hoi meiden @emma ik doe gewoon fitniss en wil binnekort met zumba gaan beginnen maar dat is op ma en wo avond en dan gaat frank eigenlijk altijd sporten lekker die vent van jouw heb je hem een schop onder zijn kont gegeven jij trouwens ook hartkloppingen? ik heb dat ook plus nog onregelmatige hartslag.. @dees ja een buikje is een groot word maar viel me gewoon gister avond op dat ik veel meer vet op mijn buik heb dan een paar weken geleden maar vanochtend was het alweer minder dus denk gewoon een beetje een opgeblazen buik succes bij de vk straks hopelijk kan ze je helpen met bijv.. inleiden ofzow @gaby rustig aan doen jij @ryanne thnx meid. @bos en gelsaagd voor je fietsstoeltje?? @mum jeetje ik zou die sloffen maar snel de vuilnisbak in flikkeen daar krijg je toch nachtmerries van als je idd je kleine meid vast had gehad. ik ben daar altijd zo bang voor je zal morgen idd wel pijn hebben in je lichaam ik heb ayden net naar de opvang gebracht ik moet zometeen naar die klant om te kijken of ze is afgevallen en of ze nog wil bestellen maar denk het neit want ze vond het helemaal niet lekker omdat ze de shakes met water maakt en niet met melk (lust geen melk) ik ga nog ff de site doorlezen van dat kdv en dan om 3 uur op gesprek ayden had ik in de kinderstoel gezet zo'n bloom (half ei) zo heet dat toch. bij alle andere kindjes. die waren aan eht eten en ayden kreeg daar zijn fruithapje zag het zo lief uit en meteen lachen naar die leidsters echt een charmeur is het.
@emma ja hier is dat vaak ook, frank doet een hele hoop met hem hoor en is nu ook steeds meer maar in het begin was ik het vooral en dan moest ik het vragen en dan ging die ook wel maar dat komt ook omdat hij werken is en neit weet wat zijn schema is dus ben ik het gaan opschrijven toen en kon die alles zien luiers en flesjes enzow.. dat hielp hem wel om een beetje een dagoverzicht te krijgen @kristel idd heel lastig als je ten einde raad bent. ik denk dat alles wel zo'n beetje gezegd is maar probeer vol te houden anders gaat ze je helemaal bespelen, en dat aanstellen dat staat ook hier al in zijn begrippen lijst haha echt zo heel zielig huilen en dan zeg je iets of lach je hem uit en dan gaat tie weer lachen, da toch maar weer piepen haha comediantjes zijn het
@ Ryanne: nou idd daar ben ik zooo blij om, t was ook t eerste waar ik aan dacht toen ik daar tussen de glassplinters lag... @ Dees: ik hoop met je mee op goed nieuws bij de vk meid!! @ Emma: Ik denk dat dat manneneigen is... hier moet ik namelijk ook alles vragen, en als hij dan iets aan het doen is en ik sta erbij geeft hij het weer heel snel uit handen... vind het wel heel jammer dat hij niet veel spontaan doet! @ kim: Ja ik ga me nu in ieder geval heeel goed vasthouden als ik met Dimara de trap af loop... mijn sloffen weggooien is ook zoiets, krijg ik van die koude voeten Ayden eet dus een happie mee op het kdv
Hoi meiden Zijn vanmorgen bij het kdv wezen kijkne, lieve meiden en volgende week gaat hij 2 keer een ochtendje wennen, gek idee hoor! Heb steeds last van ongi pijn, maar geen ongi te bekennen, word er een beetje moe van, weet gewoon niet waar je aan toe bent zo, heel rot Wilde gaan reageren, maar kylian word wakker, hij moet ff eten en daarna gaan we bij een vriendinnetje van kylian op bezoek van de yoga, daarna samen naar babymassage, laatste keer alweer, is hard gegaan allemaal Dus hopelijk ben ik na het avond eten nog even van de partij, weer een drukke dag dus helaas Oh ja kylian is gelukkig weer opgeknapt, was echt van de prikjes dat hij ff niet lekker was, hij is nu weer het vrolijke ventje van altijd gelukkig Tot straks!
@Ryanne: Kan idd eens proberen of ze op haar zij ofzo wilt slapen! @Dees: Ja, 's avonds hebben we een vast ritueeltje en dan slaapt ze ook vrij snel, ze gaat dan in bad, krijgt haar pyama+slaapzak aan, fles en dan naar bed. Maarja, ik kan haar niet 3x per dag in bad doen Succes bij de vk vanmiddag! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen Ik gebruikte trouwens de Medela Pump In Style Advanced, hele fijne kolf! @Emma: oh balen dat mark zo 'denkt'. Misschien dat je afspraken met m kan maken? Als in 'als jij thuis bent doe jij m 's avonds in bad'? Kimo doet Yentle standaard in bad en geeft haar de laatste fles, dat is zijn moment met Yentle als hij de hele dag gewerkt heeft Oh, moet er vandoor, Yentle is wakker! Probeer later nog wel ff te reageren
ik kreeg trouwens net een telefoontje voor die ww uitkering en blijkt dus dat ik nergens recht op heb want heb maar 19 weken gewerkt en geen 26 had 7 weken geen uren of had ik harde buiken dus kon ik niet werken... baal er wel van. werk gvd al vanaf mijn 13e gewoon wit en omdat in 2007 en 2008 geen weken gewerkt zijn krijg je niks. ik heb daarvoor altijd gewerkt en tijdens mijn opleiding ook maar onbetaald.. moet echt neit kunnen vind ik. je word afgewezen omdat je zwanger bent en nu heb je nergens recht op omdat ik toen geen vast werk had.. pfff niet te geloven betaal toch ook belasting al vanaf mijn 13e... hopleijk krijg ik snel een baan want wetend dat ik dus nergens recht op heb gaan we het anders niet makkelijk krijgen..
@Kim, ja hier ook hartkloppingen, soms duurt het echt wel even en word ik ook een beetje draaierig ofzo.Voelt net of je hart 'fladdert' weet ook niet hoe ik het anders uit kan leggen. is wel een goed idee ja zon schema.. dan krijgt hij ook een beetje een idee hoe en wat. Echt belachelijk dat je niks meer krijgt! Ze kijken niet verder he, dat is zo jammer. Alleen naar de afgelopen periode en dan niet eens of het jouw eigen schuld is of niet. Hier stopte mijn uitkering ook tijdens mijn zwangerschap al dus ik heb geen verlof gekregen, ik had 2 weken te kort gewerkt.. @Mum, ja heel herkenbaar. Of dan doet hij hem in bad en dan moet ik vaak alsnog alles klaarleggen enzo haha, of dan vergeet hij hem in te smeren met olie, dat soort dingetjes. Hij doet verder wel veel met hem hoor, hij speelt altijd de hele avond met hem maar die verzorging gaat niet vanzelf nee. @sterretje, fijn dat Kylian weer is ongeknapt! druk dagje zo te lezen @Kristel, flesje geven gaat hier niet vanwege bv. Ik doe hem nu 2 keer per week in bad en dat doe ik sochtends dus dan werkt hij. Wel speelt hij altijd met hem savonds , dan heb ik even tijd om ongestoord te koken etc. Verder is het lastig om een vast moment te krijgen hier aangezien mark vaak een paar dagen weg is. Morgen is hij vrij gelukkig en dan laat ik zoveel mogelijk aan hem over. Lijkt me wel fijn als je dan savonds even 'vrij' hebt Wil Yentle al wat slapen? hier ook een jengelig kindje, heb hem maar heel 'pedagogisch verantwoord' (ahum) voor de tv gezet, kan ik even eten
@Kim: echt bagger dat je niks krijgt zeg! MAAR, jullie zijn geregistreerd partner he? Ik weet niet of de regels daarvoor hetzelfde zijn als dat je getrouwd bent, maar ik krijg een soort van parntertoeslag elke maand van de belastingdienst omdat ik niet werk. Het is niet superveel (170 euro) maar wij zijn er heel blij mee . Dus misschien dat je daar eens achteraan kan gaan? Misschien dat je nog wat terug kan krijgen van de periode dat je niet gewerkt hebt in de zwangerschap. @Emma: Yentle heeft gelukkig even een uur geslapen ja, zo kon ik even eten en mezelf aankleden Nu ligt ze in de box, maar ze is alweer aan t jengelen, dus zal haar maar een fles geven Snap dat t lastig gaat met vaste momenten voor Mark, maar je zou toch een soort van afspraak kunnen maken van 'als jij thuis bent, doe jij dit bijv'? Zou wel fijn zijn namelijk, weet jij ook waar je aan toe bent @All: Had het slaapprobleem met Yentle net ook even hier op de site gezet en kreeg van iemand de reactie dat t misschien tandjes konden zijn.. Net even gekeken (met moeite, Yentle laat t niet echt toe namelijk! Houdt stijf dr mond dicht en kijkt dan heel boos ) en zie wel een wit streepje aan de bovenkant van haar onderkaak in t midden... Maarja, misschien heb ik t me ook wel verbeeld in de gauwigheid dat ik mocht kijken! Wie weet, misschien is dat t wel.. Probeer straks nog wel een keertje te kijken! Maarja, mocht dit t zijn dan kan t nog wel ff duren volgens mij.. Achja, ik ga haar een fles geven en dan straks weer opnieuw beginnen met t hele circus om haar op bed te krijgen
@mum: Ai nou dan maar rustig aan doen hoor!! @desiree: Haha ja mischien beginnen ze nou te komen..Hoop het eigenlijk niet haha Jaa dat is ook nog een idee..al wel even bij de action kijken of ze daar zon spray hebben! Oh mijn broodje uit de oven is klaar..Ben er vandoor
@emma ja precies snap wat je met gefladder bedoeld. net als vlinders in je buik maar dan hoger alsof je ademhaling opeens bestaat uit iets anders dan lucht vind ik ook haha @kristel oh oke zal eens ff opzoeken geregistreerd is idd bijna hetzelfde als trouwen. ik ben net trg van die klant ze was dus maar 1200 gram afgevallen en vetpercentage was ook niet omlaag gegaan. nu wou ze haar geld trg dus met mijn moeder besproken en die zegt eigenlijk heeft ze het programma niet goed gevolgd omdat je met 1 bus maar 2 weken doet als je het goed volgt en zij zegt ik heb 3 weken geshaked en heb 4 weken me best gedaan maar dat kan dus helemaal niet want dan heb je het programma al niet goed gevolgd :S pfff gaat weer dat geld wat ik heb verdiend. maar ja zo zal ze nooit afvallen als ze het neit goed volgt want herbalife werkt wel als je maar volhoud en het goed volgt... het kost idd alleen wat maar ja dan moet je er neit aan beginnen en denken dat ze in 3 weken 10 kilo gaat afvallen grrr sorry voor ego bericht
@kristel, die toeslag krijg ik ook idd! Algemene heffingskorting ofzo is dat? Ik krijg het jaarlijks, is wel een fijn spaarpotje Ik ga in elk geval voorstellen dat hij hem weekends aankleed en wast s'ochtends, dat op zich zou al heel fijn zijn. ben benieuwd of ze al tandjes krijgt! kan prima al natuurlijk. Hoe lang is Yentle wakker tussen de voedingen? pff mijn mannetje ligt te gillen wat een volume komt er uit zon kleintje he? hahaha Hij vind het al niet leuk meer dus ik denk dat hij bijna honger krijgt.. ben weer weg dus
gaby luistert niet hoor.. Ze gaat zo de was ophangen en puk uitlaten.. Vervelend als iemand zo eigenwijs is.. En joey is gewoon thuis om voor haar te zorgen.. ik vind dat hij die dingen moet doen
@ Ster: Fijn dat Kylian alleen een beetje van slag was door de prikjes... @ Kim: ow meis wat balen zeg dat je nergens recht op hebt... ik vind de regeltjes hier in nederland zo krom af en toe hé! wat een raar mesn zeg dat ze denkt dat het wel werkt als ze niet doet zoals het moet @ Emma: Idd voornamelijk de verzorging is een ramp... maar hier is het ook zo dat als vriendlief thuiskomt het net lijkt of hij haar niet durft te pakken als ze in de box ligt ofzo, hij geeft haar altijd wel een kusje maar pakt haar niet vaak uit zichzelf op, maar dat komt ook omdat hij dan vaak meteen aan het eten wil beginnen! (even voor de duidelijkheid: hij is om half 5 thuis en vind koken geweldig, t is niet zo dat ik te lui ben om te koken, maar ik kan het niet en heb er een hekel aan en vriendlief vind het leuk ) hebben jullie eigenlijk al gezwommen met Jorick? Met Dimara gaat het super... we hebben een heerlijk ritme flessen om 8-12-16 en 20 uur, na de fles eigenlijk altijd even naar bed (behalve na die van 16 uur dan doet ze ron 18 uur een tukkie in de schommelstoel want anders gaat ze haar nacht in) om 21 uur naar bed en slapen tot 8 uur heerlijk!! @ suus: Lief dat je zo bezorgd bent meid, maar we kunnen Gaby natuurlijk nergens toe dwingen... ze zal zelf wel weten wanneer het teveel wordt... maar ik geef je gelijk dat Joey wat uit haar handen kan nemen... ik ben er vandoor, ga me even omkleden want ga zo nog even naar de paardjes, Duimen jullie mee dat t droog blijft hier? tot straks!!
@gaby idd zitten jij zet je vent maar aan het werk @emma oh oke dan moet ik dat is echt gaan uitzoeken.
als ik dat ga doen dan moet ik dus een hele aanslag 2009 veranderen en dat was al zo'n ramp vanwege 2 huizen huis gekocht en fiscaal partner pff ik wacht wel tot januari dan zouden we toch een nieuwe aanslag doen.
@Emma: whaaa moest je me dat nou laten lezen Maar ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken hoor. Het gaat om mensen die dus constant een te snelle sk hebben. Jouw sk is te langzaam en heeft dus niet teveel T4. Dus niet bang zijn ervoor meis! @Mum: heb je geen maantjes op de trap? (van die dingen die de trap minder glad maken) Goed blijven bewegen, dan heb je er minder last van. En voortaan de trapleuning gebruiken! @Kim: als je ongi bent is je buik altijd wat meer opgezet. Dus wees gerust, je bent niet ineens dikker geworden @Kristel: ik zou eens kijken of je kan uitvinden waarom ze zo lang over de fles doet. Ik denk dat die 2 dingen wel iets met elkaar te maken hebben. Ze is door het langzame drinken nooit helemaal voldaan en niet compleet moe. Maar goed, hoe je dat kan uitvinden weet ik niet. Hoop dat ze snel weer makkelijk gaat slapen.
@Suus, ja dan mag joey idd wel wat overnemen!   @mum, heerlijk zon man die graag kookt! Die van mij vindt het ook wel leuk maar dan lijkt het meestal alsof de keuken is ontploft nadien haha, hij kookt wel lekker gelukkig. Meestal kook ik nu omdat hij werkt en hij is over het algemeen om half 6/6 uur pas thuis. wauw wat een fijn ritme Hier is het meestal om 6 uur voeden en meteen weer slapen, 8/9 uur wakker en om 9 , 12, 15, 18 , 22/23 (maak ik hem voor wakker) uur voeden. Hij slaapt vanaf 19/20 uur tot de ochtend en overdag meestal 2 of 3 slaapjes van een uur. Ik wou dat hij eens wat langer dan een uur bleef slapen maar goed hij maakt savonds natuurlijk ook al een hele lange haal. Ik maak hem nu steeds wakker voor een voeding als ik op bed ga maar ik zit te denken om die weg te laten.. ben dan wel bang dat hij snachts weer gaat komen of dat hij te weinig krijgt, lastig! Nee we hebben nog niet gezwommen met hem! Lijkt me wel erg leuk hoor, m is straks 2 weken vrij dus dan gaan we vast wel een keertje die schommelstoel is wel echt een succes he bij jullie? @dreamer, ja creepy he? Mn waardes waren wel 0,0nogwat aardig snel. In januarie moet ik weer heen, misschien kan er een halfje af. Ik zal proberen niet bang te zijn haha, is net weer wat voor mij dit om over te stressen haha. Hoe is het met jou? Ook druk met kerst? Ik probeer een kerstmenu voor 10 personen samen te stellen, valt nog niet mee. @Kim, ja het is echt een heel gedoe met de belasting.. Wij hebben zon belastingsmannetje die 1 keer per jaar langs komt om alles te regelen, we hadden op verscheidene dingen recht waar we helemaal geen weet van hadden. We betalen die man daar 45 euro voor. @all, zo hij slaapt alweer, kan ik even verder met een kerstdiner plannen pff
@Kim: Wat een gedoe met die vrouw.. Ze moet zich dan idd aan t programma houden! Misschien dat je iets in die richting in een bepaald beleid kan schrijven wat je ook aan klanten geeft? Dus in de zin van dat mensen alleen hun geld terug krijgen als ze zich daadwerkelijk eraan houden en t dan niet blijkt te helpen? @Dreamer: Ze doet lang over de fles omdat ze steeds op de speen zit te kauwen Heb namelijk ook al grotere speen geprobeerd maar dat gaat dan weer te snel en dan loopt alles eruit. Eigenlijk alleen 's avonds na t bad drinkt ze de fles in 1x leeg, omdat ze dan gewoon moe is en dan valt ze tijdens t drinken in slaap en de rest drinkt ze leeg terwijl ze slaapt. Het heeft er dus niet mee te maken dat ze er niet moe van wordt ofzo, ze is gewoon echt moe maar kan de slaap niet vatten.. Moet ook bijna altijd mn handen voor haar ogen houden zodat ze niks meer kan zien, anders blijft ze gewoon om zich heen kijken en vertikt ze t om dr ogen dicht te doen (behalve 's avonds dan) @De rest: Wilde nog meer reageren, maar moet er weer vandoor Ze is weer moe! (is heel erg aan t zeuren en in haar ogen aan t wrijven) Daar ga ik dus weer Gelukkig is Kimo over een half uurtje thuis !
Kristel, ze doen toch vaak kauwen op de fles als ze last hebben van tandjes doorkomen? Zag dat je daar al probeerde achter te komen, zou denk ik best wel kunnen.