Juffie gefeliciteerd, hoop dat alles goed is verlopen!!! ben nu ff een klein beetje aan het terug lezen
Juffie gefeliciteerd met jullie zoon! Suus: Een kneizersnede? Ik heb niet echt terug gelezen... bloos bloos.... @ All: Drukke dag vandaag! Ik wil: de ramen zemen, alles afnemen, stofzuigen, dwijlen, apple crumble toetje maken, om 3 uur komt er een electrien, alle nutteloze opvulling in het huis naar de garage zetten. etc etc.... hahaha Je moet er wat voor over hebben om je huis te verkopen. Ohh ja en een plan van aanpak opstellen voor m'n schoonouders. Ik ga maaar snel doucheen enz en aan de slag
@suus, volgens mij doen ze 't meestal rond 39 weken. Hopelijk wacht jullie meid daar ook gewoon netjes op. 'k ga nu echt ff
@ mumja tuurlijk.. ben zelf meer van het zelf knutselen omdat ik met digitale dingen niks kan zo dat was lekker vannacht..hoor me ineens een kattengekrijs in de tuin!heb gelijk mn eigen katten naar binnengehaald,heeft de jongste kat een teennagel eruit hij schijnt er geen last van te hebben,dus laat het maar zo..
@debby: ja krijg keizersnede.. mijn meisje ligt in een stuit @redd: is ook rond de 39 weken volgens mij.. Dat is al heel snel
goeiemorgen meiden @juffie gefeliciteerd met jullie zoon en wat een prachtige naam @mum ja was leuk hebben 12 minuten live contact gehad 1 op 1 en daarna hele mooie foto's van ayden laten maken en no 3 cartoonschilderijen laten maken zal straks ff de foto's op de babysite zetten. hier alles rustig heb wel weer een vermoeiende nacht achter de rug. ik heb hem gister inplaats van de 4de fles om 4 uur een fruithapje gegeven in de hoop dat hij dan om 7 uur zijn flesje zou willen maar dat werd dus weer niks, heb ik er een papje vangemaakt en die had hij voor de helft op. maar om 3.45 was hij weer wakker dus heb ik zijn speen gegeven, en nog eens en nog eens en ben een half uur bezig geweest maar was niet van plan deze keer een fles te geven dus gelukkig ging hij weer slapen tot half 6 en toen heb ik hem maar een flesje gegeven.. hopelijk als ik door ga zetten krijgt hij door dat s'nachts is om te slapen en niet om te eten.. hij kan het wel dat is het vreemde..
gefelciteerd juffie met je zoon geniet er lekker van !! he meiden 28 nov zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben nou had ik gisteren bij het afvegen roze afscheiding ( sorry voor de details) mijn (.)(.) zijn iets wat groter geworden en een beetje gevoelig je zou haast zegge ...? mijn vraag was kan dit een innesteling zijn of maak ik mij weer onnodig gek ? mij nod is as zaterdag. yvi is lekker verwend met sinterklaas ik heb mn kerst boom lekker staan heerlijk die gezelligheid heel mijn huis is versierd net zo als in amrika haha heerlijk vind ik dat
@yvi, als dat zo is dan zou je precies dezelfde datum je eisrpong hebben als ik vorig jaar. ik had hem ook laatste weekend van november en 11 december teste ik positief, had toen last van eggwhite rondom de eisprong en daarna alleen maar een heel weeig gevoel kan je heel moeilijk uitleggen en ook had ik last van mijn tepels terwijl ik dat normaal nooit had.. dus ik hoop voor jou dat het ook zo'n mooi cadeau is voor kerstmis
haha minnie 3 folikels zijn groot genoeg.. vanavond de pregnyl en woensdag de punctie.. hoe laat weet ik nog niet.. ik krijg vandaag nog een telefoontje.. juffie en johan.. gefeliciteerd met jullie zoon.. geniet ervan..
@ kim oh wat een toeval ja ik heb gegooglt en gegooglt ( ik wil (te)graag) en wat ik allemaal lees ik hoop het echt zo enorm zou het mooiste kerst kadoo ever zijn ook voor yvi zij is echt toe aan een broertje of zusje ik heb wel een beetje steekjes rechts onder de navel... en misselijk al een tijdje maar dat kan ook komen omdat ik slecht eet ik krijg op het moment geen eten weg al heb ik gistere het langs van allemaal door zitten gourmetten haha
Whaaaaa, Juffie en Juffieman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Pulletje Christian! Haha, hij heeft gehoord wat ik zei en vond t dus wel leuk! (Over dat als ie met pakjesavond geboren zou worden jullie konden vertellen dat Sinterklaas m als kadootje uit Spanje meegebracht had! ) Ben echt zooo benieuwd naar je verhaal en de foto's! @All: Hoe gaat t hier? Ik ga vanmiddag naar de tattooshop mn tattoo bespreken en een afspraak maken. Ben echt doodsbang haha. Enneh, ik ga meteen een piercing erbij laten zetten (heb al wenkbrauw, maar niet vaak meer in).. Ga er eentje rechtsboven mn lip laten zetten (madonna/monroe-piercing) Ben benieuwd!
@Gaby: Ok, 3 eitjes dus. Hoop echt dat ze van perfecte kwaliteit zijn! Hoe zit t nu eigenlijk met de verzekering, als ze niet van goede kwaliteit zijn en er dus geen embryo's uitgroeien, ben je dan wel een poging kwijt?
kristel: ja dan ben je een poging kwijt.. een poging telt vanaf de punctie.. en om de kwaliteit te bepalen moet een punctie komen..
@Gaby: Oh jeetje.. Dan ga ik nu helemaal echt superhard duimen dat er perfecte embryo's uit groeien en natuurlijk helemaal dat er minstens 1 daarvan teruggeplaatst kan worden en gewoon lekker blijft zitten! Pff, echt superspannend dit zeg.. *duim* *duim* *duim* *duim*
@ gaby: ik hoop voor je dat de kwaliteit goed is en er helemaal geen poging meer hoeft te komen.. @ kristel:ben benieuwd naar welke shop je gaat.ga je in Arnhem??heb daar namelijk mn vaste adresje
@gaby idd heel spannend. ik duim hard mee @kristel wat voor tattoo wil je en waar precies? ik zit er ook over te denken maar dan wil ik er pas een als ik al mijn kinderen gebaard heb en daar dan iets moois van laten maken, wil niet misschien 3 keer terug moeten en dan is het helemaal geen geheel. over die piercing dat vind ik zelf echt niet mooi op die plek vind het altijd heel ordinair uitzien bij de mensen waar ik het bij gezien heb. is niet lullig bedoeld voor jouw ofzow maar ik denk niet dat dat bij jou past en dat is positief @yvi idd heel spannend, je hebt het al een keer meegemaakt dus hopleijk herken je het maar dat wil nog niks zeggen he kan allemaal anders zijn natuurlijk. hoe oud is yvi eigenlijk? hier staat de kerstboom trouwens op sinds zaterdag avond ben er wel blij mee maar meoten nog wat dingentjes bij anders is die een beetje kaal