@ Emma: 4 kilo onder je gewicht... zullen we ruilen? dan heb je weer wat aan reserves voor de bv Imara? daar heb ik ook nog nooit van gehoord... ook een aparte naam!
@ Mum Ik las trouwens net in de jonge ouders dat babys nu niet altijd meer worden gemeten in het begin.. Vanwege breukjes gevaar. Omdat Dimara de eerste keer ook niet opgemeten is.. Ik heb net 3 bammetjes gegeten met sesamzaadjes heerlijk! Met pindakaas en pasta.. Heb alleen zo;n branderige gevoel in mn keel, had ik vannacht ook al.. Rennie al genomen maar werkt niet echt.. Nu aankleden en dan hup naar therapie, eens vragen of ze iets weet om het liggen in bed minder pijnlijk te maken..
@goede morgen @suus: leuk dagje voor de boeg dus... @gaby; werkse @ryanne: oh nog twee kilo. opzich best netjes toch. vervelend dat je zo ziek was @debby: oh bah vervelend sfeertje..hoop dat het snel bijtrekt. @kristel: gefeliciteerd meid @mum: zo wat een slaapkop joh haha...lekker toch...hier ook nog zes kilo te gaan hoor...ga als het goed is sporten in het nieuwe jaar. @red: oh was het een leuk gezin. wel jammer dan dat je niet kan gaan maar je hebt zelf iets leukers dat scheelt haha..je mag lekker van je eigen meisje genieten dan... @draagzak: hier de minimonkey maar heb hem nog niet gebruikt. vond hem niet handig als lars er in moest liggen...hij verdween gewoon in die doek @emma; gezellig dat je zus komt. zo dan is jorick hard gegroeid zeg in een maand tijd...(2 kilo poeh...) lars groeit een kilo per maand tot nu toe...produceer jij krachtvoer...hoop dat de kleertjes wat opbrengen..
Hey meiden Bedankt voor de felicitaties! Ben alleen niet zo vrolijk vandaag.. Buikpijn die ik had (dacht dat t mn blaas was) is nu verhuisd naar de rechteronderkant van mn buik heel vreemd! Nog steeds schommelende temp ook en kotsmisselijk dus heb ff afspraak bij de HA gemaakt. (om 11.30 uur) @Emma: wow, zou hij al meer dan 8 kilo zijn? Zo, dikke poepzak Wij laten Yentle 's avonds wel jengelen in bed ja, maar als ze echt overstuur is halen we haar eruit, want dan gaat ze helemaal kokhalzen ervan.. @Mum: Lekker slaapkopje is Dimara zeg! @Suus: Wel je rust nemen tussendoor he @All: Sorry, ben er niet helemaal bij. Yentle is uiteindelijk om 23.45 uur in slaap gevallen gister na een ontzettende krijsbui, toen heeft ze nog even een flesje gehad en is tijdens t drinken in slaap gevallen. Was echt zielig, ze was echt helemaal overstuur We moesten ook echt een hand over haar ogen doen, want ze vertikte t anders om ze dicht te doen.. Hebben ook al geprobeerd een doekje over haar ogen te leggen, maar daar wordt ze helemaal wild van Hoop echt dat t slapen gauw weer beter gaat
@juffie: heb je wel eens een voedingskussen geprobeerd in bed..schijnt lekker te liggen als je last hebt met liggen....succes bij therapie. @all: hier was de kleine man klaarwakker om zeven uur...kleine grapjas. heeft hij ff bij mij in bed gespeeld en is daarna bij mij in slaap gevallen...hij sliep alleen zo onrustig dat ik niet meer heb geslapen dus ik ga vroeg naar bed vanavond haha.
@ Juffie:Ja klopt omdat baby's een hele tijd opgefrommeld in de BM hebben gezeten mogen ze ze niet meer helemaal uitrekken om te meten...dat is ook niet goed voor de spiertjes! eet jij brood met pindakaas en pasta doorelkaar? ik doe dat ook en iedereen vind dat raar... maar vroeger heeft dat zelfs een tijdje samen in 1 pot gezeten, maar omdat dat lang niet zo lekker was als zelf mengen liep dat niet... ken jij dat ook??
@ Bos: Sporten als goed voornemen dus idd lekker op tijd naar bed vanavond... dat doen wij tegenwoordig ook (preventief ) @ Kristel: Hoop dat Yentle ook snel weer lekker gaat slapen! Dimara is in slaap gevallen in haar schommelstoel met haar rode koppie...
@ Bos: hihi zo reageerd nou iedereen die het niet kent... maar t is echt lekker... een soort van vloeibare chocolade pinda's
Ja, tis best wel druk. Wel lekker hoor, vliegt de dag tenminste voorbij. Maar ja, eens een verslaafde, altijd een verslaafde.... Kan het niet laten om mee te kletsen.
@juffie: haha zit toevallig de nieuwe wij te lezen en het gaat over sex (daar had jij het toch over van de week??)
Weer een mail over Anna: Vanmorgen is Rik, de man van Anna even langs geweest. Maandagavond om 18.30 is Sophie na een zwangerschap van 20 weken geboren. Sophie heeft maar 35 minuten geleefd. Na een zeer zware bevalling hebben zij in het bijzijn van hun kinderen en hele goede vrienden die avond op hun manier stil gestaan bij de geboorte en het overlijden van Sophie. Sophie was een heel klein mensje ter grootte van een hand. Dinsdag is zij gecremeerd. Anna is thuis en hersteld daar van de bevalling en alles wat daar rond om heen heeft plaatsgevonden.
Hey meiden! @ kristel, *happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to yoouuuu!!!!* Van harte meid Vervelend dat je zo beroerd bent! Kan die pijn rechtsonder een eisprong zijn? @ dees, kan me voorstellen dat je wil dat de kleine boef er nu eens uitkomt *deesbeeb, nu is het genoeg! Laat je koppie zien!* @ juffie, hoe lang moet jij nog doorlopen? Want ze wilden pulletje toch misschien eerder halen vanwege de pijn in je heup/been? @ emma, leuk dat je zus zoveel kleren meeneemt! Is je nichtje zo klein of is Jorick al een grote vent? @ debby, ik heb wat gemist.. Wat is er op je werk gaande dat de sfeer zo gespannen is? @ mum, balen dat je je zo beroerd voelt. Hoe was de temp van Dimara? Had gelezen tenminste dat je haar ging tempen, maar zag het resultaat dacht ik niet voorbij komen. Maar ik ben ook een beetje kippig, dus kan aan mij liggen haha. @ zieken, er schijnt buikgriep te heersen. Ben bang dat ik er ook last van ga krijgen. Sta vaak 's morgens misselijk op. In de loop van de dag verdwijnt dat dan wel gelukkig. Maar ik voel me nu ook een beetje alsof ik verhoging heb. En heb keelpijn Blegh. @ all,ik mis mijn mannetje!!!! Gisteren was zo'n k*tgesprek. Ik was namelijk ontzettend chagerijnig omdat skype steeds uitsloeg en ik had me er zo op verheugd. Dus ik heb helemaal niet lief gedaan en daar voel ik me nu zo schuldig over. Wat nou als hem vannacht wat was overkomen? Dan waren de laatste woorden, mijn chagerijnige woorden..... Maar gelukkig heb ik hem vanmorgen al even gesproken. Zal hem zo maar eens een lief sorry-mailtje sturen. Ik moet tussen de middag weer een presentatie geven voor leidinggevenden. Heb maandag dezelfde presentatie gegeven en toen kreeg ik van alle leidinggevenden ontzettende complimenten dat ik me niet uit het veld liet slaan en dat ik goed presenteerde. Ze hadden ook zo veel weerstand! Het vuur werd aan mn schenen gelegd... En ik had direct de meest kritische personen in de groep zitten. Vanmiddag maar eens wat aan schoolverslagen werken. Door alle drukte van lopende projecten hier, schiet dat er steeds bij in en dat is niet goed!
@ debby, mijn vraag uit het vorige berichtje is niet meer van toepassing. Ik dacht eerst dat het met werk te maken had, maar dat is niet zo. Wat vreselijk om je kindje te moeten zien sterven in je armen. En het idee dat ze maar zo groot was als een hand! Ik keek even naar mijn eigen hand en kan het me haast niet voorstellen hoe klein dat moet zijn geweest..
@debby: heftig hoor... @nen: he gelukkig heb je hem vanochtend nog gesproken dan...hij zal vast wel blij zijn als je hem nog een mailtje stuurt.
@ Nen: De sfeer is nu zo raar omdat er morgen een hele belangrijke ledenvergadering is. Iedereen is in touw om alles goed te laten verlopen. Ook door het verlies van Anna zijn we van de kaart, maar op een andere manier.