Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hier ook een nerveuze vent haha, en dat heeft lang geduurd voor 'm!

@ Kristel: hier vieren we geen sinterklaas, maar misschien koop ik wel een kadootje voor haar! kerst vieren we wel uitgebreid!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: ik zie niks op msn?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Je hebt PB

4. @ juffie fijn dat je het eindelijk gevonden hebt!
    @ sinterklaas, doen we niet aan. Wel zijn we naar sinterklaas op de creche geweest en daar heeft ze heel de ochtend kindjes gekeken. Ze krijgt toch niet mee waar t om gaat.

Heb een hele kast met speelgoed die ze gekregen heeft van t kraambezoek en daar haal ik steeds wat uit. Volgend jaar misschien en anders over twee jaar

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oke te hard geroepen..nu schreeuwt hij de tent bij elkaar en lijkt niet uitgeslapen maar wil niet in bed....

@sint: wij doen niks aan sint dit jaar..waarschijnlijk volgende jaar....

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: hier hebben we bijna geen speelgoed gekregen.. ja een paar dingetjes voor als ze een stukkie ouder is, maar niet iets waar ze nu iets mee kan!
    ik kreeg overal te horen, niet teveel speelgoed kopen want je krijgt zoveel, en nu moet ik wel dingetjes gaan kopen omdat ik weinig speelgoed heb waar ze echt iets mee kan... heb wel een rammelaar enzo maar wil wat dingetjes met lichtjes en geluidjes enzo...

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    mijn mannetje is ook zenuwachtig.. krijg voortaan elke dag minstens 1 smsje hoe het gaat.. vaak zijn dit er 2 of 3
    en hij belt eigelijk ook wel elke dag minstens 1 keer :p hihi ..
    Hij wil ook ineens alles helemaal klaar hebben :p :D echt schattig..
    Hij heeft ook op zijn werk gezegd dat hij voortaan zijn telefoon bij zich houdt :p hihi

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wij vieren trouwens wel sinterklaas.. 1 keer met gaby en rachel en mannen en kinderen.. en 1 keer bij mijn schoonouders :p
    En met kerst vieren we surpise bij mijn ouders :p met kerst wilde we niet teveel doen vandaar dat het bij mijn schoonouders een keer sint is ipv kerst :p

9. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    de lieve goede sint komt zaterdag en ik werd gister gebeld dat het niet 1 piet zou zijn maar 3 haha ik ben benieuwd ..
    ik was gisteren zo moe dat ik vergeten was de kleine der schoen tevullen dus vanmorgen zegt ze ik ga na beneden ik lag stijf in bed haha denk ojeee ik zeg kom maar mama gaat eerst haha vlug het water weg gestopt en der kadootjes neer gelegd een adventskalender en een dora leesboek ohh schaam schaam :$:$

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Yvi: ow wat een slechte mama ben jij zeg :p haha nee hoor, ook mama's kunnen wel eens wat vergeten, maar ja dat excuus kan je niet gebruiken tegen yvi in dit geval ;)

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden

wel een beetje trg gelezen maar ben weer bij mijn oma dus zit op de iPhone
    mijn oma vond het cadeau erg mooi en mijn opa is vandaag naar het Azm in maastricht gebracht er was eindelijk plek dus mijn oma is daar heel blij mee ze reed 2 keer per dag naar Heerlen al bijna 11 weken

@ mum mooie foto's PS3 zei je hè dan ga ik dat ook is downloaden
    ik vond de 2e van boven dus waar ze met haar arm en hoofd boven de deken komt het leukst :)

@Sinterklaas wij vieren het officieel ook pas volgend jaar maar hij krijgt dat kleed waar ik het over had zaterdag dus wel iets :) al snapt tie er natuurlijk niets van
    en Kerstmis vieren we wel maar zonder grote cadeau's als dat
    pokkehuis nou is na 15 maanden verkocht zou worden kunnen we hele leuke cadeau's kopen maar dat zie ik nog niet gebeuren

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er even weg van, heb een extra wipstoel via MP op de kop kunnen tikken zodat ik er 1 boven kan laten staan! die ga ik nu even ophalen...

tot straks!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum zal thuis ff kijken en anders morgen ben echt brak van het werken ayden en ik hadden net ookal 2 uur op de bank geslapen
    hoe is het afgelopen met je schoonouders gisteren?

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zoooo, gezellig thee zitten leuten met een vriendin... Nu was ik eten aan het koken, maar manlief is nog helemaal niet onderweg. Ik ging er vanuit dat hij al wel onderweg zou zijn maar nopes.. Dus het eten maar weer uit gedaan, want anders is het broccoli snot met vis die vergaan is!

15. juffie2008

@ yvi

Ohhh wat erg zeg!! Nou als ze maar niks door heeft gehad ;) Wel leuk een Dora boekje :D Goede keuze ;) (juf he?>)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ook weer 's.
    Verven is hier eindelijk klaar nu (voor dit moment ;)), 't wordt wel wat! Hele huis schoonmaken is nog niet gelukt, maar gaan morgen maar weer verder.
    Moet morgen ook nog sinterklaas shoppen.

@Sinterklaas, hier met schoonfam. lootjes getrokken, kids krijgen cadeautjes van hun ouders. Eerder kocht ik voor hen ook allemaal nog wat, maar dat doet de rest ook niet, dus stop ik ook maar mee. Vrijdagavond komen ze allemaal hier.
    Zaterdagavond bij mijn ouders, gewoon voor iedereen een kleinigheidje.
    @Juffie, denk dat mijn kerel ook wel zenuwachtig wordt en mij geregeld gaat bellen als ik bijna uitgerekend ben.
    Voor m'n gevoel is 't nog ver weg, maar toen ik van de week m'n kraampakket binnen kreeg, dacht ik wel ff, 't wordt nu wel serieus ;)

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier? Heb niks bijgelezen want dat is echt teveel werk.. Is dees al bevallen?

Ik zit te wachten op mijn vent. Die zou online komen. Nu is hij online op msn én skype maar ik krijg geen contact :S Baal echt als een stekker! Ik zit al drie kwartier klaar.....

18. juffie2008

@ Red

Ja voor je het weet ben je ineens 30 weken en dan gaat het echt hard!!!

19. juffie2008

@ Nen

Wat balen meis!!! Kom op NenVentje even online komen!!!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hij belt steeds maar op de een of andere manier verstaat hij mij wel en hoor ik alleen maar storing... Begin er echt een beetje chagerijnig van te worden. Ik leef er de hele dag al naartoe dat we zouden msn-en en skypen vanavond en nu werkt het niet.... :(

Is dees al bevallen?

Deel Deze Pagina