goedemorgen allemaal.. ben even lekker aan het eten.. zo ff gauw onder de douche.. en dan puk uit laten en kwart over 8 rijden we naar t ziekenhus... ben wel een beetje zenuwachtig.. maar komt ook gewoon omdat k t wil weten haha.. tot straks..
@Gaby: spannenddddddd, als het goed is weet je zo hoe het ervoor staat! Mn duimen draaien meis. @Suus: hoe ben je de nacht doorgekomen? Is het weer rustig geworden? @Juffie en Dees: bij jullie nog alles rustig? @All: mn ongi is nog nooit zo weinig geweest en dat wil wat zeggen bij mij. Het is zelfs zo weinig dat ik maar 2 daagjes iets met afvegen heb gehad. Er heeft geen bloed mn maandverbandje geraakt Tampons ook amper bloed. Het moet niet gekker worden! Ben benieuwd of er nog ineens een flinke nabloeding gaat komen ofso.
Goeiemorgen @ gaby spannend meid ik duim op positief nieuws @ dreamer vreemd ja :S ff afwachten maar. Bij mij is het echt het ergste tot nu toe maar ja is ook 1e keer na de bevalling wij zitten nu in de auto naar de kazerne in Eindhoven we zijn wel ietsje te laat maar ja fijne dag allemaal
zaten maar 3 eitjes van ong. 17 mm.. moet morgen terug komen.. maar die kerel die ik had was echt vies.. joey en ik gaan een klacht indienen.. hij had geen handschoenen aan... en ook zijn handen niet gewassen.. ook niet nadat ik mocht gaan.. toen liep hij mee om de volgende te halen.. vind t echt te goor voor woorden.. bah
Maar 3 follikels? En nu? Krijg je een escape IUI? Of gaan ze toch voor een punctie? En gatver wat vies zeg! Zou zeker een klacht indienen. Zo krijg je nog een SOA omdat zo'n vent zo onhygienisch is zeg! Dikke knuffel meis.
nee ze gaan wel gewoon een punctie doen.. hopen maar dat de eitjes van goede kwaliteit zijn! iui heeft bij ons echt helemaal geen zin.. joey zijn zaad zwemt niet.. .. ben benieuwd morgen.. als k morgen dezelfde arts heb zeg ik er wel wat van..
Ik snap dat IUI geen zin heeft, maar wil jij een poging doen met maar 3 mogelijke eitjes dan? Een poging telt pas vanaf de punctie, dus nu kan je nog beslissen om het af te breken zonder een poging kwijt te zijn. Dan kan je volgende maand een nieuwe poging doen met iets hogere stimulatie en dus kans op meer eitjes. Ik zou er sowieso iets van zeggen van die arts, want hij kan wel iedere vrouw SOA's geven zo! Echt slecht. Dat dat zomaar kan in een ziekenhuis.
@gaby: gore vent zeg.. waarom heb je eigelijk niks gezegd op het moment dat hij geen handschoenen aan deed.. wel echt heel erg vies.. bahbah.. @kim: veel plezier in eindhoven!! @dreamer: vandaag gaat het redelijk.. mijn buik is wel erg stug.. maar denk dat dat komt door de draaipoging.. Buik is wel weer rustiger dan gisteravond.. Moeten zo nog naar de stad om cadeautjes te kopen voor de kerst (doen surprise) maar hoop niet dat dat te zwaar is.. ach en anders maar rustig aan doen daarna.. @all: Pascal doet wel erg veel hier gelukkig.. Onder mijn toezicht is hij druk aan het wassen Ook ruimt hij hier een beetje op.. denk dat ik morgen toch zelf even goed de woonkamer op ga ruimen.. is weer nodig.. Ik zal zo even kijken of ik een foto kan maken van de babykamer.. De lamp hangt nog niet want die is pas net binnen.. Moet pascal nog even ophangen maar verder is het kamertje helemaal klaar
@ gaby: dat is echt heel,heel erg vies.zou er ook zeker wat van zeggen! wat ik me afvroeg,hebben jullie voor jullie zwanger waren al spulletjes gekocht?? en meiden die nog niet zwanger zijn,kopen jullie spulletjes voor t geval t raak mocht zijn?? ik heb zo zin om iets te kopen...
zo klaar. kerstboom staat en t huis is versierd.. suus:ik wist niet dat hij geen handschoenen aan had.. joey zei dat toen we naar de uitgang liepen.. anders had ik da wel gezegd.. maar we dienen mooi een klacht in.. en als ik hem morgen weer heb dan zeg ik er wle wat van hoor.. foto van de kerstboom komt nog.. batterijen zijn leeg en kan de oplader nergens vinden..
dreamer: wij gaan gewoon door met deze poging.. de vorige keer had ik misschien wel meer eitjes maar de kwaliteit ervan was erg slecht.. nu heb ik er maar 3 en misschien is de kwaliteit dan wel beter.. we gaan het er gewoon op gokken.. ken meer mensen die met 3 eitjes door zijn gegaan...
wij hebben net onze ''huwelijksreis'' geboekt.. midweekje centerparcs.. 01-02-2010 tot 05-02-2010... jeej kei blij.. we hebben t vip huisje met bubbelbad enzo
Hoi hoi, hier nog alles rustig hoor alleen voorweeën en veel harde buiken maar ja dat is ook niks nieuws eigenlijk hij drukt wel ontzettend met zijn hoofdje tegen mijn bmm aan, geen prettig gevoel!! Jeetje over 2 dagen ben ik al uitgerekend @ Juffie hoe is het bij jou vandaag? @ Suus balen dat de draaipoging niet is gelukt, nu maar even rustig aan doen he. Ook alweer de 37 weken gepasseerd (niet voorpiepen hoor ) ben benieuwd naar het kamertje @ Jojo welkom en leuke cadeaus gekregen?? Ben ook pas 23 geworden . @ Dreamer dat is geen ongi te noemen ongeveer, wat deed je temp had je wel een ongi temp? Betekent dat weer iets met je gewicht of medicijnen? @ Emma zo leuke sinterklaas gehad Jorick nu al zo verwend! @ Kristel hoe was de sint bij jou gister? @ Gaby maar 3 follikels.. moet je ook niet nu nog meer gaan bijspuiten? Kans zit erin dat geen van de 3 uiteindelijk goed is, al hoop ik dat ze allemaal super worden de emmy's. Wat een rare vent in het ziekenhuis, geeneens handschoenen aan dat heb ik nog nooit meegemaakt! Vandaag maar weer verder met de kerstboom, wat een ellende om dat ding op te zetten nu.. krijg de hele tijd buikpijn als ik bezig ben ermee de helft van de lampjes hangt er nu in. Mannetje mag maar beperkt helpen want anders vind ik het niet goed genoeg Fijne zondag allemaal
hee meiden hoest hier? zijn hier naar de kerk geweest en bij m'n schoonzusje en zwager. Nu net gegeten en vanmiddag lekker relaxen. Heb de fotocamera weer gevonden dus zal zo even foto's maken van de babykamer. Heb vanmorgen op de weegschaal gestaan, ben 10,3 kg aangekomen dus dat viel me weer erg mee. Zat 3 week geleden volgens mij al op 9 kg, dus waarschijnlijk gaat het nu wat rustiger aan. Vind ik niet erg @Suus, fijn dat 't weer wat rustiger is geworden in je buik! Krijg je nu een geplande keizersnede? @ukkie van desiree, 't wordt nu wel eens tijd dat je eruit komt! @gaby, duim voor je dat ze van goede kwaliteit zijn!!! Wat een l*l ja en te belachelijk voor woorden dat ie geen handschoenen aan had!
Hey! @Jojo: Je mag t ook pb-en hoor, ben heel nieuwsgierig maar als je t niet wilt is t ook niet erg hoor Jij ook jarig geweest? gefeliciteerd nog! Was t nog een beetje gezellig? @Mum: Jeej, ze zijn aangekomen. Staan ze leuk? Hoe was t zwemmen? Wij zijn nog steeds niet geweest doordat ik telkens ziek ben (of nog steeds beter gezegd ), maar hopelijk kunnen we as vrijdag eindelijk een keer! @kim: veel plezier vandaag @Suus: Vermoeiend he, die harde buiken.. Hopelijk zetten ze gauw door! @Gaby: he bah, wat een smerige vent zeg! Zou idd een klacht indienen, wie weet wat je erdoor oploopt, bah. 3 eitjes? Hmm, ja, ik zou er denk ik ook gewoon voor gaan ja! Je hebt er ook eigenlijk maar 1 nodig he (voor een gezonde beeb!) @Jojo: Ik was in ronde 3 al zwanger en heb toen idd meteen iets gekocht. Helaas na een week een miskraam gekregen, dus heb t heel ver bovenin de kast verstopt toen. Daarna nog 2x zwanger geweest en allebei miskramen, dus toen durfde ik op een gegeven moment niks meer te kopen. Maar als ik écht iets heel leuks zag liggen nam ik t wel mee hoor, helemaal toen we in Disneyland waren vorig jaar November. Toen heb ik heel veel spulletjes gekocht (zo vaak kom je daar niet he ) En toen bleek ik ook nog zwanger te zijn in Disneyland, kwam erachter toen we thuis waren. En daar is Yentle uit gekomen Dus ja, ik heb genoeg gekocht al voordat ik zwanger was van Yentle! @Dreamer: Hmm wat vreemd van je ongi.. Je was ook te vroeg of vergis ik me nu? Het is ontzettend wishfull thinking, maar kan t dan geen innesteling zijn? (Ja, ik blijf graag positief...!) @Dees: Rustig aan doen met de kerstboom he Hehe, hier mag Kimo ook nooit meehelpen hoor, hij doet t toch verkeerd @All: Nou, gisteren dus verjaardag gevierd, was op zich wel gezellig, alleen na 2 uurtjes was ik t wel weer zat! (had ook temp van 38,2 dus voelde me niet bepaald lekker) Heb alleen maar geld gekregen (heb ik ook om gevraagd) en hiervan kan ik dus binnenkort mijn tattoo laten zetten (Yentle's naam in sierletters aan de binnenkant van mn pols) En van wat ik overhou wil ik wat mooie stoffen gaan kopen zodat ik wat leuke kleertjes voor Yentle kan maken. Hopelijk kan ik voor de kerst iets leuks maken voor haar! Heb namelijk wat rondgezocht op internet naar hele mooie jurkjes, maar al die speciale jurkjes zijn pas vanaf een maat of 80 te verkrijgen, helaas. Dus dan maar even kijken of ik zelf iets speciaals kan maken Sinterklaas was echt ontzettend leuk!! We hebben t gevierd met mn moeder en mn broer en Yentle is echt hartstikke verwend We pakten de kadootjes samen met haar uit; bij t eerste kadootje wist ze nog niet zo goed wat ze moest doen, bij t tweede al wat meer en bij t derde kadootje heeft ze zelf het hele papier eraf gescheurd, echt superleuk om te zien Daarna wist ze bij alle kadootjes 'ohja, ik moet t papier eraf scheuren ' Echt stoer om te zien dat zo'n kleintje dat al 'doorheeft'! Wel heel grappig, want sindsdien zit ze aan al haar speelgoed te trekken alsof ze het uit gaat pakken, haha. Hier nog even een leuke actiefoto van t uitpakken (ga ze vanavond allemaal op de babysite zetten, voor de nieuwsgierigen)