Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, ja idd! Vandaag komt het hoofd van de afdeling erbij zitten dus kan hij het met eigen ogen even zien. Hopelijk gaat het daarom vandaag weer zo goed. Had vanmorgen even een praatje met meneer de directeur en hij zei dat hij er niks van snapte, dus ik heb hem ook uitgenodigd voor vanmiddag. Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk komt. Het hoofd had namelijk een presentatie gegeven in het MT, maar blijkbaar was dat niet duidelijk hihihi

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen dat is idd heel vervelend. hopleijk vind je zoeits over 8 maanden nog een keer toch

@mum ja van 1 een uitnodiging en de rest bevestegingen en dan nog die andere voor kdv.. maar daar hoor ik hopelijk deze week meer over.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ja mijn ma krijgt de uitslag van de psychologische test vandaag...zal wel niet veel bijzonders zijn dus kleine gaat gewoon mee..geen zin om hem weer bij mijn schoonouders te brengen...en hij ligt weer op zijn buik zucht....

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja dat hoop ik ook. Zag net dat de vacature nog op de website staat, ondanks dat de reactietermijn al is verstreken. Ik hou het eens in de gaten en als ie er op blijft staan is ie misschien niet gevuld. Dus dan ga ik gewoon schrijven en zie ik het wel!

@ all, ik ga ff afsluiten. Zo die presentatie geven. Daarna denk ik maar thuis verder werken. Op de bank met de laptop op schoot. Kan ik lekker rustig aan doen :)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zitten jullie me nou jaloers te maken, lekker met jullie kleintjes naar buiten... Ohhh ik wil ook! Nou ja, morgen maar weer. Eigenlijk is die dag ook al weer helemaal vol gepland. Misschien dat ik aan m'n vriendin vraag of ik zaterdag even langs kan komen. Dan moet ik toch ook in de buurt zijn. :) Dan ga ik morgen lekker wandelen met m'n moppie.

Dus Bos.... Ik zou wel willen ruilen hoor. :p

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: je kan toch gewoon reageren? Het is aan hun om te beslissen... misschien kun je er al wel part-time beginnen. Je hebt nu toch ook een part-time baan?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: nou toi toi toi voor je presentatie! hoop dat je als je afgestudeerd bent ook nog zo'n mooie vacature tegenkomt! fijn dat je thuis verder kunt werken!

@ Kim: ik hoop echt dat je op dat kdv kan beginnen op korte termijn!

@ Bos: groot gelijk dat je hem niet naar je schoonouders brengt hoor! succes dan maar in het ziekenhuis!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ de mama's: lopen jullie altijd hard achter de kinderwagen?? ik loop altij heerlijk op mijn gemakkie maar ik zie de overbuurvrouw hier altijd voorbij sjeezen met haar 2ling! en de overbuurman loopt ook zo hard achter dat ding!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: nou ik loop niet heel hard maar wel harder als zonder kinderwagen...

@nen: gewoon reageren joh je ziet vanzelf toch..succes met je presentatie..

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden,

Ja bos ik was het over de sex, heb gister vol enthousiasme het artikel aan mn man voorgelezen, maar geen effect gehad ;)

En ja ik eet ook pindakaas en pasta door elkaar :D Heerlijk!! Meer mensen vinden het vies, maar dat maakt mij niks uit hahah alsik het maar lekker vind..

Beebje is erg aan het schoppen tegen mn ribben, komt door therapie. Was weer erg goed, heb nu een stabiele zijligging geleerd.. dus dat ga ik even in de praktijk brengen :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ juffie: jeeeej ik heb een mede-pasta-en-pindakaas-door-elkaar-eter :D ken jij die mix-potten nog?

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: hier ook geen zin in sex gehad hoor toen ik zwanger was...gelukkig nu weer terug :D

13. juffie2008

Nee, dat ken ik niet.. Eet jij ook wel eens pindakaas met hagelslag erop? Hi hi is wat crunchy ;)

14. juffie2008

@ BOS

het probleem is, ik heb wel zin, maar manlief niet ;)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: hier is de zin nog ver te zoeken :(

16. juffie2008

Pulletje en ik gaan even lekker snurkie doen :D Ciao cio!!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ juffie: jeps pindakaas met hagelslag ook :p en kaas met banaan, en kaas met jam :p slaap lekker!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    meiden ben er vandoor mijn ma komt zo en dan gaan we...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier ook pindakaas met hagelslag hoor :D

@mum: oh dat is vervelend

@juffie: haha misschien je man toch maar verleiden dan...

ben nu echt weg

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Sorry dat ik ff ego doe nu, maar tis mn verjaardag he, dan mag het :p (dit excuus gebruik ik nu tegen Kimo ook dat ik vandaag ff alles mag :p)

Net bij HA geweest, geen blaasontsteking :( Echt raar, had ik wel verwacht namelijk!
    Heb inwendig onderzoek gehad, tis niet mn baarmoeder of eierstokken.. Mn buik is nagekeken, dokter dacht aan blinde darm ontsteking, maar weet t niet zeker dus moet zometeen bloedprikken, kijken of er ontstekingscellen aanwezig zijn (ook omdat ik verhoging heb) en de uitslag wordt dan met 'spoed' doorgestuurd dus die heb ik vanmiddag dan.. Gaat lekker dus zo op mn verjaardag, bah! :x

Laat t wel weten als ik meer weet, ga nu ff bloed laten prikken!

Deel Deze Pagina