Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja daar heb je ook gelijk in...

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, t was echt druk in t winkelcentrum, nu pas terug..
    Yentle begon op een gegeven moment weer heel erg te huilen en ik had gelukkig net daarvoor Dentinox gekocht, dus ik dacht 'ik probeer t gewoon', dus ik heb t op haar tandvlees gesmeerd een beetje en ze was binnen 10 sec stil en sindsdien heeft ze niet meer gehuild.. Net uiteindelijk samen met Kimo nog even in haar mond mogen kijken en t lijkt er dus idd op dat er tandjes door aan t komen zijn! Ben benieuwd hoe lang t gaat duren..

@Dees: Mini-monkey is op de post! Heb helaas geen kans gehad om m te wassen (er ligt hier nog een hele berg) dus sorry, dat zal je zelf even moeten doen.. Hij is niet vies ofzo, maar ruikt een beetje muf doordat ie de hele tijd aan de kapstok gehangen heeft.
    Balen dat de VK niet goed kon voelen of de kleine man al goed ingedaald is! maar wel fijn dat je maandag doorgestuurd kan worden naar de gyn, hopelijk is t niet nodig en besluit hij gewoon voor die tijd te komen :)

@Sterretje: Ligt t aan mij of huilt Kylian best veel? Zoja, weet je waarom?
    Vreselijk om te zien he als je kleintje zo moe is maar de slaap niet kan vatten :( Ik weet er alles van, helaas.. ;)

@Mum: T klinkt als een sprong dat Dimara zich niet zo goed kan vermaken ;) Ze is nu ook rond de 12 weken als ik t goed heb en met 12 weken is er idd een sprong.. Wel lastig die sprongen als je kindje er zo'n last van heeft, Yentle heeft er ook altijd verschrikkelijk last van..
    Chamodent heb ik idd zien staan, maar t is homeopatisch en dat werkt niet bij iedereen even goed. Vandaar dat ik Dentinox gekocht heb, daarvan weet je zeker dat t helpt omdat er een pijnstiller in zit. Vind t ook niks om haar iets te geven wat dan uiteindelijk niet blijkt te helpen ofzo.. En dit lijkt te werken want ze was meteen stil :D

@Kim: wat fijn dat t gesprek zo goed ging en dat je maandag mag proefdraaien! :D
    Hopelijk is t leuk werk en kan je er lekker wat uren maken per week!

@Dreamer: Ik reageer later even op je pb :)

@All: Kimo is Yentle nu in bad aan t doen, ik ga even gauw eten maken (best laat, maarja, drukte in t winkelcentrum..), we gaan kaasfonduen. Nog nooit gehad dus ben benieuwd!

Fijne avond allemaal!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier? manlief is naar verjaardag van z'n vader toe. Ik ben lekker thuis gebleven. Zal zo de hond even uitlaten en lekker op tijd op bed. Beetje last van m'n keel en moe.

Heb wel bijgelezen maar ben 't weer kwijt.

@Chamaro, veel plezier!
    @Kim, super zeg! Ben benieuwd hoe je andere sollicitaties uitpakken.

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ohh jammie lekker met stokbrood of wat gebruik je?
    ik heb een keer chocolade fondue gemaakt van toblerone (ofzoiets) met die stukjes erin en dan met een beetje room en lekkere aardbeien en druiven mmm heel lekker

@sprongetjes hier nog eigenlijk nooit last van gehad hij heeft dan wel soms en paar nachten dat hij weer opeens wil drinken maar is nog nooit echt lang een ritme in geweest dus zie dat neit als sprongetjes verder merk ik niets :D misschien heb ik geluk

5. @ Mariss nou je kan er wel wat leuks mee doen denk ik zo, want je vond alleen de kleuren niet zo leuk toch.

@ Kim dat is wel heel fijn dat het gesprek goed ging en heb je in ieder geval wat. Wel slim om voorwaardes te maken voor herbalife anders is het wel heel makkelijk om geld terug te krijgen voor klanten.

@ Sterretje fijne avond!

@ Mum ja gelukkig hadden ze het hier ook al snel over om me er af te helpen zeg maar.. ik waggelde van de wachtkamer naar de verloskundige en hij had wel medelijden met me, ben altijd blij als ik die man heb die leeft erg mee altijd. Die vrouwen denken allemaal ach ik heb het ook gered dus jij kan het ook wel.. ;) (zo lijkt het)

Ik ga zo eens even opruimen.. maar mijn rug doet zo'n zeer :(

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat dat spul werkt... qua sprongetjes ligt Dimara aardig voor heb ik het idee en ze is nu ruim 12 weken dus t lijkt me niet t 12 weken sprongetje! ze is ook verder helemaal niet hangerig of huilerig ofzo maar ze verveeld zich alleen snel! naja hopelijk gaat het over en anders wordt ik wel lid van de spelotheek ofzo :p een nieuw speelgoedje is namelijk wel weer (even) interessant :p

@ Red: Goed dat je even aan jezelf denkt en thuis bent gebleven!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Dat viel mij ook altijd zo tegen, ik had altijd het idee dat die vrouwen wel wisten hoe wij ons voelen op dat moment en dan idd wel medelijden hebben maar mijn (mannelijke) gyn. was ook veel meelevender... (is dat een woord?) haha!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, slaapt ze nu ook korter dan nu ze korter wakker is? j slaapt overdag heel kort steeds, word er gek van haha. J slaapt sochtends juist heel weinig en is heel actief en in de namiddag dan kakt hij in. Zo zie je maar je hebt op die leeftijd al ochtend en avond mensen haha. irritant zeg dat lawaai.
    Dus tandjes al! snel he

@Dreamer dat is een een goeie, heb geen idee of de bv ook iets doet eigenlijk. je verbrand natuurlijk wel meer. Ik ga in januarie naar de internist dus zal het allemaal even voorleggen dan. Hm familiegezeik, altijd gezellig..

@mariss, ben benieuwd of het lukt met 3 flessen, hoeveel zit er dan in een fles? gorte meid hoor zelf uit een tuitbeker drinken :D

@dees, Ik ben er nog steeds niet uit haha. Ik wil iets speciaals maken. Ik kook samen met mn zussen dus het kan wel uitgebreid en het is in een horeca keuken gelukkig.
    Heb jij ideeen? :D
    Gelukkig heb je nog even de tijd... idd het fijnst als het vanzelf begint. Maar het komt hoe dan ook wel goed :) gewoon lekker rustig aan doen tot die tijd. Spannend he?!

@Sterretje, ik heb het al voorgesteld en het is goed, ben benieuwd hoe dat gaat hihi
    En je mannetje nog kunnen slapen?

@mum, ja ik ga het maar gewoon eens proberen...ben benieuwd!
    Vermoeiend he dat vermaken? Hier momenteel ook, waar ik hem ook neerleg het is niet goed. Constant moet je nieuwe spelletjes/speeltjes verzinnen. Dimara is 2 weken te laat dus die is eigenlijk 14 weken(na de uitgerekende datum), ze zou dan al last kunnen krijgen van het 19 weken sprongetje pff staat je nog wat te wachten :p
    gezellig he zon grote groep? :) jullie zijn gewoon thuis he? dat is wel handig met Dimara.

@Kim, super dat het goed ging! dan heb je in elk geval wat achter de hand misschien.
    Vervelend van die klant.. idd maar voorwaardes opstellen.

@all,ik ben ervandoor, vriendlief heeft gekookt en wat lekkers gehaald, Ik heb schoongemaakt en j op bed gegooid. Wij gaan even relaxen :D
    Fijna avond allemaal!

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kom even een fijne avonde wensen...

tot morgen..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: jij zei dat kaasfondue lekker was he? Bleeggghhhhhhh, wat een vieze zooi! :p Echt zo vies die kaas, bah.. We hebben t in de bak gegooid en gaan nu alle dingen die we klaar hadden staan gewoon met dipsausjes en pindasaus opeten :p

@Mum: Had er idd even geen rekening mee gehouden dat Dimara 2 weken te laat was. Dan krijg je een *ahum* leuke sprong.. Is de 19-20 weken sprong en die kan al met 14 weken beginnen.. Hier begon ie ook met 14 weken en ik kan je zeggen, t was vre-se-lijk hier.. 4,5 week heeft ie geduurd..
    Succes ermee!

@Emma: Yentle slaapt idd korter nu! Normaal slaapt ze 's ochtends een uur en 's middags 2-3, maar nu is t 's ochtends een uurtje en 's middags een uurtje (als ik geluk heb, vaak maar 45 min.) Maar ze wordt nu wel later wakker 's ochtends, pas om 9.00 uur, heerlijk :D En ze gaat dan tussen 19.00 en 20.00 naar bed dus ze slaapt wel heel veel 's nachts, gelukkig, heeft ze wel nodig ook :)

@All: Zo, ik ben er vandoor, ga nu lekker eten! Zónder zwitserse kaas.. :p (bahhhhh!)

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ kristel haha je moet er wel van houden natuurlijk :p niet voor herhaling vatbaar dus misschien volgende keer niet zo'n sterke Zwitserse kaas maar gewone ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Hmm dan ga ik het oei ik groei boek er maar weer eens bijpakken, over dat sprongetje had ik namelijk nog niet gelezen...
    Wij zijn idd gewoon lekker thuis, normaal doen we t bij mijn moeder maar dat is best een rookhol en daar wil ik dan niet de hele avond zitten met Dimara bovendien kan ze nu lekker in haar eigen bedje slapen!
    Fijne avond meid!

@ Gaby: Fijne avond!

@ Kristel: dingen die jullie klaar hadden staan? wij deden kaasfonduen alleen met stokbrood hihi
    Hmmm hoop dat die sprong hier mee gaat vallen... maar toch ben ik er niet helemaal over uit dat t echt die sprong is waardoor ze zich verveeld.. tis namelijk al een kleine 2 weken en voor de rest is het echt een heerlijk en supermakkelijk kind! maar misschien is het t begin ervan en is het een soort van stilte voor de storm..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er weer van tussen...

wij gaan lekker naar boven, hoop dat ik een beetje op mijn rug kan liggen!

morgenochtend naar de tandarts...

tot morgen meiden!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: nee, zeker niet voor herhaling vatbaar :p Geef mij maar gewoon hollandse jonge kaas :D (misschien dat je daar ook iets lekkers van kunt maken? :p)

@Mum: Ja, 'normaal' is t met stokbrood alleen, maar ik vind dat zo saai, dus ik had op internet wat dingetjes opgezocht die ook lekker konden zijn erbij dus dat hebben we erbij gedaan :) (minirundervinkjes, kleine gehaktballetjes, broccoli, bloemkool, paprika en stokbrood dan)
    Maargoed, de kaas was vies, dus we hebben t nu allemaal gewoon met dipsausjes enzo gegeten, net als bij t gourmetten.
    Het kan idd een stilte voor de storm zijn.. Kan ook zijn dat ze er nog eventjes mee wacht hoor, t kán zijn dat ie namelijk rond 14 weken begint (dat is t vroegste wat ze ontdekt hebben zeg maar) maar normaliter is t gewoon rond de 18-20 weken.
    Hoop gewoon voor jou en Dimara dat t wat later begint, dan zal ie waarschijnlijk ook korter duren. Ik kan je namelijk zeggen, 4,5 week een hangerig kindje die zich voor geen sec kan vermaken en al gaat huilen als je op 2 meter afstand staat is NIET leuk ;)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja die opleiding... die zou ik denk ik het beste aansluitend op deze opleiding kunnen doen. Want dan zit ik nog een beetje in het 'leer-ritme'. Het schijnt wel een pittige opleiding te zijn! Het lijkt wel of ik met het uur meer zin krijg om die opleiding te volgen :) Nee mijn vriend zou er niet voor het geld naartoe gaan. Hij mist me nu al ontzettend. Hoe is je sollicitatiegesprek gegaan? Over herbalife: ik had het er met een collega over dat ik het misschien ook wilde doen, maar dat ik geen melk lust en de shakes daardoor ook niet (heb het al eens geproefd). Toen zei zij dat zij de shakes met multivitamine light drink moest aanmaken.. Misschien is dat ook wat voor die klant? Of mag dat officieel niet? Lees nu je verhaal dat ze haar geld terug wil, ga je dat doen? Je geeft toch geen garanties dus lijkt me dat je ook geen geld terug hoeft te geven. Ze is nota bene 1200gr afgevallen!

@ bos, wat een geweldige foto van die ingepakte Lars! Knapperd zeg :)

@ red, als de urenophoging in je contract niet voor bepaalde tijd is vastgelegd, kunnen ze je niks maken... Ik duim voor je man zn baan!

@ mum, wat een schattig mutsje voor Dimara! Vervelend dat je zo hard van de trap bent gevallen! Gelukkig heb je niks gebroken en had je inderdaad de kleine meid niet op je arm. Heb je grote pantoffels dan dat je daarover uitgleed?

@ mariss, aww Chanell heeft ook al zo'n leuk mutsje! Wanneer willen jullie gaan vertellen dat je weer zwanger bent? Haha op die foto in de mand kijkt ze echt van "wie maakt mij wat?". Prachtig :p

@ gaby, balen zeg dat er twee eitjes niet goed waren. Nu maar hopen dat die drie gewoon genoeg zijn!!!

@ juffie, sneu dat Christian last had van zijn darmpjes. Fijn dat jullie later toch nog wat beter konden slapen. Gelukkig heb je een leuke kraamverzorgster!

@ dreamer, bah zeg wat balen dat die jurk kapot binnen kwam! Heb je al iets gehoord over geld terug? Kun je de naad ook maken of is ie lelijk gescheurd?

@ dees, hoe was het bij de vk? Hm lees het al. Jammer zet dat alles nog zo potdicht zit. Hoop voor je dat de bevalling gauw komt!

@ sterretje, fijn dat je een goed gevoel had bij het kdv. Kan me voorstellen dat het raar is om je kleintje opeens weg te moeten brengen. Gelukkig is hij weer wat opgeknapt!

@ all, verder eigenlijk geen nieuws.. Kga zo maar eens naar bed, ben moe! Gisteravond bij een vriendin geweest en toen was ik pas om 00 in bed. Slaap lekker allemaal!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ben er ook meteen weer vandoor, ben kapot!
    Zal er morgen ook niet veel zijn.. Eerst naar de kinderarts met Yentle en 's middags mn tattoo laten zetten en 's avonds komt mn beste vriend en die blijft dan tot maandag! (Is vorige week teruggekomen uit Japan nadat hij daar 8 maanden geweest is!)

Zal morgen ofzo wel even een fotootje spammen, heb vandaag een leuke muts voor Yentle gekocht :p (Een soort van Hello Kitty muts, witte pluche met kattenoren en een rood strikje haha, staat heel schattig :p)
    En ik kom natuurlijk mn tattoo ook even showen :D

Slaap lekker allemaal!

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ja mijn ouders drinken ook de shakes met multivitaminen en dasn met tropische smaak maar dat luste die vrouw oo niet.
    en herbalife staat voor niet tevreden geld trg binnen 30 dagen duss.. moet de producten trg sturen en dan krijg ik de spullen terug maar ben ik natuurlijk wel het stukje winst kwijt.
    doet die vriendin ook herbalife?? of gebruikt ze het zelf?
    over je opleiding het is wel waar dat je er nog in zit maar je meot echt tussen 2 dingen gaan kiezen en dat lijkt mij heel zwaar. ik heb besloten om later nog misschien wat te gaan doen maar had echt genoeg van al dat onbetaald werk en leren..

@kristel ben benieuwd naar je tattoo morgen

slaap lekker allemaal ik ga er ook vandoor

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja ik vind het ook een heel moeilijke keuze. Maar aangezien de werkgelegenheid toch niet top is, kan ik maar beter mijn tijd nuttig besteden. Het houdt alleen wel in dat ik de kinderwens een paar jaar moet uitstellen. Ik weet niet of ik dat wil. Ook met het oog op pco en dat het niet zo makkelijk zal gaan. Lastig!!!!!
    Balen dat je de winst nu ook kwijt bent. Stom dat die vrouw zich niet aan de regels heeft gehouden zeg...

Slaap lekker!

@ kristel, ik ben erg benieuwd hoe je tattoo wordt!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: wordt pco met de jaren erger?
    Hou je het tegen als je de pil slikt?
    Slaat de clomid over een paar jaar minder goed aan?

Zou je weer terug naar school gaan als je een kleine hebt?
    Zou je vriend de opleiding gaan doen als jullie een kleine hebben?

Lastig hoor, succes met je keuze!

Jurk is niet gescheurd ofso, maar de naad is los.
    Kan je niet maken, want het zit van binnenuit gestikt (dubbelzijdig satijnstof)
    Als je het van de buitenkant gaat naaien zie je dat dus.
    Het is ook echt de hele rits, dus zo ongeveer 50 cm!
    Heb nog niks gehoord en baal echt hard!

@Mum: goed zo, luister maar naar oma :p

@Kristel: succes met de tattoo!
    Overigens gaat een tattoo op je pols niet vlekken hoor, dus als je dat echt graag wilt zou ik het gewoon doen.
    Veel plezier met je vriend!

@Dees: ik hoop dat de bevalling zich vanzelf aandient meis!

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree

Is boefje nou nog niet gearriveerd?!?! * Juffie en Christian spreken Boefje streng toe..* Kom ventje, je mama zit op je te wachten hoor!!!
    Het is volgens Christian erg leuk uit de buik ;) Dus kom ook maar snel :D

Ik ga slapen, tot snel meiden. Sorry dat ik nergens op reageer maar je wordt gewoon zoooooo geleefd deze dagen!!

Deel Deze Pagina