Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Of deze??? wat vinden jullie??

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby nou dan ga ik hem zo maar is opzeten maar frnak is nog aan het bellen.. mannen..

@ukkie leuke foto alleen vind ik het zonde dat het kleed rood is zo zie je de kerstmuts minder goed ;)
    en ze meoten wel een zwemluier om ja, bij kruidvat hebben ze de kleinste geloof ik ,want ryanne had een ander merk en die begonnen pas vnaf een kilo meer.. ik doe er altijd nog zijn zwembroekje overheen.
    je hebt ook speciale zwembroeken van stof waar zo'n luierstof in zit.. kan je heel makkelijk bestellen op internet ff bij google intikken

geloof dat meneer klaar is met bellen, kan de film beginnen :D

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    verkeerd gehoord, is nog steeds aan het bellen

oh trouwens nog wat.. heeft iemand nog is iets van mecha gehoord?? komt ook nooit meer online

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ kim.. thansk voor de tip! Misschien dat ik de achtergrond nog ga photoshoppen.. ben er nog niet overeens.. en rood rood.. ach het is kerst!! :)

mecha is er inderdaad nooit meer...

en gisteren las ik ook iets over een ruzie.. wat is er gebeurt? Kan iemand me dat vertellen? Of PB-en??

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma: Jaa mooi huisje he..Je mag wel een keer komen kijken haha je woont toch dichtbij :p Neem je Jorick mee! :D hahaa
    Vindt je de meubeltjes meevallen? Ik vind ze niet mooi :p

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha het lijkt hier net alsof ze karate doet :p

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dames ik ga er vandoor.. k ben er morgen vroeg nog wel ff..

fijne avond.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Heb wel gelezen (de hele dag door kleine beetjes) maar t is helaas niet blijven hangen, sorry!
    Yentle heeft ook veel gehuild vandaag, heeft heel erg moeite met poepen en ja, dat doet pijn.. We geven al extra water in de fles, maarja, ze drinkt nog steeds niet de flessen helemaal leeg dus dat extra water heeft dan ook weinig nut! Doen ook al 2x per dag een theelepel olie erdoor en nog gaat t moeizaam..
    Echt zielig :(
    Nouja, we moeten vrijdag toch naar de kinderarts weer dus dan ga ik t hier ff over hebben!
    Net nog ff snel naar de ikea geweest (kinderstoel gekocht) en nu ga ik ff met haar in 'bad' :) We hebben geen bad, maar wel een diepe douchebak die ik gewoon vol laat lopen :p

Hopelijk gaat t morgen beter en kan ik weer ff meekletsen :)

Slaap lekker allemaal! *zwaai*

p.s. Juffie: Mooi verhaal meid! En best snel gegaan nog, gelukkig :D Fijn dat je niet ingescheurd of ingeknipt bent!
    Ben benieuwd naar hoe jullie mannetje eruit ziet! :D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: die schuimfoto, ja vind 'm wel leuk maar niet echt voor op canvas, wil wel een lachje in de kamer :D have fun met film kijken! welke foto was het nu geworden voor op de kerstkaart?

@ Ukkie: ja heb vandaag 1 sollicitatie de deur uit gedaan, dus ben benieuwd... was wel maar voor 8 uur, maar kan voor de rest echt niks vinden dus zal open sollicitaties moeten gaan doen, vind dat altijd zo lastig!
    Zwemluier MOET niet, maar ik heb een zwembroekje met "ingebouwde" zwemluier hahaha plas houdt dat niet tegen maar als ze poept wel (al betwijfel ik dat ook hihi)
    wat een superlieve foto voor op de kerstkaarten... dat voetje hihi

Nee idd al een tijdje niks meer van Mecha gehoord...

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: He wat zielig voor Yentle zeg..:( Hopen dat ze snel weer normaal kan poepen!

Trusten!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Hier geef ik Dimara gewoon een flesje puur (lauw/warm) water als ze niet of moeilijk kan poepen, ik kan er de klok op gelijk zetten een half uurtje naderhand heeft ze een poepbroek, zonder moeite! misschien dat eens proberen...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik denk trouwens dat het toch de foto wordt met het eerste lachje... vriendlief is alleen bang dat hij in kleur vervaagd door t licht... zou het mooi zijn in zwart wit of in Sepia?

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    kristel.. sneu is dat he! bah.. sophie heeft dat ook hoor! en ik heb de tip van Mum uitgeprobeerd en daarna ( wel iets langer als een half uurtje) poept ze.. nu heeft ze een beetje een ritme en poept ze om de dag een flinke luier vol ;)

Wat betreft slapen.. hier slaapt sophie van half 8/8 uur tot half 11 en dan slapend een fles en dan slaapt ze door tot ongeveer 7 uur... en dat doet ze nu al 2 weken.. ben echt trots op haar!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo wordt ie in Sepia, vind ik opzich toch wel errug mooi... wat vinden jullie?

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    die is echt mooi mum!! :D

16. JoJo86

JoJo86 Lid

26 jul 2008
    35
    0
    0
    bij Arnhem
    hooi iedereen!

@ Mum: vind de foto heel mooi zo!maar weet natuurlijk niet hoe hij origineel is..

@ Kim:mooie fotos!

ben vandaag lekker met een vriendin naar de stad in Arnhem geweest.zag zoveel leuke babyspulletjes,maarja,kan daar moeilijk tussen staan kijken als er een vriendin bij is ;)
    heb wel leuke knutselspulletjes gekocht,dus voor ik moest werken maar ff aan mn scrapbook gewerkt :D

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    mUm.. die is echt super mooi!! zeker in deze kleur!

Nou de kaart is klaar.. dit wordt het en dan een dubbele kaart.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: thnx :D

@ Jojo: Dankje meid! hieronder het origineel...

@ Ukkie: Mooie kaart meid!

19. JoJo86

JoJo86 Lid

26 jul 2008
    35
    0
    0
    bij Arnhem
    @ Mum: ik vind hem origineel ook mooi,maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je hem hangt en wat voor kleuren de omgeving hebben.als sepia dan mooier staat zou ik dat doen

@ Ukkie:die is leuk geworden!!

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Thanks allemaal!

Deel Deze Pagina