Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie balen meid. ik was altijd bang als ik dan zo moe was dan ik de bevalling neit aankon en wat denk je precies de nacht dat ik maar 2,5 uur slaap heb gehad en een super drukke dag van te voren meot ik bevallen om 8 uur viel ik tussen de weeen door zowat in slaap maar dat gaat dus echt neit haha :D gelukkig was hij er om kwart voor 10 s'ochtends :D dus ik had geluk anders had ik het neit getrokken dus echt ff lekker slapen als je kan hoor want kan zo gebeuren ;)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kim

Ik heb de hoop opgegeven dat Pulletje er ooit uit komt :( Het liefste zou ik mezelf straks bij de gyn gewoon neersmijten op een bed en zeggen, beste meneer of mevrouw de Gyn, u gaat nu dit kindje eruit halen!!! Maja zo werkt het niet ;)

Ik ga eerst maar even een warme douche nemen..

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @red welke wagen heb je eigenlijk?

@juffie haha heel begrijpelijk ik heb maar tot 38,2 weken gelopen en had er neit aan moeten denken nog langer te meoten was zo blij maar ook ik had dat niet verwacht

wat gaan jullie allemaal in de zomervakantie doen??
    wij gaan naar empuria brava in spanje

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

@Mum: heel veel sterkte vandaag meid *hele dikke knuffel*

@All: Sorry, verder geen tijd.. Yentle ;)
    (ze heeft wel héél lang geslapen vannacht: van 19.00 tot 9.00!! :$:$)

*zwaai* tot straks misschien, als ze slaapt ;)

5. juffie2008

He gatsie,

Sta ik te douchen moet ik weer overgeven.. Kortom heb meer werk om zo de douche schoon te krijgen als dat het was om gewoon te douchen.. Die kleine schopt dan in mn maag, kan er niks aan doen :( ik zal zo eens een lijstje maken om met de gyn. door te spreken.. Is het al 3 uur?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    :$:$:$ dimara krijgt tandjes:$:$:$

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum jeetje dat is vroeg zeg, heeft ze er ook last van??

@juffie he bah meid vervelend. gelukkig was het in de douche he

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ze mekkerd op zich niet maar ze heeft al sinds zaterdag een paar tiende graden verhogind 37.8/37.9, heeft wangen zo rood als tomaten en spuitluiers... ook stopt ze alles in haar mond en "kauwt" op haar speentje ipv erop te zuigen...
    ik zie ze allebei zitten, heb geprobeerd een foto te maken maar dat lukt niet alleen, zal t zo nog eens proberen als vriendlief thuis is!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ze slaapt ff :)

@Dreamer: Nouja zeg, wat is dat nou weer voor een rare opmerking, slaat echt helemaal nergens op!
    Ken je die persoon persoonlijk?

@Kim: Ehmm, dat zien wij over een aantal maanden wel wat we van de zomer gaan doen :p T is nog niet eens winter haha.
    T is eerst maar ff kijken of ik weer een beetje geld kan verdienen en hoeveel opslag Kimo gaat krijgen in januari (hij krijgt t sowieso, maar t is ff kijken hoeveel precies), dan kunnen we adhv hoeveel geld we hebben bepalen wat we gaan doen :)

@Juffie: Ah bah.. T houdt ook niet op he, dat overgeven :(
    *Spreekt Pulletje even heel streng toe* Nu is het genoeg geweest hoor, t is tijd om de wereld te verkennen en je moeder op een andere manier te pesten! ;)

@Mum: Serieus?! Jeetje, dat is wel heel snel zeg! Hoe zie je dat dan? Komt er al een door ofzo? :$

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ja ik vind het ook wel snel maar dacht al iets te merken ervan aan haar, nu was ze net aan het huilen met haar mond flink open en toen zag ik ze allebei (de ondertandjes) duidelijk zitten, ze komen nog niet door het tandvlees heen maar dat zal niet lang meer duren zo te zien...

11. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ mum ja ik voelde me wel slecht denk och gerum wat moet ze wel niet denken dat ze niet lief is :( haha
    ja leuk is da he als ze tandjes krijgen gaan ze proberen overal in tebijten zo lief is da dan helemaal aals ze lachen en je ziet van die witte dingentjes staan

@juffie nee ze had niks in de gate ja ze vind het boekje h eel leuk.. is in het engels en nederlands ze kijk vaak dora en praat vaak engelse dingen echt knap van haar

yvi is was gisteren aan renne op de stoep ik riep nog dat ze moest stoppe omdat ze van de stoep tevallen .. maar telaat haha zegt ze "dat moet mij weer overkomen"hahah ;)

@ juffie dat is verevelend als je moet over geven..
    kan het geen voorteken zijn ik moest dat nl ook en mevr was onderweg haha (terwijl ik eigenlijk die dag met spoed ingeleid zou worden omdat yvi anders niet meer zou leven...)begon daar ok allemaal mee ik zeg ik ben aan de gang onmogenlijk zeiden ze en ja hoor snachts was ze daar ;)

12. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    mumtube je hebt druppels van vsm dat moet je op het speentje doen dat verzacht de pijn en helpt echt yvi huilde ook zo en dan kreeg ze dat en was ze stil is geen medicijne maar uhm weet zo niet hoe je dat noemt maar op basis van kruiden of zo kun je bij apotheek kopen ;)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Yvi: Ja chamodent van VSM schijnt goed te helpen...
    maar ze lijkt er geen pijn aan te hebben, ze huilt ook niet overdreven veel ofzo

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: wow, echt snel zeg! Je kan idd ff kijken voor iets tegen de pijn als ze er echt last van heeft. je hebt dentinox (is met lidocaïne - een pijnstiller) en idd homeopatische druppels. Dit kan je beiden gewoon op t tandvlees smeren met je vinger en dat verzacht de pijn dan.
    Yentle heeft hier ook al een hele tijd afwisselend knalrode wangen (net tomaten :p - ene dag wel andere dag niet)) en moet overal op kauwen (als ze niks kan vinden om op te kauwen gaat ze op haar vingers kauwen) maar hier zie ik niks van tandjes, dus vraag me af hoe lang t hier nog gaat duren :p (ok, ze houdt altijd haar tong ervoor als ik wil kijken, dus misschien zit er wel wat, maar mogen we t gewoon niet zien van haar :p)
    Ben eens benieuwd iig.
    Probeer idd maar eens een keer een foto te maken! Ben benieuwd hoe het eruit ziet :D

15. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    ow dat schilt dan zal het ok idd niet veel pijn doen wat een knappe grote meid he:D

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *leest net dat tandjes ook in een hele andere volgorde kunnen komen ipv eerst de onderste 2...* Wist ik niet! Misschien dan toch maar eens haar hele mond ff nakijken als ze straks wakker wordt :p Heb steeds alleen maar naar de onderste voortandjes gekeken of daar wat zat..

Ik vind t namelijk wel verdacht allemaal.. Maarja, aan de andere kant, t kan van alles zijn he :) ;)

17. juffie2008

@ Mum

Zooooo Dimara is een snelle meid!!! Nou wees blij dat je geen borstvoeding geeft (geef je toch niet?!)

@ yvi
    Ik geef de hele zwangerschap al over, dus het zijn geen voortekenen hoor.. Is gewoon weer een dag die niet lekker begint..

En in onze douche is niet leuk want we hebben een drain. maar ik kon nog net naar de wastafel rennen, dus geluk bij ongeluk..

Weet je het kan me eigenlijk niets interesseren als Pulletje op sinterklaas wordt geboren haha, ik dacht dat ik het heel erg zou vinden maar nu denk ik de hele tijd begin nou maar weeen..

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Als de kleine met Sinterklaas komt, kun je later altijd vertellen dat hij hem/haar uit Spanje meegebracht heeft als kadootje :p ;) (is weer eens wat anders dan het ooievaar-verhaal :D)

@All: Ben er weer vandoor; even een heel kort dutje doen (Ik verwacht dat Yentle over 30-45 min wel weer wakker wordt namelijk)

19. juffie2008

@ Kristel,

Precies ;) Onze kleine kaboutertje is gebracht door de pakjesboot ;)

Ohh ik heb echt nergens zin in, maar moet toch echt even wat doen.. Morgen die bezichtiging he? Moet de badkamer, wc, glazen deuren lappen en ohja en even stofzuigen en dweilen.. Valt dus wel mee, maar moet wel even gebeuren ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, goed nachtje gehad zeg!
    Ze is vroeg met de tandjes! ze kunnen er eerst lang last van hebben voordat ze echt doorkomen. Weleda heeft ook tandvleesbalsem die ook voor babys mag. Ik heb het zelf gebruikt toen mijn verstandkiezen ontstoken waren, werkte perfect!
    Sterkte met je hondje!!:(

@red, shopse bij de prenatal!

@Kim, jeetje vermoeiend nachtje! En droog gebleven? Ik kon mooi tussen de buien door naar de supermarkt.
    Wij weten nog niet wat we gaan doen met vakantie. Ik wil wel naar italie :)

@Kristel, o heerlijk zeg dat ze zo lang heeft geslapen, wat een rust! :D En nu slaapt ze weer? Kun jij ook even lekker slapen! Voel je je al wat beter?

@Juffie, pff wat een nacht... pulletje mag nou wel eens komen he!?
    Met tandjes kun je trouwens gewoon bv geven hoor ;)

@all, zo snel naar de supermarkt gelopen, het is droog gebleven :D beneden ook weer alles schoon. Mn schoonouders komen half 2 al..
    Nou mn mannetje wil niet slapen.. denk dat hij honger heeft dus ben er meteen weer vandoor

Deel Deze Pagina