@maris ja de achtergrond afbeelding die ik had komt nu niet meer en bija ndere is het ook allemaal wit :S @sterretje ja vertel mij wat maar voor een 20 jarige is dat geld gewoon een hoop geld en hij heeft geen vriendin dus hem maakt het niks uit. maar ik heb me voorgenomen me minder druk te maken erom. hij kiest er zelf voor. @kristel veel plezier met je kerstboom @mum dat photoshop was toch sc3?? en waar moest ik dat ookal weer downloaden ik kreeg net trouwens al de kerstkaarten binnen die ik gister besteld had dus ga zo maar enveloppen schrijven kan ook het adres op de anzichtkaart doen maar dan beschadigd de kaart misschien en vind eht niks dat jan en alleman dan de kaart zien met aydens foto erop. oh en ik kreeg ook een uitnodiging voor volgende week vrijdag op sollicitatie gesprek te komen had hem 13 november al verstuurd is als activiteitenbegeidster op een verzorgingstehuis en dat lijkt me dus zo leuk. dat stond bij mij op 1 maar werd altijd intern opgevuld dus had ik niks aan en ben in februari ook op gesprek geweest op een andere locatie maar toen was ik zwanger en hadden ze niks aan me. ik ga ff een eitje bakken en ayden uit zijn bed halen, die is weer wakker
zo ff verhaaltje typen. punctie is me erg tegengevallen.. heb echt veel pijn gehad. in de rustkamer na de punctie.. kwamen ze vertellen dat ze o zaadjes gevonden hadden bij joey.. joey moest dus nog een potje inleveren.. en als daar ook geen zaadjes uit kwamen kreeg hij een spoed tese behandeling.. maar gelukkig genoed zaad in potje 2.. ik had trouwen 5 eicellen heb wel erg last nu van mijn buik..
@gaby wat goed meis, 5 eitjes, wow! vervelend dat je nu zo'n last hebt, dikke knuf! Maar het zit er weer op meis, je hebt het weer geklaard! Goed gedaan! weet je al wanneer de tp is?
@gaby, wat goed dat je 5 eitjes had! En gelukkig waren er toch zaadjes gevonden. all, sorry verder even geen tijd..mannetje slaapt niet vandaag...*zucht*
@gaby oh das wel snel gelukkig! spannende dagen dus! Word kerst test dag dan? @emma vervelendf dta hij niet wil slpaen zeg, sterkte met het mannetje!
@Gaby: hebben ze uit 3 follikels 5 eitjes gehaald of zijn er meer follikels aangeprikt? Nette score hoor! Hoop dat ze van goede kwaliteit zijn alle 5. Wat een stress zullen jullie gehad hebben zeg! En wat een druk zal er bij Joey op gestaan hebben. Gelukkig was een TESE niet nodig! Want dan had je kerst er heel anders uitgezien. Meis, ik ga duimen dat er 5 8cellige emmies ontstaan! Mag je er 2 laten terugplaatsen nu? Zou je dat willen als het kan?
dreamer nee ze hadden nog wat kleintjes aangeprikt.. en was wel ff schrikken ja... en we laten mits t mogelijk is weer 2 terug plaatsen.. n t testen is net na de kerst..
@gaby: wow wat goed zeg, 5 eitjes! Wel schrikken dat er eerst geen zaadjes gevonden waren! Jeetje, jullie zullen ontzettend gestressd geweest zijn. Weet je hoe t kan dat er niks in gevonden werd?? Hopelijk krijgen jullie een ontzettend mooi kerstkado! (posi test) @De rest: sorry, verder geen tijd Yentle moet weer ff vermaakt worden
@kristel je hebt het er maar druk mee zo @gaby ja wat kristel al zegt, je zou zeggen in een eerste lozing zouden naar je idee meer zaad in zitten dan een tweede, gek hoe het kan gaan Gelukkig dat ze er uiteindelijk iig waren Gaat het een beetje met je buik?
hoi hoi allereerst juffie gefeliciteerd!!!! geniet lekker met zijn 3en! hoe is het verder hier? desiree nog niet bevallen? gaby wanneer worden ze terug geplaatst? spannend!!! ik duim voor je dat het goed gaat. hier slaapt julie al vanaf 11 uur. echt lang weet niet of ik haar wakker zal maken og niet mijn bv is helemaal terug gelopen doordat ze spruw had. er kwam niets meer uit en nu ben ik vanaf zaterdag elke 2 uur aan het kolven en lijkt het beter te gaan.
@suus nog geen bevallings ideeen over je tot nu toe nee @agneta fijn dat ze zo lang slaapt zeg, heerlijk! Een heel gedoe zeker dat vele kolven nu, maar wat fijn dat het beloont word door meer melkprodictie nu weer, super zeg! Was wel pijnlijk zeker, de spruw? Oh had alleen julie het en niet jij ook? Hier kwam een van de poezen net binnen met een lam pootje, echt zielig Lijkt wel normaal te voelen, dus hopelijk alleen verstuikt Vraag me af hoe ze er aan komt, moet er niet aan denken dat ze door een auto of iets geraakt is
Zo ik ben er vandoor voor vandaag, gaan ff aan de slag hier, moet nog wat dingetjes gebeuren he! Fijne dag allemaal!
@sterretje je zou zeggen katten komen altijd op 4 poten terecht maar misschien deze keer iets verkeerd gesprongen. @gaby ik hoop het zo ik hoop het zo ik gaecht heel hard voor jullie duimen @agneta oh dat is minder, bij mij ging door het kolven mijn bv net helemaal omlaag totdat er nog maar 60 per keer uitkwam.. hier ligt ayden ook weer ff op zijn bed. ik kon eindelijk mijn eitje eten. viel bijna om heb bijna alle enveloppen al geschreven. nog een paar en dan morgen maar ff postzegels halen.
suus spannend wanneer de datum zal zijn vind je het niet jammer dat je niet gwoon gaat bevallen? ster nee alleen julie had het. ja gelukkig gaat het met de productie beter ik had me voorgenomen om tot minimaal 6 mnd bv te geven. hoe is het met jou?
Ze ligt weer op bed, hopelijk slaapt ze zo! Was bij mij op schoot al in slaap gevallen, maarja, toen stond ik op om haar in bed te leggen en toen schrok ze wakker Blijf dus nog even hierboven achter de pc zitten totdat ik zeker weet dat ze slaapt. Dan ga ik weer met de kerstboom verder @Agneta: Je bent nu dus op een koemelkvrij dieet? Hoe gaat dat? Vind je t moeilijk?