@ Debby: ha meid, even een hele dikke knuffel voor jou hoor! zo te lezen kan je die wel even gebruiken! Rust maar lekker uit en beterschap hoor... heb je de 2e prik gehad? ben je daar niet zo beroerd van?
@debby: beterschap meid. ik ken het dat het af en toe even te veel word. had het hier een tijdje terug. eerst mijn schoonmoeder kanker. toen ik gevallen, schouder uit de kom. toen bevallen, toen lars die veel huilde, toen mijn moeder gevonden met beroerte en gedoe...op een gegeven moment is de koek een keer op he. kruip maar lekker op de bank met een dvd en vandaag is het debby tijd..
goedemorgen.. @nen: Wat gaat dat hard zeg! 4 weken. @Mum:Goed gewicht..Chanell die woog meer hoor dan Dimara nu haha.Chanell woog 6.935 @emma: beter dat jullie vanavond weer cv hebben zeg.. @prik: Ik mag de 2e prik niet halen..Heb alleen de 1e prik gehaald. @debby: Veel aan je hoofd dus.. doe maar rustig aan vandaag meid! @all: Chanell die werd gister om 11uur huilend wakker.. en kreeg haar niet meer stil met de speen zeg maar..dus ik heb haar uit bed getilt en getroost..daarna wou ik haar weer op bed leggen en keek ze heel angstig naar mij en begon weer te huilen..dus heb haar toen maar even naar beneden genomen..lekker nij mij gezeten en 20 minuten later weer een poging doen om haar in bed te leggen..speen in en toen was ze stil..daarna huilde ze weer even..toen heb ik de muziekmobiel boven der bed aangedaan..daardoor werd ze rustiger en viel uiteindelijk in slaap..Wat dit nou geweest is mag joost weten..denk zelf dat ze een droom heeft gehad..Maar ze keek zo angstig en durfte niet meer op bed..maar goed..hopen dat ze dat vanavond niet heeft..
Thanx lieverds! @ Mum: Wij moeten straks de 2e prik halen. Dus daar kan het nog niet van zijn. @ Bos: jeetje zeg, jij hebt inderdaad ook een achtbaanritje achter de rug. Is de rust nu wel weer een beetje wedergekeerd? Mijn stiefzus is zwanger! Ze heeft al 2 kindjes, een meid van 10 (denk ik) en een jongen van 6 (toch?), maar niemand mag het nog weten want dit kindje is van een andere vader. En ze wilt niet dat de kinderen een rotkerst hebben omdat hun vader het er niet mee eens is. Snap je? Nou... t zweet staat op m'n rug! Straks toch maar even tempen. En wat te eten maken. Kussies
@chamaro: vind je het niet eng. je was bij de eerst prik al zwanger toch alleen wist je het toen nog niet
@debby: jee zeg en is ze nog wel samen met de vader van die andere twee kinderen? en weet die wel dat het niet van hem is? lekker ingewikkeld allemaal zeg.... hier is de rust aardig terug. alleen nu komt mijn beste vriedin die niet weet of ze verder wil met haar man (ik gok dat die twee binnenkort gaan scheiden.) ze hebben ook een kleine van acht maanden :x
@bos: ja best wel..heb de dokter laatst gebelt en die zei dat kan geen kwaad..Nou ja dan moet ik dat maar geloven
hoi meiden @juffie ik deed ook bij ayden altijd even in zijn nek/zijkant keel even wrijven daardoor gaan ze vaak weer drinken zit namelijk het zuigreflex @debby knuffel meid, snap je ook heel goed maar neem maar ff lekker je rust en dan knuffel je levi vanavond helemaal fijn @mum zozo kleine dikzak die dimara haha, ik moet morgen naar het cb voor zijn 3e prikjes dus ben benieuwd. ik moet eigenlijk vandaag ook ff naar de dokter voor de prik. maar meot ook nog boodschappen doen en die sollicitatie om 4 uur in sittard. ga ayden straks maar naar het kdv brengen dan kan ik die dingen ff allemaal doen. heb trouwens de kinderwagen op het onderstel gezet en dan in de laagste stand, kan die tenminste wat om zich heen zien en ik hem
@ Mum en Bos: Ze zijn al 2 jaar uit elkaar, maar hij is nogal agressief.... Dus ze is niet vreemd gegaan ofzo. @ Kim: het zitgedeelte? Ohhhh dat ga ik ook proberen. Hij vind t namelijk niets om zo te liggen. Levi blijft altijd van dinsdag op woensdag bij mijn schoonmoeder slapen. Dus t wordt morgen helemaal fijn knuffelen. vanavond mag ik mijn andere mannetje knuffelen. hihihi Succes bij je sollicitatie! Sittard woont een neef van Daan.
Hey meiden @Mum: Niks mis met kleine michelin-vrouwtjes hoor T ene kindje groeit nu eenmaal sneller dan de andere en op een gegeven moment buigt de curve wel weer wat af. Ze was niet de grootste bij de geboorte he, dus ze is nu waarschijnlijk een beetje aan t inhalen denk ik? En als ze straks meer gaat bewegen (kruipen, lopen etc) gaat t er wel weer af @Debby: *knuffel* Het is ook niet niks allemaal meid. Lekker even tijd voor jezelf maken. Kom je in t weekend wel een beetje aan rust toe? Neemt Daan t wel eens van je over? @All: Pff, ben er niet bij Yentle is vandaag even naar opa en oma, kan ik weer eventjes bijkomen. Lekker uitgeslapen en ik ga lekker de hele dag niksen
@ Chamaro: Soms is t zo moeilijk he... Dat ontroostbare huilen, vaak moet ik dan bijna meehuilen zo zielig vind ik het.
@ Kristel: Daan is erg veel werken. We zijn er een tijdje geleden achter gekomen dat we veel minder verdienen met de zaak dan we dachten dus minder werken zit er eigenlijk niet in. Verder speelt hij nu wel erg leuk met Levi, Levi schaterd het dan uit. En hij bregt en haalt Levi naar zijn moeder en kdv. Jij ook een dagje voor jezelf dus. hihihi Ik weet nu al niet wat ik moet doen. Ohhh jah bedenk me net dat er nog een reusachtige wasmand strijk staat. Blegh
Morguh, zo fysio is net weg, gisteravond kon ik pas weer typen met die stomme arm! Ooh ik zat er zo doorheen gisteren.. was echt depri.. ik heb zo ontzettend veel maagzuur dat ik gister 2 liter melk op heb gedronken de hele dag en maar rennies ben blijven vreten.. ik word telkens wakker van het maagzuur!! :x ben er zo klaar mee. Ik wist gisteren niet hoe ik de dag door moest gaan komen. Gelukkig is Sander nu ook vrij, we gaan vanmiddag nog even naar de Ikea (in de rolstoel uiteraard, ik kan niet meer op mijn benen staan). De inleiddatum weet ik nog niet precies, maar ik houd het ook voor me (het hoort een verrassing te zijn) maar het is in ieder geval deze week. Ik hoop dat het voor die tijd toch nog spontaan op gang komt..!! @ Debby doe dan maar rustig aan, denk ook aan jezelf he! Maar hoeveel dagen werk je nu dan? @ Sterretje minder he dat krabben.. wij zetten de verwarming van de auto op tijd aan voor we weg gaan, hoeven we niet zoveel meer te krabben en inmiddels is iedere dag goed om te bevallen hier.. maakt me allemaal niet uit! @ Mum een flinke meid he, ach ze was natuurlijk ook niet licht bij de geboorte dus groeit gewoon mooi Ik heb zowel sims 2 als sims 3 en alle uitbreidingen.. zelf gekocht.. aangezien ik het wel veel speel/heb gespeeld wilde ik gewoon het origineel. Dus mis je er nog 1 ik heb hem wel @ 9maandenbeurs, ik snap het nut nooit van beurzen dus ik ga nooit ergens heen.. @ Hilli hier wordt de kleine ook niet al te groot geschat. Nog steeds 50 cm en 3 kg. Maar dan redden ze het nog prima hoor! Jouw kleine blijft vast nog tot januari zitten. @ Kim oh lekker met die turk.. Sander had precies hetzelfde gereageerd als Frank haha.. Activiteitenbegeleiding is leuk, ik hoop echt dat het wat wordt! @ Mariss leuke foto's van Chanell! Gaat het nog goed met de zwangerschap? @ Nen gelukkig gaat het snel he. Straks is je vriend er weer. Je typte dat je wist wat je hart wilt. Ik zeg zelf altijd dat het belangrijk is om je hart te volgen. Wat is het wat je hart zegt? @ Emma zou super zijn als de pco nu gewoon weg zou blijven, maar volgens mij komt dat niet zo veel voor toch? Vanavond eindelijk weer warmte in jullie huis!
wie geeft mij een schop onder m'n kont? moet het hele huis door eigenlijk maar niet zoveel zin. Zo eerst maar was ophangen en andere opvouwen. Wat dat betreft ben ik nu helemaal happy. Kreeg m'n was steeds slecht droog maar nu kamertjes boven klaar zijn heb ik op de logeerkamer wasrek staan, verwarming en raam open en m'n was is gewoon binnen een dag droog 'k ga zo toch maar rustig aan beginnen en zie wel hoever ik kom. met een beetje geluk sta ik morgen gewoon op wacht zonder dat ze bellen. Manlief is donderdag weer vrij. 't Is erg rustig op z'n werk. Baal ervan want hij heeft nog maar een paar vakantiedagen en de kerstvakantie moeten we ook 2 week overbruggen. Echt een nadeel van uitzendkracht zijn. Als hij werk blijft houden moet hij straks na de kraamweek maar een weekje thuis blijven zonder dat we iets betaald krijgen ofzo. Vindt 't ook belangrijk dat hij er dan is.
@Debby: Ohh dat is echt bagger dat Daan zoveel moet werken. Krijgt hij nu wel genoeg opdrachten? Kan hij rond de kerst wat vrij nemen of gaat dat niet? Joh, dat strijkwerk kan wel ff blijven liggen toch? Lekker even een dagje bankhangen, even lekker tijd voor jou alleen. @Dees: Dat maagzuur is echt vreselijk he Ik werd er ook altijd wakker van en moest dan direct rechtop zitten anders kwam t er allemaal uit! Op een gegeven moment sliep ik op een berg kussens waardoor ik niet meer zo plat lag, dat hielp wel iets, misschien dat je dat ook kunt proberen? (als je dat al niet gedaan hebt) @Red: *Geeft Red een niet al te harde schop onder haar kont* Wel rustig aan doen he? Balen dat t zo rustig op t werk van je man. Helemaal zo met de feestdagen, dan kan je altijd wel wat extra's gebruiken qua geld! Krijg jij niet iets van en eindejaarsbonus of 13e maand? @All: Ik ga even werken.. Het begint eindelijk weer een beetje te lopen en hou er deze maand misschien zelfs alweer iets aan over Niet heel veel, misschien 100, maar elke euro is meegenomen natuurlijk