@ Bos: Hij komt eraan Geweldige foto zeg van je mannetje!! @ Kim: Heb je mijn adres gepb-t, ja lekker geshopt maar niet veel gekocht hoor... volgens mij hangt het in de lucht een beetje vervelende kindjes die niet willen slapen enzo, Dimara was ook al een beetje lastig vandaag! @ Red: Ik hoop echt dat je man zijn baan kan behouden hoor... ik duim ook heel hard voor jullie
@mum: oh wat een geweldige muts zeg haha hier ook al een kind die niet wilde slapen vandaag. hij heeft maar twee keer een uur geslapen en ff in de auto verder niet. normaal haalt hij in de ochtend vaak al wel twee uur. ik heb ff alles opgeruimd voordat vriendlief thuis komt dus ga mezelf ff belonen met spelletje spelen
@ Bos: Hij is leuk hé hmmm Lars ook al niet willen slapen... hopen dat het morgen bij alle kindjes weer beter gaat! Ik heb Dimara net een paar hapjes fruithapje banaan laten proeven... ze vond het echt heerlijk! ze snapt de bedoeling ervan ook helemaal! t wordt nog geen gewoonte, gewoon af en toe een paar happies proeven en van lieverlee een paar keer in de week en dan zo heel langzaam aan opbouwen... ga nu eerst even afwachten hoe ze hier op reageerd!
Kom ff iedereen een goede nachtrust wensen, ik duik mn bedje al in want ik ben kapot! Slaap lekker allemaal p.s. Mum, leuke muts! Ik heb er zo eentje voor mezelf haha, in t zwart, 2 jaar geleden een keertje gekocht Hebben ze die kleine ook in t zwart? Vind t namelijk wel leuk om samen met Yentle dezelfde muts te dragen
@ Kristel: uhmmm... weet ik eigenlijk niet... er staat me iets van bij van wel maar durf het niet met zekerheid te zeggen... Slaap lekker meid!
@agneta: Wat fijn dat het met jou ook goed gaat jaa december is hier ook de drukste maand haha..Ben net klaar met de kadoos.. @nen: Ja echt haha..Niet verwacht maar goed..Hoop dat jij ook snel een superverassing krijgt! Is je hartsikke gegunt..(ook de anderen natuurlijk!) @bos: Ja verven is gelukt. Nu alleen de commode nog haha..Dat is het meeste werk. Ja ik was met Chanell wel beroerd in het begin..Moet nu zeggen dat ik nu wel misselijk ben ( met chanell had ik dat 's ochtends) En heb nu ook kramp in men buik.. Leuk een fietsstoeltje! Die moet ik ook nog kopen..alhoewel ik bijna nooit fiets Ik wandel altijd haha.. @emma: Jazeker veel werk..en ik vind verven al niks aan haha..Pokkewerk..Maar goed idd komt vanzelf wel af haha.. Sorry ik heb geen ideeen voor je meid sorry @mum: Ja alleen de ledikant.. Commode moet nog..Ik wou eerst de ledikant af hebben zodat Chanell er weer lekker in kan slapen.. @all: Ik zal even de foto er op zetten van de ledikant..Zijkanten zijn nog wel blauw, maar dat is kunststof..mischien dat ik daar toch nog plakplastic op moet doen..Mum als jij daar goed in bent mag jij dat voor mij doen haha.. ik heb vanmiddag een leuk kerst setje gekocht..paar kerst slofjes en een mutsje met "baby" erop, slabbertje en een kerst sokje..haha..Als de kerstboom erstaat wil ik Chanell dat aantrekken en daar een kerstkaartje van maken @muts: Mag ik dan ook even showen met een muts?? hahaha Bekijk bijlage 34882
@ Mariss: haha ik ben er ook niet zo goed in hoor, maar heb toch altijd wel de euvele moed om t te proberen ben benieuwd naar het ledikant @ gaby: 3 eitjes is nog niet slecht toch?
Ik wil als het mag nog even 2 foto's showen haha.. Dit is Chanell op haar winnie the pooh mobiel Bekijk bijlage 34888
En dit is de laatste (oh wat erg dat ik hier zoveel foto's op zet ) Deze wil ik op canvasdoek boven de bank.. Wat vinden jullie ervan? Bekijk bijlage 34889
@mum: Jaa vast wel..En anders verzint mijn pa wel wat..Die is heel handig haha Nou idd ik kan niet wachten totdat ze gaat scheuren door het huis haha..Snel gaat dat he..
leuke foto's dan moet ik natuurlijk ook he is net alsof hij aan het boksen is haha @maris is mooi geworden, heb je het hele kamertje gedaan? @bos ja wij worden ook al "oud" whaha NOT!!! ik vind het heerlijk om jong mama te zijn maar tegenwoordig noemen 30ers zich jonge mama's en daar ben ik het niet mee eens want wat zegt dat over 20ers :S haha @red ik hoop dat je je uren kan behouwen @knarboor lekker gegroeid die kleine van jullie hoor. @mum thnx kan ik hem meteen in mijn adresboekje schrijven ik ga deze week echt nog een keer sporten begin een dik buikje te krijgen, is nu erger als 2 maanden na de zwangerschap heb ik het gevoel en ik wou dit weekend op een feest nog wel mijn korset aan maar wil neit dat ik er een buikje in heb dat is niet mooi. morgen maar keihard sporten haha en vrijdag ook nog.