@ Jojo: wij hebben veel aardetinten in de woonkamer waar hij komt te hangen dus Sepia zal wel heel mooi staan... we zijn met het origineel een beetje bang dat de kleuren gaan vervagen met de tijd...
Nog heel ff dan voordat ik mn bedje in duik: @Mum: T is een goeie tip! Maar ben bang dat ie voor Yentle niet echt geschikt is.. Ze doet vaak zo 2 uur over een fles (en dan nog laat ze vaak 50-80 staan, overdag dan, 's avonds drinkt ze vaak heel veel). Als ik dan tussendoor ook nog water moet geven dan komt ze straks helemaal niet meer aan haar voeding wat ze op een dag moet krijgen (water vult namelijk ook) en dan ben ik de hele dag bezig met drinken geven en zij met drinken.. Ik zal t morgen wel eens proberen, maar ben echt bang dat t niks wordt.. Ze poept overigens wel elke dag, maar t gaat heel moeilijk, t is ook echt keihard. Vanochtend ook, dan is ze 15 min aan t persen en dan zit er 1 klein keuteltje in de luier. En zodra ik tijdens het verschonen haar billen afveegde ging ze keihard huilen Ik vind trouwens de foto in sepia heel mooi! Zo is t wat rustiger qua kleur en ik hou er sowieso wel van @Ukkie: Hehe, kung fu fighting christmas Leuke kaart! @All: Ik duik mn bedje in, ben kapot!
@Mum: een canvas doek verkleurt niet hoor! Heb hier al dik 2 jaar een paar doeken hangen in verschillende kamers en nog geen verkleuring te zien. Leuke foto! @Kristel: vervelend dat ze zo'n last heeft. Hopelijk kan ze snel weer goed poepen! @Dees: ga je de uitgerekende datum nog redden denk je? @Gaby: succes morgen meis! Hoop dat de punctie meevalt en dat er 3 hele mooie, goeie kwaliteit eitjes uitkomen.
@ Kristel: Dimara dronk ook maar 30cc water ofzo hoor (was precies genoeg voor een soepele poepbroek), dan had ze door dat het geen melk was haha, en daarna kreeg ze meteen haar flesje en daar liet ze dan steeds precies van staan wat ze aan water op had haha, ze poepte ook elke dag maar idd zoals jij zegt met heel veel pijn en moeite... t is de moeite waard om t te proberen lijkt me, hoop dat het wel werkt en ze weer goed kan poepen! maar 2 uur over een fles doen? pfff dat is iets! Slaap lekker!
@ Dreamer: hmm dan zijn de doeken van de action toch van hele slechte kwaliteit want ik heb hier ook 2 doeken hangen en degene die het dichtst bij het raam hangt is toch enigsinds verkleurd ten opzichte van de ander helaas... maar buiten dat vind ik 'm in Sepia ook mooier hihi
ik zou idd ook sepia nemen als je aardetinten in huis hebt zo,ik ga ff inspiratie opdoen voor mn scrapbook,hoop dat ik er ook ooit eentje voor een kindje van ons mag maken
Ik heb mn doeken van herinnering op linnen (dacht ik) Zijn foto's met heel veel kleur (buitenfoto's) Sepia is ook heel mooi! Ik had je nog willen aanraden om het roze shirtje roze te laten en de rest sepia (kijken of het leuk zou staan) Je bent toch aan het fotoshoppen dus zou een leuke uitdaging geweest zijn
@ Jojo: volgens mij ben jij errug crea bea... hoop dat je snel kunt scrapbooken voor jullie wondertje!
@ Dreamer: heb 'm nu ook besteld op www.herinneringoplinnen.nl via een tinteling (kerstpakket van vriendlief vorig jaar) zal idd eens gaan fotoshoppen, kijken of dat leuk is... vind het wel lekker rustig om 'm op canvas geheel in Sepia te hebben, maar misschien print ik 'm zelf wel mooi uit voor op de slaapkamer ofzo... Ik ben er meteen vandoor, moet nog even de luiertas controleren, ga morgen na het babyzwemmen meteen door naar een vriendin, ff op de koffie en misschien ff de stad in met onze meiden! Slaap lekker allemaal!
@mariss, lijkt me gezellig we zitten idd best wel dichtbij elkaar. zal je wel eens pb-en @Kristel, heeft het misschien niet te maken met dat ze nu groeten/fruit hapje krijgt? jij was daar toch mee begonnen of was dat iemand anders? J poept nu een 1 keer per dag, soms om de dag. eerst was het elke voeding haha. Hij heeft er nooit last van gelukkig. zo even snel hoor, sorry dat ik verder niet reageer.. mooie fotos ukkie en mum! Ik vind de sepia ook erg mooi mum. ben er weer vandoor, we zijn filmpje aan het kijken. J ligt heel braaf al vanaf 19:30 te slapen
Ben er toch nog even stiekem, laptop in bed. Kimo is toch nog ff aan t douchen dus heb nog ff tijd @Mum: Nouja, t is niet zo dat ze altijd 2 uur over een fles doet, maar wel regelmatig, vooral 's ochtends de eerste 2 flessen. Dan drinkt ze eerst 80-100 in een keer, dan heeft ze een half uurtje pauze nodig, dan drinkt ze weer wat en dan heeft ze weer pauze nodig en dan drinkt ze t laatste beetje. Zal ze wel van mij hebben, ik ben ook geen grote eter 's ochtends Maargoed, ik ga het iig proberen morgen! Doe t dan alleen wel met thee (hele slappe rooibosthee), ik gaf haar dat laatst ook een paar keer omdat ze zo weinig binnen kreeg en vocht belangrijk is (gewoon water drinkt ze niet graag en heb geen zin in worstelpartijen) en dat vond ze wel lekker! Hopelijk werkt t, want t wordt steeds erger met poepen (komt door de Neocate) en zie t niet zo zitten om haar daar straks ook weer meds voor te moeten geven ofzo
@ Mum: ik doe mn best om crea te zijn..is ook wel handig met mn werk vind ik zelf zijn er meer mensen die gerookt hebben?? ben een paar weken geleden gestopt en heb het er nog best moeilijk mee..mis echt iets als ik ergens mee bezig ben,zoals nu.normaal rook ik even een sigaretje als ik achter de laptop zit of tv kijk.pff,nu eet ik.verschrikkelijk!
@Emma: Nee, daarvoor had ze al moeite met poepen (sinds ze Neocate krijgt), maar toen dronk ze beter dan nu. Ze krijgt overigens niet elke dag een hapje hoor, ik geef t nu 3x per week ofzo. Ach, t is moeilijk allemaal.. Hopelijk werkt t gewoon met wat extra vocht! (wat ze ook door haar groentehap krijgt, expres. Ik maak t met wat wortel (iets anders krijgt ze nog niet) wat liga en verder gekookt water) Zo zo, Jorick slaapt goed! Hebben jullie ook lekker een avondje voor jullie zelf Hopelijk blijft ie lekker doorslapen!
@jojo: Ik heb 8 jaar gerookt Ben gestopt dmv acupunctuur en heb nergens last van gehad! Na de zwangerschap heb ik een aantal weken weer gerookt (niet zoveel als eerst!), Yentle heeft de eerste 12 weken heel veel gehuild (vaak wel 18 uur per dag) doordat ze koemelkallergie heeft (waar we dus na 12 weken achtergekomen zijn) en toen was ik zooo gestresst door al dat gehuil dat ik echt verlangde naar sigaretten. Nu rook ik alweer een hele tijd niet meer en heb er ook geen behoefte meer aan
en je bent echt cold turkey afgekickt zeg maar?? ik vind het echt verschrikkelijk moet ik zeggen.heb 9 jaar gerookt en niet weinig ook.maarja,na verloop van tijd moet t beter gaan ,toch? welterusten iedereen!!
zo kletsen jullie ff 3 pagina's vol op een avond @Mum: mooi zo in sepia @ukkie: tweede vind ik mooier (oh zie dat je die gedaan hebt ) ruzie ging over sammie... @mecha: geen idee die zal ook wel op ontploffen staan inmiddels @canvas: hema he @juffie: jokkebrok hihi nee hoor groot gelijk....beter dat alles goed is gegaan...ben ook wel benieuwd hoe groot en zwaar jullie manneke was @Red: weet jij dat..in het ziekenhuis krijgt een grote baby toch elke keer een prikje om de suikers te controleren...maar thuis doen ze het niet waarom is dat eigenlijk (dat ze het in het ziekenhuis wel doen en thuis niet??) wat fijn dat alles goed was bij de vk... @kim: ah wat een lieffie zeg...kan niet kiezen tussen beide vind ze allebei mooi voor op canvas @jojo: hier ook bijna zes jaar gerookt en nu bijna twee jaar gestopt. van de ene op de andere dag...ik ging ook eten en kwam vijf kilo aan..kan niks anders dan doorzetten meid...het is moeilijk ik weet het (rookte ook pakje per dag) maar er komt een tijd dat je het niet meer mist... @all: ik ga mijn bed opzoeken...ben al weer veel te lang opgebleven....truste meiden
@emma: Ja dat moet je doen!! lijkt mij ook erg gezellig.. Zoo ik ga nu ook op bed..Want ik ben echt heel erg moe.. Tot morgen! trusten..
Ff snel @ kristel en olijfolie door het hapje dat kan ook helpen @ mum die sepia vind ik het mooist ik reageer morgen op de rest weltrusten