Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Bos: ik ben dol op de winter!
    Maar hier in huis krijg je het momenteel niet warmer dan 16 graden en dan is het pas net gaan vriezen...
    Dus brrr :p

@Kim: had je al zingend binnen moeten komen ofso?
    Ik ga duimen voor je andere sollicitatie meis!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi :p kom me nog even melden :p maar jullie wisten al dat ik bij gaby geweest was he :D hihi.. nou hier ben ik zelf weer even :p

Is dees ook al geweest?

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    bij nutricia kun je een gratis cd aanvragen van gerda havertong (van sesamstraat) is een leuke cd voor de geintresseerde

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Sims: Welke versie spelen jullie en hebben jullie die gedownload of gekocht?

@ Kim: jammer dat het is tegengevallen, en wat hadden ze dan van je verwacht? dat je meteen de touwtjes in handen genomen had of? beetje raar hoor! Ik ga gewoon weer keihard duimen dat die baan als activiteitenbegeleidster jou gegunt is! (ik duim wat af hihi!)
    wat een klotejeugd bij jullie zeg! misschien zelf even de politie inlichten!

@ Red: Ach als het geverfd is ziet het er weer even lekker fris en fruitig uit!

@ Kristel: *zwaai*

@ Emma: Hihi jij ook zo'n proppie :p hier nog 1!
    wanneer hebben jullie de nieuwe cv?

@ Bos: Ik heb vorig jaar op de 9maanden beurs ook een cd aangevraagd (naja die zou je thuisgestuurd krijgen als je zo'n bonnetje invulde) bij de nutriciastand, ik moet 'm nog krijgen...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Hilli: Wow, tijd gaat snel zeg, jij bent ook al bijna aan de beurt om te mogen bevallen :D

@Dees: Hoe was t bij de VK??

@Kim: Ach, ze hebben altijd wat te zeuren als er meerderen zijn voor een sollicitatie.. Hopelijk wordt t vrijdag wat!

@Emma: Zo, lekker duur! Maarja, in de kou zitten is ook niks! Kan je anders niet even bij je ouders douchen oid als t nodig is?

@maatjes: Hier 68 shirts en broeken 62 en sommige ook al 68. Rompers mag ik binnenkort weer gaan inslaan in maat 74/80. 62/68 begint te krap te worden.. maarja, denk dat 74/80 weer veel te groot is.. Nja, we zien t wel!

@All: Ben er meteen weer vandoor, Kimo is thuis en ik ben kapot dus ik ga even een uurtje dutten.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Gaan er eigenlijk meiden naar de 9maandenbeurs/huishoudbeurs aankomend jaar?

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    ik ga naar de 9maanden/huishoudbeurs :D kijk ik elk jaar naar uit :D heb al kaartjes :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Suus: neem je de kleine meid dan mee?

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Mum, m is er nu eentje aan het ophalen, ze hadden net die ene die wij nodig hadden nog liggen dus dat scheelt weer levertijd :D. Een kennis kan hem plaatsen dus dat scheelt zo een paar honderd euro gelukkig!
    Schattig he die kleine propjes :p Leuke fotos trouwens!

@kristel, ja dat doe ik ook idd. Ik zou gister bij mn zus douchen maar ik was wat te laat en anders zouden m zijn ouders voor de dichte deur staan. Dus maar gewassen met warm water haha Straks maar weer even naar familie

@Bos, zouden ze die dan echt opsturen? Ik ga het proberen in elk geval haha.

@Kim, ze kunnen moeilijk verwachten dat je meteen bekend bent daar toch? Duim ook voor je voor die andere baan ;)

@9maandenbeurs, het is altidj zo druk en daar hou ik niet zo van. Misschien dat ik ga maar even zien nog

@all, moest dees niet naar de vk/gyn vandaag? ben benieuwd.

Wat gaan jullie eten? Wij couscous
    Oja wou ik nog zeggen, mijn beide zussen zijn gestopt met anticonceptie :$ vind het echt zo spannend:D, ze hebben wel beide pco dus kleine kans dat het zonder hormonen raak is maar je kunt het altijd eerst een kansje geven toch?

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: ik heb sims 2 gekocht :)

emma: wij eten rijst met erwtjes en kip en kroepoek.. en saus

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: Ow gelukkig, jullie hoeven dus niet meer al te lang in de kou te zitten? van de week wordt het namelijk nog kouder...
    Wat spannend dus Jorick en Emma kunnen er een neefje of nichtje/broertje zusje voor Emma bij verwachten?
    Ben ook benieuwd naar nieuws van Dees! (hoe het bij de vk was)

De 2e prik is voor vriendlief trouwens veel beter gegaan als de 1e... hij is nu meteen na de prik gaan zitten en hij trok niet zo wit weg als de vorige keer, hij zei zelf ook dat ie 'm nu beter handelde!! pfieuw :) hij deed trouwens nu wel zeer!! vorige keer niks van gevoeld, nu beide een pijnlijk gezicht getrokken!

ik zei nog tegen vriendlief, als je nu over 3 weken weer gaat (dan kunnen de mensen die vorige keer ziek waren en vandaag de 1e prik ghaald hebben de 2e prik krijgen) dan kom je misschien nog eens over je fobie heen... t werd me niet in dank afgenomen! :p

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: Braaf :D haha nee hoor ik geef er niks om maar was gewoon benieuwd!

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; oh stoer zeg...hoop dat er snel neefjes en/of nichtjes komen haha

@sims: hier sims 3 gedownload (ssst niet doorvertellen he :D)

@dees: kom ff vertellen hoe het was meid....*bos roept dees op het matje*

@eten: spaghetti...

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; ja die sturen ze echt op (naar mij althans wel want hij zit in de cd speler :D)

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    Sims: wij hebben sims 2 gekocht.. en sims 3 had mijn broer voor mij gedownload maar die staat op de andere computer..

@mum: nee.. de kleine meid nemen we niet mee :p die blijft denk ik bij opa en oma ofzo :D als we nou geen oppas kunnen krijgen nemen we haar mee.. maar liever niet..

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ werk ja ik weet ook niet hoe hun het dan zouden willen lijkt me heel vervelend als ik ergens werk en er komt iemand binnen diesuper veel vragen steld en heel druk is dat is niet goed voor de kindjes lijkt me maar Oké ik hoor het wel

@ eten wij eten erwtensoep bij mijn moeder want mijn broertje is vandaag jarig

@ 9 maandenbeurs wij gaan niet ik vond het tegen vallen en is ver rijden plus dat je er met een kinderwagen niet doorheen komt. Frank wil al helemaal niet meer haha

@ maatjes jeetje dat sommige al 62/68 hebben
    ayden heeft 56 onder en 62 boven dus valt nog mee hij heeft een dik buikkie en korte beentjes :)

bij mij doen de avaters het niet allemaal en de tellers, nog iemand last van?

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kim: hier doet alles het gewoon hoor..

ik ga hier maar eens even aan t eten beginnen

18. Hoi allemaal, ff snel berichtje ik kan niet zoveel typen want ik kreeg vanmiddag plotseling veel pijn in mijn schouder en arm en kan ik nu niet gebruiken. Nu rust en paracetamol. 'K word deze week ingeleid. Als ik me arm weer kan gebruiken vertel ik wel meer ok?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Oohhooo dat ga ik doorvertellen :p

@ Eten: Vriendlief Spaghetti en ik Tosti :D

@ Suus: ohoohhhooo jij ook al :p foei!! ja het is daar zooo druk, maar een kinderwagen is best makkelijk om al die tassen aan te hangen haha

@ Kim: gefeliciteerd met je broertje! haha ik kreeg vriendlief vorig jaar al niet mee, en dat is maar goed ook want die had een beetje agressief geworden van die drukte denk ik zo! hier geen last van avatars en banners die het niet doen..

@ dees: Fijn dat je even wat hebt laten horen, balen zeg van je arm zo op t eind! t is natuurlijk nooit leuk maar als je nog moet bevallen is het helemaal niks! Superfijn dat je deze week wordt ingeleid!

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    shiiiitt.. lang verhaal getypt.. alles kwijt.. ik begin weer opnieuw :(

Share This Page