@ kristel: ik ga ook altijd naar LExtremiste.heb daar nog nooit een tattoo laten zetten,maar voor piercings kun je er iig wel goed terecht @ chamaro:gefeliciteerd!
@ Suus: haha ik heb inmiddels een aantal meiden in mijn vriendenkring en ook hier op t forum die op t einde lopen, en zo ga ik s'morgens (en soms vaker per dag) de hyves van die meiden af zal je vragen even beantwoorden: 1. ik heb in de nacht van zaterdag op zondag de KS gehad en mocht woensdag naar huis, het protocol in het ziekenhuis waar ik bevallen ben was tussen de 3 en 7 dagen, op voorwaarde dat moeder en kind koortsvrij zijn, en je naar de wc bent geweest zelf (grote boodschap) 2. Traplopen moet je gewoon voorzichtig doen, dat deed ik meteen al toen ik thuiskwam, maar ik zou jullie kleine meid lekker de eerste weken beneden laten slapen, beneden verschonen enzo, gewoon zorgen dat je alleen smorgens naar beneden komt, misschien overdag nog een keer naar boven om te rusten en dan sávonds pas weer naar boven als je naar bed gaat, ging hier prima! tillen mag je zoiezo de eerste 6 weken niet (Niet zwaarder als je kindje, je mag jullie meisje wel dragen!) zwaar huishoudelijk werk (Stofzuigen,dweilen enzo) doe ik nu pas weer (heb net voor t eerst weer gestofzuigd/stof gezogen, hiervoor deed mijn vriend dat altijd) ik hoop dat je vragen zo beantwoord zijn, en anders roep je maar Jammer dat je zo minimaal bent ingelicht, misschien toch nog even wat info vragen ofzo... ga je de datum hier verklappen? @ Debs: Ha meid, klinkt als een druk dagje... denk je een beetje om jezelf? succes ermee! @ Jojo: Als het bloed zou ik je kat even met zijn pootje in de soda laten weken, hebben wij ooit eens gehad met de hond... en op aanraden van de dierenarts toen laten weken in een sodabadje en een pleister erop hihi @ Kim: 12 minuten contact gehad, dat is wel fijn zeg! ben benieuwd naar de foto's, hoop dat Ayden snel weer naar zijn doorslaapritme gaat... Dimara heeft ook een dipje gehad in het doorslapen maar nu slaapt ze als nooit tevoren, hoop dat Ayden dat ook snel doet! echt k*t van die baan zeg... had volgens mij echt iets geweest voor jou! @ Yvi: Het zou natuurlijk allemaal kunnen, maar ik zou niet teveel hopen... probeer gewoon rustig af te wachten meid! ik weet het het is makkelijker gezegd als gedaan! @ Gaby: Ik ga weer keihard voor je duimen meid! @ Emma: Ha meid, ja het is wel wat bezonken ja, maar ik zal nog wel een klap krijgen als haar as terug komt! met Dimara gaat het super! Flinke kerel zeg die Jorick van jou! bijna 8 kilo gewoon... Dimara heeft wat berg op haar hoofdje, maar ze gaat gewoon dagelijks in bad maar ik was haar haartjes maar 2x in de week... misschien kan je jorick wat vaker met olie in bad doen, dat is juist goed tegen de berg... @ Kristel: Een piercing erbij en een tattoo toe maar... ik zit ook nog steeds te dubben over een tattoo of niet! @ MAriss: Welcome back meid, wat een binnenkomer!!! GEFELICITEERD MEID!!! zit hier met kippenvel!
ik ben er weer meteen weg van, mijn meisje is wakker aan het worden! ga nog even met mijn moeder naar de leen bakker en de kwantum doei doei
@Chamaro: Niet alles valt te plannen Dit kindje hoort dan gewoon bij jullie (zo denk ik erover). T kindje is iig welkom en dat is t belangrijkste! Wat voor werk wil je precies gaan doen? Als jij ook gaat werken moet t idd wel te doen zijn! Moet eerlijk zeggen, dat ookal moet ik er niet aan denken nu, ik toch kriebels krijg als ik dan weer iemand zie die zwanger is! Haha, echt erg.. Ene moment denk ik 'nee, nooit meer' en andere moment denk ik 'ja graag, nu meteen!' Echt heel erg..
@Mum: ja zeker een binnenkomer hahah.. @jojo: Dank je wel..Nieuw hier? Ken je volgens mij nog niet? @kristel: Ja idd zo denk ik er ook over hoor van het heeft zo moeten zijn.. Ik wil met mensen met een beperking gaan werken..Op een dagbesteding..maar woongroep lijkt me ook leuk..maar daar heb ik nog geen ervaring in. In januari kan ik weer voor mijn herkansing (examen) Maar het werk zoeken wil helaas nog niet lukken..Het is zoo moelijk nou..maar goed hoop dat ik snel werk vindt haha.. Jaa erg he dat had ik toen ook..bij mij begon het ook vrij snel weer te kriebelen.. maar het was verstandig om te wachten maar ja..is niet anders
@Mum: Voorlopig nog maar niet naar de tattooshop dan (of helemaal niet, als je zeker weet dat je t niet wilt ) Waar zat je ongeveer aan te denken dan? Veel plezier met shoppen! Of ga je alleen kijken ergens voor? @Jojo: Ok mooi, dat is dan weer fijn om te lezen dat je er goeie ervaringen mee hebt! @Chamaro: Je hebt dus iets van SPW gedaan oid? Ik heb zelf met gehandicapte (mag t officieel niet zo noemen, maarja, pech gehad ff hoor ) kinderen gewerkt met leeftijden van 0-18. Vond het echt ontzettend leuk werk, maar lichamelijk veel te zwaar voor mij. T waren namelijk kinderen die geestelijk en lichamelijk zwaar beperkt waren, veelal kinderen die met een open ruggetje geboren zijn. Tja, de meesten zijn dus lichamelijk helemaal vergroeid en als je die moet verzorgen heb je best wel wat lichamelijke kracht nodig. Maargoed, al met al was t hartstikke leuk werk! (en ontzettend dankbaar werk, zo'n kind hoefde maar naar me te lachen terwijl ik hem/haar aan t douchen was ofzo en ik was weer gelukkig )
@Dees: het is bijna 8 december! @Beebje van Dees: nu mag je echt wel komen hoor! Het is nu nog niet zo koud Mn medicijnen zijn niet veranderd, dus daar kan het niet van komen. Gewicht is niet verder naar beneden gegaan, dus die lijkt me ook niet. Geen idee dus waarom het zo extreem weinig was. Hoop volgende keer wel iets meer ongi te zijn, want maak me er toch wel zorgen om. @Kristel: ahh wat een gave foto's zeg Leuk he dat ze dat uitpakken snel doorhebben! Weet je al wanneer je je tattoo gaat laten zetten? Mn cyclus was 32 dagen ofso, dus een lange deze keer. Maar had pas 1 lage temp gehad voor mn ongi en normaal 2. Temp is laag gebleven verder, dus optie innesteling is helaas van de baan. @Gaby: had je de vorige keer de korte versie? Deze keer heb je de lange toch? Zou goed kunnen dat deze eitjes beter van kwaliteit zijn. En er is er maar 1 nodig voor een wondertje! Dus ik ga voor je duimen meis @Juffie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Christian David! Geniet maar van hem. @Emma: jeetje jij geeft echt slagroom he @Mariss: gefeliciteerd meis! @All: gisteren de kerstspullen neergezet en toen kreeg ik het wel even moeilijk. Alweer geen rekening hoeven houden met graaiende handjes... Zelfs manlief moest huilen en dan breekt mn hartje echt Hij heeft pas 2x gehuild sinds we samen zijn, dus dat geeft wel aan hoe zwaar hij het vindt. Doet me zo'n verdriet dat ik hem niet kan geven wat hij zo graag wil
@kristel: Jaa SPW daar ben ik mee bezig haha..kan ik als het goed is in januari afronden.. Ik heb met alle leeftijden gewerkt zeg maar..Ook lichamelijk en verstandelijk..Tis idd zwaar werk maar ik vind het echt super om mee te werken haha..
@dreamer: Dank je wel meis.. Dikke knuffel voor jou meid!!!! @all Volgens mij heb ik hier wat gemist??? JUFFIE BEVALLEN? Gefeliciteerd meiss!!!
@Dreamer: Hmm, dan had ik me idd vergist met je cyclus.. Pff, wat een gedoe he. T is echt een rommeltje idd Waar zou dat evt. door kunnen komen? Had t iets met je schildklier te maken of was t iets anders? (Je ging ong een jaar/1,5 jaar geleden naar de HA vanwege je korte en weinige menstruaties en daar bleek toen een reden voor te zijn, maar ik weet dus even niet meer wat..) Ja, het is echt moeilijk om op bepaalde dagen met lege handen te staan Elke dag is t moeilijk, maar soms word je er gewoon extra mee geconfronteerd. Bah! Echt zo sneu dat je man er ook zo mee zit Maar neem van mij aan, dit is de laatste kerst met zn tweetjes! Echt, ik heb er zo'n goed gevoel over, 2010 is écht waar, jullie jaar! (genoeg mensen zullen dit wel al gezegd hebben, maar ik wil t ook gewoon gezegd hebben, want ik geloof er echt in!) Edit: ohja, de tattoo Ik wil proberen om voor as vrijdag een afspraak te maken, dan is Kimo thuis. Ik wil daar namelijk echt niet alleen naartoe
@maris wauwie !!! wat leuk. harstikke gefeliciteerd met dit mooie nieuws. ik zei toch dat ik gedroomd had dat een van ons weer heel snel zwanger zou zijn ik heb ook spw 4 en ben al een jaar op zoek naar een baan, nu ook in woongroepen met gehandicapten.. is kijken of dat bij mij past @red ik vind zelf een klamboe mooier hebben wij zelf ook en valt om het hele bedje heen. hier is het op dit moment niet makkelijk dus hoop elke dag dat ik wat uren kan gaan maken deze maand maar ja nog niks.. gelukkig heeft frank een tankpas dus benzinekosten maken we niet. @kristel ja idd jij moet het mooi vinden ik ben altijd bang voor littekens als je zoiets eruit haalt ik heb wild vlees en dan zie je heel goed littekens. ik wou eerst precies hetzelfde ook op mijn pols AYDEN in sierletters maar vanwege dat we neit weten hoeveel kindjes er komen wil ik straks neit een namelijst op een pols hihi denk dat ik iets achterop tussen mijn schouderbladen wil. ik vind engelenvleugletjes (heel sierlijk) heel mooi en dan de namen in het midden.. @dreamer heel begrijpelijk dat deze tijd heel moeilijk is voor jullie maar de tijd gaat heel snel en voor je het weet is het februari/ maart en dan komt een hele spannende tijd. sterkte ook voor je man ik ga eens ff foto's op mijn pc zetten van centerparcs enzo @mum bij leen bakker hebben ze een super mooi schilderij van new york voor maar 20 euro
@kim: Dank je wel! wauw heb je dat echt gedroomd? haha wat grappig.. Ja ik heb dan SPW3..En dan stop ik met school haha.. Hopen dat je snel werk vindt!
@Kim: Ja, jouw droom is dus uitgekomen Hopelijk komt de mijne ook uit.. Ik droomde laatst dat Dreamer helemaal door t dolle heen was (logisch!) en een positieve test kwam laten zien, ZONDER IUI! Zou echt zo fantastisch zijn.. Ik heb gelukkig niet zo snel last van littekens, degene die ik heb zie je bijna niet. Ben namelijk een ontzettende bleekscheet dus t valt niet zo op (heb er ook een bij mn wenkbrauw van mn piercing, maar zie je ook bijna niet, dat moet je echt weten dat ie er zit) Haha, ik zie t al voor me, een heel lijstje met namen op de binnenkant van je arm. nee doe maar niet Ik wil trouwens 2 chinese tekens tussens mn schouders, eentje van mn chinese sterrenbeeld en eentje voor liefde. En op mn onderbeen wil ik iets met bloemetjes, maar denk niet dat ik dat ooit ga doen. @All: ben er vandoor, Yentle even fles geven en dan naar de tattooshop
chamaro!!! Wow gefeliciteerd!!!! Wanneer ben je dan uitgeteld? mijn man wil al wel heel graag...maar ik zeg eerst genieten van deze spruit!!! Sorry ik zou een deel terug lezen alleen toen stond er weer visite voor de deur! dreamer wat naar voor jullie!!!! Nou 2010 MOET jullie jaar worden!
@moederLynn: 11 augustis ben ik uitgeteld (volgens de berekening op internet) Ja dat wou ik dus ook eerst doen genieten van onze meid maar ja haha..Maar dat kan nou ook nog wel.
Hoi ik kom alleen ff snel langs ben een beetje down, morgen ben ik uitgerekend en heb alleen maar het idee dat iedereen eerder is bevallen/gaat bevallen. Ik wil hem nou ook wel eens zien in het echt. Het enige wat ik voel is telkens die druk van zijn hoofdje beneden overal tegenaan en zo nu en dan voorweeën en harde buiken.. @ Red oh bah al die diarree.. wel zielig voor je hond.. rijst en kip eten nu? Joehoe alweer 30 weken he @ Juffie en mannetje gefeliciteerd met jullie zoon! (ahh ik ben jaloers hoor) @ Gaby woensdag al de punctie.. krijg je verdoving dan? @ Kristel oh ben jij ook al zo'n gatenkaas hier ook mijn oren vol gehad, wenkbrauw gehad (zit nu nog een klein litteken), labret, tong, navel dan (maar dat is nu ook niks meer). Ben benieuwd naar die tattoo ik wil volgend jaar ook een tattoo laten zetten (geld ontvangen btw?) @ Kim een hemeltje staat op een piekstok en een klamboe hangt aan het plafond.. @ Mariss nu alweer zwanger maar was het gepland eigenlijk? Gefeliciteerd meissie!! Hopelijk kan je snel een goede baan vinden. @ Mum heb jij je piercings eigenlijk alweer ingedaan na de bevalling? @ Dreamer nou ik hoop dat ie naar je luistert, maar heb er een hard hoofd in! Knuffel voor jou meis.. je hebt er niks aan maar ik vind het zo klote voor jullie dat deze kerst nog steeds met zijn 2en is. Hier was de kerst vorig jaar ook zo, volgend jaar moeten jullie echt met zijn 3tjes zijn!! Nou ik ga maar ff wat doen anders zit ik hier ook maar te sikkeneuren.
@desiree: Ja dank je wel..Nee het was niet gepland maar wel zeer gewenst.. Spannend zeg! Hopen dat je snel gaat bevallen!!
Oja ik snap je helemaal...maar was niet naar jou bedoelt hoor...bij jullie was het een ongelukje...en als het bij ons zou gebeuren zou ik ook super blij zijn!!!! Lekker genieten weer!!!
Nou ja een ongelukje wil ik het niet noemen. Dat vind ik zon raar woord..Ik zet het maar op een verassing haha