Zoooo, piercing zit erin hoor! Haha, stelde helemaal niks voor, wenkbrauwpiercing deed toen meer pijn! T is wel ff wennen, maar ik vind t wel leuk staan Heb ook meteen weer een nieuwe wenkbrauwpiercing gekocht en die zit er nu ook weer in, maar denk dat ik wenkbrauw en deze een beetje TE vind, dus denk dat wenkbrauw er gauw weer uit gaat Zal wel ff proberen om een foto te maken En vrijdagmiddag krijg ik mn tattoo! T wordt wel een andere plek, man zei dat een naam op je pols niet mooi wordt aangezien ik t met mooie dunne sierletters wil. Hij zegt dat dat over een paar jaar een uitgeveegde vlek wordt doordat je je polsen zoveel buigt. En t design wordt wat anders, maar dat gaan we dan vrijdag allemaal bespreken
@Chamaro: Rechtsboven mn lip (heb jij volgens mij ook of niet??) Heb foto op hyves staan! Ben er meteen weer vandoor, Yentle in bad doen, ze is jengelig en dat houdt in dat ze moe is
@kristel: Jaa daar heb ik em ook zitten Zal je vast wel goed staan..Je hebt er echt een hoofd voor haha. Ik ga meteen kijken!
@emma ik wil wel met je ruilen ik moet haha.. maar snap wel wat je bedoled gewoon beetje sociale contacten toch?? @red oh dat is minder hopleijk word het niet erger, bij mij kwam het ergste na de bevalling op mijn kont en is nu weer wat weggetrokken dus dat bestaat ook @gaby wat is dat wat je vanavond hebt dan?? @maris ja haha idd je moeder zal wel van haar stoel vallen maar waar der 1 eet kunnen er ook 2 eten toch @mum hier teveel plaats en moet echt wat ophangen word gek van die witte muur @kristel ja dat is ook zo, wel jammer maar waar laat je hem nu zetten dan? hier het eerste groente hapje gegeven hij vond het heel lekker moest alleen een paar slokjes water maar hij keek helemaal niet vies ofzow ik had zoete aardappel met wortelen gemaakt dus was helemaal oranje en smaakte echt super ik zelf bleef ook maar ervan eten haha, heb er meteen 6 extra gemaakt die vries ik dan in en dan hoef ik niet elke dag te koken. maar zeker een aanrader omdat het heel zoet is, dus een goede eerste groentehap. mika was trouwensvan de trap gevallen, de helft dan maar toch, hij liep met z'n pootje heel zielig omhoog maar na 5 minuten was het alweer over. ik schrok wel hoor
kim: bedoel je de pregnyl.. dat is waar moeder voor moeders voor is. daar word de pregnyl van gemaakt.. dat zorgt ervoor dat die eiblaasjes los komen voor de punctie..
oh oke en dan zaterdag worden ze eruit gehaald of hoe meot ik dat zien?? doet dat pijn eigenlijk en hoe doen ze dat? als ik teveel vragen stel moet je het gewoon zeggen hoor @kristel ik vind beide ook te veel in je gezicht, heb je trouwens al iets gemaakt met dat tekenblok?? ben wel benieuwd. die foto van yentle in dat kerstpakje echt geweldig. en daar ook al aan de liga hier ook
chamaro ik zie dat je weer zwanger bent! wat leuk zeg, een broertje of zusje voor je meisje erbij! xxx
kim: als je die spuit gezet hebt laten die eiblaasjes een beetje los .. en woensdag prikken ze die aan en zuigen ze die leeg.. er komt dan vloeistof uit..en daar zitten als t goed is eicellen in. de vorige punctie vond ik meevallen.. maar kan goed zijn dat deze wel zeer doet hoor. ik krijg wel verdoving.. maar die haalt alleen de scherpe kantjes eraf..
@ Kim: haha ja dat kan ook hé wij hebben ook nog eens van die lekkere muren waar geen spijker in kan omdat je dan een heel gat ik de muur slaat hihi oranje Ayden, t is echt een kleine lekkerbek... Arme Mika, gelukkig valt t mee met z'n pootje! @ Kristel: ik ben helemaal niet van de piercings in t gezicht... sorry! ben wel benieuwd waar je je tattoo nu laat zetten! vriendlief is zaalvoetballen en ik ben hier echt de hele dag al aan de poets/opruim...
@kim: Ja dat denk ik ook wel.. Nou daarom.. @wonder: Dank je wel! Jaa Leuk..Ik zie dat jij ook zwanger bent! Ook gefeliciteerd!! Je eerste? xx
@gaby oh jeetje klinkt allemaal erg onprettig, maar het is dat je het voor een goed doel doet geloof ik anders lijkt me dat het nog moeilijker is om dit allemaal mee te maken, en als het dan ook nog eens niet lukt zoals de eerste keer pff lijkt me zo zwaar echt respect hoor. ik duim in ieder geval echt voor je mee en het zou een fantastisch nieuwjaarscadeau zijn @mum ja dat ken ik en dat is pas helemaal rot als je muur dan naar de filestijnen is. hier kom je amper door het beton heen, moeten we zo'n klopboor gebruiken je huisje moet dan nu toch wel glimmen of niet ik ging ff op bed liggen, lag meteen te slapen haha. frank heeft me maar ff wakker gemaakt want wil grey's anathemy niet missen
@ Kim: haha nou heb nog niet alles gehad... morgen nog even met een doek overal langs maar het lijkt weer ergens op haha helaas was ik weer te snel met over mijn gedweilde vloer te lopen en staan er weer leuke afdrukken op dus misschien morgen nog maar even de dweil eroverheen, zo blijven we bezig hé... jullie ook van die lekkere muren dus Volgens mij was je moe dat je meteen in slaap viel! hihi wanneer moet jij weer met Ayden naar het CB? ik ben benieuwd naar zijn lengte en gewicht! ik moet de 15e met Dimara, dan krijgt ze ook haar 2e prikjes zo ik ga even zoeken naar vacatures, moet deze week al 2x solliciteren, die vent is echt GEK!! vraag me echt af waar ik die vacatures zoeken moet... kan me ook wel inschrijven bij een uitzendbureau maar dan moet ik Dimara dus wegbrengen alleen maar voor zo'n inschrijving pfff moeilijk hoor! wil ook eigenlijk niet via een uitzendbureau werken maja moet toch wat straks!
hee meiden ff snel berichtje. manlief ligt al in bed dus ga er ook snel achteraan. moest omrijden voor 't gezin Was er pas 10 over 5. Ging om 20 voor 7 er weg en was om 7.15 op zwangerschapsgym. Maakte gelukkig niet uit. kraamvrouw van mij van vorig jaar die ook weer zwanger is, zit in dezelfde groep dus dat is wel leuk. Komen nog 2 hier uit de buurt dus kunnen met elkaar meerijden. Kindje in 't gezin drinkt al super aan de borst ondanks ingetrokken tepels dus helemaal geweldig! Temp. was alleen te hoog toen ik kwam, 37,7 maar gelukkkig om half 7 36.9 dus toen kon ik weg. Leuk gezin verder, morgen zal ik er voor 8 uur zijn dus wordt een vroegertje. ik ga lekker slapen tot morgen!
kim: slaapkop... nee grapje hoor..ja hoop ook echt dat t nu lukt.. moet gewoon.. mum: wat zou je willen doen dan voor een werk,, je was toch tandarts assistent,,toch..?
@ Dees.. hou nog even vol meisje.. morgen ben je uitgerekend en dan komt je beebjeheel snel.. Beebje van dees KOMEN NU!!! @ Dreamer.. een dikke knuffel voor jullie beide! 2010 wordt ECHT jullie jaar. @Kristel.. lieve foto's hoor.. dat zie ik Sophie echt nog niet doen uitpakken! Die begint nu haar handen en voeten te ontdekken! Ook erg leuk om nu te zien :-D Leuk die piercing.. staat je goed! Ben ook erg benieuwd naar je tattoe!! @Gaby.. Jullie wondertje komt eraan.. ik weet het zeker.. ik duim voor jullie dat het deze keer raak mag zijn! @Juffie..Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Christian David! Toch een jochie!Geniet van hem! @Emma.. dat gaat goed met de groei!!! @Chamaro.. Wat super zeg! Gefeliciteerd.. zou wel even schrikken zijn geweest of niet?? Geniet ervan! @ Mum.. Zonde van de vloer.. nu moet je morgen weer!!! @ Kim.. dat klinkt lekker... hoe maak je dat?? Heb je recepten? Ik kijk er echt naar uit om dit ook voor Sophie te doen.. nog even wachten! @All.. Ik heb jullie verwaarloost.. sorry meiden! Druk druk druk.. Hier gaat het super goed. Ze huilt niet meer (af en toe ivm het sprongetje die ze nu maakt).. vorige week heeft ze de eerste prikken gehad en dat ging prima.. een klein huiltje. Zo stoer vond ik dat! Nog tot 31 dec WAZO maar dan wordt het WW.. ga maar vast zoeken.. er is w.s. toch niks te vinden..
@ Red: Fijn dat alles toch nog op z'n plek is gevallen Slaap lekker! @ Gaby: ja was idd tandartsassistente, ben aan het kijken naar iets administratiefs, maar ik bekijk het per vacature, misschien kom ik wel iets anders heel leuks tegen! @ Ukkie: ja idd zonde, maar ja ik zie wel of ik het morgen al weer opnieuw doe, ga me eerst storten op die 2 sollicitaties, dat wil ik gedaan hebben anders zit ik er de hele week tegenaan te hikken! Wat deed jij voor werk? waarom heb je nu geen werk meer?
hallo meiden!! ik ben hier weleens eerder geweest!! maar door omstandigheden niet meer meegepraat! maar zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen!!