@Red: ohh mooi kamertje zeg! Lekkere zachte vloer ook (ziet er heel zacht uit iig) Er kwamen roze gestreepte gordijnen in he? Lijkt me heel leuk staan Mooie buik ook! Gelukkig (?) niet zo supergroot ook, want dat zit best in de weg namelijk met veel dingen
Ja, waarschijnlijk fuchsia met wit en dan de accesoires in fuchsia. Vloer is idd heerlijk zacht Ja, ben blij dat ik geen enorme buik heb en hij zit ook aardig in m'n lengte verdeeld. Kan in principe alles gewoon nog doen, alleen protesteert m'n lijf na een halve dag poetsen. Ook niet zo gek misschien
Goed, ik ben er weer vandoor Samen met Yentle Sneeuwwitje kijken (ze heeft de dvd van mijn broer gekregen gister) En ik vind t stiekem zelf ook wel leuk! *zwaai* fijne dag allemaal Ohja, ze heeft vanmiddag voor t eerst uit haar tuitbeker gedronken en t gaat hartstikke goed! Ze vindt t heel erg leuk, houdt m ook zelf vast met drinken Echt snel zeg, op de verpakking staat dat t voor 9 maanden en ouder is
@ Kristel wat een leuke foto's fijn dat ze in ieder geval goed uit de tuitbeker drinkt. Snel ja, maar sommige kindjes zijn nu eenmaal snel. @ Red mooie meubeltjes! Komen zeker nog roze accessoires? Oef ik voel echt een flinke druk telkens op mijn bmm.. niet fijn..
@Desiree, hoop voor je dat 't een teken is dat jullie boef er snel aankomt. Dan is 't in elk geval nog ergens goed voor. Ja, accessoires worden in fuchsia. Wil nog een canvasdoek fuchsia verven en gedichtje erop in 't wit. En verder moet ik nog dekentjes, lakentjes, hoezen voor aankleedkussen e.d. Gordijnen bestellen we over 2 week ofzo. Iemand een idee waar ze leuke mandjes verkopen in fuchsia? Hoeveel verbruiken jullie jaarlijks aan water? Moesten hier meterstanden doorgeven maar als ik 't invoer wat er op de meter staat geeft ie aan dat het niet klopt met een gemiddeld verbruik. Heb de jaarafrekening van vorig jaar erbij gepakt en we hebben toen 135 m3 verbruikt, eerste jaar 96 maar toen woonden we er de eerste 2 maanden niet. Staan 2 meterstanden op 100 en 235 dus dat zou kunnen en dan een verbruik van 135 m3. Maar op onze meter staat nu 262 m3. Morgen maar even achteraan bellen. Verbruik je trouwens met een baby veel meer water? Water is iets waar ik niet op bezuinig, ga lekker douchen als ik daar zin in heb en draai een was als ik er eentje kan draaien en de trommel vol heb.
@Dees: Voelt t alsof de kleine er elk moment uit kan vallen? Want dat is echt een vreselijk gevoel! Als dat t is, dan is hij nog iets meer aan t indalen namelijk.. Hopelijk is hij t gewoon gauw zat in je buik! @Red: T wordt een heel leuk kamertje als ik t zo lees! Ben benieuwd naar foto's als t helemaal af is Ik zou niet weten wat wij aan water verbruiken per jaar, hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig Weet alleen wel dat er meer water vebruikt wordt sinds Yentle geboren is Ze gaat elke dag in bad en we hebben wel zeker 3 volle wasmachines extra per week!
hoi dames @dees; klinkt niet prettig..hoop dat de kleine snel een stukje opschuift of er gewoon uit komt... @red: hier ook 3 wassen per week extra en inderdaad het bad elke dag...verder niet veel extra maar of het qua kosten veel extra is geen idee. water is niet goedkoper he in het weekend alleen stroom. lief kamertje zeg..vloerbedekking ziet er inderdaad uit om te knuffelen @kristel: wel fijn dat het toch nog aardig gezellig was...hoe kan dat dat je nog steeds verhoging houd? @gaby: ik duim voor je meid dat het 3 toppers worden deze maand... @all: vanmiddag heerlijk wezen zwemmen...kleine heeft het weer bijna anderhalf uur volgehouden. het was erg druk dus vond het toch nog knap lang. daarna viel hij als een blok in slaap en ligt nu heerlijk op bedje...iemand nog plannen voor vanavond..
@Red: lijkt me idd wel slim om te doen Het is misschien niet veel qua kosten, maar het is toch extra, dus beter om t gewoon te verhogen dan dat je straks staat te kijken omdat je ineens bij moet betalen. @Bos: Ik heb geen idee waardoor mn temp zo hoog blijft Blijf buikpijn houden (nu weer bij mn blaas) en heb telkens t idee alsof mn blaas niet leeg is als ik naar de wc geweest ben, maar krijg er ook niet meer uit T was geen blaasontsteking, dus wat t dan wel is?? Ik ga morgen iig de HA maar weer bellen, want ik word er gek van en snap er helemaal niks meer van.. Zo, Lars heeft het idd goed volgehouden met t zwemmen! Hmm druk? Veel kinderen ook zeker of niet? Lijkt me wel eng namelijk, zou best bang zijn dat er een kind bovenop zou springen ofzo Kan me wel voorstellen dat hij nu moe is! Hij zal wel lekker slapen vannacht dan @All: Ik heb de babysite weer bijgewerkt! Nieuwe foto's van November en December erbij gezet en de foto's van de sinterklaasviering Ook nog wat geschreven vrijdag en vanmiddag! Voor de geïnteresseerden: www.yentlearends.beebiesite.nl ww= hellokitty2009
@kristel: leuke foto's van sinterklaas.. veel foto's gemaakt.. knap van yentle dat ze al zo goed uit de tuit wil drinken.. @gaby: ow oke.. wist niet dat je het niet gemerkt had tijdens de echo.. Zou er dan ook wel zeker wat van zeggen en een klacht indienen morgen ja Hoelaat heb je morgen echo.. @weetnietmeerwiehetvroeg: wij krijgen inderdaad een geplande keizersnede.. moeten nog wachten op de datum waarop we deze krijgen.. Krijgen een brief met de datum thuisgestuurd.. @all: ik ga even een beetje opruimen hier thuis want het is een zooitje aan het worden.. Pascal is even bij zijn moeder en moet zo nog de honden uitlaten.. dus ga ik ondertussen maar vast wat opruimen.. Fijne avond allemaal en ik denk wel tot straks !!!!
zo ben er ook weer bij.. waren nog langs schoonouders en ouders geweest.. en hebben daar frietjes gegeten.. red ga zo ff foto's kijken.. kristel.. leuk joh die foto's van t uitpakken
@Suus, dat was ik denk ik Spannend! @Kristel, wat knap van Yentle zeg! Hier gaan we denk ik lekker vroeg op bed. Zijn beiden moe en vervelen ons een beetje. Nog even filmpje kijken op bed (als de tv nog werkt hihi) en dan lekker slapen. Werk heeft nog niet gebeld, hopelijk vanavond ook niet meer. Doe maar morgenmiddag ofzo Morgenavond zwangerschapsgym voor de eerste keer.
Ha meiden, Ik kom me ook weer even melden na een druk weekendje! @ Kim: Hoe was de thuisfrontdag? @ Gaby: Gatver wat een viezerik zeg! ik zou ook zeker een klacht indienen... Lekker chillen op je huwelijksreis welk park gaan jullie? @ Dees: Bijna uitgerekend meid! @ Red: Mooie meubeltjes zeg!! had de foto's op hyves gezien! @ Kristel: Ja t staat leuk ze heeft de spencer vandaag aangehad, over een romper met lange mouwen, blousje vond ik een beetje té vandaag hoop dat jullie ook snel kunnen gaan zwemmen met Yentle het is echt ge-wel-dig!! Dimara geniet er zo intens van! Jij bent crea bea met kleertjes zelf maken! Geweldige foto's van een uitpakkende Yentle Dimara had het ook al enigsinds door... zal de foto's ervan morgen wel op de babysite zetten denk ik... zag trouwens dat Yentle hetzelfde beertje als Dimara heeft gekregen @ Bos: Jullie ook lekker gezwommen dus! gister was het hier heerlijk rustig! @ Suus: Spannend dat je de datum per brief toegestuurd krijgt... weet je wel wanneer je de brief kan verwachten? Zo te lezen zijn alle kindjes goed verwend zeg! Dimara is ook onverwachts verwend! ze vind haar nieuwe speeltjes geweldig!! Ik ben er ook meteen weer weg van, ga me nog even op de kalenders met foto's van Dimara storten die we de (st)opa en oma's cadeau doen met de kerst! Ow ja Dimara heeft afgelopen nacht precies het klokkie rond geslapen van 21.00 tot 09.00 uur knapperd! Slaap lekker allemaal!
@ red: mooi kamertje! hou dr wel van @ kristel: mooie site heb je voor Yentle gemaakt! je hebt pb terug! @ suus:lijkt me vreemd om straks van tevoren te weten op welke dag je kindje geboren wordt!nog steeds heel spannend @ degenen die gaan slapen: welterusten!! zo,heb net lekker een mandarijntje gegeten en ga nu bedenken wat ik de rest van de avond ga doen