Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

joey zei net trouwens dat t ziekenhuis tussen 11 en 3 zouden bellen.. was k alweer vergeten.. ben zooooooo benieuwd..

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Moet iedereen naar de tandats vandaag ofzo.. ik ben ook net terug ;) haaha.. k ga zo ff lezenn

3. gaby1986

we hebben 1 embryo.. heb t net gelezen op digipoli.. oh k hoop zo dat deze ons wonder word....

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Nee ook niet, had er namelijk niet zo'n lekker gevoel bij dat mijn baas in mijn bek ging zitten kijken :p buiten dat moesten mijn collega's altijd maar wachten tot er tijd was tussendoor, dus een controle was vaak al 2 jaar niet gedaan...
    Spannend hoor!

@ Ukkie: haha jij ook al, nationale tandartsbezoekdag :p

Pffff lekker joh dat solliciteren, het advies van mijn werkcoach was inschrijven bij uitzendbureaus en open sollicitaties doen als er geen vacatures zijn (duh) een inschrijvind bij een uitzendbureau geldt namelijk ook als sollicitatie... nu bel ik net naar Randstad om een afspraak te maken voor inschrijving, zegt ze gewoon: dat doen wij niet voor 2 dagen, want daar hebben we toch geen vacatures in....
    ja hallo wat moet ik dan??

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: *duim duim duim duim duim dat dit jullie wonder is!!!*

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kristel.. Succes bij de kinderarts en ben erg benieuwd naar je tattoo!!

@ nen.. hoe voel je je??

@ Mum.. vervelend zeg dat je van de trap bent gevallen hoop dat je rug snel beter gaat!.. Jammer dat Dimara niet wil slapen.. dat ritme is niet te sturen (dat zouden we graag willen ;) ) Jammer he gaatjes! ;)

@ Juffie.. Je wordt echt geleeft inderdaad maar wel heel mooi is het moment.. en fijn dat de BV goed gaat en dat je extra uren krijgt!

@ Ryanne.. fijn dat het alleen voor een controle is.. ik had een ienieminie gaatje helaas maar die is net zonder verdoving gevuld!! dus ik voel mezelf erg stoer vandaag ;)

@ All.. Ik hoor boven een meisje huilen helaas.. die is dus alweer wakker :( dus ga gelijk maar even kijken

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ja idd jammer, nee het ritme is idd niet te sturen, maar we hadden zo'n lekker ritme en nu omdat ze nog geen 5 minuutjes geslapen heeft in de aut dacht mevrouw dat ze niet meer hoefde te slapen, maar ze slaapt nu wel gelukkig, de aanhouder wint haha
    ik moet terug komen voor een ieniemienie gaatje :( dat doen ze bij ons niet meteen... weet alleen nog niet of ik het met of zonder verdoving laat doen...

8. @ gaby ow wat spannend!!! Dit gaat hem worden, ik weet t zeker!!
    @ ukkie ook een gaatje :( Grote meid hoor zo zonder verdoving :D

9. gaby1986

ben benieuwd hoe laat we morgen in t ziekenhuis moeten zijn.. en wat de kwaliteit is..

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ gaby.. heel veel succes morgen.. ik ga duimen!

@ mum.. vervelend he.. ik heb het gewoon geprobeerd zonder verdoving en als het pijn zou doen dan mocht ik men hand opsteken en het viel reuze mee!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@gaby: Meid, dit IS jullie wondertje, t komt helemaal goed *duim* *duim* *duim*

@Mum: Oh balen dat je een gaatje hebt! Kon t niet meteen gedaan worden dan?

@Ryanne: Pff lekker dan van je schoonmoeder.. Ik zou dat ook niet pikken hoor!
    Laatst was Yentle ook even bij schoonouders en wij hadden gezegd dat ze moest slapen want dat had ze nog niet gedaan. En wat doet sm? Die gaat lekker met Yentle naar de bieb.. In de regen terwijl ze geen regenkap had! Was echt zoo boos, Yentle was helemaal overstuur. :x

@All: Sorry, heb niet zoveel tijd nu, moet zo weg naar KA!
    Tattoo komt trouwens gewoon op mn pols, dat is de enige plek waar ik m wil en t kan best! Heb heel veel foto's bekeken en t ziet er gewoon mooi uit daar, die vent lulde volgens mij maar wat omdat ie graag een grotere wil verkopen ofzo ;)

*zwaai* fijne dag allemaal

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: hihi okeej, dan ga ik dat ook maar doen denk ik... nu ik weet hoe weeën voelen moet een gaatje boren toch te doen zijn? :p

ow mijn meisje is wakker...

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sophie is alweer in slaap gevallen opmn arm maar durf haar niet in bed te leggen.. straks wordt ze weer wakker.. ze heeft heel erg stuipen.. kent iemand dit?

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@red hopelijk kan je man blijven meis, ik zal duimen voor jullie!

@mum he bah een gaatje, ikn zou wel verdoven als ik jou was hoor, ik doe nooit zonder verdoving haha
    Enne wat gek van het uitzendbureau, zo kom je toch ook niets verder!

@gaby, dit moet julie wondertje gewoon worden hoor meis!
    nBelt het ziekenhuis nu zowiezo nog zo?

@ryanne leuke SM heb jij zeg, pfff

@ukkie wat vervelend dat sophie stuipen heeft zeg, hier geen ervaring mee voor je helaas

@kristel succes bij de ka meis!

Zo hier ff het ventje uit bed halen, is ook al wakker, iedereen word wakker geloof ik haha :D

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ ste.. ja het zijn groei stuipen.. ze waren weg maar ws gaat ze weer een groei sprong maken ofzo.. toen groeide ze ook 6 cm in 4 weken..

inderdaad alle kindjes worden wakker.. hert is hier trouwens prahtig zonnig weer!!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: dit wordt jullie wondertje! Ik duim voor jullie meis! :)

@ all: nog steeds druk druk druk... kom zo echt verhaal houden want de makelaar is gister langs geweest. :)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie nou stuur die zon maar hierheen, hier is het grijs en grauw...

2debby oeh spannend meis! ben benieuwd!

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Zo ik heb Sophie er al weer in liggen.. heb ik nog een een uurtje voor ze de fles weer moet ;) ff zuigen, dwijlen en stoffen en de wc (boven is manlief zijn terrein ;))

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Debby.. spannend zeg!

@ Ster.. helaas begint het hier ook alweer een beetje grijs te worden... af en toe komt er wat blauw en een zonnetje doorheen.. dus dat kan ik sturen... *stuur, stuur* ;)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Nee dat ken ik niet die stuipen... eng zeg!

@ Ster: haha ik doe ook altijd met, maar t is maar een kleintje, en ik vind dat ik maar een keer stoer moet worden haha...
    idd raar van het uitzendbureau, maar heb wel haar naam gevraagd, zodat ik door kan geven wat ze me verteld heeft!

@ Debby: owwww... ben benieuwd!!

dimara heeft een hele mooie houten paardenschommel gehad als kraamcadeautje, en nu kan ze er met een verkleiner al goed in zitten, maar ik weet niet waar ik dat ding binnen op kan hangen... de woningbouw zal niet heel blij zijn als ik 2 haken in een kozijn schroef :(

Deel Deze Pagina