Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    foto's van het kamertje staan op mijn babysite trouwens :D dus degene die het leuk vinden om te kijken :D

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo laatste wasje zit in de machien.. maar heb geen plek om die op te hangen.. alles hangt vol

puk heeft net binnen geplast.. dus joey is van mening dat die nu neit meer uit hoeft.. maar tis toch gewoon juist goed om hem wel uit te laten.. toch. of zie ik da nou verkeerd.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *springt een gat in de lucht* Ze slaapt al! :D
    Alleen nu komt net de vuilniswagen heel lawaaierig langs! Bah, hopelijk wordt ze er niet wakker van...

@Emma: Zou wel fijn zijn als Mark dat in t weekend kan doen, dan kan jij iig eventjes iets langer blijven liggen en gewoon even lekker uitrusten lichamelijk.
    Yentle is sinds 2 weken nog maar 2 a 3 uur wakker telkens, daarvoor was ze vaak 4 a 5 uur wakker. 's ochtends is ze vaak na 2 uur alweer moe nadat ze wakker is, 's middags na 2,5/3 uur en na haar middagdutje is ze vaak 4 uur wakker tot aan dat ze weer naar bed gaat 's avonds.

@Mum: veel plezier bij de paarden! :)

*gvd.. wat een lawaai maken die gasten hier buiten zeg.. Heb ik net Yentle op bed liggen moeten zij langskomen.. grrr.. :x :x*

@Dees: Ja zoiets heb ik idd vaker gelezen ja, ze kauwt sowieso echt overal op sinds een aantal weken en kwijlt enorm. Ook heeft ze een hele tijd knalrode wangen gehad, maarja, ik kon steeds niks zien/voelen. Nu lijkt t erop alsof ik iets voel en zie maar weet t niet zeker. T kan iig een hele tijd duren de eerste tandjes, volgens mij?
    We zullen t wel zien, ooit zal ze ze krijgen iig :p

@Gaby: Rustig aan doen meid!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: ahh het kauwen en kwijlen zijn wel tandjes aanwijzingen ja!
    Dan kan het heel goed daardoor komen.
    Maar misschien een stom idee he .. waarom geen maskertje kopen/maken voor Yentle, zodat ze haar oogjes dichtdoet?
    Wij deden het altijd met de tut van mn nichtje (nog steeds trouwens)

@Emma: als je FSH te laag is zou ik toch wat minder Thyrax gaan slikken.
    Zeker als je weer (snel) zwanger wilt worden.
    Doet bv eigenlijk iets met je sk of weet je dat niet?
    En hartkloppingen zou je juist niet hebben bij een acute hartdood he.
    Dus niet bang zijn als je hartkloppingen hebt.
    (makkelijker gezegd dan gedaan, I know)
    Ik ben niet druk voor de kerst, eerder druk met familiegezeik ;)

@Gaby: ik zou Puk krantzindelijk makelijk als ik jullie was.
    Dan heb je geen last van zeik overal en ben jij niet boos en Puk niet bang (want die voelt het echt wel alsie iets verkeerds heeft gedaan)
    En de stap van krantzindelijk naar helemaal zindelijk is sneller gemaakt dan zonder die tussenstap.

5. gaby1986

dreamer: t gaat (vind ik) best goed hoor.. hij heeft af en toe nog een ongelukje..
    maar hij was gewoon te lang niet uit geweest.. dus heb t net zelf maar gedaan..

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, Kimo is thuis dus hij gaat haar nu ff een groentehap geven :) Heb ik eventjes tijd voor mezelf! (heel eventjes maar want we moeten zo boodschappen doen en naar t postkantoor ;))

@Dreamer: Ja dat dacht ik dus ook, maar omdat ik steeds niks zag/voelde heb ik de gedachte maar weer aan de kant gezet. Ze laat t nu overigens ook helemaal niet meer toe dat we in haar mond kijken, alsof ze ergens last van heeft? (of ze is gewoon lekker opstandig :p)
    Je bedoelt zo'n slaapmaskertje? denk niet dat Yentle dat zal waarderen.. Wij moeten namelijk zelf eerst heel vaak over haar voorhoofd 'aaien' tot aan haar neus zeg maar en pas als haar ogen hangen kan er een hand op. Doen we t eerder dan raakt ze in paniek, zo ook als we een doekje oid over haar ogen leggen..
    Ik hoop gewoon dat t een fase is en dat t gauw weer over is.

@Gaby: Verder wel rustig aan doen vandaag he? Puk uitlaten is prima, maar geen dingen tillen of de was ophangen he ;) Dat mag Joey doen!

@All: Nou, ik ga me even klaar maken om zo boodschappen te gaan doen. Neem meteen maar even iets mee tegen pijn bij doorkomende tandjes, voor t geval dat! Als ze er nu toch geen last van heeft dan hebben we t iig in huis :)

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sterretje: Wat mooi dat Kylian weer op is geknapt zeg!
    @suus: Wauw wat een mooi kamertje..Waarom heeft iedereen zo'n mooi strak kamertje en ik niet..Zal een wat opruimen in Chanell haar kamer haha..
    @gaby: Balen dat Puk binnen heeft geplast..Ja ik zou hem dan alsnog uitlaten. Anders denkt ie straks "oh dan kan ik binnen ook wel plassen" ;)

@all: Heb Chanell net voor het eerst een biscuitje op laten sabbelen..(ze heeft niet alles opgegeten maar dat maakt niet uit) En ze heeft roosvicee in een tuitbeker gehad :D Het is goed gegaan..Ik ga denk ik over op 3 flessen per dag en dan om 15.00/15.30 een roosvicee met een koekje en dan om 17.00/17.30 groente hapje :D Ben benieuwd hoe het gaat ;)
    Ze huilt nog niet.

8. gaby1986

kristel: de was heb ik al gedaan haha.. en de afmachiene ook in en uit geruimd...

9. @ Mariss en vond ze het lekker? Het kamertje van Chanell wordt toch steeds mooier denk ik zo. Wil je anders geen nieuwe meubeltjes als je zo baalt van deze?

@ Kristel ja kan even duren voor een tandje door is, maar van het eerste gedeelte hebben ze vaak het meest last. Goed idee dat je alvast een middeltje haalt. Misschien heeft ze er echt wel veel last van dat jullie niet mogen kijken. Zielig.
    Oeh, postkantoor :D

@ Sterretje geef je eigenlijk bv? Want dan kan je cyclus nu behoorlijk onregelmatig van zijn. Vervelend die ongi pijnen.

@ Suus kamertje is leuk geworden!

@ Emma wat leuk dat je een kerstdiner plant, een heel gedoe maar leuk. Ben benieuwd wat voor eten je allemaal gaat maken. Ik doe dat ook altijd graag met de kerst maar ja dit jaar word dat niks.

@ Kim balen van die vrouw maar als ze het niet goed heeft gevolgd dan geef je toch ook geen geld terug, of moet dat altijd? Wat een gedoe met die uitkering.. ja die regels ervoor zijn soms echt erg. Zat je in die andere weken in de ziektewet officieel? Of werkte je dan toch niet omdat je 0 uren contract had en zei je ik kan niet...

Ik ga nu koken!
    Bij de vk was alles goed alleen zit het nog steeds dicht van binnen dus hij kon verder ook niks doen. Verder kunnen ze niet goed voelen of hij nou volledig is ingedaald, ik schijn veel vruchtwater te hebben daardoor was het ook moeilijker. Als mijn vliezen breken moet ik plat gaan liggen op bed en gelijk bellen.. Grappig was wel dat mijn buik alle kanten op ging toen hij het hartje wou luisteren van de baby :p. Afgesproken dat ik maandag terug kom als ik dus nog niet ben bevallen dan sturen ze me naar de gyn voor inleiden. Was ik het zelf wel mee eens want ik wil toch liever natuurlijk bevallen dus geef dat deze week nog de kans. En maandag moet het snel zijn toch?? :)

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ZO daar zijn we weer!
    Hebben een druk dagje achter de rug

Het was erg gezellig vanmiddag, blijft gewoon heerlijk al die andere kleintjes met Kylian te zien, geweldig!
    Hij had alleen daardoor weinig geslapen en is nu dus oververmoeid en kan daardoor weer niet slapen :(

@emma goed dat je voor gaat stellen dat mark vaste dingen in het weekend kan doen met J, dat scheelt toch weer een hoop
    Hier doet manlief wel vanalles met Kylian gelukkig!

@mum oh wat heerlijk een man die voor je kookt elke dag, luxe hoor!
    Hier word ik gelukkig ook in het weekend wel eens verwend met een kokende man!

@dees fijn dat alles goed was bij de vk, en zeker fijn dat je iig de zekerheid hebt dat je volgende week door gestuurd word naar de gyn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent
    Nu maar hopen dat boefje toch uit zichzelf wel eerder wil komen dan nog he!
    Ik ga voor je duimen!
    En ja ik geef gewoon nog bv, dus daar komt het door dat mijn cyclus nog helemaal op zijn gat ligt helaas
    Nog steeds geen ongi, maar wel de ongemakken van de buikpijn al heel de dag helaas :x

@kristel heb je al beter kunnen kijken of bij ynetle idd de tandjes door gaan komen?
    Snel hoor al!
    Iig maar spul in huis halen, dan heb je het bnijd e hand mocht het nodig zijn

@gaby doe je wel een beetje voorichtig meis!

@suus zal eens even de foto;s gaan kijken zo hoor, ben benieuwd!

Ehhh hopelijk niemand vergeten nu
    Eerst ff naar het mannetje nu, die is heel hard aan het huilen!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: nee wij hebben de trap helemaal bekleed met vloerbedekking
    ja ben vanmiddag ook lekker gaan paardrijden, zodat ik niet te stijf wordt!
    *kijkt heel schuldig* ja Oma ik zal voortaan de trapleuning gebruiken! ;)

@ Emma: ja het blijft lastig met die kleintjes... zeker een ritme is niet te pushen, ze regelen het zelf vaak wel maar wij mama's willen af en toe wel een beetje sturen ;) ik zou zeggen gewoon een keer proberen en kijken wat hij doet... als hij te weinig voeding zou krijgen dan laat hij wel van zich horen denk ik!
    De schommelstoel was idd een groot succes, helaas vind ze 'm de laatste tijd wat minder spannend... maar dat vind ze ook van de box, het speelkleed, haar wipstoel, bij ons op schoot *zucht* we moeten haar de hele tijd bezighouden...
    Idd lekker gaan zwemmen met J. hier is het echt 1 groot feesT!
    succes met het kerstdiner, hier ook met z'n 10en op kerstavond!

@ Suus: Mooi kamertje hoor :D en woezel en pip.. leuk hoor!

@ Mariss: Wat goed van Chanell dat ze al lekker zelf hapt en uit een tuitbeker drinkt zeg :D

@ Dees: Het zal heel snel maandag zijn! ik hoop dat je alsnog spontaan gaat bevallen, maar wel fijn dat ze nu al spreken over evt inleiden... bij mij was dat rond die termijn nog not done...

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @desiree: Ja ze vond het heerlijk :D haha..Nee ik ga geen andere meubeltjes kopen..zonde van het geld..:p

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: je zal al wel weg zijn maar Chamodent moet goed helpen tegen de tandenpijn... ik heb het hier ook al in huis, vanmiddag zag ik dat haar tandjes alweer een stuk dichter onder het tandvlees liggen en nu voel ik ze ook...

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa goed he..en het ziet er ook nog eens schattig uit haha

Nou ik ga er vandoor...wachten op mijn vriend en dan eten en dan komen mijn zus en der vriend op Chanell passen..want we moeten naar een verjaardag van mijn schoonmoeder..
    fijne avond iedereen !!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mariss echt knap van chanell zeg, heerlijk gezicht meot het zijn geweest!
    Fijne avond bij je schoonouders!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

@dees ik heb niet in die 26 weken altijd uren kunnen krijgen en een paar weken niet omdat ik "ziek" was idd door de harde buiken
    dus is gewoon erg vervelend :(
    hopelijk breken je vliezen dan niet in de supermarkt haha, dat is een plas als het zoveel is :d ghihi

@emma oh dat is ook ideaal is idd altijd een heel gepuzzel en als we is wisten waar we allemaal recht op hebben
    wij hebben het dit jaar door onze hypotheek adviseur laten doen.want was zo ingewikkeld

het sollicitatie gesprek is goed gegaan, leuk gesrek was het en maandag ga ik van 9 tot 1 ongeveer proefwerken en dan heb ik daar een 0 uren contract :D
    ga wel nog naar die andere 2 sollicitaties maar het zal fijn zijn als ik gewoon iets heb.
    die klant van herbalife heb ik ook nog trg gebeld en wel even gezegd dat ik het niet goed vond dat ze het neit volledig goed heeft gebruikt en dus ook niet de resultaten heeft geboekt en zij verwacht gewoon dat ze na 2 weken al 2 kilo had moeten afvallen en dat is niet gebeurd.
    dus ga het maar trg sturen.
    maar ga idd iets maken waarop voorwaardes staan van de: niet goed 30 dagen geld terug garantie.
    ga ff verder privite practise kijken

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ha meid, wat goed dat het een leuk gesprek was! top dat je daar kunt beginnen, idd die andere 2 gesprekken nog even afwachten en dan kan je altijd nog switchen! je hebt in ieder geval iets! en kun je Ayden nu meenenemen daar naartoe? of moet je 'm toch naar het andere kdv brengen?

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim fijn dat het gesprek goed ging meis, echt super dat je nu iig iets hebt!

Meiden ik ben er vandoor, Kylian is wakker, dus ga hem er uit halen en daarna tijd voor zijn voeding!
    Fijne avond allemaal!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: FIjne avond meid!

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hij gaat nog gewoon naar dit kdv waar die nu heen gaat want ben gewoon niet zeker van deze baan en als ik toch iets anders ga doen of geen uren heb moet ik hem helemaal naar de andere kant brengen van de stad dus hou hem verlopig nog hier.

Deel Deze Pagina