Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Grrr blijkt dat hij iets fout heeft gedaan met zijn laptop waardoor hij alles kwijt is.. WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die moest ik even kwijt...

2. Goeie avond meiden ik kom nog even langs. Net gegeten, shoarma maar ik maak altijd voor mezelf variatie erop met groenten en kaas erbij.
    Oh ik kwam er net achter dat ik meedoe nog met de buik van de maand.. misschien wil iemand stemmen op me :D
    Hier heb ik me ingesteld dat boeffie vast op 8 december zelf wil komen ben nu wel weer wat rustiger, donderdag nog wel met de vk babbelen over alles uiteraard. Ik doe mijn best om er het beste van te maken, nog een weekje gelukkig.

@ Juffie mannetje is hier niet enorm zenuwwachtig alleen als ik buikpijn heb iedere keer vraagt ie heb je weeen?!?! Dan is hij wel zenuwwachtig hihi.
    Hier ook telkens voorweeën hoor.. komt ook door het indalen deels.. vannacht kwam de pijn telkens terug maar val toch iedere keer weer in slaap :(. Echt balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, ik hoop zo dat de beebjes snel komen.
    Is je geboorteslinger al af?

@ Kristel ja dat bach spul zocht ik! Ik was de naam vergeten, had onthouden dat jij dat probleem met de kat ook had. Ik ga morgen naar de Etos om het te halen.. kan je valeriaan ook gewoon op de grond sprayen dan? Want echt op haar eigen plekjes plast ze nooit.
    Er zijn toch ook tuitbekers met kleine openingen? Sommige kinderen zijn nu eenmaal erg snel ermee.. en Yentle is overal snel mee.

@ Emma succes met je surprise maken!

@ Mum wat een leuke collage is dat van Dimara :D Zitten allemaal schattige fotootjes tussen, welke je ook kiest zal sowieso geslaagd zijn ;) mijn oog viel gelijk op die rechtsboven daar kijkt ze zo schattig.
    Zou leuk zijn als je een fietsstoeltje krijgt voor kerst, kan je met de lente straks lekker met Dimara fietsen. Fijn dat Dimara vannacht zo goed heeft geslapen hoop voor je dat het aankomende nacht ook zo is :D past ze trouwens dat ene truitje al?

@ Red jeetje wat een hoop geld voor de auto, pff dat is een tegenvaller zo in de decembermaand. Wat een leuke echofoto's zitten erbij van de 3D echo :)

@ Debby jeetje heftig die email.. erg zeg.. trouwens hoeveel dagen werk jij in de week?

@ Sinterklaas dat wordt hier niet gevierd.. kerst wel!

Nog ff vraagje welke draagzakken/draagdoeken hebben jullie en bevallen die?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ik hoor het wel als het niet lukt! schoonouders was wel weer gesust geloof ik! jullie lekker ff tukkie gedaan met z'n 2tjes...
    had je nog wat van die sollicitatie gehoord?

@ Nen: wat vervelend zeg dat hij geen reactie geeft op msn en skype...
    Dees is nog niet bevallen...

Dimara is helemaal blij met haar roze wipstoel :D ze zit hier ook veel beter in als die we al hadden! dus die we al hadden blijft lekker boven staan en deze "nieuwe" beneden!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ nen hoi meid vervelend zeg ik gebruik met mijn vader gmail ook erg makkelijk met de Cam

@ red lekker opgeschoten dus
    gezellig suprises

hebben wij nog nooit gedaan misschien volgend jaar

@ juffie gezellig ff afleiding met een vriendin

frank is de luiertas halen met pyama die was ik vergeten en hij moet nog een flesje en heeft gepoept iii niet handig zonder luiers Hihi
    vergeetachtige mama's syndroom hebben meer mama's last van geloof ik
    we zitten nu ff alleen op de flat want mijn oma, moeder en broertje zijn ff naar opa in het ziekenhuis

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ Dees fijn dat je wat rustiger bent is een stuk beter voor jou en de kleine
    wij hebben die tricotslen die je helemaal zelf moet vouwen maar als je er eenmaal achter bent is die erg fijn
    ik heb de minimonkey gewonnen met baby van de maand maar ben er niet zo dol op is erg zwaar voor je rug en je moet alles dragen op een schouder

@ mum heb jij je babybjorn alweer trg
    ik ben gister wel gebeld om de 15e op gesprek te komen als begeleidster op een woongroep met gehandicapten en van die andere hoor ik deze week als het goed is meer over
    fijn dat het wipstoeltje geslaagd is
    ayden zat gister in zijn kinderstoel van de Ikea hij is nu een stuk rustiger als we aan tafel zitten want nu kan hij alles zien :D

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

komt ff hoi zegge.

heb wel bijgelezen snel maar ff geen puf om te raageren..

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @desiree, thnx! ja was ff een tegenvaller maar hij is nu in elk geval weer helemaal oke voor als de kleine straks komt. Moesten ook nieuwe banden en remmen op dus dat tikt wel aan.
    'k heb hier een bykay (volgens mij heet ie zo, van www.draagdoeken.nl) draagdoek liggen. Moet nog even oefenen met knopen.
    'k Hoop dat jullie knul jullie niet te lang meer laat wachten!
    @Nen, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je er erg naar uit zat te kijken!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: ja dat truitje past ze al goed! :D staat haar ook echt leuk!
    Ik heb een babybjorn en (ik gebruik 'm niet heel vaak maar) hij bevalt goed :) heb wel het oudere model dus niet die met het verstevigde rugstuk enzo...
    Fijn dat je weer wat rustiger bent meid! ik hoop echt dat je niet overtijd gaat lopen! *Boefje je moet nu maar gewoon komen, dat verstoppertje spelen doe je maar weer als je kan lopen!!*

@ Kim: ow dat is inderdaad niet handig om de luiertas te vergeten! k vind die van jou wel supermooi moet ik zeggen :)
    Ja mijn babybjorn is vandaag meegekomen uit Maastricht :D ow spannend hoor, dus je hebt in ieder geval al 2 soll. lopen waar je op gesprek mag/bent geweest! ga weer voor je duimen! Past Ayden goed in die kinderstoel of moeten jullie hem nog stutten met kussens ofzo? :p

9. gaby1986

zo ben even lekker onder de douche geweest.. ben helemaal kapot joh..
    na t spuiten maar meteen slapen.. morgen om 7 uur beginnen op t werk.. hoop dat k een beetje goed kan slapen..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Slaap lekker alvast en werkse morgen!

11. gaby1986

weltrusten en tot morgen

12. @ Gaby weltrusten! En werkse alvast.

@ Mum leuk dat ze het shirtje nu past :) handig en leuk een nieuwe/extra wipstoel en nog een betere ook! Handig toch die 2e hands spullen :D Ik hoop dat boefje naar jou gaat luisteren maar heb er een hard hoofd in. Die wacht tot de Sint weg is naar Spanje, hij vindt die zak eng :D

@ Kim welke luiertas heb jij? Aangezien mum 'm zo mooi vindt :D

@ Nen is het nou nog gelukt?

Hier weer net een hele ananas gegeten, al geloof ik nooit dat het werkt hihi..
    Van die draagdoeken vroeg ik mij af omdat ik er 2 wil denk ik, 1 makkelijke voor het begin en nog een mooie doek die je kan knopen.. omdat die minimonkeys als snel zwaar worden maar ik heb geen idee hoe dat in de eerste maand is bijvoorbeeld? Dan vind ik het zo'n gedoe om te knopen terwijl ik dan alleen met hem in huis wil lopen. Ik ga eens kijken voor een 2e handsje omdat ik zo'n ding als minimonkey dan maar kort zou gebruiken als iemand er hier nog 1 heeft die die kwijt wil?
    Morgen nog even naar de winkels mijn schoonvader zet me af dan kan ik nog even een paar dingen halen.. gelijk kijken voor kerstkaarten dan heb ik die ook maar alvast in huis.
    Ik ga nu er vandoor weltrusten alvast allemaal :)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: hihi ik hoop dat Boefje gewoon gaat luisteren hoor! ik heb ook een premaxx (hetzelfde principe als de minimonkey) maar Dimara heeft er nooit lekker in gelegen, heb het idee dat ze dubbelgevouwen wordt!
    Slaap lekker meid!

Ik ben er ook vandoor, morgen weer vroeg dag om te gaan babyzwemmen, Dimara ligt al een goed half uurtje in bed! hoop dat ze het doortrekt tot morgen 7 uur, dan moeten we toch opstaan voor t babyzwemmen!
    Slaap lekker allemaal!

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: ik heb even niet bijgelezen.. eerst kwam mijn vader onverwachts op visite en daarna mijn schoonouders.. die zijn nu net weg.. ik ga vast mijn pyama aandoen :p en dan lekker optijd naar bed.. weltrusten allemaal!!!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ff heel kort hoor, Yentle wil weer eens niet slapen dus we zijn weer druk bezig met haar ;)

@Dees: Dat Valeriaanspul kan je gewoon met een plantenspuit vernevelen op de favoriete plekjes :) Wij doen t op de vensterbank, bovenop de krabpaal en de deurmat, werkt prima!
    Enne, morgen is t 2 december he, mooie dag om te bevallen ;) Ben benieuwd :p
    Ik heb een minimonkey en een baby bjorn active. De minimonkey was in t begin heel fijn! Nu niet meer, veel te zwaar :p
    Baby bjorn active is ook heel fijn, dat is degene met verstevigd rug- en zijstuk dus t is wel fijn dragen, Yentle vindt t geweldig erin!
    Zal eens met Kimo overleggen of hij t er mee eens is om m weg te doen, zoja, dan wil ik m je wel opsturen (we hebben een donkergrijze)

@ehmmm...
    Pfft, ben t alweer kwijt :(
    Sorry!
    Ben ook weer gauw weg, ga weer een poging wagen om Yentle op bed te krijgen, ze is hartstikke moe, is alweer vanaf 16.30 uur wakker. Ze is continu aan t jammeren, in haar ogen aan t wrijven, maar als ze dan op bed ligt gaat ze heel overstuur huilen. T lukt haar gewoon écht niet om zelf in slaap te vallen en nu lukt t ons ook niet, heel vermoeiend!

Slaap lekker alvast allemaal! :)

16. gaby1986

goedemorgen en tot vanmiddag..

17. gaby1986

kristel: gefeliciteerd met je verjaardag!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag meid! je eerste verjaardag als mama :D
    Bah!! ik ben echt goed beroerd! ben heel de nacht kotsmisselijk geweest en nu nog steeds! regelmatig boven de pot gehangen... ben benieuwd hoe dat vandaag gaat met Dimara... die ligt nu nog lekker te slapen trouwens, vanaf 21.00 uur gisteravond :D ze is nog niet 1x wakker geweest!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Gefeliciteerd meid!!!!
    Is Yentle uiteindleijk nog in slaap gevallen?

@ Mum: Zo jij bent goed ziek, bah meid!
    Wat lekker dat dimara zo goed heeft geslapen vanacht, die rust kan je wel gebruiken als je zo ziek bent.

@ All: Goedemorgen meiden! Er hangt echt een akelige sfeer op het werk! Blegh... Morgen is er een hele grote bijeenkomst waar iedereen zenuwachtig voor is geloof ik. Je kan niets zeggen of het valt verkeerd.

Vanavond is m'n jongen er weer! Ik heb hem gemist joh! Ik wil lekker met hem tuttelen enz. Ik heb gisteravond mijn schoonmoeder maar gesmst dat ze hem een dikke kus moest geven.

Nou ik ga maar weer eens aan het werk.

Liefs

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debs: Dimara slaapt nog steeds ;) heb net maar even over haar wangetje geaaid om te kijken of ze reageerde... gelukkig wel!
    kan me goed voorstellen dat je je ventje mist! vanavond lekker kroelen en tuttelen!

Ow volgens mij wordt ze nu wel wakker...

Deel Deze Pagina