JAAAA gaat goed met mij hoor @ bos ja ik heb nog contact met de papa ennuh ja moet wel veel verbouwen maar dan is het ook wel mijn smaak.. het had dus niet gehoeven maar ik wilde dat hoe is het met jou en je mannen??
hee hoi ik ben er ook weer. was vandaag wat eerder thuis dus dat was wel lekker. Gaan straks even shoppen zonder veel geld uit te geven hihi @Kristel, mooie tattoo! Klopt idd wat er gezegd wordt met de letters, 'k vind 'm bewerkt duidelijk hoor en zou de letters dan ook niet verwarren. @gaby, duim duim dat dit jullie wondertje gaat worden! hihi ja voor een kleine geef je snel teveel uit. 'k Zag in 't gezin een leuk jurkje wat ze hadden gekregen van iemand die een eigen kledingwinkel heeft. Pff... 27,50 vind ik wel veel voor maatje 56. @rest, ben een zeef geloof ik.
@gaby: jij zit suus gewoon nieuwschierig te maken he haha @mecha: fijn dat jullie nog contact hebben. met mij en mijn mannen gaat het super. kleine man word steeds wijzer en vrolijker..af en toe is het ook een monster hoor @kristel: mooie tatoo. heb je mooi gedaan dat bewerken. daar staat duidelijk yentle.. @red: Beter dat je wat eerder weg kon. veel fun met shoppen. @all: zo ff boodschappen doen bah. oh iemand zei laatst dat berg shampoo is wat niet goed is uitgespoeld (weet ff niet meer wie het zei) dat is dus niet zo he Babys van 6 tot 12 weken kunnen last krijgen van berg. Berg is een met verhoogde afscheiding van huidsmeer en met korstvorming gepaard gaande vorm van eczeem van de hoofdhuid van kinderen.Berg is niet besmettelijk en gaat uiteindelijk vanzelf weer over. Berg ziet er een beetje gelig uit.
k ben mijn oplader kwijt van mijn fototoestel.. joey en ik hebben net echt alles afgezocht.. en mijn baterijen zijn leeg.. ook de reserve.. snap er niks van waar die nu is..
ff een vraagje voor de dames die al met hun baby hebben gezwommen, hoe deden jullie dat? Was het hecties? hoe vonden de babies het en hoelang hebben jullie gezwommen??
@ukkie: wat wil je precies weten met hoe deden jullie het?? in het bad of wat we meenemen. ik zou in ieder geval de maxi cosi mee naar binnen nemen als ik jou was. kan ze lekker in slapen als je zelf even wilt zitten of als je zelf gaat afdrogen. ik had lars gewoon vast in het water en hij hield het de eerste keer een half uur vol (water was niet super warm helaas) tweede keer was het warmer en hield hij het al anderhalf uur vol. het was niet heel hectisch. het is net zo hectisch als je het zelf maakt denk ik. wat misschien een goed idee is als je opziet tegen het tegelijk afdrogen is eerst jezelf gaan aankleden en je vriend (of man?) bij de kleine te blijven en dan de kleine pas aankleden. nou ja misschien te veel advies maar goed beter te veel als te weinig he...oh ja hij vond het trouwens heerlijk maar is ook dol op het bad dat scheelt misschien.
gaby: balen van je oplader. waarschijnlijk als je niet zoekt kom je hem vast wel tegen (alleen heb je daar nu niks aan) heb je hem niet per ongeluk ook ingepakt
bos haha nee k ben hem al een tijdje kwijt.. maar nu zijn alle 2 de batterijen leeg.. we hebben echt overal gezocht.. de banken aan de kant gehad.. zelfs achter de koelkast en achter alle kasten onder alle kasten.. kastjes en laatjes leeggehaald.. weet t echt niet.. heb net een nieuwe besteld via internet..
@ bOS.. super bedankt.. en niet te uitgebreid.. precies wat ik wilde weten.. ik trek haar hier thuis alvast de zwemluier aan en zwembroekje.. het water hier is 31,5 graad.. ben benieuwd.. sophie houdt ook van bad en van douche dus ben benieuwd..
@ukkie: nee niet doen hoor haha die zwembroekjes laten het plas namelijk gewoon door (ja vies he) word het zo'n bende in de maxi cosi. ik zou wel de zwemluier na het zwemmen gelijk af doen (of HEEL goed uitknijpen als je er daarna nog een keer in wilt). ik had hem de eerste keer met luier en al er in gezet (wel een handdoek eronder) maar dan nog was alles nat...
@ Ukkie: ja is idd vervelend, maar is gewoon spierpijn door t vallen gister! wat wordt Sophie licht zeg! (der haartjes ) Ik vind het niet zo'n gedoe hoor... ik ga elke week babyzwemmen! een half uurtje is echt wel genoeg voor Dimara dan krijgt ze t koud en is ze moe! Ze vind het helemaal geweldig!! Nee idd die zwemluier nog niet aandoen hoor enne 31,5 graad is wel heel koud hoor! is dik 5 graden verschil met t badje... Dimara houdt het krap een half uurtje vol in een bad van 32 graden! @ Kristel: Wat een doos zeg... Je Tattoo is mooi, maar zonde van die letters zeg! fijn dat ze t gaan veranderen! je hebt 'm zelf mooi bewerkt! @ Dreamer: Aha dat is een goeie tip, zal eens kijken bij de gamma thnx! tjonge zeg, wat een muts die verkoopster! @ Debby: Fijn zeg dat het allemaal zo positief verlopen is! hoop dat jullie huisje snel verkocht wordt en jullie kunnen verhuizen! @ Mecha: Haai @ Bos: dat gebeurd mij ook vaak, echt irritant, is een foutje van de site geloof ik! @ Gaby: Balen van je oplader zeg! zal je altijd zien als je straks de nieuwe binnen hebt, dan vind je 'm! @ Bos: Tja de spierpijn valt mee gelukkig, alleen een beetje last van mijn nek! ik denk dat het goed is geweest dat ik gister gewoon ben gaan paardrijden! De blauwe plekken is minder t ziet er echt niet uit, ik laat vriendlief straks even een foto ervan maken, zal k t morgen laten zien!
@ Bos.. haha.. vies zeg! nou ik neem er wel twee mee.. en dan leg ik haar in de wagen wel met een gewone luier om .. hebben ze ook nog extra voeding nodig na het zwemmen??
@ Ukkie: Hier geen extra voeding nodig, maar Dimara heeft wel sneller honger... ze verbranden tijdens het zwemmen sneller dus is ook wel logisch! Ik zou het gewoon een beetje op je af laten komen, komt vanzelf allemaal goed! Niet te druk maken, vooral genieten!
@Gaby: Weet je nog wanneer je m voor t laatst gehad hebt? Misschien dat je m eens meegenomen hebt ergens naartoe en dat ie nog ingepakt zit of bij iemand thuis ligt? @Zwemmen: Ik wil ook nog steeds!! maarja, vandaag kon t alweer niet ivm KA vanochtend en de komende 2 weken mag t niet ivm tattoo.. Maarja, na die 2 weken gaan we zeker weten! Kimo is na volgende week lekker 3 weken vrij dus daar gaan we van genieten @Mum: Ohh balen dat je zo'n blauwe plekken hebt zeg! Heb je iets in huis wat je erop kunt smeren? Je hebt iets van VSM wat wel goed helpt (vallen en stoten zalf), misschien dat je dat anders kunt halen morgen? @All: Zo, ben er meteen weer vandoor! Beste vriend komt zo (had ontzettend vertraging met de trein). Wel typisch, Yentle is net wakker geworden, alsof ze er gewoon bij wilt zijn dat hij komt Fijne avond en slaap lekker