Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @nen: is een hele goede film hoor :D neem maar een pakje zakdoekjes mee :D ik ben er al geweest.. overal om me heen werd er gesnikt :p (bij ons deelde ze ook zakdoekjes uit in de bios)

@emma: oeh koud

@redd: ik zou het niet weten :S :p

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

*ff plaag modus aan*

suus: jou grote mooie kado kijkt me de hele tijd aan.. haha.. hij staat hier op tafel te staan... :D:p:D:p

*plaagmodus uit*

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: balen zeg van de cv! wanneer wordt ie gemaakt?

T is feest hierboven :) Dimara is doodmoe maar wil absoluut niet gaan slapen... pfff en we moeten vanavond nog naar een verjaardag, hoop toch echt dat ze nog even gaat slapen!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: *duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*

*Bos geeft even een dekentje aan emma*

*Bos zingt : slaap dimara slaap, daar buiten loopt een schaap. een schaap met witte voeten, die drinkt haar melk zo zoetjes. slaap dimara slaap daar buiten loopt een schaap.*

5. gaby1986

dank jullie wel voor al t duimen...

k ben zelf alleen wat onzeker omdat t weer een c kwaliteit is..
    maar t kan.. ik kan er wel zwanger van worden.

6. gaby1986

weet iemand trouwens hoe lang t duurt voordat een embryo zich innesteld...?

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

@gaby: Ik duim me rot! Hoop echt dat dit wondertje blijft en uit zal groeien in een ontzettend mooi kindje :D

@Emma: Ohh wat kl*te dat de cv kapot is zeg, zal idd wel koud zijn! Kan iemand er wat aan doen of moeten jullie nu tot maandag wachten dat er wat gedaan wordt?

@Nen: Nee, t stokje kan niet hoger zeg maar, t zijn beide krullen dus dat wordt heel lelijk..
    Veel plezier bij de film! Ben benieuwd hoe je m vindt :)

@Mum: Zoo, dat is echt een grote blauwe plek :( Hopelijk heb je er gauw minder last van.
    Dimara ook al een lastig dagje met slapen? Hopelijk slaapt ze gauw en kunnen jullie gewoon naar de verjaardag!

@Red: Je baarmoeder groeit nog steeds ja, dus t kan daar van komen. maar t kunnen ook voorweeën zijn en/of indalingskrampen. Het kan allemaal dus.. Hopelijk zijn t geen voorweeën want t is echt niet fijn als je daar nu al last van hebt!

@Dees: Ohh ik hoop zo dat het doorzet in echte weeën en je gewoon 'normaal' kan bevallen zonder ingeleid te hoeven worden.
    *Boefje, kom maar gauw! Het is hartstikke leuk hier en we zijn allemaal ontzettend nieuwsgierig naar je :D*

@All: Hier een beetje een rotdag.. Yentle wilde maar niet slapen, op een gegeven moment zijn we maar gewoon weg gegaan want we moesten naar t winkelcentrum en we hoopten dat ze in de auto wel even zou slapen, nou, mooi niet.
    Op een gegeven moment was ze zo aan t brullen in t winkelcentrum dat ik t echt gehad had (ik hoor alweer de hele week dat gehuil aan dus t was echt even de druppel ;) :(). Ben direct naar huis gegaan. Kreeg ook echt zulke rare blikken van mensen :( (Alsof ik er wat aan kan doen dat ze huilt en zelf de speen er steeds uittrekt?!)
    Nu heeft ze dus gelukkig even een uurtje geslapen en kunnen we weer gaan, moeten namelijk nog steeds boodschappen doen!
    Hopelijk blijft ze nu eventjes rustig..

Nouja, fijne avond allemaal en tot gauw :)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: T duurt normaal gesproken ongeveer 5-7 dagen voordat een bevrucht eitje in de baarmoeder terecht gekomen is en dan duurt t ongeveer 3-5 dagen voordat ie helemaal goed ingenesteld is.
    Zoiets staat me bij, maar weet t niet helemaal zeker meer.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: vervelend zeg dat ze zo overstuur was. hoop dat ze nu zoet blijft.

@gaby: weet niet zal ff voor je zoeken in google

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: kan er niks over vinden sorry

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Thanx voor t zingen maar ik ben gezwicht en nu ligt ze hier beneden in de box te miepen! ze is echt lastig... maar ik moest even eten! moeten zometeen allebei nog douchen een aankleden enzo en wilde fles van 20.30 uur daar geven!

@ Kristel: Wat een rotdag zo zeg! Dimara heeft al een paar dagen wat moeite met t slaapje wat ze vaak in haar schommel doet omdat ze anders haar nacht in gaat!
    maar ze is wel hartstikke moe!

Naja ik hoop maar dat t een fase is, en dat het bij alleen dit slaapje blijft!

Fijne avond meiden, ik ben er vandoor want we moeten opschieten haha!

12. @ Gaby jammer een C kwaliteit, maar inderdaad zijn er zat zwanger geworden met een C-tje! Hier wordt ook heel hard geduimd. Ik ga gewoon al mijn hCG naar jou sturen. Innesteling bij ivf/icsi is eerder dan bij een normale bevruchting, omdat het al een embryo is dus al bevrucht. Maar weet niet precies met hoeveel dagen je rekening moet houden.

@ Mum je kan wel een frame maken dat inklapbaar is.. dan kan je het makkelijk verplaatsen of makkelijker opbergen later.. maar moet je wel een handig iemand hebben denk ik zo.

@ Debby ach een paar h&m-etjes kan vaak wel ;) ben benieuwd naar je nieuwe kleur!

@ Kristel ach ja mensen zijn snel geïrriteerd als er een kleintje overstuur is.. terwijl Yentle is nog maar een baby.. helpt dat tandenspul niet zo goed?

@ Emma oh ik moet er niet aan denken zo in die kou.. en het wordt nog kouder.. wanneer komt er een reparateur?

@ Red je baarmoeder hoort nu nog te groeien, dat merk je later wel ;) Hier zie ik ook staan op mijn zwangerschapskaart bij hoogte baarmoeder:
    30+1= 1/2 nx
    32+1= 1/2 nx+
    34+0= ribb-, dus in mijn ribbenkast ongeveer
    36+0= 3/4 nx, hij was toen stuk gezakt (en nu nog 3/4 nx)
    De indalingsweeën en voorweeën voelen meer als ongikrampen dan een constante ongipijn over het algemeen. Maar dat ga je vanzelf herkennen.

@ Nen moeilijke keuze maar welke opleiding doe je nu dan? Iets heel anders toch. Ik heb zelf het idee bij jou dat jouw kinderwens erg sterk is, dat je die niet zomaar opzij kan schuiven. Maar kan je ook niet eventueel over een paar jaar een verloskundige opleiding volgen? Misschien is het in jullie situatie, waar jouw vriend veel weg is, is het sowieso moeilijk om een verloskundige te zijn? Zit een beetje mee te denken, als je het niet erg vindt. :)

Hier een gourmetstel gekocht en vanavond gelijk gegourmet haha.. Ook een hotstone apparaat gekocht en nog wat dingetjes bij de makro. Nu komt er weer een hoofdpijntje opzetten. Ben best wel moe van al het geloop, dus ff rustig aan doen vanavond :)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee rustig hier vanavond...ben ook weer weg..

14. hey bossie!!

15. gaby1986

desiree: oh dan weet ik het ook nie.. bos kon ook al niks vinden op google.. ach ja..

all: morgen komt mijn ex een 1persoonsbed ophalen hier.. zijn wij er vanaf... is wel raar..

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    brrr brrrr brrrr

17. gaby1986

wil je nog een dekentje emma..?

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    morgen tussen 9 en 5 komt er een mannetje.
    Er moet een nieuwe ketel in ben ik bang, hij is opgefikt. De hele zolder rook naar brand en er waren draden ofzo doorgebrand.

hoe is het hier? beetje druk hier vandaag. Morgen kom ik weer meekletsen hoop ik :)
    fijna avond! Wij gaan lekker samen op bed liggen, is wat warmer :p

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby , ja dank je :p

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: de kwaliteit zegt niets over de kans van slagen als ik zo op het forum kijk.
    Dus ik ga keihard duimen dat deze topper jullie wondertje mag worden!
    Emmie van Gaby en Joey, groei maar goed en hou je goed vast!
    Vanaf nu kan de emmie zich al innestelen.
    Normaal moet het bevruchte eitje nog door de eileider heen, maar bij jou zit ie al in je bm.
    Dan gaat ie direct innestelen.

@Kim: storneren kan niet als je het zelf hebt overgemaakt helaas.
    En de rits zit aan de zijkant, borsthoogte tot heuphoogte, dus ook niet weg te werken.
    Moet echt door een coupeuse gedaan worden en vrees dat je het zelfs dan zal zien.
    Dus weet me echt even geen raad met die jurk!
    En de verkoopster... marktplaats doet er niets mee.
    Ik weet wel der hyves, maar ik schiet er niets mee op om daar iets mee te doen denk.
    Dus helaas, het is gewoon een dure miskoop geweest.
    Altijd leuk in deze toch al dure maand!

@Nen: als vk worden echt je droombaan is en je wilt blijven werken wanneer je een kleintje hebt, dan zou ik ervoor kiezen om nu door te leren.
    Anders ga je niet meer leren en zal je dus niet het werk doen wat je graag zou willen.
    Ik weet niet hoelang de opleiding is?
    Maar je kan een half jaar voor de afsluiting weer beginnen met clomid als je dat zou willen.
    Misschien dat dat de stap iets kleiner maakt?
    Succes met je keuze meis!

@Mum: auwie!
    Zal nog een hoop kleurtjes krijgen de komende week denk.

@Dees: hoop dat het snel doorzet meis!
    *doet een bevallingsdans*

@Emma: kom maar een kachel halen hoor, heb er hier 5 staan :p
    Hopen dat die vent morgen vroeg komt, want het gaat snachts vriezen!

Deel Deze Pagina