@ Mecha: Met mij gaat alles goed, weer aan het werk, verhuizing in de planning... druk druk druk! Erg leuk allemaal. Maar soms wil ik het liefst even uit alle drukte stappen en net zoals in mijn verlof, relaxt met Levi wandelen, lekker tuttelen etc. En met Levi gaat het heel goed. Hij is wel verkouden maar ja, dat komt omdat hij naar het kdv gaat, daar wordt hij aangestoken. Maarja, hij is er niet vervelend onder ofzo.
nou mooi meid .. lekker druk ennuh ja kan me goed voorstellen dat je dat tuttelen mist ik kan niet wachten totdat ik mag beginnen met tuttelen whaha Hier ook druk in verbouwing ... huis gekocht en nu alles aan het verbouwen pfff wat een gedoe als je zelf niks mag doen bah bah bah maar ja komt goed tot die tijd blijf ik lekker bij me ,moeder
@#$%^&*&^%$#@#$%^&* had ik op IEDEREEN een reactie is alles weg omdat ik op backspace drukte zucht ga poging doen om opnieuw te beginnen
@debby: spannend meid wel roepen he als je huis op funda staat ga ik ff spieken. leuk dat de makelaar zo enthousiast was weet je al weer wat je wilde vertellen over levi? @oma: nou ja zeg...kun je de jurk nog wel maken? @suus: gezellig die gaby @gaby: oh 1tje dus..nou ja het kan maar net de goeie zijn he @ukkie: wat een lief koppie zeg...heerlijk als ze zo lekker liggen te slapen he @mecha; gefeliciteerd met je huis. moet je veel verbouwen? heb je nog contact met de papa van de kleine? dit is het enige wat ik heb onthouden hoor. heb me weer verschrikkelijk uitgeleefd in de stad zucht...soms heb ik echt een gat in mijn hand. maar goed dat vriendlief een leuke bonus krijgt deze maand.
@bos: soms is het een heel vervelende knop he.. die backspace :S @debby: hoop dat jullie huis snel verkocht word Staat hij al op funda ben nieuwschierig
Zoo ben ik ook weer.. Mecha... Hoe is het met je?? bos.. heel vervelend de backspace.. hier is het ook verschillende keren gebeurd .. en gat in je hand?? Ik heb geen handen .. nee grapje maar soms heb ik ook wel eens zo'n koop bui
Hey! @Dreamer: Nouja zeg, wat een mens! beetje verkondigen dat je t zelf gedaan hebt.. Ik doe dat ook altijd voor de lol, kleding kapot maken wat ik graag wil hebben @Debby: Ohh spannend! Ben benieuwd, wel even laten weten als t op funda staat he, wil t ook wel even zien @Bos: Haha, ik ken dat probleem! Gelukkig dat je vriend dan een bonus krijgt @Ehmm.. ?? Ben t alweer vergeten Nou, tattoo is gezet! Ik vroeg nog aan die man 'hoe voelt t ongeveer?' 'als een brandende sigaret op je huid' Dus ik had al zoiets van.. hmm.. nice! (not) Maargoed, t eerste lijntje deed wel even pijn (en t voelt idd als een brandende sigaret!) maar na 5 sec was mn pols er al door verdoofd en voelde ik t al niet meer Ben er echt superblij mee!! Misschien dat ik nog een klein hartje ofzo voor de naam ga zetten of iets anders om t nog een beetje te versieren eromheen, maar dan met hele kleine sterretjes oid, maar dat komt wel weer een keer dan Foto komt er zo aan
Hier is ie dan (glimt wel nog door de zalf die erop zit) Vind alleen de Y iets te veel op een J lijken, maar moet over 3 weken toch nog even terugkomen om te kijken of t bijgewerkt moet worden nog en dan mag hij de Y een beetje bijwerken dat t meer op een Y gaat lijken. (Ik vind de inham bovenin zeg maar iets te hoog, dus dat mag iets lager en dat t streepje daar dan maar iets dikker wordt, weet niet hoe ik t goed uit moet leggen)
@Kristel: mooie tattoo! Maar hij heeft idd een J getatoeerd ipv een Y. Ik hoop dat hij dat nog een beetje mooi kan veranderen! Had hij geen voorbeeld gemaakt voordat hij hem erop zette dan? Nu goed verzorgen he!
mooie tattoo kristel.. alleen zie ook meer een j dan een y.. wij hebben de kadootjes weer binnen.. zijn een beetje over t buget heen gegaan..
@Dreamer: Hij had wel een voorbeeld gemaakt, maar toen zag ik t nog niet zo heel duidelijk, maar nu valt t wel heel erg op vind ik, dus dat mag ie nog ff bijwerken. Ik ga morgen waarschijnlijk toch nog ff de stad in dus denk dat ik meteen ff terug ga..
Hmmz, nu word ik helemaal onzeker erover, doordat jullie andere letters zien zie ik t ook.. Denk dat ik meteen maar ff terug ga, is toch tot 19.00 uur open!
kristel is ook niet leuk.. hoop dat ze t nog een beetje kunnen bij werken.. mijn tattoo 1 van de 2.. is ook minder.. k heb een nijntje.. en 1 voetje is kleiner dan de andere..
Net gebeld, maar moet een paar weken wachten. Zoals ze t zeggen 't genezingsproces is al begonnen' dus als ze er nu aan gaan zitten kl*ten is niet slim, dan heb ik straks een infectie ofzo. Dus moet 4 weken wachten, maar ze gaan t wel doen! (moet ook, garantie he)
Ow gelukkig gaan ze er wel wat aan veranderen vind het verder wel een leuke tatoo hoor.. en gelukkig viel de pijn mee We gaan vanavond nog boodschappen doen en dan maar kaarten bij mijn schoonouders.. Het buurmeisje geeft een groot heeft (verjaardag) en dat kan nogal laat worden waarschuwde de buurvrouw.. lekker dan!! Straksjes eerst nog even eten.. als het klaar is wat eten jullie allemaal?? Wij krokante kipsnitzel, aardappelschijfjes en ertwen en worteltjes
heb m ff heel primitief in photoshop bijgewerkt, zo zou t dus moeten worden dan (zou niet weten hoe t anders nog kan, je kan helaas niks meer uitgummen ofzo ) en zo vind ik t ook t beste denk ik! (kleuren zijn ff veranderd, moest de tekst ff helemaal zwart maken om goed bij te kunnen tekenen en dat gaat t makkelijkst door gewoon ff de kleurlevels te veranderen ) Hierdoor zijn de letters wel wat dikker geworden, dus daar niet op letten aub