@Gaby: lekker bezig vandaag waarom ben je zo chag? @Juffie: Meid, blijf dan ook eens lekker thuis als je je niet goed voelt. Ik weet dat t moeilijk is, maar rust is echt belangrijk nu, helemaal als je aan de morfine zit.. Niks meer doen nu hoor! @Mum: Heb de kleertjes op de post gedaan vanmiddag! Dus als t goed is heb je ze morgen En ach, t CB.. laat ze lekker l*llen, doe ik ook @Gevoel zwangerschap: Ik mis t ook nog regelmatig hoor! En als ik dan vrouwen met een dikke buik zie dan denk ik 'joh, dat wil ik ook weer' Maarja, hier zit t er voorlopig gewoon niet in en misschien wel helemaal niet meer. We zien wel wat de toekomst brengt misschien dat mn hormonen over een jaar wel zo op hol slaan dat we er wel weer voor gaan hoor @All: Sorry, heb echt geen tijd om op iedereen te reageren.. We moeten zo eten en daarna moet ik nog 2 taarten bakken, grote pan soep maken voor morgenavond en nog wat opruimen en schoonmaken hier, maar dat laatste mag Kimo mooi doen! Ik red dat echt niet allemaal namelijk. *zwaai* fijne avond allemaal
zo rustig geweest hier vandaag @suus: jammer dat het niet gelukt is ...gelukkig ben je weer thuis @gaby ;waarom ben je chagi? sorry rest niet onthouden....
@suus kan me voorstellen dat het veel stress opleverd. had je nog iets aan dat artikel gehad wat ik je gestuurd had?? krijg je nu een geplande keizersnede ofzow?? dat geeft toch minder stress dan dat het pas begint met weeen?? @kristel oh echt wil je op dit moment geen kinderen meer? vanwege de pijnlijke en moeizame zwangerschap of de eerste paar weken met yentle?? ik vond de zw ook zwaar en kan het lichamelijk ook ff niet aan maar mis het idd ook wel soms zat vandaag nog naar een paar dikke buikjes te kijken van mezelf @dees hey waar ben je, je hebt meldplicht of heb ik iets gemist vandaag ik ga lekker ff tv kijken. heb trouwens iets gevonden wat we misschien gaan huren in de vakantie in empuria brava Vakantiewoning in Spanje, Costa Brava, Empuriabrava, Port Sotavent, ES9420.195.1 - Beschrijving
@kim: ja stond wel info in dat artikel van jou.. @all: ik ben toch blij als ik daalijk bevallen ben.. haha.. ben nu op het moment dat ik het zwanger zijn zat wordt Het is wel hartstikke mooi om zwanger te zijn.. maar nu is het even zo zwaar en pijnlijk dat ik net zo lief was bevallen Ach ja.. we gaan zo sinterklaas vieren dus ga de laptop uitzetten.. dan kom ik morgen wel weer even op msn.. Fijne avond allemaal!!
@Dees: idd, waar ben je?! @Kim: Nouja, het is niet zo definitief zoals t misschien overkomt, maar op dit moment vind ik t prima zo, met Yentle alleen. Ik ben lichamelijk niet zo sterk en energiek zoals de meesten hier (wat velen hier op 1 dag in t huishouden doen daar doe ik een week over, bijv. Ik moet mezelf vaak echt vooruit slepen en heb ook echt mn rust nodig, als in bijna elke middag slapen bijv.) en met Yentle alleen 'werk' ik mezelf al bijna naar de kl*te om t zo te noemen. Ik moet er dus niet aan denken om een tweede kindje te hebben als Yentle nog niet zelfstandig is met bepaalde dingen. (eten en aankleden bijv.) Dus de eerste 3-4 jaar wil ik echt geen tweede, ik trek dat gewoon niet. Ik zeg ook regelmatig tegen Kimo en mn moeder dat ik helemaal geen tweede wil, maar ook twijfel ik er heel vaak over. Ik weet t dus gewoon nog niet T enige wat ik weet is dat ALS we een tweede willen dat t voorlopig niet gaat gebeuren. Snap je t een beetje? Toen Yentle net geboren was wilde ik heel graag snel een tweede, maar toen dacht ik met mn hormonen/hart, nu denk ik met mn hoofd en is t gewoon niet slim om te doen voorlopig. Edit: Maargoed, wie weet wat de tijd brengt. Misschien is Yentle over een jaar wel een ontzettend makkelijk en vrij zelfstandig kindje en kan ik een tweede kindje er wel prima bij hebben Maarja, misschien denken Kimo en ik over 4 jaar wel dat we met Yentle alleen gewoon compleet zijn als gezin. Kortom, de tijd zal het zeggen @All: ga weer gauw verder met mn taart (hou t maar bij 1, appeltaart, we hebben een 2e gewoon gekocht ).
@suus ja kan ik me voorstellen zeker na zo'n nacht als vanacht @kristel snap je heel goed. het is ook een hoop werk en ik heb ook dat ik eerst lekker wil genieten en me op werkgebied iets meer wil bereiken en als ik er 2 heb dan gaat dat helemaal niet meer zo. en wat i kzie lichamelijk had ik in de zwangerschap ook heel veel pijn aan mijn rug en blaasonstekingen. maar wil het zeker nog wel meemaken allemaal. mijn bevalling is gelukkig helemaal een goeie ervaring geweest en bij jou was dat ook veel minder. lekker genieten nu van onze kleintjes ze gaan al veelste vlug.
@kim: Het klinkt heel vaag misschien, maar ookal was mn zwangerschap zwaar en mn bevalling ook, toch speelt dit totaal niet mee in de keuze. En ik heb t idee dat t bij jou ook totaal niet meespeelt Het is hier gewoon echt t feit dat ik me 6 vd 7 dagen per week een hoogbejaard wijf voel, lichamelijk, en 2 kindjes die volledig afhankelijk van mij zijn is dan echt ontzettend zwaar. Vandaar dat wij gewoon echt kijken wat de tijd met zich meebrengt en hoe Yentle zich verder zal ontwikkelen Ik ga iig niet voor een tweede kindje, alleen maar zodat Yentle een broertje of zusje heeft. Ik wil, als we er dus 2 hebben, beide kindjes evenveel aandacht kunnen geven en zoals t nu gaat lukt me dat dus echt niet, dus alleen maar om een broertje of zusje doen we t niet, dat vind ik (mijn mening) geen goede reden. In ieder geval, mochten we dus voor een tweede kiezen, dan blijft t ook bij een tweede, meer wil ik er echt niet... (eerst zei ik altijd 3, maar nee, dat trek ik echt niet.. Echt respect voor vrouwen die meer dan 2 kindjes hebben!) Maargoed, voorlopig geniet ik gewoon van Yentle (en jij van Ayden ) en wie weet wat er op ons pad komt! Misschien kijken we over 10 jaar terug op deze gedachten en lachen we erom, omdat we dan misschien wel 3 of 4 kinderen hebben haha Je weet t nooit Ben nu echt weg, taart moet in de oven en de keuken ziet er nu uit alsof er een bom ontploft is Fijne avond allemaal!
Hoi iedereen! Ik kom me hier ook melden Mijn vriend en ik hebben vanavond besloten dat we nu echt stoppen met de pil We hadden het er al een poosje over maar nu is het echt zo ver.Ben hartstikke blij! Dus ik hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen
jojo86: welkom hier.. ik was sjagie gewoon omdat ik sjagie was.. had er nie echt een rede voor maar was al in geen tijden zo sjagie geweest... maar is alweer over hoor..
ik ben er nu echt vandoor.. nog even house kijken en om 10 uur spuiten en dan lekker slapen. tot morgen.
hoi Dames, Ben er ook, waarschijnlijk ligt iedereen al op bed!! hahaha.. Was een drk gezellig dagje.. Sinterklaas kwam op school en alle kindjes waren harstikke zenuwachtig.. mijn gedichten zijn in de smaak gevallen enmoest zelfs voor de sint zingen (pfoef roodhoofd.haha) kreeg wel pepernootjes, heb zelfs een een sprookjes boek gekregen!! en Maandag mag ik de leerlingen een nieuwe woord leren.. vind het zo spannend allemaal! hihi.. Echt heel cool, Jans mijn collega de leraar van groep 3 had een gedicht voor me geschreven en er stond een zin in.. Sint hoop dat Sylvia je gaat in lijven, zodat je vooraltijd op de Tine Marcus mag blijven ..hiihi zooo coooll... Hij vind mij goeeeed...!!! Ben ook wel blij dat het er weer op zit.. we hebben vanmiddag alweer de kerstspullen op gehangen.. vreselijk..eigenlijk..maar goed.. Kerst is wat meer voor mij!! @suus ben blij dat je weer thuis bent, maar poeh je beeb vind het veel te fijn bij jou!! hihi.. @dees en en en en en!! Hoe agat het verder met jullie???
zo dames niet te veel kletsen hoor op een avond haha @jojo: welkom meid...vertel eens wat meer over jezelf (als je wilt natuurlijk hoeft niet ) @gaby; haha gewoon een keer chagi zijn is niks mis mee hoor @kristel: snap wel wat je bedoelt hoor. je bent zelf ook vaak niet fit (zoals ik hier lees) en dan is het helemaal pittig om je huis bij te houden en yentle te verzorgen...ach je ziet wel wat de tijd doet joh... ik zou nog steed graag 3 kindjes willen...ach als ik de lotto zou winnen zou ik er wel vijf willen denk haha @all: zo hier beetje laat op gang gekomen vandaag. was erg lui en ben weer naar bed gegaan vanochtend was echt gebroken alleen lars wilde niet slapen dus ik ook bijna niks meer geslapen. toen ik eindelijk dacht dat hij sliep ging ik onder de douche maar toen ik met mijn handen in mijn soppige haren stond ging hij ineens heel hard huilen...jammer moest hij maar ff wachten... vanmiddag belde mijn ma of ze mocht wandelen met hem dus ik naar de action geweest en boodschapjes in huis gehaald (kan niet wachten tot hij kan zitten in het karretje maakt het een stuk makkelijk om boodschappen te doen als hij thuis is) net ff bij vrienden geweest. hij heeft een huisje sinds deze week dus ff cadeau gebracht en gelijk behang gekrabt haha... nu nog ff beetje internetten en dan slapen. morgen komt mijn zus lars in bad doen. nou genoeg over mezelf fijne avond meiden...
hee meiden kom hier nog even langs. Net sinterklaas gevierd, zo lekker op bed. Leuke cadeautjes gekregen, o.a. een boek voor het zelf maken van hapjes voor kids. 'k Zag alleen dat sommige dingen niet helemaal kloppen qua leeftijdsgrens wat bijv. de site van borstvoeding adviseert maar 't gaat mij om de ideeen. 'k heb spijkerbroekje van mexx gehaald bij de prenatal, had nog een cadeaubon dus dat is leuk shoppen! Leuke gordijnen gezien bij de kwantum, fuchsia met wit en dan in brede strepen naast elkaar. Waren afgeprijsd voor 5 euro de meter dus dat is geen geld. Iemand een idee of je bij kwantum een aanbetaling moet doen? Of betalen bij ophalen? Druk bezig geweest met de babyspullen. heb in m'n eentje 't bedje in elkaar gekregen maar toen de hulp van de buurvrouw in geroepen. kast kwamen we niet uit, heeft manlief met de buurman afgemaakt. Zwager heeft net de scharnieren afgesteld dus die staan alvast. Morgen de commode nog, dan is 't weer klaar. 't Is echt erg mooi! Ben helemaal happy! 'k Vind vooral 't ledikantje zo mooi! hihi... straks nog een kindje erin hebben liggen. Foto's komen zo snel mogelijk. @Suus, fijn dat je weer thuis bent! Krijg je nu een geplande keizersnee? Hihi ben altijd gewend om over een sectio te praten @Rest, tot morgen!
Ik heb nog niets van Dees gehoord, dus ze zal nog niet bevallen zijn! Ik ga haar niet sms-en, want misschien is ze wel bezig Als ik iets hoor laat ik het meteen weten! @Suus: ik lees wel vaker dat de versie echt pijnlijk is. Balen dat het voor niets is geweest al die pijn. Wanneer hoor je nu wanneer de ks zal plaatsvinden? @Gaby: jeeej vakantie! En bijna fm! *duim duim*
natuurlijk wil ik wel wat over mezelf vertellen. Ik ben 23,sinds gisteren Ik ben in januari 5 jaar samen met mijn vriend waarvan we 3,5 jaar samenwonen. In januari hebben we een huis gekocht,dus vind dat we nu alles wel goed voor elkaar hebben om een kindje te krijgen
Hoi nee ben niet aan het bevallen, hij zit voorlopig nog wel op zijn plekkie helaas. Vooral na dat nieuws van gisteren. Ik had vandaag gewoon ff geen zin. Mijn moeder was er en zijn nog even naar de babydump geweest, heb een babybjorn active sitter gekregen joepie. Als er wat gebeurt sms ik Dreamer heus wel @ Kristel ik reageer zsm op je pb nog
@ Dees we zijn ookzo ongeduldig hé @ jojo welkom hier en je gaat een hele spannende tijd tegemoet hopelijk is het snel raak welk deel van het land woon je? weltrusten allemaal