Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje ahh zielig is dat als ze zo overstuur zijn he
    hier ook met 1 vinger aan het typen haha :D

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen!
    heb wel bijgelezen maar even geen tijd om overal op te reageren dus sorry wie ik vergeet!

@Juffie, wauw wat een mooi mannetje! Wat slecht zeg hoe dat is gegaan de eerste dagen...Lukt de bv nu wel? Hij is dus niet binnen het uur aangelegd, hadden ze je ook wel mogen vertellen dat je de bv eerst weg moest doen. Lijkt me echt niet leuk zeg als je kindje zo snel word weggehaald..
    Nou meid geniet van jullie mannetje :D en rust goed uit he!

@Kim, succes met je sollicitatie, hoop dat het wat is! Zou ideaal zijn he!

@Knarboor, hoe was het op het cb?

@Ryanne, werkse!

@Gaby, succes vandaag met de punctie! Hopelijk is het niet al te pijnlijk en gaat alles goed.

@sterretje, vervelend he die prikjes..maar lekker rustig aandoen idd.

@Bos, goed dat je schoonzusje meteen is doorgestuurd.. hier laat de ha je dan eerst nog een jaar doorlopen (moest ik ook)
    Hoe is het met je hoofdpijn?

@red, nou dan doe je er in elk geval alles aan, het gaat ook vooral om het inmasseren, dat bereid de huid enigzins voor op de rek ofzoiets. Hopelijk gaat het meevallen!
    Werkse vandaag! Hou je het nog een beetje vol?
    Handig rauwe bloemkool haha, hier kreeg ik laatst rauwe boerenkool voorgeschoteld ;).

@all,

Wat hebben veel kindjes kma he trouwens?! Ik heb een keer een filmpje gezien van zuiveloffline.nl en daar werd verteld dat 70% van de mensen in eerste instantie kma hebben. Best veel vind ik.

Wat doen jullie met kerst allemaal?
    Wij vieren eerste kerstdag op het schip van mn zus en haar vriend met de hele fam, we blijven ook slapen want ze liggen in amsterdam. Tweede kerstdag bij m's familie, blijven we ook slapen want het is een uur rijden. Best wel druk maar wel gezellig:)

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kerst: Wij vieren 1 kerstdag bij mijn ouders..Gaan we kados uitpakken en lekker eten..2e kerstdag komen mijn schoonouders, schoonzus en der vriend..en dan gaan wij ook lekker eten. :D
    Verder niks bijzonders

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kerst hier op kerstavond met mijn fam eten en cadeautjes voor de kids
    1ste kerstdag gaan we bij mijn schoonvader en fam eten
    en 2de kerstdag brunch met schoonmoeder en schoonzusje en haar man, de rest van die dag lekker met z'n 3tjes
    ff naar het bos wwarschijnlijk, lekker eten en cadeautjes uitpakken :D

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kerst wij vieren 1e kerst bij mijn ouders met mijn oma en mijn broertje, dan doen we wat cadeautjes enzow en gaan we denk ik gourmetten.
    2e kerst komen frank zijn ouders hierheen en gaan we samen met mijn ouders en nog wat mensen de stad in op het vrijthof en lekker wat in de stad eten.

ik word trouwesn echt gek van mijn broertje, hij gedraagd zich echt als een puber van 16 en word deze week 20 jaar grr:x kan me zo kwaad maken hoe hij met zijn eigen gezondheid omgaat, hij weegt sinds dat hij terug komt van afghanistan weer 105 kilo en was 90 kilo en blowt een paar keer per week.. hij doet overal lakoniek over, maar zit nu wel op de zelfde kazerne waar mijn vader ook vaak moet werken en zou het echt rot vinden als mijn vader straks een slechte naam krijgt door hem.
    had hem gister al gebeld dat hij is moet gaan nadenken maar of het aankomt.. :(zegt tie ja wil lekker genieten voordat ik weer in maart voor 6 maanden naar afghanistan moet maar vind dat geen excuus om je zo te laten gaan..
    gelukkig komt mijn vader over 2 weken thuis kan hij hem weer ff goed aanpakken

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er weer.. Heb haar net even wat slappe rooibosthee gegeven (zodat ze ook wat extra voxht binnen krijgt ivm poepen) en ze heeft 50 cc gedronken ervan! :D Hopelijk helpt t!
    Daarna weer in bed gelegd, maar t lijkt erop dat ze weer niet in slaap komt..

@Kerst: Hier beide dagen thuis, eerste kerstdag met ons 3tjes en 2e kerstdag komen schoonouders, schoonbroer en schoonzus eten..

sorry, moet weer gaan.. ze is weer helemal overstuur!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim wat rot dat je broertje zich zo gedraagt zeg
    Ook al moet hij straks weer naar afghanistan, dat is idd nog geen reden om je zo te gedragen nu nee
    Lastig zeg zo, hopelijk heeft je telefoontje hem idd aan het denken gezet!
    Wat fijn dat je vader trouwens bijna weer thuis komt, dat is echt super!

HIer kylian maar ff op bed gelegd, hij heeft net 100cc water op, dat wilde hij wel dus heeft hij toch wat vocht binnen
    Hij had ook weer wat verhoging al, dus zal strakjes wel weer stijgen nog
    Hij huilt nu wel, maar ja moet ff om in slaap te vallen
    Vind het echt rot dat hij zich zo ziekjes voelt :(

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,
    Even een snelle reactie. Heb niet alles bijgelezen, maar zag dat ik wel wat heb gemist zeg!!!

@ gaby, veel sterkte weer tijdens deze spannende dagen!!! Ik ga voor je duimen dat het deze keer goed komt!

@ juffie, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!! Grappig, die naam staat bij mij ook op nr1 voor een jongetje :) Fijn dat de bevalling zo goed is gegaan en dat je er zelf ook nagenoeg zonder scheuren uit bent gekomen! Wel erg jammer dat de kleine daarna gelijk mee moest naar de kinderafdeling. Echt l*llig dat het je niet was verteld! Wat een mooie donkere haartjes! :D

@ mariss, wat zie ik nu? Zwanger?! Gefeliciteerd zeg!!!! Wauw :) Op een voorspoedige zwangerschap maar weer!! Heb je al last van kwaaltjes?

@ kim, moet je broertje in maart alweer weg??????!!!!!!!

@ all, sorry ik moet weer werken! Reageer binnenkort echt weer wat uitgebreider!!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel wat fijn datze de thee op heeft zeg!
    Hoop echt dat het scheelt voor het poepen allemaal!
    Balen dat ze nu niet wil slapen, hopelijk gaat het zo snel beter, succes!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nen succes met werken meis!
    Hoe ga jij de kerst dit jaar vieren?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Sterretje: nee geen test gehaald ga ik niet doen ook hoor...wacht het nog wel ff af..

@kma: ja vind 70 procent ook veel inderdaad

@kerst: eerste kerstdag gaan we naar mijn schoonouders...tweede komen mijn ouders en zus hier heen.

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos gewoon rustig afwachten dan meis!
    Je kan altijd nog een test doen als het veel langer duurt

Zo kylian slaapt gelukkig, kan hij ff bijkomen
    Hopelijk wil hij straks wel weer gewoon wat drinken
    Zelf zo ook maar eens wat eten dan, misschien lekker een eitje bakken als lunch, mmm

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel succes met yentle

@sterretje ja dat hoop ik ook maar ja bij hemis het oor in oor uit..
    gelukkig heeft kylian wat water gedronken is toch goed omdat hij koorts heeft.
    hopleijk knapt tie op van een beetje slaap dat is het beste voor zo'n kleintje

@nen ja hij gaat vrijwillig omdat hij nu geen bermbommen meer zoekt met die groep maar nu in een opleiding zit in woensdrecht met honden bommen opsporen en die gaan in maart en dan mag hij mee hij moet niet. maar hij wil graag en omdat het de laatste lichting ofzoiets is moet hij inplaats van 4 maanden 6 maanden.. maar hij doet het alleen voor het geld omdat tie dat andere van dit jaar alweer erdoorheen gejaagd heeft. stom van hem
    werkse meid

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ze slaapt eindelijk.. Dus ik neem t er even van en ga eten! Ben ik namelijk nog helemaal niet aan toe gekomen..
    daarna ff kijken of ik een begin kan maken met de kerstboom.

Fijne dag allemaal en hopelijk kan ik later nog ff meekletsen :)

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: Jaa dankjewel!! :D Hmm kwaaltjes wil ik het niet echt noemen..maar ben alleen moe en het borrelt zo af en toe in mijn buik..;) Maar het kan nog komen he..:p
    Hoe gaat het met jou?

Werk ze!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    is nu je achtergrondafbeelding weg van de nieuwe hyves :S vind het echt stom uitzien zo

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Achtergrondafbeelding? bij m ij staat ie er nog

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @hyves helemaal veranderd allemaal weer he, vervelend!

@kim gaat hij vrijwillig! Dat hij dat doet!
    En nog een half jaar ook, lang zeg!

@mariss hoe si het met verven?
    Al aan een volgende laag begonnen?
    Hoe begon je vorige zwangerschap, had je in het begin toen erg last van dingen?

@kristel gelukkig slaapt ze nu
    Leuk de kerstboom, hier staat die ook weer, vind het altijd zo gezellig!
    Succes!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Roken: ik heb 12 jaar gerookt.
    Ben cold turkey gestopt en rookte 2 pakjes per dag.
    Geen seconde moeilijk mee gehad.
    Niks aangekomen of wat dan ook.
    Ben nu bijna 2 jaar gestopt (januari)

@Juffie: wat slecht dat ze je niet goed hadden voorgelicht!
    Mooi kindje!

@Ryanne: ahh carnaval, dat kennen we hier niet :p

@Mum: ik heb 2 verschillende ervaringen met herinneringoplinnen.
    Het eerste doek was echt super (megadoek van 125x75)
    Maar daarna gingen ze de kwaliteit 'verbeteren' en dat hadden ze beter niet kunnen doen.
    Heb toen wel 3 doeken terug moeten sturen omdat er gewoon verf van de hoeken af was!
    Hoop dus dat ze het sinds die tijd wel weer verbeterd hebben.
    Goed je doek nakijken en als je niet tevreden bent mailen, krijg je gratis een nieuwe.

@Agneta: balen dat Julie KMA heeft!
    Verklaart wel waarom ze huilerig was.

@Sterretje: ahh zielig dat hij er zo'n last van had.
    Lekker een dagje samen is ook wel fijn!

@Kim: ik ken heel veel jongeren die zo doen na een uitzending.
    Alsof ze de 'schade' moeten inhalen ofso.
    Moet zeggen dat ik bij veel van die jongens het idee heb dat ze de vrijheid niet aankunnen, want op uitzending mogen ze veel dingen niet natuurlijk.
    Hoop dat ie snel normaal gaat doen meis!

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

juffie!!

Gefeliciteerd met je mooie ventje!! wat een poppetje!!!

Deel Deze Pagina