Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo heb even een nieuwe banner gemaakt.. :)

2. gaby1986

ik ga even lekker eten.. en dan naar mijn moeder toe.. zul je zien dat dan t ziekenhuis belt.. maar ff een smoesje verzinnen dan..uhm... mijn werk belt.. omdat ik nog extra moet komen na mijn vakantie......of... mijn werk belt omdat ik mijn vaste contract nog moet tekenen.. en omdat ik nu nog vakantie heb. sturen ze hem naar mijn huis.. of ik hem dan zo snel mogelijk terug wil sturen,,

welke klinkt beter en geloofwaardiger :D

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Stoer! Wist helemaal niet dat jij van de piercings en tattoos was. Ik wil nog een tattoo die voor Levi staat of het moederschap. :) Mijn navelpiercing kreeg ik trouwens niet meer in.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

laatste!

5. gaby1986

ik heb 2 tattoo's maar geen piercings.. dat durf ik echt niet haha..
    k zou er nog wel een tattoo bij willen... maar mag niet van joey.. hij vind dat niet mooi :)

6. gaby1986

okeej dan ga ik voor de laatste. kan ze ook combineren.. haha.. heb ik een rede.. om wat in mijn agenda te schrijven..
    :D

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    zo ben weer terug van boodschapjes doen. Gelukkig nog steeds niet gebeld, zal hier zo maar aan de schoonmaak. Woonkamer stinkt nog steeds van de hond, dus maar even flink poetsen.

Vanavond zwangerschapsgym, ben beniewd! Hoop dat t werk geen roet in 't eten gooit, zou 't heel lullig vinden als ik de eerste keer gelijk niet heen kan.

@Gaby, super zeg! nu heel hard duimen!
    @Debby, lukt 't beetje met de schoonmaak?
    @Tattoo's en piercings, hier geen fan hihi. Manlief heeft wel een tattoo maar das zijn keuze.
    @Ivy, duim voor je!!

8. gaby1986

ik ga puk nog even uitlaten.. en dan ben ik er vandoor.

tot straks een keertje..

x

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @gaby, spannend! NU hopen dat er mooie emmy's uit komen :)

@Debby, druk dagje ! ging je nu toch verhuizen?

@Kristel, leuke fotos!! was wel geslaagd zo te zien, jullie meisje is maar weer verwend.

@Mum, hoe is het nu? allemaal wat bezonken , van je hondje?
    hoe is het met je meisje? heeft weer lekker geslapen zo te horen!

@Kim, wat leuk dat de kerstboom al staat :) Ik wil hem ook al maar m vind het nog wat te vroeg. hoe is het met Ayden en met jou verder?

@suus, spannend hoor! Lijkt me heel apart om de datum al te weten. vind je het erg vervelend dat het een keizersnede gaat worden?

sorry wie ik vergeet! ben er even snel.. we gaan zo weer

@all, hier naar het cb geweest vanmorgen, mn ventje was nu 64,5 cm en ruim 7800 gram :).
    Verder was alles goed, hij was erg vlot met alles en heel sterk (hij rolt soms al helemaal zelf), altijd leuk om te horen he hihi, ben een trotse mama weer :D.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    j heeft trouwens een beetje last van berg op zijn slaap. Dus nu mag hij nog maar 2 keer per keer in bad en zonder zeep. Zijn er hier meer kindjes die dat hebben?

11. JoJo86

JoJo86 Lid

Jul 26, 2008
    35
    0
    0
    bij Arnhem
    ik heb natuurlijk geen kindje die dat heeft,maar heb altijd geleerd dat berg komt doordat de zeep er niet goed afgespoeld is.komt heel vaak voor bij jonge kinderen en ook oudere mensen.is dus niet raar ofzo ;)

12. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Emma, volgens mij heeft Lars van Bos 't ook gehad. 'k Geloof dat babyolie erop werkt en dat een tijdje laten inwerken. Wowsie flinke kerel zeg!

ik ga nog ff op internet rondneuzen voor leuke accessoires.

'k zit te twijfelen tussen een klamboe of hemeltje boven 't ledikantje. 'k Denk gewoon wit aangezien in de gordijnen al kleur komt. maar weet niet zo goed wat 't mooiste zal lijken (foto's staan in m'n album)

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @debby schiet je al een beetje op met je schoonmaak?

@emma zozo flinke jongen zeg :D en wat knap dat hij al kan omdraaien hier nog neit hoor, word helemaal driftig ervan haha
    hier verder alles goed hoor :D zou alleen willen dat hij snachts eens lekker doorslaapt en dan niet voor een paar dagen maar ja komt vanzelf he

@gaby leuke banner :D ik zou voor de 2de smoes gaan maar je bent nu toch al weg haha.

oh ik heb trouwesn gebeld naar het uwv over die sollicitatie bleek dat ze me vandaag had willen bellen om te zeggen dat ze zelf intern iemand hadden gevonden dus jammer :9 vind het echt rot had me er zo op ingesteld maar ja wat doe je eraan he.
    ze zou wel voor me verder zoeken.
    ik heb trowuens net een kerstkaart besteld :D erg leuk geworden.

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @red ik vind het een hele mooie babykamer echt mooie kleur meubels. wat is ookal weer het verschil tussen een hemeltje en klamboo dacht dat het hetzeflde was :S

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Jojo: Ik ga naar L'extremiste, heb net ff de site bekeken en ziet er wel goed uit. Maargoed, wil eerst natuurlijk ff alles in t echt zien en even kennis maken, ik wil niet zomaar een tattoo laten zetten door iemand waar ik geen goed gevoel bij heb :)

@Kim: Snap wat je bedoelt hoor, geen probleem :) Maargoed, een piercing is makkelijk, als ik t achteraf toch echt niet vind staan dan gaat ie er gewoon weer uit ;) Ook als ik t zat ben over een paar jaar ofzo, maar misschien staat t wel heel erg leuk! Zolang ik t leuk vind is t goed he ;) :)
    Ik ga Yentle's naam in sierletters aan de binnenkant van mn linkerpols laten tattooëren. En dan aan de laatste E wil ik een klein vlindertje, gewoon omdat t leuk is, maar ook als symbool voor mn miskramen. Dat die vlindertjes over Yentle waken zeg maar ;) Mochten wij ooit een tweede kindje krijgen dan laat ik die naam op mn rechterpols zetten. Meer dan 2 kindjes willen we niet, dus dan kan t mooi op allebei mn polsen :) En als ik t wil verbergen een keertje (als ik er netjes uit moet zien of als ik bejaard ben ofzo :p) doe ik een armband om en je ziet t niet meer.

@Debby: Zo kan een mens je zo verrassen he? :p
    Nee, ik heb een navelpiercing gehad, neuspiercing (maar stond heel lelijk met mn grote neus :p) en heb nog een wenkbrauwpiercing, maar echt zelden in nog. Verder had ik mn oren vol, maar heb nu nog maar 7 gaatjes (had er 15 ofzo)
    Tattoo's heb ik nog niet, wil wel meerdere (kleintjes) maar durf t niet! :p Maargoed, dit wordt dus mn eerste en misschien lateraan nog 1 of 2 erbij :) (op mn onderbeen wil ik graag nog eentje en eentje tussen mn schouderbladen)

@Emma: Berg wordt idd veroorzaakt door zeep. Dus t is t beste om maar max 2x per week zeep te gebruiken in bad. Hopelijk is J er gauw vanaf!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemiddag dames!

Yes we hebben weer internet!! :D Alleen nog niet draadloos..de internet kabel kan ik nog NET naar boven doen haha..

Maar goed ik heb een nieuwtje..Het was voor ons echt een verassing (maar wel zeer gewenst.) maar ik ben weer zwanger..zondag positief getest..want ik was 3 dagen overtijd..

OOh ik voel me zooo schuldig..:( sommige van jullie zijn er tijden mee bezig en wil het maar steeds niet lukken en nu ben ik weer zwanger ..:( ik voel me zoo slecht!

Liefs

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Chamaro: Wow, jeetje, zwanger alweer!! Gefeliciteerd meid :D :D
    Haha, echt snel zeg! Maak je je nu geen zorgen hoe je alles gaat regelen? Aangezien jullie net verhuisd zijn en waarschijnlijk niet meer zoveel geld hebben?
    Ik zou me daar namelijk meteen ontzettend zorgen over maken ;)

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Kim, klamboe is hoger. Zal even naar piekstokken kijken, klamboe gaat volgens mij tot 220/230cm en hemeltje tot 150cm. Wilde eerst een klamboe maar een hemeltje vind ik ook weer schattig. Hmm...
    Balen zeg van je sollicitatie! Redden jullie 't nog een beetje? Hier zat 't ook weer tegen, zouden bij m'n ouders tanken maar die hadden de tank met diesel. Dus gisteren de tank maar volgegooid. Manlief probeert nu te regelen dat we met de benzineauto even op rekening kunnen tanken bij zijn oude werkgever. En moet maar even kijken of ik bij iemand 100 euro kan lenen. Manlief moet nodig naar de kapper en loon komt pas over 2 week. Net boodschappen gedaan maar onder de 35 euro red ik 't niet voor een week. Moeten toch eten hebben...
    Ach nog 2 weekjes, dan is 't ook weer klaar.

19. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Chamaro, wowsie! Hier kijk ik toch echt van op! maar van harte gefeliciteerd!!!

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Jaa dank je wel..Ik vind het ook best wel snel idd..maar goed..het was niet de planning..de planning was pas volgend jaar weer..
    Uhmm nee ik maak me nog geen zorgen haha..ik ga werk zoeken voor 2 dagen in de week..Maar met het geld moet het allemaal wel lukken..:p

@red: Jaa dank je ik keek er ook best van op hoor..:p

Share This Page