dank jullie allemaal!! ik hoop ook dat t snel raak is maar we doen gewoon rustig aan vind t ook hartstikke spannend! ik woon in de buurt van arnhem,meer mensen die hier wonen??
Goeiemorgen, Nou ik heb eindelijk eens een nachtje geslapen, de morfine heeft zn werk gedaan Jammer dat ik op zaterdag zo vroeg wakker ben.. Ik zit nu hart van Nederland te kijken hahah, mn favo programma sinds een maand.. @ Suus Wat fijn dat je weer thuis bent!!! jeetje heftig hoor zo'n draaipoging.. Wel goed dat het nu duidelijk is dat je een KS krijgt; ook al is het niet leuk @ Desiree Ik dacht die is stiekem aan het bevallen Hmm boefje boefje toch.. je bent net als Pulletje wel ondeugend, jullie hebben het veels te goed in die 5 sterrenresorts!!! (buiken) Pulletje was gister echt hyperactief door de morfine, mn man heeft gelachen joh.. Ik lag als een suf konijntje op de bank en die buik maar bounchen en bounchen!! Ik heb geen Sint cadeautjes gekocht, misschien straks toch nog even iets voor manlief kopen, zat te denken om naar de Saturn te gaan voor een PS3. Die kreeg hij zo ie zo al voor zn Bday (2e kerstdag) maar misschien haal ik hem zo maar... Fijne dag allemaal!!
goedemorgen.. dames boven de 36 weken.. jullie weten toch nog wel van de meldplicht die toen is afgesproken he...! hier vroeg wakker.. joey moest gewoon om 6 uur zijn nest uit.. en toen hij ging begin puk kei hard te piepen.. gelukkig hielt dat op (voor een half uutje ofzo.. dus dan maar opstaan..
k heb nu trouwens de eerste echte goeie blauwe plek door t spuiten gister.. k was klaar met spuiten.. en k zag em gewoon opkomen... ik ga maar even simsen...
@Dees: ben je het al zat dat we vragen/denken of het al begonnen is? @Juffie: mag je nog wel morfine nu dan? Niet ziek geworden ervan? @Gaby: oei, misschien iets geraakt tijdens het prikken?
goeiemorgen hier weer om stipt 8 uur wakker maar ook nog een fles van 5 uur dus ben moe straks ff naar aken naar pallen en wat kerstspullen kijken @jojo kristel woont in arnhem maar verder niemand @gaby jeetje een blauwe plek ervan dat is niet fijn
goede morgen meiden sorry dat ik al zolang niet geweest ben! maar mn laptop is nog steed niet terug en kan niet goed inloggen op deze, maar alles gaat goed! en met jullie nog geen nieuwtjes?
ben alweer klaar met simsen k ga denk ik maar ff wat te eten maken.. mijn maag rommeld.. gaat iemand nog iets aan sinterklaas doen vandaag?
goede morgen dames @juffie: zo lekker op tijd wakker voor de zaterdag inderdaad gelukkig dat je goed geslapen hebt...was er nog niews op hart van nederland haha @jojo: spannend meid...hoop dat het inderdaad snel raak is ...het is echt een wonder...wat voor werk doe je (als we te nieuwschierig zijn roep je maar hoor ) @dees: wat lief heb je die van je ma gekregen. @kim: succes met shoppen..poeh ayden was weer vroeg dus vanochtend. @knarboor: he meid hoe gaat het met jou en sem... @gaby: oh bah vervelend dat je blauw bent van het spuiten. hoop dat je er weinig last van hebt. gelukkig is het geen zomer anders zou je allemaal vragen krijgen.. @suus: heb jij al een keer een foto van het kamertje laten zien? ben wel benieuwd of heb ik hem gewoon gemist? @oma; hoe is het met jou....goed dat je degene een pb hebt gestuurd...nog ff en dan staat er een twee in je banner...gaat de tijd nu extra hard rond de feestdagen of heb je het nu extra moeilijk met de feestdagen? @red: ben benieuwd naar de foto's van het kamertje @all: hier is de sint ook geweest . had wat gekocht en vanochtend gezellig uit zitten pakken. ben nu weer weg want mijn zus komt zo...doei doei
@Gaby: dan zal je idd iets geraakt hebben. Kan gebeuren! @Kim: kort nachie dus. Hopelijk slaapt ie vanacht door! @Bos: leuk, een sinterklaasochtend! Veel plezier met je zus. De tijd gaat nu gelukkig wel snel. Het zal dus zo 2010 zijn en dan is het nog maar 2,5e maand! En vanaf januari kan ze gaan bellen, dus superspannend! Denk dat ik mn telefoon maar aan mn lichaam vastbindt Het is wel confronterend om alweer een kerst en alweer een oud en nieuw te hebben zonder wondertje, zonder zwanger te zijn en zelfs zonder maar een kans te hebben gehad. Maar ik probeer er niet teveel bij stil te staan. Volgend jaar gaan we beginnen, dus hopelijk hebben we de volgende kerst ons eigen wondertje of een buik vol baby!
dreamer: hoop dat ze in januari al meteen bellen dan..zou wel leuk zijn bos: nou in de zomer had t niet uitgemaakt hoor.. k spuit in mijn buik.. en heb nooit een bikini of iets aan dus.. dat scheelt..
zit net mijn buik te bekijken.. en zie dat k nog meer blauwe plekken heb..eentje is echt groot.. onder mijn navel.. ach ja.. niks van gemerkt.. hoop dat k gewoon morgen de pregnyl mag zetten.. dan hoef k niet meer te spuiten.. en is dinsdag de punctie
Goeiemorgen! @Jojo: welkom hier Ik kom idd uit Arnhem, waar kom jij precies vandaan? (als je t wilt vertellen) @Dreamer: T is moeilijk om op zulke dagen met lege handen te staan, t is elke dag moeilijk, maar op sommige dagen word je er gewoon extra mee geconfronteerd.. Hoop echt dat t de laatste keer is! *knuffel* @Gaby: Ah bah meid, balen dat je zo onder de blauwe plekken zit Je doet t echt hartsikke goed hoor, hoop echt dat er veel goede eitjes bij zitten! @Rest: Blegh, ben echt doodmoe en heb helemaal geen zin in al dat bezoek dat straks komt Maarja, heb er ook geen zin in om af te bellen ofzo, want dan wil iedereen op een andere dag komen (en daar heb ik helemaal geen zin in) of volgend weekend en dat wil ik niet, want dan komt me beste vriend die afgelopen week na 8 maanden Japan thuis gekomen is. Dusja, laat iedereen maar lekker komen, stuur ze na 2/3 uurtjes weer naar huis en dan heb ik t achter de rug
kom alleen ff zwaaien, gaan een vriend verhuizen en moeten eerst een heleboel ikea kasten gaan opzetten. Daarna gourmetten met schoonouders v oor sinterklaas. Fijn weekend all en een hele dikke knuffel voor oma!!!
Grrrr had een heel verhaal getypt druk op backspace vanwege een typfout, gaat ie een pagina terug, dus hele verhaal weg @ Ryanne: Fijn weekend meid! @ Kristel: Ik heb het geld net naar je overgemaakt, heb ook giro dus als het goed is heb je het vanmiddag of anders maandag binnen! thnx!! enne ik laat het je ff weten als ze binnen zijn! Dimara heeft gisteravond om 23.30 nog een flesje gekregen want toen waren we net thuis van het voetbal, en vanmorgen werd ze om 9 uur pas wakker... ben blij dat ze haar ritme weer een beetje gevonden heeft! zo even de boodschapjes doen en misschien straks even zwemmen, als het zwembad open is op 5 dec fijn weekend meiden!
mum: fijn dat dimara weer een beetje goed doorgeslapen heeft..en ik heb geen idee of t zwembad open is op 5 dec.. misschien ff bellen..
wIj gaan nu een 2e handsaccu kopen voor 15 euro deze heeft het ook 2 jaar gedaan ga nu echt geen 80 betalen daarna ff kerstballen kopen hopelijk zien we iets leuks. @ Ryanne hopelijk blijft het een beetje droog met verhuizen. Moet je al die trappen op en af pfoeh je zal wel moe zijn vanavond @ kristel misschien komt de zin nog meid en anders snel wegsturen hihi @ mum wat goed van dimara hier wil ayden na 6 geen fles meer dus blijf met die ochtend voeding zitten van 4 of 5 uur