Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. dat komt doordat jij dat verdiende opbasis van 38 uur en ik op basis van 32 uur.. mijn uurloon is dus hoger dan die van jou. Daar gaat het om ;)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo de pregnyl zit er al in hoor.. wat best grappig is.. is als k morgenvroeg een zwangerschapstest zou doen.. deze gewoon postitief is.. door de pregnyl..

nou ik ga lekker slapen.. fijne avond..

tot morgen..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: oww ik dacht dat jij 40 uur werkte omdat jij zei dat je 20-24 uur wil gaan werken en dus 24 uur inlevert... ja daar zit t verschil dan idd...

@ Gaby: Hmmm lijkt me niet zo leuk om op die manier een posi test in handen te hebben... Slaap lekker meid!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum hopelijk valt het dan toch mee, mijn zwangerschapsuitkering viel ook mee dacht dat het 400 zou zijn maar kreeg 700

@ gaby oh echt wat raar nou maar hopen dat je over 3 weken gewoon positief test vanwege een beebje in je buik

Ik ga ff douchen

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Kom ff gauw iedereen een goede nachtrust wensen! Heb niet zoveel gelezen en wat ik gelezen heb, daar heb ik niet zoveel verstand van :p (over werk en inkomen etc)

Probeer morgen weer te reageren als t van Yentle mag :D ;)

Slaap lekker allemaal!

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Trusten gaby!!

IK ga ook zo.. manlief geeft Sophie haar avondfles en dan gaan we het bed in! Fijne avond allemaal!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Hoop idd ook dat het mee gaat vallen, als het maar niet tegenvalt haha! ow dat was ook mooi meegenomen bij jou! ik kreeg 283 euro per week... (als het goed is a.s. woensdag nog 1x
    Douche ze en slaap lekker!

@ Kristel: Slaap lekker meid!

Ik ga er ook vandoor, vriendlief is thuis en ben t zoeken naar vacatures beu!
    Slaap lekker allemaal!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    yeah ik zie dat ik eindelijk eens goed gegokt heb..haha

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum ik ken het dan word je vacature chaggie haha ik heb er vandaag ook weer een uur achter gezeten wel met resultaat 2 sollicitatie's eruit :)
    ik ben nu ook voor gehandicapten, autistisch en ouderen aan het kijken en niet alleen kinderopvang

Ik heb lekker gedouchd en ruik niet meer naar babykots (ayden had een beetje op me gespuugd namelijk
    en kruip nu lekker onder de wol ik duim dat de groentehap en erna nog 100 cc melk hem de nacht door krijgt :) kan mama ook is slapen haha

ben zo benieuwd of morgen blijkt dat ik wel recht heb op iets dat zou wat zijn zeg.

weltrusten allemaal

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hier is 't alweer vroeg dag :( ben gelijk maar met manlief van bed af gegaan. Zo de hond uitlaten en wasje ophangen en dan kan ik er vandoor.

@Kim, hoop dat je nog ergens recht op hebt!
    @Mum, hoe kan 't dat je weekgeld voor zw.uitkering lager is dan je loon wat je verdiende? Ik meende dat je 100% krijgt.
    @Ukkie, zo dat is een mooi loon! Ik zit denk ik op 1100 euro voor 30 uur. Heb contract voor 30-35 maar kom bijna niet over die 30 heen alleen als 't heel druk is.
    @Lana, welkom! Hier nog een kraamverzorgster ;)
    @Kristel, zal je foto nog even bekijken.

Tot vanavond! Moet vanavond ook nog naar de vk.

11. gaby1986

goedemorgen..

mum: niet dat ik dat ga doen hoor.. hoef voorlopig nog geen test te zien..

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen!

@ Red: Je verdient nog best netjes. Ik haal dat helaas niet meer. :(

@ Gaby: Duim... duim... duim... :)

@ All: Goedemorgen! Gisteravond heb ik Levi na zijn badje, de fles gegeven om 8.30 en hij heeft zoals vanouds doorgeslapen tot vanmorgen 6.00uur. Jeej! Helemaal trots op m'n mannetje.
    Hij is weer snotverkouden, dat is wel een nadeel van het kdv.
    Nu is hij weer bij oma. Dan kan ik vanavond weer aan de strijk. ;)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb nu al hoofdpijn van die stomme CAO. Wie heeft er hier hogere Word gestudeerd? ;) hahaha :)

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    chamar: wauw wat super zeg, gefeliciteerd had het nog niet gelezen, donderdag mijn eigen lappie weer terug dus hoop er wat vaker te zijn

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Chamaro: Jeeeeeej gefeliciteerd! Ohhh ik verlang ook zo naar m'n 2e zwangerschap.... Maar Daan en ik moeten eerst weer eens wat aandacht voor elkaar krijgen. En verhuizen.... maar dat staat nu in de planning. :)

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen!

@knarboor: Dank je wel ;) Beter dat je donderdag je eigen laptop weer terug hebt zeg!
    @debby: Dankee! Ja idd dat is wel belangrijk..Ik ben echt blij dat onze verhuizing er al op zit haha..Hoef ik me daar geen zorgen meer ovr te maken ;)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Chamaro: Dat kan ik me voorstellen. Daan zijn stiefvader vroeg al wanneer er een 2e kwam. hihihi Leuk he!

18. gaby1986

ik ga de hond maar eens even in de tuin doen.. en dan een boterhammetje maken.. en aankleden..

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @debby: Jaa dat is zeker leuk ! :D Wanneer gaan jullie verhuizen?

@all: Ik heb de verloskundige gebelt en die moest lachen die vondt het wel snel maar heel leuk! En 22 december kan ik heen..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Als we het huis voor april verkocht krijgen, dan per april... anders zo snel mogelijk.
    Donderdag komt de makelaar langs. Ben benieuwd hoeveel we ervoor kunnen krijgen.

Deel Deze Pagina