'k heb hier ook al de buurman (die glazenwasser is) besproken tegen de tijd dat ik moet bevallen. 'k Geloof dat de bovenramen 2 jaar niet gedaan zijn maar manlief en ik gaan beiden niet op een ladder staan. Ik kijk wel of ik er zin in heb, ga eerst wel in huis bezig. Zal de hond even uitlaten en een nieuwe wasmachine aanzetten. 'k Heb sinds gisteren last van kuiten, voelt beetje alsof m'n spieren verkrampt zijn, inmiddels spierpijn achtig ofzo.
@ryanne jeetje 5 maanden poeh hey wat gaat de tijd snel he, ayden over 4 dagen ookal weer 4 maanden @red kan je ookal niet wachten om alles in elkaar te zetten, bij mij was de verf net droog en wou alles al in elkaar zetten haha @mum ik heb ibrofen en dat werkt ook super heb er net toch maar 1 ingenomen maar voor mijn zwangerschap moest ik ookal iets innemen tegen de pijn @debby hoi meid en nog wat gehoord over het huisje?? zat net ff foto's te kijken van de eerste week word er elke keer weer emo van wat vliegt de tijd he..
@ Kim: M'n schoonouders blijven hoe dan ook in het huis wonen. Nu gaan we onze financiën even goed op een rijtje zetten. Daan moet meer winst uit zijn onderneming zien te krijgen anders kunnen we niet eens blijven wonen waar we nu zitten. Maar ik heb er wel een goed gevoel bij. We gaan een plan opstellen en daarin zal ook naar voren komen hoeveel we te besteden hebben. Zij willen ook heel graag dat we daar komen wonen. Dus ik denk dat we er wel uitkomen.
@Debby, gaat het nog wel door dan? Hier is iemand voor de vloerbedekking, ben zo benieuwd hoe 't wordt! Straks legt ie de verkeerde erin haha... heb niet gezien hoe 't er uit zag op de rol. Laat 'm nu ook maar met rust. Heb 'm al netjes van een bak koffie voorzien.
Succes! hier ligt de vloerbedekking erin! Lijkt gelijk een stuk anders zeg! Moet er wel even aan wennen, naja vooral op de logeerkamer. Daar is nl. een muur bruin behangen en dan bruine vloerbedekking op de vloer, wordt 't lekker bruin haha sorry vaag verhaal. 'k Ga ff wat eten en dan denk ik eerst even naar Groningen. Vloer moet 2 uur drogen, dus kan ik vanmiddag even proberen wat in elkaar te zetten. Manlief is daar toch niet zo handig in, kijken of 't mij lukt.
@ Debby: FIjn dat het hoogstwaarschijnlijk dus wel doorgaat! ben benieuwd wat de makelaar te zeggen heeft! succes met je vergadering! @ Red: Fijn dat de vloerbedekking ligt, 2 uur drogen, kan jij mooi even terug naar de prenatal!
@debby dat is al iets beter nieuws hopelijk komen jullie er uit. vegaderse @red ja dat zal wel donker worden denk ik
Er staat nu natuurlijk ook nog niks in. Zitten nog in twijfel of we voor de bevalling een bureau en boekenkast kopen enzo. Manlief wil daar graag een vaste computer hebben. Alleen moet ik daar ook bevallen en dan wordt het wel wat krap. Dus denk dat het maar na de bevalling wordt. Manlief probeert een week vrij te krijgen na de kraamweek, dan kunnen we mooi zulke dingen doen. (en natuurlijk mega veel genieten van onze kleine meid!) Babykamer is verder wit dus dat lijkt ook anders. Maar ik ga idd maar 's richting prenatal, dan heb ik dan ook gehad. Moet ook nog een kleinigheidje voor s'klaas hebben en pakpapier dus kan ik dat gelijk even combineren. Tot later!
NOg net goede morgen @mum wat fijn dat je hondje zo rustig is ingelsapen meis, succes met het uizoeken van de urn zo! Dikke knuffel nog! @kim fijn dat je toch wat ingenomen hebt, hopelijk helpt het ook! @debby hoop dat het huisje door gaat meis, zou super zijn! @ryanne, lekker wat kletsen vandaag dus, heerlijk! Bijna weekend ook nog eens voor je @red, wat fijn dat de vloerbedekking ligt zeg, super! Veel plezier bij de prenatal, strakjes lekker wat dingen in elkaar zetten, altijd leuk werkje! Hier zijn we vanmorgen naar een verjaardag geweest, Kylian was erg moe dus viel in de auto gelijk in slaap, mnu ligt hij lekker in zijn bedje maar kan de slaap niet meer vatten helaas en moet steeds huilen nu Beetje te moe om te slapen nu ben ik bang Vanmiddag komt zijn vriendinnetje van de yoga langs, dus dat is wel gezellig! Lekker vol daagje voor ons dus, wel gezellig Zo eerst nog maar eens ff wat in huis doen dus, anders komt daar niets meer van, maar eerst even wachten tot Kylian hopelijk in slaap valt, dan kan ik daarna aan de slag
Hey meiden! Kom alleen ff zwaaien, druk dagje hier en voel me nog steeds beroerd, maarja, zal toch wat dingen moeten regelen voor morgen (dan vier ik mn verjaardag), boodschappen enzo.. Kom later vandaag wel ff meekletsen
@kristel, balen dat je je nog steeds niet lekker voelt meis, zeker als je morgen je verjaardag moet vieren, moet je het anders niet afzeggen en een andere keer vieren? Misschien niet zo fijn om al die visite in huis te hebben als je je niet lekker voelt! Kylian slaap hier eindelijk gelukkig, hij is toch rustig in slaap gevallen nu! Dus ik ga ff aan de slag, kom straks nog ff kijken!
Hei meiden, Zooo heerlijk geslapen van 11 tot 1 in mn mans armen. Sta stijf van de morfine, heb zo'n zere rug en bekken.. Ik maak het niet te lang de letters dansen over het scherm.. Kortom zo stoned als een garnaal.. Nog geen nieuws over Suus? -- kwam ik even voor kijken--
zo ben weer bij het CB geweest en Dimara weegt 6300 gram! naveltje hoefde gelukkig niet meer aangestipt te worden... ze was lekker overstuur omdat ze honger had en ze op het CB even uitgebreid gezamelijk alle vragen wilden behandelen, nou ik heb gepast, ik zeg Dimara hoeft alleen gewogen te worden en dan ben ik weer weg, wilde alleen even snel op en neer krijg toch alleen maar elke week te horen dat ik haar absoluut niet meer te eten mag geven... stelletje mutsen!
@ mum flinke meid ey die Dimara. Als ze honger heeft heeft ze honger he... waar slaat dat nu weer opdat ze dan niks mag hebben..?? @ juffie rustig aan en lekker niets doen. Fijn dat Johan thuis is!
@ Ryanne: ja idd een flinke meid! mensen staan er echt van te kijken als ik zeg dat ze pas 2,5e maand is... ja idd ik ga haar ook geen honger laten lijden hoor... en al hebben ze gelijk dan hoeven ze dat niet elke keer te herhalen toch?
hier zeggen ze dat ik meer moet geven want 750 per dag is niet echt voldoende. Maar kan het er echt niet inproppen. Ik ga er al niet meer op in en laat ze lekker kletsen