Het eten ruikt zo ontzettend lekker!!! Jammie jammie, ik twijfel alleen of ik er rijst of pasta bij zal doen.. Pasta is meer calorieen, niet zo goed voor manlief.. okey rijst.. Het is een stoofpotje van hamlappen en speklappen en tomatenpuree en andere lekkere ingredienten. Als het lekker is zal ik het recept hier eens plaatsen
Ff snel en dan ben ik weer weg; Geen ontstekingscellen gevonden, gelukkig, dus wat t nu is weten we niet. Kan alsnog van mn baarmoeder komen, maargoed, voordat daar iets mee gedaan gaat worden zijn we een paar maanden verder! Moet gewoon rustig aan blijven doen. Mocht t nu wel erger worden dan wordt er wel eerder wat gedaan, maar voorlopig moet ik t maar weer uitzingen! Ben iig blij dat ik geen ontsteking heb (waar dan ook) Heb nu ook mn tekentablet dus daar ga ik nu ff mee spelen (heb een Wacom Bamboo Pen & Touch, voor de geïnteresserden ) *zwaai* (ohja, Dees: Kimo vindt t prima van de mini-monkey! Voorlopig komt hier toch geen tweede (als die ooit al komt) en ik vind t zonde om dat ding hier 3-4 jaar ongebruikt te laten hangen, pb me maar ff )
@matta jeetje meid, en verdere onderzoeken ?? second opinion zal toch iets moeten zijn en een half jaar stoppen om dan te kijken of je weer ontpilt terwijl de meeste dokters zeggen dat ontpillen niet bestaat .. beetje vreemd van die dokter.. geloof niet dat je daar iets mee bereikt.. heeft toch niks met een pil te maken als je al meer als een jaar gestopt bent of ben ik gek.. @mum jeetje meid, ik vind het echt erg. ik dacht eerst dat je je golden retriever bedoelde wist neit dat je nog een hond hebt. sterkte ermee ik werd net gebeld, nadat ik vanmiddag gebeld had naar tempo-team en ik heb morgen een aantal uren gekregen van half 9 tot 5 in landgraaf omdat het een half uur rijden is mocht ik om half 9 beginne want moet ayden om 8 uur naar de creche brengen. ben van de ene kant super blij want kunnen het geld goed gebruiken maar doet ook zeer dat ik morgen ayden voor het eerst naar de creche moet brengen ff slikken maar moest er toch eens van gebeuren
@ Kristel Gelukkig is het niet iets aan je darmen!! Nou probeer nog van je verjaardag te genieten meis! Ik ga even het eten afmaken en een beetje opruimen anders heb ik zometeen een boze vent hier hehehe... Ik zou me best doen om het netjes te houden
@Kim, pff heavy denk ik zo'n eerste keer! @Juffie, hihi dan moet je man maar even wachten toch? wij hebben hier lekker vroeg gegeten, zijn nu al klaar @Matta, 'k vind het een raar advies! heb je wel een eisprong? Super dat je nog kunt blijven! @Debby, awhh... *red duimt heel erg hard* @Nen, nee krijg geen visite maar manlief moet vanavond de ondervloer leggen dus dan moet 't schoon zijn. Ene kamer is klaar, nu de andere nog even stofzuigen. Ga ik nu maar doen, dan ben ik ook weer klaar. Morgen hier beneden alles maar schoonmaken
@all volgens de dokter had ik wel een eisprong.. dat konden ze zien. Daarom, maar die dokter van mij is sowieso vaaag.. zo heeft hij mijn moeder laten lopen met een (gelukkig wel) kwaadaardige gezwel. Zal ik gewoon een second opinion vragen, is miss een goed moment om een nieuwe dokter te zoeken. Heb ook niet het idee dat die man mij serieus neemt.
@redd mooie echo foto's!!! @Mik ooeee spannend zeg.. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. hoe is het met je vader??
@Matta: is zou een second opinion aanvragen. Het kan idd dat je na de pil weer een regelmatigere cyclus hebt, maar dat neemt niks weg van je problemen nu! Maar je kan zelf ook al veel doen, dus als ik jou was zou ik daar eens mee beginnen. Ga tempen en ga ovu testen gebruiken. Je weet namelijk totaal niet of je goed klust, of je wel een eisprong hebt en hoelang je LF en alles is. Als je dat allemaal weet sta je al veel sterker en kan je ook gericht gaan klussen. Misschien klus je al wel 9 rondes naast je ei en heb je nog geen kans gehad. Dus mijn advies: zelf aan de slag gaan voor minimaal 2 rondes en een dokter zoeken die je problemen serieus neemt.
@Matta: Ik vind het eerlijk gezegd ook maar gek van je ha hoor. Waarom raadt hij je de dingen niet aan die Dreamer zegt? Ga maar voor een second opinion, of luister naar Dreamer
nou hup Matta schrijf je dan snel effe ergens anders in Ik heb een heerlijke soort tsjatiki gemakt met lekker veel honing.. Gosh wat is het eten lekker, mannetje schiet op vreet die pan nu al leeg Elke keer proef ik stiekem nog een hapje haha
debby: wat leuk dat je dicht bij je moeder kan wonen.. (wat sommige juist liever niet doen) mum: wat zielig voor je hondje.. maar is idd wel beter.. hij is gewoon op.. en misschien is t dan juist beter om hem te laten gaan.. hoeveel verdriet je er ook van zult hebben.. knuffel voor jou.. matta: een half jaar aan de pil.. dat is lang voor als je een kindje wilt.. 1 maand is er al een teveel.
Ik weet wat me te doen staat. Temp en dan ovulatie testen kopen.. anders dokter zoeken en second opinion vragen. hoe gaat het bij jou oma??
@matta: eerlijk gezegd zou ik ook niet weer een half jaar aan de pil gaan hoor..die vent is gek weet je hoe lang dat duurt een half jaar..zoeizo verspilde moeite...zou het het zeker nog gewoon proberen de komende zes maanden en die pil in de kast laten liggen. mijn cyclus was ook onregelmatig de laatste 3 maanden van de negen dat ik zwanger wilde worden...nou het is toch echt gelukt hoor. heb wel ovulatietesten gebruikt die maand. @mum: oh bah sterkte met je hondje... @kristel: jemig meid nooit meer een tweede misschien..klinkt wel raar of niet...aangezien je eerder toch zei van wel. lijkt me zo raar als je weet dat je nooit meer zwanger zult zijn (misschien wel natuurlijk als je wel een tweede wilt) @debby: oh wilde je feliciteren maar wacht er nog maar ff mee. hopen dat het je schoonouders lukt om de schulden af te betalen. klinkt ideaal wat je allemaal opnoemde. gaan je schoonouders dan op levi passen omdat hij dan niet meer naar het kdv hoeft? @gaby: sterkte meid hoop dat je je snel weer lekkerder in je vel zit. goed dat je voor jezelf kiest. hoop dat je je pokerface op kunt zetten voor je moeder @red: gelukt met sint cadeau's? @suus: geen idee ik ga maandag naar de film, komt een vrouw bij de dokter...dacht dat iemand hem wel al gezien had hier op het forum maar weet niet meer wie... @sterretje: wat lekker een papa dag...daar zouden veel papa's jaloers op zijn denk ik... jullie zijn al weer bezig voor een broertje of zusje toch voor kylian? @juffie: haha vruchtwater geeft ook een bende hoor in je auto...vooral als het veel is hihi...eetse alvast... @hilli: hoe is het met jou...zal wel afkicken zijn als je straks weer moet werken na de bevalling. je bent al zolang thuis...
t werk is ook te druk.. heb gezegd dat k vrijdag een halve dag wil.. en geen hele dag werken.. en anders meld k me ziek..
Zo heb hier kaarsjes aangestoken, gezellig muziekje op beetje parfum opgedaan Ik zal mn haar nog even losdoen
@Bos: Ik moet zowiezo pas in september weer gaan werken. Dus kheb nog wel even Maar ik ben momenteel druk bezig hoor Ik ben al sinds september bijna elke dag op school voor stage. Laatste weken weer elke dag. Ik ben aan het aftellen want vanaf volgende week woensdag zit het erop Normaal moest ik nog langer, maar omdat ik teveel harde buiken kreeg heb ik een deel van de stage laten vallen waardoor ik nu thuis niets meer voor school moet doen. Dat ander deel doe ik na de bevalling verder. In april ofzo. Ik zie nog wel. Maar ik heb wel van mei tot september elke dag thuis gezeten, dus het begin van de stage was ook al afkicken