@mum :zo dimara slaapt inderdaad lang zeg...heb het ook gelezen en het viel mij ook op...misschien toeval weet het ook niet... die van mij heeft weer zijn mopperuurtje...steeds vaker rond deze tijd..
hoi meiden ik moet ongesteld worden merkte ik net. was gewoon al 3 dagen de pil vergeten na 2,5 maand doorslikken en daarvoor ook al doorslikken emt die andere pil want die had geen stopweek dus dat gaat leuk worden, zo ff ibrofen halen bij mams @bos wij gaan laatste week van juli en eerste week van aug zodat we 6 augustus met zijn verjaardag nog daar zijn. en wij gaan net bovenin in spanje bij rosas. dus net onder de grens ook met de auto en een skibox denk ik haha anders gaat het neit lukken. @mum oh mijn rijlaarzen ben ik vergeten bij mijn ex met alle andere paardrijspullemn, ben ik niet blij mee want was behoorlijk duur allemaal en nieuw. ik wou ook al de babayweegschaal te koop zetten maar zag dat tie neit helemaal meer goed is dus kan er geen geld voor vragen. @gaby ja speelse hondjes vinden neit alle hondjes leuk net trouwens bij de blokker geweest hadden ze hele mooie kerstballen maar had al een mandje vol en dnek dat het dan wel 30 euro ofzwo was dus heb het ff trg gelegd en gaan we ff kijken bij intratuin daar hebben ze ook een hoop misschien vanavond maar als ik ongi ga worden zit dat er neit in.. pff wat is dat lang geleden 13 maanden geloof ik moest er eens van komen he
@kim: wij gaan eerste twee weken van september...heb er nu al zin in .. oh bah ongi/ ik moet het ook weer worden volgens mij aankomend weekend/ word al weer 3de keer. volgende week kerstboom shoppen
Maar goed dat ik niet op 't forum kon komen, heb nu bijna de benedenverdieping schoon. Zo nog even 't laatste dweilen en de wc schoonmaken. 'k Kijk manlief wel even lief aan of hij boven even snel wil zuigen. Morgen komen ze voor de vloerbedekking en er liggen nog allemaal kleine stukjes op de ondervloer. Ben best wel moe en heb last van m'n bekken. Tja... gewoon even teveel gedaan. @Kim, wij hebben een X-adventure researcher. Sterkte met je ongi! 'k Hoop dat 't hier nog heel lang wegblijft @Gaby, haha onze hond is ook altijd druk en niet iedere hond vind dat leuk @mum, 'k zie ze zitten, das vroeg zeg! @Ivy, hihi wat een geweldige opmerking! @Emma, slik jij de cerazette? Zo ja, hoe bevalt het? Jippie! Manlief gaat zuigen... mooi zo, ga ik hier beneden even snel verder en straks omkleden. Krijgen vanavond huisbezoek van de kerk.
@ryanne: jij strijkt ook wat af he meid...succes @red: goed bezig zeg jij hebt wel wat rust verdiend meid..veel fun met je huisbezoek...
*buddy nieuws* suus is nog steeds in t ziekenhuis.. t draaien is niet gelukt! ze heeft door het draaien, veel harde buiken. dit kan door gaan tot echte weeen, of de placenta is aan t loslaten...als t stopt en alles gaat beter mag ze morgen naar huis toe. *einde buddy nieuws*
@ Kim: Wat balen zeg dat je die spullen bent vergeten bij je ex... het is allemaal duur zat idd! jammer zeg dat de weegschaal niet helemaal goed meer is, en je 'm dus niet kan verkopen... hadden weer wat extra centjes geweest! ik ben net van mijn 2e ongi af, die was gelukkig een stuk minder heavy als de eerste... succes ermee! @ Red: Ja vroeg hé... ik schrok er gewoon van toen ik ze zag zitten... @ Ryanne: Succes met de strijk! @ Gaby: ow suus moet een nachtje blijven... echt balen dat het draaien niet gelukt is! hoop dat ze snel naar huis mag!
hoi Dames Pfff heb me dagje er weer op zitten!! Kinderen waren zooo druk!!! Morgen komt sint op school en heb na school het laatste cadeautje gehaald.. alles is nu klaar heb de 11 gedichten af enmorgen wordt al het sinterklaas spul weer weggehaal en komt er ruimte voor de kerst!! Gaat zooo hard. Hoe waren jullie dagen? @Mik Hoe was je werk dag.. hoe ging het met Ayden afzetten? Ohh die had je nog niet hoeven zetten?? Wat lekker zeg, wij zijn nog op zoek naar een leuke vakantie! Wil eigenlijk wel weer graag naar Spanje, afgelopen jaar was het Italie erg leuk, maar niet voor herhaling vatbaar!! @red Heb je lekker gewinkeld! @mum Zo sneu zeg, van je hond.. Onze kat was 12 nov aan gereden :S.. ligt nu begraven in de tuin.... had eigenlijk ook nog wel een pootafdrukje willen ehbben.. is idd een heel mooi iets.!! Hoe gaat het verder met je? Lekker zeg dat Dimara zo heerlik heeft uitgeslapen. Zo dat is snel zeg!! @kristel Wat heerlijk!!! Jij hebt zowaar ook uit kunnen slapen! Lekker zeg!! @gaby suus haar baby lag in een stuit toch?? Heeft ze in het ziekenhuis geslapen? @dees balen zeg...nou net wat bos zeg, verstand op nul en proberen te chilluh!! @all ik stap o pmijn fiets en ga naar de stad met mijn vriendinnetje!!! fijne avond allemaaal!!
matta: ze gingen vandaag een poging draaien doen omdat de baby in stuit lag.. maar dit is niet gelukt en omdat ze nu zoveel harde buiken heeft moet ze vandaag een nachtje blijven ter observatie.. deze harde buiken kunnen overgaan in weeen.. maar t kan ook zijn dat de harde buiken komen omdat de placenta aan t loslaten is door t draaien
zwaait en hoopt dat het met iedereen hier goed gaat!!!!!!!! ik kwam even kijken of juffie of dees bevallen zijn!!! Maar ik zie dat er nog niets is!!!! succes dames!
@Suus: Heel veel sterkte/succes meid! Ben benieuwd wat de harde buiken gaan doen! Doen ze nu geen onderzoeken (echo's) om te kijken hoe het zit met de placenta?? @All: verder ff geen tijd, sorry *zwaai* fijne avond allemaal!
zo heb net de kerstkaarten besteld... 10 dubbele en 10 enkele met op allebei hetzelfde design en 3 foto's van Dimara
@Gaby, is dat niet eng dan, dat de placenta misschien loslaat? Dan moet ze toch een spoedkeizersnee? Ook natuurlijk als ze weeen krijgt. Jammer zeg dat het draaien niet gelukt is! Hoe is ze er zelf onder? @matta, nee niet echt gewinkeld, beetje geldloos. Had een leuk spijkerbroekje van mexx uitgezocht voor m'n cadeaubon maar toen bleek het pasje er uit te zijn. Kon ik weer naar huis. Thuis gelukkig wel gevonden, dus wordt morgen weer een ritje groningen. Benedenverdieping is weer schoon, ik weer blij In elk geval goed m'n best gedaan vandaag haha. 'k Heb volgende week wel foto's denk ik van de babykamer. Zonder gordijnen en accesoires dan.
ik denk dat als de placenta loslaat.. dat de kleine dan sowieso moet komen ja.. volgens mij heeft ze zelf zoiets van laat t dan maar komen ook..
ik ben er even vandoor.. ff puk en bendji uitlaten en dan bendji terug brengen en daisy nog uitlaten.. tot straks