligt nu al vanaf half 3 te slapen dus valt weer niet tegen...
@kristel: die tuitberkers van difrax vallen trouwens wel mee hoor. daar zit die antilek in en daar moeten ze redelijk hun best voor doen misschien is dat wat...lastig dat je eerst moet kopen he en niet ff kan testen...
@mum: nee he...had het niet verwacht omdat we op visite waren vanochtend maar hij is toch lief gaan slapen...*ikke is trots* straks veranderd hij nog in een super makkelijk mannetje haha zou te gek zijn...hij was ook wel ontzettend aan het rondkijken...heeft een uur liggen kijken in de wagen dus was wel moe ook haha...hij was vanochtend ook pas om half negen wakker (voor die tijd ook al paar keer maar weer verder gegaan na het geven van de speen)
Hmm, heb haar heel even laten jammeren en nu is t alweer stil een paar minuten dus volgens mij is ze weer in slaap gevallen *gaat even heel zachtjes kijken* Jup, ze slaapt weer @Mum: Ik pb t je even @Bos: Heb even gekeken op hun site en je kan die tuitbeker idd ook op 2 verschillende standen zetten, misschien is dat dus wel wat! Zal morgen eens kijken en koop m dan denk ik! Mocht t nu niks zijn dan is t over een paar maanden wel wat Ohh Lars slaapt wel goed dus! heerlijk haha, ja zou lekker zijn he, als je ineens een supermakkelijk mannetje zou hebben
@ kristel: heb je terug gepbt ik ga ff wandelen want Dimara is niet vrolijk en kan zichzelf niet vermaken...
YEAH!!!! JUFFIE IS BLIJ!!!! ik heb de boxring/ spiraal van die Konijntjes van Bambino!!!! He he, eindelijk!!!! Ze hadden hem nu bij de prijsmepper!!! Ohh ik was zo blij ik heb niet eens naar de prijs gekeken, en heb ook een dobbelsteen met dat konijntje erop gekocht Zo tada!! Ik kon wel juichen in die winkel, elke week ging ik 2 keer kijken en nu ineens !!!
@De mama's: Doen jullie trouwens al aan sinterklaas met jullie kleintjes? Wij wel, Yentle vindt t hartstikke leuk om samen met ons dingen uit te pakken en ze krijgt gewoon dingen die ze anders ook wel gekregen zou hebben, alleen nu dan met een papiertje eromheen Mijn moeder en broers hebben ook wat kadootjes voor haar, alleen schoonouders willen niet meedoen, vinden t onzin (vind ik een beetje flauw, maargoed..) Als jullie er ook aan doen, wat geven jullie de kleintjes? Yentle krijgt van ons: Stapelbekers, knisperboekje en VTech teddybeer met geluid en liedjes (wat we gister dus gekocht hebben ), van mn moeder krijgt ze wat nieuwe rompers een bijtring en een babylaptop en van mn broers krijgt ze 2 disneydvd's. Ze wordt flink verwend dus Ohja, en van mijn oma krijgt ze ook nog wat! maar wat dat is is voor mij ook nog een verrassing (Ik weet wel al wat ze voor haar eerste verjaardag krijgt van mn oma, ze is daar nu al mee bezig. Oma heeft een hele grote pop gekocht en is zelf allemaal kleertjes aan t maken voor de pop, echt superschattig dat ze daar zo mee bezig is Hehe, moest ik ff kwijt )
Ik geef Pulletje een kusje als hij van tevoren op deze wereld is Verder ligt er een box vol konijntjes op hem/ haar te wachten waar het met hartelust mee kan spelen Een babylaptop? Dat klinkt interessant? Kan het even googlen..lol Wat jammer dat je schoonouders niet mee willen doen, ach een klein knuffelbeertje zou toch al voldoende zijn? Gaat meer om de gezelligheid!
*voelt zich een hele lechte mama, mijn meisje had gewoon honger, laatste fles gehad om 12.15 uur dus 16.00 uur is wel weer flesjestijd*
Waren jullie mannen ook zo zenuwachtig toen je hoogzwanger was? Die van mij kan gewoon niet meer werken van de zenuwen.. Heeft zelfs een beetje diarree.. arme ziel!
@Juffie: Hehe, hier is een foto ervan http://www.jopping.co.uk/images/p_img/EN/95_455475713.jpg T is eigenlijk pas vanaf 9 maanden, maar Yentle is nu al continu op t toetsenbord aan t slaan van de pc/laptop als ze op schoot zit dus we vonden dit wel wat voor haar als ze hier ergens op drukt komen er geluidjes en lichtjes uit dat ding Ja, ik vind t erg flauw van schoonouders, gaat idd om de gezelligheid! En sowieso, ze hebben wel een box staan bij hun thuis voor Yentle, maar helemaal geen speelgoed erin.. Dus ze kunnen ook best wel wat simpele speeltjes kopen voor hun box, t met sinterklaas uit laten pakken en dan weer mee naar huis nemen ofzo maarja, t zal wel, zij missen de gezelligheid