Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: hahaha die Ayden "Wil je vechten? kom maar op... "
    sport jezelf niet meteen helemaal over de kop hé!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: elke keer als ik je manneke zie word ik verlief op zijn ogen haha...prachtige vent...ik ga de pc uitgooien voor vanavond...morgen ochtend naar de prenatal dus tot later..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Neem voor mij ff de blije doos mee bij de prenatal ;)
    Slaap lekker meid!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Chamaro

hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat leuk zeg!! Voel je je goed? Nog geen misselijkheden etc?

Even kort hoor; ga zo even rusten op de bank is goed voor de BV.
    Ik geef BV en flesvoeding ernaast, want het is nog niet voldoende. Vandaag heeft Johan een kolf voor me gekocht de medela van *slik* 300 euro. Een heerlijk apparaat, haalde de eerste keer 50 cc eruit, nu 15, 10 en net 20 cc. Elke anderhalve uur mag ik kolven. Verder leg ik Christian zoveel mogelijk aan, maar het is een druk ventje met zn handjes, verder heeft hij ook weinig pit om te eten. Ook met flesjes, hij wil liever slapen ;)

Vannacht was hij van 11.00 tot 3 aan het brullen, ohlalala! Hij had darmkrampjes en hoofdpijn. Van 3 tot 7 hebben we heerlijk kunnen slapen.
    Johan en ik hebben vanmiddag een uurtje geslapen, heerlijk. Alvast even voorwerk. Johan is nu 4 weken vrij. En ja ik heb een hele leuke kraamvrouw! Ze heeft veel goede tips en is heel aardig.

Nou bedankt voor de felicitaties, en ik zal snel weer wat van me laten horen! Ciao!

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    #68485 Chamaro, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    @kim: Nee alleen de commode moet nog ;)
    Mooie foto van ayden zeg!! stoere muts ook
    @agneta: dankjewel!! :D
    @juffie: Bedankt voor je felicitatie..Uhm Ja ik voel me wel goed ;) Alleen ben moe en was vanavond een beetje misselijk..Verder nog niet echt kwaaltjes :p

Wat een duur apparaat zeg haha..
    Beter dat Johan 4 weekjes vrij heeft zeg..Kunnen jullie lekker genieten! :D Slaapt Christian een beetje goed?

Zo ik heb de canvas doek besteld :D Ben benieuwd!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie jeetje wat een prijs pff niet normaal zeg.
    succes met de bv en je nachtrust

@maris oh oke veel werk he al dat verfen?

@bos thnx :D hij heeft ook hele grote bruine kijkers. is de eerste zonder blauwe ogen ik ehb de familie bevuild van frank whaha :p
    shopse morgen

ayden gaat morgen van half 12 tot 4 ofzow naar de creche want ik heb eerst een afspraak met die klant van herbalife, kijken hoeveel ze is afgevallen en vetmeten en dan om 3 uur een sollicitatie gesprek op dat kdv. ik hoop meer eigenlijk op die sollicitatie van volgende week vrijdag als activiteitenbegeleidster op een verzorgingstehuis dat lijkt me een vele grotere uitdaging dan weer als leidster op een kdv met een 0 uren contract.. ik ben natuurlijk heel blij als ik een baan krijg als ik, maar heb liever die andere. toch ga ik morgen mijn best doen want stel dat is alles waaruit ik kan kiezen dan pak ik het met 2 handen aan.
    vind het gewoon jammer met mijn diploma alleen maar kinderleidster ik kan gewoon veel meer dan dat en heb ook veel meer geleerd..

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Druk dagje morgen... hoop dat het gesprek bij t verzorgingstehuis ook positief is, en die je nog voor Januari laten weten dat je daar aan de slag kunt, als dat iets is wat je echt wil dan moet dat gewoon goedkomen! ik duim weer voor je!!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    pffff heb vannacht van 2 tot 5 klaarwakker in bed gelegen... waardoor t kwam weet ik niet maar ik kon gewoon niet slapen, nu ben ik helemaal op dus ga mijn bedje maar opzoeken!

tot morgen meiden!

Slaap lekker allemaal!

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum thnx al dat duimen moet toch effect hebben zou je zeggen he :D

ik ga afsluiten morgen idd een druke dag.

slaap lekker allemaal

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: Pff ja echt wel..Maar ja ben er nu eenmaal aan begonnen en wie A zegt moet ook B zeggen haha..;)

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

fijne avond...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Grr had via marktplaats een jurk gekocht, komtie binnen, is de hele naad kapot!
    Hoop dat ze mn geld terug wil geven, want hij was niet goedkoop!
    Bah, baal der echt van.
    Moest het even kwijt :p

@Gaby: dan zullen de 2 kleintjes niet goed geweest zijn denk.
    Ik hoop echt dat ze alle 3 goed gaan doordelen meis!
    @Eitjes van Gaby en zaadjes Joey: doe maar goed jullie best!

@Foto's van alle beebjes: ahhh wat schattig!

@Nen: morgen is het alweer de 10e.
    Alvast weer 1/3e van de maand voorbij!
    Dat het maar snel maart/april mag zijn he :D

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen

@chamaro, wordt mooi!
    @mum, je hebt 't maar druk met duimen ;)
    @foto's, geweldig zeg!
    @juffie, ja die dingen zijn niet goedkoop he. als christian erg druk met z'n handjes is, kun je 'm misschien in een doek 'inbakeren'. Gewoon in een omslagdoek met z'n armpjes langs z'n lijfje.
    @dreamer, das balen zeg! hopelijk krijg je je geld terug!
    @gaby, 3 is toch goed? duim duim!
    @kim, duim voor je dat je een baan krijgt!

'k zit hier te twijfelen of ik vanavond naar m'n schoonvaders verjaardag zal. manlief is morgen vrij dus die zal niet weer heel vroeg naar huis willen. 'k Heb tot nu toe elke dag wel wat gehad, laat thuis of 's avonds weg. denk er over om thuis te blijven, dan gaan we zondag nog wel even samen. 'k heb ook geen zin om de hele avond in de rook te zitten.

we zullen weer 's zien wat deze dag ons brengt ;)

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

dreamer; ik hoop t ook.

all: hier redelijk goed geslapen.. heb nog wel last van mijn buik.. dus nog maar een beetje rustig aan doen..

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby; doe inderdaad nog maar ff lekker rustig aan vandaag...je hebt ook niet voor niks vakantie :D

@juffie: wat goed dat hij vier weken vrij is . geniet maar lekker met het gezinnetje

@chamaro: word al mooier hoor...kun je de zijkanten van het ledikant ook verven (of ga ik nu te snel :D)

@kim: spannend meid....duim ook mee voor je

@mum: je bedoelt zeker de babydoos? haha had het wel willen doen voor je :D

@all: zo ongi gaat wel doorzetten denk vandaag. gisteravond al buikpijn. vanochtend wat roze met afvegen en vandaag ook weer buikpijn. blij dat we zo weg gaan want het is een herrie in de speeltuin (krijgen nieuwe toestellen) kan lars in de auto slapen...

16. goedemorge all!
    Ben weer aan t werk dus ggen tijd om te reageren :(
    Wat een leuek en mooie foto's zeg!
    Ga snel verder want wil op tijd naar huis vandaag.

Lees vandaag mee en als ik tijd heb zal ik reageren

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goeeeeedemorgen ;)
    Oh ik heb heerlijk geslapen zeg..maar ik ben nu nog steeds moe. Zit telkens te gapen..Maar ja ik moet weer verven..

@bos: De zijkanten kunnen niet want die zijn van plastic..Dus dat wordt niet mooi als ik dat ga verven..Ik denk dat ik daar plakplastic op ga doen :p (nee hoor je gaat niet te snel hihi)

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Juffie: Fijn dat je man lekker vrij is de komende 4 weken, zo kan jij lekker bijkomen in alle rust :)
    Die kolf is idd duur, maar wel heel fijn! Ik heb m ook gehad :) Enne, als je je handen vrij wilt hebben tijdens t kolven, moet je de kolfstukjes in je voedingsbh vastmaken (als je die tip nog niet had gekregen?) Gewoon voedingsbh open, kolf op je borst zetten en bh weer dichtdoen langs de buitenkant :) (ik zat in t begin nogal te kl*ten ermee namelijk, totdat ik dit doorhad ;))

@Chamaro: Ziet er goed uit zo t bedje! En niet gek dat je moe bent, je bent zwanger ;)

@Gaby: *duim* *duim* *duim* Hoop dat de 3 eitjes perfect doorgroeien en er mooi 2 teruggeplaatst kunnen worden :)

@All: Sorry, verder geen tijd.. Fijne dag allemaal! *zwaai*

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: ja leuk he het bedje..
    Idd hoort erbij maar het is wel irritant heletijd gapen..:p

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    (good)morning...

@ Kim: je zou idd zeggen dat al dat duimen wel moet werken ja

@ Dreamer: Balen zeg van die jurk! hoop dat ze een beetje schappelijk is ja!

@ Red: haha ja idd, ik duim me helemaal ziek :p (jij trouwens ook haha)

@ Gaby: lekker rustig aan doen meid, je hebt ook niet voor niks vrij :)

@ Bos: ja idd de babydoos.. echt erg ben gister bij de prenatal geweest, maar was vergeten de bon uit te printen haha
    shopze meid!

@ Ryanne: Werkse meid!

Zo ik heb vanmorgen Dimara weer op bed gelegd na haar eerste flesje en ik loop weer naar beneden, flikker ik toch ff keihard van de trap af :$ klotesloffen... het waren gelukkig alleen de onderste 2 treden maar heb een blauwe elleboog en een blauwe plek ten grootte van een shoarmabroodje (sorry kan ff geen ander voorbeeld bedenken) op mijn rug... ben zooooo blij dat ik Dimara niet vast had!
    ik had helaas wel een glas in mijn handen wat in duizend stukjes door de gang heen lag :x Auw! ik zal morgen wel vet stijf uit bed komen!

Deel Deze Pagina